Twiter GŘ: A silnice v obci osiřela. Takto vypadá bývala sil. I/3 na průtahu obcí Olbramovice v páteční dopravní špičce po 18 hod.Papuanec píše:Den otevřených dveří končil podle pozvánky až v 17:00, v 15:30 bylo pouze přestřižení pásky.Sojer píše:V mem vyse uvedenem prispevku byl odkaz na stranky Ministerstva dopravy, kde byl program dnesniho otevreni - plan byl 15:30. Projizdel jsem dnes v 17:40, obchvat byl stale uzavren a jelo se po stare ceste. Pozvanka na otevreni s casem 15:30 ze stranek Ministerstva dopravy stazena. Jsou to neumetelove a manipulatori, hlavne ze meli plno kecu na sve predchudce.
I/3 Olbramovice, přeložka
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Nejak clovek rozumi slovu 'otevreni', ktere na pozvance bylo a nejak by clovek rozumel souslovi 'slavnostni otevreni'. Kazdopadne slava, uz je to otevreno a ja si obchvat projedu v nedeli.Papuanec píše:Den otevřených dveří končil podle pozvánky až v 17:00, v 15:30 bylo pouze přestřižení pásky.Sojer píše:V mem vyse uvedenem prispevku byl odkaz na stranky Ministerstva dopravy, kde byl program dnesniho otevreni - plan byl 15:30. Projizdel jsem dnes v 17:40, obchvat byl stale uzavren a jelo se po stare ceste. Pozvanka na otevreni s casem 15:30 ze stranek Ministerstva dopravy stazena. Jsou to neumetelove a manipulatori, hlavne ze meli plno kecu na sve predchudce.
-
- VIP
- Příspěvky: 22548
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
I ve světě je častým jevem, že se slavnostní otevření / inaugurace neshoduje s datumem / časem pro otevření do provozu. Dokonce jsou situace, že se nejdříve zprovozní, a až jsou všechny náležitosti, tak se slavnostně otevírá později. Je to ale méně častým jevem, spíš se děje přesný opak s rozdílem hodin a zase jsou situace, že slavnostní inaugurace se uskuteční celé dny před formálním uvedením do provozu. DOD bývá ale dost často ještě "mimo" těchto událostí. Je to individuální.
(nečetl jsem pozvánky pro tuto událost, tudíž to nevylučuje, že to bylo špatně uvedeno)
(nečetl jsem pozvánky pro tuto událost, tudíž to nevylučuje, že to bylo špatně uvedeno)
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Projeto v obou smerech. Ten povrch me moc nenadchnul... nevim jestli je ta hrubost a hlucnost docasna, doufam ze jo. Zdalo se, ze tam spousta ridicu nevi kam jet, asi kvuli zmatene navigaci...
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Díky za video. Jako kdyby tam byl AB chápu, přišel se podívat, co mu to staví za "chalupou."
Ale že tam byl i Petr Fiala, to bych čekal, že se otevřelo aspoň 30km dálnice...
Ale že tam byl i Petr Fiala, to bych čekal, že se otevřelo aspoň 30km dálnice...
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
A tak ona to událost je, pokaždý když jedeš z ČB do Phy, tak jsi za pár minut na konci D3 a pak tě čekají tři otravnosti - Miličín, Benešov, Olbramovice. No a teď už vlastně jen dvě...
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Jako obchvat super, ale při směru na Prahu si nemohu pomoci, že se promarnila příležitost na stoupací pruh... Jako já vím, že AŽ se postaví D3, tak intenzity pominou a jak je s ekonomickým hodnocením a to vůbec všechno... jasně... ale ta hypotetická budoucí dálnice D3 spíše odsaje tu rychlejší část, ti pomalejší budou stoupat a .... a pak je budou předjíždět přes plnou. A navíc, ta dálnice bude kdy?
Je tu spousta lidí z branže.... dokáže někdo odhadnout, kolik by těch cca 1,7 km od MUK Olbramovice ke křižovatce Zahradnice stálo navíc?
Díky
Je tu spousta lidí z branže.... dokáže někdo odhadnout, kolik by těch cca 1,7 km od MUK Olbramovice ke křižovatce Zahradnice stálo navíc?
