I/3 stavební úpravy u Benešova
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Ač jsou kruháče (oprávněně) snadný terč, jádrem problému nejsou. Kolonu (ve směru od Prahy) dělají připojující se (objížděči kolon) ze 106, z Konopišťský a především z ulice Ke Stadionu. Vždy se najde někdo, kdo je pustí:) Od Stadionu se to rozjede a včetně kruháče je to pak naprosto v pohodě. Ale MÚK by byly lepší, v tom souhlas.
Trochu OT mimo vlákno: počátek úsekovky u Poříčí způsobil, že tam u kamer hodně řidičů celkem dost přibrzdí. Až je to nebezpečný.
Trochu OT mimo vlákno: počátek úsekovky u Poříčí způsobil, že tam u kamer hodně řidičů celkem dost přibrzdí. Až je to nebezpečný.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Ony jsou na I/3 nějaká úseková měření? A odkdy?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
To dělají navigace, které tam ty lidi pošlou. Ale včera kolem poledne to tím nebylo a mohly za to kruháče, kde na obou byla bouračka. Minulý týden tam byl dokonce smrťák. Dřív to stálo směrem na Budějovice ve sjiždění na Tužince a pak se to většinou rozjelo a nyní, když to stojí na Tužince, tak to stojí až za OK U Topolu. A opačně to je úplně stejně. Ty OK prostě paralyzovaly I/3 co prochází Benešovem a už tak příšerný stav ještě zhoršily.Bert píše:Ač jsou kruháče (oprávněně) snadný terč, jádrem problému nejsou. Kolonu (ve směru od Prahy) dělají připojující se (objížděči kolon) ze 106, z Konopišťský a především z ulice Ke Stadionu. Vždy se najde někdo, kdo je pustí:) Od Stadionu se to rozjede a včetně kruháče je to pak naprosto v pohodě. Ale MÚK by byly lepší, v tom souhlas.
Trochu OT mimo vlákno: počátek úsekovky u Poříčí způsobil, že tam u kamer hodně řidičů celkem dost přibrzdí. Až je to nebezpečný.
Nechápu, když už jsou ty lidi v Konopišťské, tak proč rovnou neprojedou Benešovem a nenajedou až na Červených Vrškách.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Největší kolony tam způsobují vozidla jedoucí od Prahy, které odbočují vlevo do ulice ke Stadionu.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Přesně tak. A pak jelita co si neumí držet odstup a brzdit a způsobí nehodu. Pro mě ty kruháky výrazně zlepšily situaci při běžném průjezdu mimo páteční a nedělní špičky. A ve špičkách to nijak výrazně horší není, nevím kde to Saljack bere - ty kruháky za to rozhodně nemůžou, když už, tak zlobí sjíždění ze dvou pruhů do jednoho.Anonym píše:Největší kolony tam způsobují vozidla jedoucí od Prahy, které odbočují vlevo do ulice ke Stadionu.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Minulý týden instalovali kamery, takže nejspíš zatím neměří nebo jsou ve zkušebním provozu. Jeden portál je u Poříčí na začátku 2 pruhu a druhy portál u Tužínky na úrovni bývalé odpočivky. Myslím že jsou vidět i na kamerách na dopravním info. Měří se oba směry, k Benesovu i k D1.Lenny píše:Ony jsou na I/3 nějaká úseková měření? A odkdy?
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Proč by někdo odbočoval z I/3 do ulice Ke Stadionu? To snad jedině někdo kdo jde na fotbal a nebo ti kteří jedou do Křížíkova, která je díky OK U Topolu od I/3 odříznutá.Anonym píše:Největší kolony tam způsobují vozidla jedoucí od Prahy, které odbočují vlevo do ulice ke Stadionu.
Takže dnes ve 12hodin celý Benešov směr Budějovice mezi OK stál a u Tužinky nebylo nic. Ve špičce to brzda je a to značná. Sjíždění ze dvou pruhů neubylo, právě naopak jedno přibylo za OK U Topolu (ale to tolik nezacpává).mapman píše:Přesně tak. A pak jelita co si neumí držet odstup a brzdit a způsobí nehodu. Pro mě ty kruháky výrazně zlepšily situaci při běžném průjezdu mimo páteční a nedělní špičky. A ve špičkách to nijak výrazně horší není, nevím kde to Saljack bere - ty kruháky za to rozhodně nemůžou, když už, tak zlobí sjíždění ze dvou pruhů do jednoho.Anonym píše:Největší kolony tam způsobují vozidla jedoucí od Prahy, které odbočují vlevo do ulice ke Stadionu.
