I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
To jsem odhadoval. V budoucnu by zde měl navazovat obchvat Olbramovic.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Snad to bude blízká budoucnost, protože obchvat má ÚR, skoro polovina je vykoupena. Některé stavby mají i SP. Tak snad časem založíme i to samosatné vlákno pro obchvat Olbramovic.
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Podle letáku ŘSD by se přeznačení mělo realizovat letos
(http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/8F1A ... enesov.pdf). Ja vím, že leták snese cokoliv, ale u související stavby MUK Čtyřkoly (http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/464F ... ly-muk.pdf) už je v reálu vykolíkováno, tak to třeba bude pravda...
Nemáte někdo informaci, jak přesně ten třípruh bude? Konkrétně zda se dočkáme dvou pruhů ve stoupání na Prahu od benzínky k Senohrabům (a nějakého zlepšení u napojení této benzínky), což je aktuálně příčina téměř každodenní ranní kolony od Čtyřkol (někdy až od Čerčan)
(http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/8F1A ... enesov.pdf). Ja vím, že leták snese cokoliv, ale u související stavby MUK Čtyřkoly (http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/464F ... ly-muk.pdf) už je v reálu vykolíkováno, tak to třeba bude pravda...
Nemáte někdo informaci, jak přesně ten třípruh bude? Konkrétně zda se dočkáme dvou pruhů ve stoupání na Prahu od benzínky k Senohrabům (a nějakého zlepšení u napojení této benzínky), což je aktuálně příčina téměř každodenní ranní kolony od Čtyřkol (někdy až od Čerčan)
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Podle letáku by kolem těch benzínek u Pětihost třípruh být měl, ale přesnější plán technického řešení jsem neviděl.
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Ačkoliv je toto vlákno primárně pro úsek Benešov - Mirošovice, tak protože v nabídce "Silnice I. třídy" chybí právě trojka (proč?), tak si dovoluji poslat dotaz na insidery z MD/ŘSD:
Uvažuje se též (kromě obchvatu Olbramovic) s třípruhem mezi Voticemi a Benešovem? Zejména ve směru na Prahu! A hned přidávám (možná hloupý) nápad:
Nestálo by za úvahu přidat druhý pruh na konci klesání I/3 hnedle za odbočením na II/150? Klidně i na úkor přeznačení stoupacího pruhu... Kdo jede nahoru na kopec, stoupací pruh je dosti dlouhý na to, aby předjel, navíc po chvíli ho čeká luxus v podobě dálnice. Ti co se vlečou dolů za pomalým vozidlem by měli legální možnost předjet, kterou jinak mají až před Benešovem....
Uvažuje se též (kromě obchvatu Olbramovic) s třípruhem mezi Voticemi a Benešovem? Zejména ve směru na Prahu! A hned přidávám (možná hloupý) nápad:
Nestálo by za úvahu přidat druhý pruh na konci klesání I/3 hnedle za odbočením na II/150? Klidně i na úkor přeznačení stoupacího pruhu... Kdo jede nahoru na kopec, stoupací pruh je dosti dlouhý na to, aby předjel, navíc po chvíli ho čeká luxus v podobě dálnice. Ti co se vlečou dolů za pomalým vozidlem by měli legální možnost předjet, kterou jinak mají až před Benešovem....
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Není toto (stávající) dopravní řešení důsledkem bývalé peáže I/3+I/18?Michal R píše:... Nestálo by za úvahu přidat druhý pruh na konci klesání I/3 hnedle za odbočením na II/150? Klidně i na úkor přeznačení stoupacího pruhu...
-
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
to Michal R:
Také by mě zajímalo, proč zde chybí vlákno věnované I/3. Navíc kvůli oddálení výstavby D3 ve StČ kraji na "neurčito" toto téma určitě poroste na významu..
Přidaný pruh ve směru na Prahu by v tomto úseku hodně pomohl, protože možností na předjetí tam moc není.
Zanalyzoval jsem úseky 2+1 Benešovem a D3 u Mezna a v počtech to vychází 3:1, v délkách dokonce 7,5:1,2 km ve prospěch směru na ČB!
2+1 směr ČB: http://mapy.cz/s/fjMc , http://mapy.cz/s/fjMf , http://mapy.cz/s/fjNB
2+1 směr Praha: http://mapy.cz/s/fjND
Nějaké vylepšení možností bezpečného předjětí ve směru na Prahu by tedy bylo velmi vítané. A navíc by to pomohlo bezpečnosti dopravy, protože řidiči tam někdy dost hazardují a vynucují si na protijedoucích vozidlech, aby jim uhnuly až na krajnici..
Také by mě zajímalo, proč zde chybí vlákno věnované I/3. Navíc kvůli oddálení výstavby D3 ve StČ kraji na "neurčito" toto téma určitě poroste na významu..
Přidaný pruh ve směru na Prahu by v tomto úseku hodně pomohl, protože možností na předjetí tam moc není.