Díky
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
A co presne tim stoupakem vyresite? Ze predjedete kamion jedouci 86 km/h devadesatkou a dojedete osm dalsich kamionu? Plus ve spicce, coz je 6 dni ze sedmi se to bude na konci dvojpruhu stosovat jako se to stosuje na konci jakehokoli jineho dvojpruhu na teto silnici.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Krom toho, že ten kamion nejede 86 km/h, ale spíše 70, tak více než 1,5 km délky je IMHO dostatečná délka umožňující bezpečné předjetí nejednoho auta... Navíc vaší logikou by neměla smysl přestavba na 2+1 v úseku BN-Mirošovice, kde naopak praxe ukázala, jak hodně střídavý třípruh pomohl.mts píše:A co presne tim stoupakem vyresite? Ze predjedete kamion jedouci 86 km/h devadesatkou a dojedete osm dalsich kamionu? Plus ve spicce, coz je 6 dni ze sedmi se to bude na konci dvojpruhu stosovat jako se to stosuje na konci jakehokoli jineho dvojpruhu na teto silnici.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Praxe ukázala, že to tam stojí opravdu každý den .Michal R píše: Krom toho, že ten kamion nejede 86 km/h, ale spíše 70, tak více než 1,5 km délky je IMHO dostatečná délka umožňující bezpečné předjetí nejednoho auta... Navíc vaší logikou by neměla smysl přestavba na 2+1 v úseku BN-Mirošovice, kde naopak praxe ukázala, jak hodně střídavý třípruh pomohl.
Jezdím každý den BENE - PRAHA a něco o tom vím..... A poslední dobou co je uzavřený příjezd do BENE je to ještě horší.
Pročištěno od dalšího OT. Jirka L.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Souhlas, co jsou zavřené sjezdy do BN, je celkově doprava v oblasti "nahusto"....ZBmaster píše:Praxe ukázala, že to tam stojí opravdu každý den .Michal R píše: Krom toho, že ten kamion nejede 86 km/h, ale spíše 70, tak více než 1,5 km délky je IMHO dostatečná délka umožňující bezpečné předjetí nejednoho auta... Navíc vaší logikou by neměla smysl přestavba na 2+1 v úseku BN-Mirošovice, kde naopak praxe ukázala, jak hodně střídavý třípruh pomohl.
Jezdím každý den BENE - PRAHA a něco o tom vím..... A poslední dobou co je uzavřený příjezd do BENE je to ještě horší.
Pročištěno od dalšího OT. Jirka L.
Ale o tom řeč nebyla. Já tady jezdím více než dvacet let a několikrát týdně. Skoro bych si myslel, že to tu znám. A moje zkušenost je taková, že:
- když je vše off-peak (po 22hod apod.) tak je doprava velmi řídká, a je vlastně jedno, jestli tam ten stoupací resp. dělený třípruh je.
- když doprava začne houstnout, tak přichází zlatá hodinka vícepruhového uspořádání, kdy to umožní plynulou dopravu
- když padne nedelní podvečer na cestě do Prahy, tak nepomůže nic (tedy krom dokončené D3, že). Pak je úplně jedno, kolik pruhů tam je....
Tedy stoupací nebo přídavný pruh není všespásné řešení, ale to jsem ani já, ani nikdo jiný netvrdil. Nemalou část doby toto řešení dost pomáhá, byť občas je to k ničemu... A to je dobrý argument. Sorry, ale touhle logikou by i stoupání na votický kopec mohlo být v klidu 1+1, vždyť stejně na sjezdu do Miličína tes štrúdl dojedu....
Nechme to být. Třípruh tam už nikdo nikdy nedodělá, ten se měl udělat při výstavbě...
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
K tomu 2+1 se tu už psalo, že by se měl otočit směr od Votic směrem na Prahu. Takže by to tady bylo celkem zbytečný.
Taky se přikláním k názoru, že to 2+1 na I/3 tvoří kolony. Jediné kdy to pomáhá je přes den kolem poledne a od soboty +-12:00 do neděle +-12:00 a to jsou zrovna doby, kdy by se tam dalo předjet i bez 2+1, takže jejich výhoda mi uniká. Podle mě má 2+1 význam jen když silnice není tak vytížená, což I/3 rozhodně není od Mirošovic k Benešovu. Proč ty kolony vznikají je všem asi jasné nutnost někoho předjet když jede o pár km/h více, neschopnost zipovat, nepřiměřená rychlost, agresivní předjíždění, lidé co jedou 70km/h a když jsou dva pruhy najednou jedou 100km/h. Jinak dobrý důkaz toho, že 2+1 nebude fungovat byla Tužinka, kde tenhle problém byl dávno před tím, než se tahle silnice totálně zdevastovala s 2+1 a OK u Benešova.