Na Červených Vrškách je odbočení do Benešova z Prahy vyloženě o strach bežně mi tam někdo vjede. Opravdu skvělé je, když vám tam najede náklaďák. Já se mu teda vůbec nedivím, protože třeba v pátek, když zastaví, tak by musel čekat jakou dobu, než se udělá mezera aby mohl na OK najet.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Proč by někdo odbočoval do ulice Ke Stadionu se musíš ptát těch řidičů a ne tady. Já tam vozidla odbočující vlevo z I/3 potkávám pravidelně. Posledně tam odbočoval kamion a postáli jsme si za ním dobré 2-3 minuty. Ulice Křižíkova není odříznuta, z OK U Topolu se do ni dá krásně dostat.Saljack píše:Proč by někdo odbočoval z I/3 do ulice Ke Stadionu? To snad jedině někdo kdo jde na fotbal a nebo ti kteří jedou do Křížíkova, která je díky OK U Topolu od I/3 odříznutá.Anonym píše:Největší kolony tam způsobují vozidla jedoucí od Prahy, které odbočují vlevo do ulice ke Stadionu.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Ten kamion dává smysl, že Ke Stadionu odbočuje, protože se nevejde pod ty dvě MÚK. Jinak osobní auta tam zas tak často neodbočují (často tam najíždím naproti od Konopiště na Prahu a celkem dlouho tam čekám, než se dá najet). Proto taky největší smysl z těch úprav co se v Benešově dělají mají dělat má ta poslední část s tunelem, přes který povede právě ulice Ke stadionu a vylepšení současných MÚK U Mlékárny a U Rozvodny, tak aby se tam i kamion vešel. Kdyby se udělala tahle část, jako první tak OK na Červených Vrškách by nedávala vůbec smysl. Ale tahle část se zase odsouvá a nyní je plánována výstavba až na rok 2023 s dokončením 2025 (původně bylo zahájení tuším 2021).-xdas- píše:Proč by někdo odbočoval do ulice Ke Stadionu se musíš ptát těch řidičů a ne tady. Já tam vozidla odbočující vlevo z I/3 potkávám pravidelně. Posledně tam odbočoval kamion a postáli jsme si za ním dobré 2-3 minuty. Ulice Křižíkova není odříznuta, z OK U Topolu se do ni dá krásně dostat.
Já jsem psal, že Křižíkova je odříznutá od I/3, to že se do ní dá dostat z Mariánovic a Ke Stadionu na tom nic nemění.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Urbanovi vlastní v Benešově pozemek přiléhající k silnici z Prahy do Českých Budějovic. Při nedávných úpravách hlavního tahu však někdo část silnice, jíž bylo možné k pozemku přijet, odstranil.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prij ... dku-176589
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/prij ... dku-176589
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Při pohledu na fotomapu je vidět, že severní vjezd, o kterém to je, se dlouhodobě nepoužíval a byl zarostlý. Naopak se používal ten jižní, který byl zachován, i přes to že podle pána nevyhovuje normě. Asi mu ta norma nevadila. A hlavně tam nevidím to zahradnictví. Bývalo tam dříve, ale na posledním snímku je vše zbouráno a začíná tam vznikat něco jako skládka. To ale na kameru neukázali.-xdas- píše:Urbanovi vlastní v Benešově pozemek...
Jako by nás tahal pan Mareš za fusekli.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Fakt je, že v DSP rekultivace ještě nebyla, ale v PDPS už jo
- Přílohy
-
- DSP.PNG (158.28 KiB) Zobrazeno 6052 x
-
- PDPS.PNG (183.38 KiB) Zobrazeno 6052 x
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tak je tu opět roční posun u uspořádání 2+1 zahájení je nyní na rok 2024 a dokončení 2026. Začínám dost pochybovat, že se to vůbec bude realizovat.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Naprosto obdobná situace jako D43 a úpravy na I/43. Říkám si tam to samé, byť tedy samotná dálnice je zde asi o něco blíže. Ale za 5 let může být situace klidně úplně opačná .. A u obou silnic platí: proč se proboha tyto stavby nepostavily před 10-15 lety, kdy už některé byly na stole ?? Jenže tehdejší uvažování: "zbytečnost, když bude za pár let dálnice".
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
D43 a D3 mají něco podobného a to to že se nikdy nedostaví .Jelikož D3 přes Sázavu nemá šanci, lépe by asi udělali kdyby uvažovali o D4 od Budějovic přes Písek do Prahy
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
darwousku, to si přeješ nebo se toho bojíš ? Vždy je šance na stavbu, pokud se podaří uspokojit a vyřešit hlavní podstatné problémy...
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Spíš se bojím
Křižovatky I/_ × II/__ mají být MÚK nikdy ne OK .
D4 Má být minimálně do Strakonic.