Zanalyzoval jsem úseky 2+1 Benešovem a D3 u Mezna a v počtech to vychází 3:1, v délkách dokonce 7,5:1,2 km ve prospěch směru na ČB!
2+1 směr ČB: http://mapy.cz/s/fjMc , http://mapy.cz/s/fjMf , http://mapy.cz/s/fjNB
2+1 směr Praha: http://mapy.cz/s/fjND
Nějaké vylepšení možností bezpečného předjětí ve směru na Prahu by tedy bylo velmi vítané. A navíc by to pomohlo bezpečnosti dopravy, protože řidiči tam někdy dost hazardují a vynucují si na protijedoucích vozidlech, aby jim uhnuly až na krajnici..
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Jestli ono to nebude souviset s tím, že je to na jih tak nějak do kopce.
(Ale něco by to chtělo, možnosti předjíždění jsou zoufalý.)
(Ale něco by to chtělo, možnosti předjíždění jsou zoufalý.)
Království a půl princezny za 511.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
A proto LKW co jedou z kopce na Prahu, musí krokem, šetřit brzdy, brzdit motorem, atd. Tzn. po sjetí z D3 se dá většinou předjet až před Olbramovicemi, většinou ještě dál, a jede se soustavně krokem. Při troše štěstí se zvládne v řádu jednotek předjet před a za Miličínem, ale alespoň já mám prakticky vždycky pech... Navíc na předjíždění kamionů to beztak moc není.Bobek píše:Jestli ono to nebude souviset s tím, že je to na jih tak nějak do kopce.
(Ale něco by to chtělo, možnosti předjíždění jsou zoufalý.)
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Ono vlákno I/3 existuje http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=17&t=3403Tomáš Němec píše:to Michal R:
Také by mě zajímalo, proč zde chybí vlákno věnované I/3. Navíc kvůli oddálení výstavby D3 ve StČ kraji na "neurčito" toto téma určitě poroste na významu..
Ale nějaké ilegální či co (není v hlavním seznamu) a moc to tam nežije (protože není v hlavním seznamu...)
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Není ilegální, ale je to jen jedno vlákno, není to subfórum jako u ostatních, které "jsou v seznamu".
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Dnes jsem nalezl v obecním plátku informaci k rozšíření I/3 na 2+1 u Mirošovic:
SP do konce roku 2015..., VŘ během jara 2016..., realizace v průběhu 2016..., tichý asfalt od km 0,9 až do Senohrab..
Píšu jak jsem přečetl, ohledně těch termínů bych nebyl takový optimista.
SP do konce roku 2015..., VŘ během jara 2016..., realizace v průběhu 2016..., tichý asfalt od km 0,9 až do Senohrab..
Píšu jak jsem přečetl, ohledně těch termínů bych nebyl takový optimista.
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Dusanhe, nechci být šťoural, ale u Mirošovic? Kde tam? Při směru na jih je uspořádání 2+1 hnedle za odbočením z D1 až ku odbočení do Senohrab.
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Tak jistě Spíš jestli tím není myšlena rekonstrukce silnice, která proběhne v souvislosti s akcí 2+1 u Pětihost...
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Na webu D3 se objevila odpověď k obchvatu Benešova.
Trochu mi není jasné co chtějí udělat s poloviční MÚK na Konopiště? Vyřeší zahloubení také místo pro přecházení nějakou lávkou?K Vaší připomínce na mimořádně špatnou situaci na obchvatu silnice I/3 kolem Benešova Vám na základě informace ze závodu Praha ŘSD ČR sděluji: Pro zlepšení dopravní situace v tomto úseku se připravuje několik akcí. 1. I/3 Benešov křižovatka U Topolu zahrnuje vybudování nové spirálové okružní křižovatky v km 17,425 o vnějším poloměru cca 60 m na nově vzniklém křížení přeložky silnice III/1103, místní komunikace a silnice I/3. Silnice I/3 bude rozšířena o odbočovací a připojovací pruhy. Předpokladádaný termín realizace je 04/2017 - 10/2017. 2. Přestavba stávající křižovatky Červené Vršky silnice I/3 a II/112 na velkou spirálovou křižovatku s potřebným rozšířením na vstupech, bypassem Benešov - Praha, napojením ČSPH a komunikace do Pomněnic. Předpokládaný termín realizace je 2018. 3. Optimalizace silnice I/3 mezi oběma uvedenými křižovatkami v délce 3,5 km se zahloubením ve střední části (km 1,3 - 2,0). Do konce letošního roku bude zpracována technickoekonomická studie. 4. Pro zlepšení dopravní situace a bezpečnosti provozu se v návazném úseku Mirošovice - Benešov připravuje doplnění třetího střídavého jízdního pruhu. Délka úpravy je 14,3 km. Předpokládaný termín realizace je 03/2016 - 11/2016. 5. Toto rozšíření je podmíněno dostavbou dvou větví MÚK Čtyřkoly a výstavbou malé okružní křižovatky napojující větve na stávající silnici III/1096. Předpokládaný termín realizace je 04/2016 - 08/2016.
zdroj 03.8.2015: http://www.dalnice-d3.cz/diskuse/odpovedet/805
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Hep?! Co to má být? Dali D3 v SčK úplně k ledu? To se krom těch Červených Vršků do budoucna nějak vyplatí? Bude z toho mít něco Benešov, jako třeba rozvoj oblasti za I/3, která tak bude lépe přístupná... Přijde mi to podobně absurdní jako obchvat Olbramovic...
