Dokáži pochopit, že když už v terénu vidíte stopu budoucí trasy, tak jakýkoliv posun zahájení stavby zkrátka naštve. Nicméně teď některé nedostatky či pochybnosti: 1) chyběl mi tam hlas majitele autobazaru, který k prodlevám má taky co říci 2) moc se mi nezdála ta pasáž o obohacení firmy z důvodu schválení novely zavádějící osminásobek čtyři měsíce před prodejem. Při troše snahy redaktora by šlo zjistit, kdy firma ty pozemky pod obchvatem koupila a zda to tedy byl účelový nákup ve snaze prodat je následně za víc 3) požadavek na dodatečné měření hluku a případné doplnění stěn v případě překročení limitů je běžné, viz. naposledy to takto chtěli lidé z Knířova na úseku D35 V. Mýto-Džbánov, a proto napadli ÚR 4) přijde mi, že trasa obchvatu je od stávající I/3 tak blízko (řádově tipuji max o pár desítek metrů), že se ten hluk v Hnízdě nemůže zas tak zvýšit. Ovšem záleží na tom, jak intenzita stoupne po zprovoznění úseků D3 k Budějovicím. A to zásadní, bod 3 a 4 by se nemusel ani zmiňovat, kdyby se rychle pohnulo s přípravou D3 od Mezna ku Praze. Jenže to by k Hnízdu zase jen tak z dálnice někdo nesjížděl, takže nynější stav jim vyhovuje nejvíce. Bohužel pro řidiče i obyvatele.Svatosp píše:Reportaz zase hraje na profibabisovskou notu a chudaci lidi, co nemuzou dychat a prejit silnici. Ziju u silnice v casti Prahy, kde na drive klidne silnici , diky mohutne developerske vystavbe, vzrostl velice provoz na podobnou hruzu a nikomu to vubec nevadi.
U nas fakt Kocourkov, stavba se o rok odklada, nechapu ten system ze odvolani odsune stavbu o rok a predtim uz dalsi posuny. Vzdyt takhle to vazne nejde dale v takovem ceskem bordelu, to nema preci obdoby.
I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
lehká odbočka od Andreje (i když jako by kluk nevěděl, že mu po okýnkem postaví 20 let plánovaný obchvat:() - rekonstrukce u Miličína hotová, plně průjezdná, chybí cca 200m od odbočky na Petrovice k dálnici - to buď nebude, nebo nás čeká semafor na jaře.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
A teď mi řekněte co mají dělat např. lidé v HK v Jungmannově ulici, kde po propojení D11 a I/37 vzrostl provoz na Rašínově třídě x-násobně.... PHS snad za 3 roky, tichý asfalt asi taky tak... Než se toto zrealizuje tak možná bude stát D35 do Časů a provoz zase podstaně klesne. Bydlím asi 300 m vzdušnou čarou a pokud máme v létě otevřené okno tak slyšíme kamióny celou noc....
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Rekonstrukce mostu na Pražské v Českých Budějovicích odložena na neurčito.
Původní zhotovitel vypověděl smlouvu, po mnoha jednáních se došlo k tomu, že (realizační) dokumentace je nepoužitelná, nebylo např. řešeno, jak se budou překládat kabely, které musí po dobu výstavby zůstat funkční (optika, VVN, trakce...) a které jsou zabetonované přímo v mostu bez chrániček, jak zabezpečit dělníky pracující pod půlkou mostu, po které budou v minimální možné šířce jezdit trolejbusy apod.
V mezičase by se mělo postavit nová trolejové vedení z vozovny přes Heliodora Píky (I/34), čímž by bylo možné udělat na mostě výluku MHD (dnes po něm vede jediná trolejbusová trať z vozovny do zbytku města)
Původní zhotovitel vypověděl smlouvu, po mnoha jednáních se došlo k tomu, že (realizační) dokumentace je nepoužitelná, nebylo např. řešeno, jak se budou překládat kabely, které musí po dobu výstavby zůstat funkční (optika, VVN, trakce...) a které jsou zabetonované přímo v mostu bez chrániček, jak zabezpečit dělníky pracující pod půlkou mostu, po které budou v minimální možné šířce jezdit trolejbusy apod.