Taky se přikláním k názoru, že to 2+1 na I/3 tvoří kolony. Jediné kdy to pomáhá je přes den kolem poledne a od soboty +-12:00 do neděle +-12:00 a to jsou zrovna doby, kdy by se tam dalo předjet i bez 2+1, takže jejich výhoda mi uniká. Podle mě má 2+1 význam jen když silnice není tak vytížená, což I/3 rozhodně není od Mirošovic k Benešovu. Proč ty kolony vznikají je všem asi jasné nutnost někoho předjet když jede o pár km/h více, neschopnost zipovat, nepřiměřená rychlost, agresivní předjíždění, lidé co jedou 70km/h a když jsou dva pruhy najednou jedou 100km/h. Jinak dobrý důkaz toho, že 2+1 nebude fungovat byla Tužinka, kde tenhle problém byl dávno před tím, než se tahle silnice totálně zdevastovala s 2+1 a OK u Benešova.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Protože na odpovědných místech v ČR pořád nepochopili, k čemu 2+1 je a kam se má dávat. Dívají se na to tak, že kde je 1+1 přetížená, dá se 2+1, protože "na co 4-pruh" ? Což je samozřejmě naprostý nesmysl.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Asi v tom bude i jista setrvacnost v mysleni. Vzdyt po preci není davno, jen 30-40 let, kdy po ceskych silnicich jezdily avie, V3S, 1203, liaz, 1000 MB a ty preci jedou do kopce pomalu a proto třeba stoupaci pruhy…
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
sem dvojpruh vůbec nepatří. Vytvářel by přesně to, čemu by se snažil předcházet - tj. kolony. Každý by se snažil zběsile předjíždět a na konci ještě zběsileji brzdit. Dopadlo by to stejně jako všude, kde není úsekové měření (čímž vůbec neobhajuji tu p****inu za Benešovem). Spíš je potřeba nadávat na stykové křižovatky na silnicích 1. třídy, to je mnohem větší prasárna. Vlastně těsně za kruhovým objezdem. Za mě díky za obchvat, víc už toho na trase Tábor - Praha udělat nejde. Aniž by se to zhoršilo.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Koukám, že ten velký autobazar má parkoviště upravenější než kdejaký supermarket Nejdřív jsem si myslel, že tam je fakt obchodní centrum.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
...a ještě to vypadá, že dál expanduje:o) ale ta křižovatka od Čapáku...to se tam fakt nevešel aspoň připojovák ve směru na Prahu? Tam bych nechtěl dělat autoškolu:o)
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Teď je křižovatka jen téčková, ale po dokončení na průsečnou to nechci vidět. Tyhle křižovatky získávají první příčky u smrťáků. Sedmdesátkou to začne, kruhákem skončí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Nene... já spíše tipuji přestavbu na plnohodnotnou MÚK .... těsně před dokončením D3 v roce 2036Honey72 píše:Teď je křižovatka jen téčková, ale po dokončení na průsečnou to nechci vidět. Tyhle křižovatky získávají první příčky u smrťáků. Sedmdesátkou to začne, kruhákem skončí.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Hlavně tohle se dalo krásné vyřešit přestavbou silnice na Tomice, ale to by u toho musel někdo taky přemýšlet a ne jenom slepě dělat obchvat.
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
I/3 Olbramovice, přeložka (dokumentace zprovozněné stavby 10/2022)
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
O vikendu prujezd. Od Prahy kolona, na Prahu kolona. Od Capaku 4 cekajici auta. Asi to tam nejaky nedockavec poslal do mezery před dodavku s vlekem, jen tak tak to uslajfoval, do retezovky moc nechazelo. O tehle křižovatce a o te u Chynova ještě uslyšíme mnohokrat. Ale je to podle norem…
Re: I/3 Olbramovice, přeložka
Lojzík od metačů se stal hvězdou dnešního videa, je skoro na třetině všech záběrů. A když ne on, tak aspoň koště