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Osobně bych teda taky mnohem radši viděl dostavbu Mezno-Voračice a Voračice-Václavice, spolu s Václavickou spojkou a stavbou severního obchvatu Benešova I/3 - II/112.
Na druhou stranu, postavený obchvat Olbramovic nikomu neublíží a OK u Bene taky ne. Snad aspoň dotáhnou stoupací pruh od Tužinky až na Červené vršky. Těch 500m by se fakt hodilo.
Na druhou stranu, postavený obchvat Olbramovic nikomu neublíží a OK u Bene taky ne. Snad aspoň dotáhnou stoupací pruh od Tužinky až na Červené vršky. Těch 500m by se fakt hodilo.
-
- Příspěvky: 847
- Registrován: 13.8.2014 22:52:52
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Tak urcite to nikomu neublizi! Jsme proste grandi! Podel dalnice stavime pro jistotu velkorysou jednicku. Ale abychom nebyli zas az takovi machri, upgradujeme nejdriv tu jednicku a az pak postavime dalnici, aby zatim jizda po te jednicce byla co nejvic komplikovana!
Ted vazne: Kompletni D3+R1(511)+D8 by mohly prinest dost velky objem tranzitu mezi D a A, resp. Skandinavii a jizni Evropou, ze se nakonec ta paralelni velkorysa jednicka treba jednou bude hodit.
Ad Cervene Vrsky, nemela tam byt MUK?!?
Ted vazne: Kompletni D3+R1(511)+D8 by mohly prinest dost velky objem tranzitu mezi D a A, resp. Skandinavii a jizni Evropou, ze se nakonec ta paralelni velkorysa jednicka treba jednou bude hodit.
Ad Cervene Vrsky, nemela tam byt MUK?!?
Budu rád, až z toho něco smažu:
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
0136
0301-0305/I a 3011-3012/II
0511
D35 Ostrov-Mohelnice
5501-5502
D49
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Původně U topolu i Červené Vršky měly být MÚK, ale v rámci úspor byly v projektech změněny na okružní.
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Coz je podle mne velka chyba. Ty zacpy tam vznikaji kvuli tomu, ze je treba brzdit pred krizovatkou, coz pri hustem provozu vyvolava znamou retezou reakci. To s kruhacem zustane, mozna se to trochu zlepsi. Imho tam mely byt MUK uz davno, ale bohuzel jsem si prilis dlouho hrali na to, ze uz zitra se zacne ve StC stavet D3. A bohuzel s tim pokracujeme. Protoze jaky je realny nejblizsi termin uvedeni do provozu. Za 10,15 nebo 20 let?
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Reálný termín je takový, že pokud tu mezi námi není nějaké batole, ani jeden z nás se výstavby nedožijeme. R35 mezi Hradcem a Mohelnicí je oproti tomuto v podstatě bezkonfliktní, přesto se zahájení stavby aparátu daří oddalovat už pěkných 20 let .
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
I pokud by šlo vše ideálně, tak není možno jezdit po D3 mezi Prahou a Meznem před rokem 2025. Přeci jen výstavba min 4 roky a ještě nemáme ani UR. pak výkupy a SP. Proto je nutno I/3 zlepšit.Geo píše:Coz je podle mne velka chyba. Ty zacpy tam vznikaji kvuli tomu, ze je treba brzdit pred krizovatkou, coz pri hustem provozu vyvolava znamou retezou reakci. To s kruhacem zustane, mozna se to trochu zlepsi. Imho tam mely byt MUK uz davno, ale bohuzel jsem si prilis dlouho hrali na to, ze uz zitra se zacne ve StC stavet D3. A bohuzel s tim pokracujeme. Protoze jaky je realny nejblizsi termin uvedeni do provozu. Za 10,15 nebo 20 let?
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Když už u toho tedy jsme, kdy má výstavba obchvatu Olbramovic začít? Neznám jiný termín než starý letos...
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
V roce 2016 by měla začít výstavba a zprovoznění o dva roky později.
Re: I/3 Mirošovice - Benešov (přeznačení na třípruh)
Na te rovince pred Benesovem budou 2 pruhy ve smeru k D1.Dusanh píše:Snad aspoň dotáhnou stoupací pruh od Tužinky až na Červené vršky. Těch 500m by se fakt hodilo.
Odesláno z mého GT-I9070P pomocí Tapatalk 2