V mezičase by se mělo postavit nová trolejové vedení z vozovny přes Heliodora Píky (I/34), čímž by bylo možné udělat na mostě výluku MHD (dnes po něm vede jediná trolejbusová trať z vozovny do zbytku města)
Průbežně doplňované fotky ze stavby 0310/II kolem Malše
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Mám alespoň částečně prsty v: 1104/II, 4704, 4705, D48 Bělotín-Rybí, I/19 obchvaty Obrataň a Kámen, II/114 Dobříš, II/602 Vysočina a dalších...
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
začala oprava asflatu mezi D3 a Miličínem.
Toho kousku co nestihli loni.
Ani v pátek večer tam nebyla kolona
Toho kousku co nestihli loni.
Ani v pátek večer tam nebyla kolona
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
A příští týden začíná ještě oprava Bystřice - Tožice. Do konce dubna bude směr Benešov objížďka do 3,5 t okolo čapáku a vyjede se až za Bystřicí.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
už je to na serveru zdopravy.cz
https://zdopravy.cz/zacina-oprava-i-3-p ... dka-25461/
https://zdopravy.cz/zacina-oprava-i-3-p ... dka-25461/
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Prace na 6 km dlouhem useku jsou naplanovane do konce cervna 2019.Majkii píše:A příští týden začíná ještě oprava Bystřice - Tožice. Do konce dubna bude směr Benešov objížďka do 3,5 t okolo čapáku a vyjede se až za Bystřicí.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
úsek bystřice -> Andřejovo hnízdo:
V pátek večer to celkem šlo aspoň z Prahy na Budějovice najelo se do zůžení asi 50kmh a postupně to zrychlilo na 80+ na celém úseku je, ale omezení na 30. Byla souvislá kolona...
V pátek večer to celkem šlo aspoň z Prahy na Budějovice najelo se do zůžení asi 50kmh a postupně to zrychlilo na 80+ na celém úseku je, ale omezení na 30. Byla souvislá kolona...
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Dnes dopo (11.15) tam a večer (8) zpátky taky v pohodě...
Až na kamion v protismětu najetý až k Olbramovickému esíčku ale zrovna stál
Večer jsem si tankováním v Olbramovicích nechal ujet kolonu od semaforu u Mezna a objížďkou jsem si užil sám
viz obr. https://kasme.rajce.idnes.cz/3-bystrice ... ice-190323
semafor u Mezna směr Praha se štěstím skoro bez zastavení
Až na kamion v protismětu najetý až k Olbramovickému esíčku ale zrovna stál
Večer jsem si tankováním v Olbramovicích nechal ujet kolonu od semaforu u Mezna a objížďkou jsem si užil sám
viz obr. https://kasme.rajce.idnes.cz/3-bystrice ... ice-190323
semafor u Mezna směr Praha se štěstím skoro bez zastavení
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Já jsem tudy cestoval hned první den uzavírky. Jeli jsme pozdě večer z ČB do Prahy a hned v Tomicích byl zaseklý kamion na štorc. Objížděli jsme tedy objížďku a to někdy kolem půlnoci.. Obecně už kdy jsme jeli odpoledne z PHA do ČB jsme viděli spousty kamionů, které se otáčeli u Čapáku a vraceli se zpět.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Taky jsem tam potkal pár otáčejících se náklaďáků. To je tak když nekoukaj na značky. Dokonce tam je cedule v polštině.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Potvrzuji a dodávám, že není jen v polštině, ale i v rumunštině!mstitek píše:Taky jsem tam potkal pár otáčejících se náklaďáků. To je tak když nekoukaj na značky. Dokonce tam je cedule v polštině.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Tak rumunštiny jsem si v tý rychlosti už fakt nevšiml, ale stejně je to dobře, že na to někdo myslí. Otázka spíš je jestli ti polští a rumunští kamioňáci na to vůbec budou koukat.Dusanh píše:Potvrzuji a dodávám, že není jen v polštině, ale i v rumunštině!
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Ve středu tedy před Oblbramovicema stáli policajti a odkláněli na správnou objížďku.
A opačným směrem jsme jeli 50, protože policie..
Taky kolona kolem stavbeních prací jela předpisovývh 30, vždycky kolem chlápka v zelený vestě, který koukal do niveláku
A opačným směrem jsme jeli 50, protože policie..
Taky kolona kolem stavbeních prací jela předpisovývh 30, vždycky kolem chlápka v zelený vestě, který koukal do niveláku
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Zkoumal jsem z vlaku rekonstrukci u Bystrice a prijde mi, ze pokladaji 2 vrstvy asfaltu na stavajici povrch bez frezovani. Muzete to nekdo potvrdit? Tento zpusob vidim poprve, pouziva se casto?
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Ve středu byla vyfrézovaná jen část a v té části byly nejdřív 2 vrstvy a pak jedna
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
semafory se odstěhovaly od dálnice k Miličínu.
že by nějaká reklamace?
že by nějaká reklamace?
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Jojo, vyfrézovaný levý stoupací pruh na konci obce směrem na ČB - v pátek odpoledne proveden asfaltový nástřik, vypadá to na pokládání mikrokoberce (že by problémy s vodou?). Uvidíme. Mimochodem - kolona až k Oldřichovci, 40 minut:(
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Je pravda, že v tom stoupacím pruhu byl ten asfalt kvalitnější před opravou než po ní..
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
To bude tím, že mikrokoberec se neřadí mezi opravy ale do údržby a má za cíl jen a pouze prodloužení životnosti vozovky a ne zlepšení jízdního komfortu... Kromě toho, že brání degradaci obrusné vrstvy ještě zlepšuje protismykové vlastnosti vozovky. Na pocit se po něm ale hůř jede a je hlučnější...
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Vtipne je, ze cast stoupaciho pruhu je jeste v obci, kde pred par lety pokladali tichy asfalt.
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
a je na něm větší spotřeba PHM.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
V kopci v Mirošovicích stavějí náhradu za starý most přes I/3. Zdá se mi, že tam vzniká pilíř hned vedle vozovky vpravo ve směru na Benešov. Pokud se nemýlím, tak potom původní most byl širší. Tímto asi odepíší čtyřpruh, ve který jsem po dobudování D3 doufal. Máte nějaké bližší info?
Re: I/3 (Praha) - Mirošovice - Č. Budějovice - st. hranice
Popis nového mostu na III/3352 přes I/3:
Stavební práce spočívají ve výstavbě nového mostního objektu na místě původního mostu odstraněného v předchozí etapě. Most je navržen s deskovou nosnou konstrukcí z předpjatého betonu o délce přemostění 45,59 m jako dvoupolový založený na vrtaných pilotách. Volní šířka mostu bude 7,5 m. Celková délka úpravy komunikace na mostě a předpolích je 97,0 m.
V tom druhém odkazu je i projektová dokumentace.
https://www.verejna-soutez.cz/verejne-z ... 2655ffd6c8
https://zakazky.kr-stredocesky.cz/contr ... _2534.html
Stavební práce spočívají ve výstavbě nového mostního objektu na místě původního mostu odstraněného v předchozí etapě. Most je navržen s deskovou nosnou konstrukcí z předpjatého betonu o délce přemostění 45,59 m jako dvoupolový založený na vrtaných pilotách. Volní šířka mostu bude 7,5 m. Celková délka úpravy komunikace na mostě a předpolích je 97,0 m.
V tom druhém odkazu je i projektová dokumentace.
https://www.verejna-soutez.cz/verejne-z ... 2655ffd6c8
https://zakazky.kr-stredocesky.cz/contr ... _2534.html