D4 Má být minimálně do Strakonic.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Nevracejme se zbytečně k už mnohokrát prodiskutovaným tématům, jejichž znovuotevírání od EIA, atd, jen
slouží zpomalování výstavby na mnoho let... Stejně tak ten ,,Středočeský okruh'', jehož jižní větev musí jít přes Tábor a ne Budějice, aby měla smysl, odlehčila pražskému okruhu a poskytla varianty napojení D5 a D1 přes D3 a D4 právě do Budějic. To tady bylo už taky mnohokrát argumentováno. Jen si pročtěte témata, než navrhnete ,,něco nového''.
slouží zpomalování výstavby na mnoho let... Stejně tak ten ,,Středočeský okruh'', jehož jižní větev musí jít přes Tábor a ne Budějice, aby měla smysl, odlehčila pražskému okruhu a poskytla varianty napojení D5 a D1 přes D3 a D4 právě do Budějic. To tady bylo už taky mnohokrát argumentováno. Jen si pročtěte témata, než navrhnete ,,něco nového''.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
ÚR na úsek I/3 Červené Vršky - U Topolu, uspořádání 2+1 nebylo vydáno, protože navržený stavebný záměr nesplňuje požadavky § 90 stavebního záměru, neboť stavební záměr nesplňuje požadavky uvedené ve stavebním zákoně a jeho prováděcích právních předpisech. Detaily pro zájemce jsou k přečtení na úřední desce KÚ SČK.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
"Hezká" práce...
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Nějaké podrobnosti? To je výsledkem územního řízení? Pokud ano, měla stavba kladná stanoviska? Co bude teď?
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tak jsem to dohledal na desce a je to teda smutné počtení. ŘSD se ukázalo jako naprosto neschopná organizace a za tohle by měli padat hlavy. Vše pramení z toho, že se na ty důvodné námitky (a většina je navíc dost rozumných) naprosto, ale opravdu naprosto vy**** a prostě čekali co bude.
Jenom pro info den podání: 10. 1. 2020
Podle mě je tohle konec této stavby. Protože vypracování nové žádosti bude ŘSD trvat minimálně dva roky a pak dva roky bude trvat řízení tj. ÚR by optimálně bylo někdy kolem roku 2026. Tj. pokud by šlo všechno hladce tak by se začalo jezdit tak 2030. Nyní bych se asi soustředil na severní obchvat Benešova a pomalu připravoval tohle znovu a lépe.
Jenom pro info den podání: 10. 1. 2020
Takže tohle zdržení jde vyloženě za ŘSD a klidně mohlo být rozhodnuto už loni, kdyby uměli podat žádost o ÚR. Což je věc, kterou by ŘSD teda rozhodně mělo umět a měli by jí sázet jak Baťa cvičky.Dnem podání žádosti o vydání územního rozhodnutí bylo zahájeno územní řízení. Stavební úřad
zjistil, že předložená žádost nemá předepsané náležitosti podle § 86 stavebního zákona a neposkytuje
dostatečný podklad pro posouzení umístění navrhované stavby. Žadatele proto vyzval k doplnění návrhu
ve lhůtě do 30.10.2020 a řízení přerušil. Dne 5.10.2020 obdržel stavební úřad od žadatele podání - žádost
o prodloužení lhůty v návaznosti na dopracování dokladů uvedených ve výzvě. Stavební úřad žádosti
vyhověl, neboť prodloužením lhůty není ohrožen účel řízení ani porušena rovnost účastníků řízení,
a proto za podmínek stanovených v § 39 odst. 1 správního řádu, podle § 39 odst. 2 správního řádu, lhůtu
usnesením přiměřeně prodloužil, tedy 28.2.2021.
Podle mě je tohle konec této stavby. Protože vypracování nové žádosti bude ŘSD trvat minimálně dva roky a pak dva roky bude trvat řízení tj. ÚR by optimálně bylo někdy kolem roku 2026. Tj. pokud by šlo všechno hladce tak by se začalo jezdit tak 2030. Nyní bych se asi soustředil na severní obchvat Benešova a pomalu připravoval tohle znovu a lépe.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Ale za ŘSD to dělá napjatá externí firma. L
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
A to je právě ten problém. Kdyby stát nenabízel tabulkové platy, ale dokázal by zaplatit odborníky, nemusí na tuhle práci najímat externí firmy. Stejně je to i v případě výkupů.Lenny píše:Ale za ŘSD to dělá napjatá externí firma. L
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tohle, ale není argument v prospěch ŘSD. Tím hůř. Když si najmou nějakou totálně neschopnou firmu a navíc nejsou schopni si to ani pohlídat. Za tohle by měla externí firma dostat vysokou smluvní pokutu a navíc už by neměla mít možnost se ucházet o jiné zakázky.Lenny píše:Ale za ŘSD to dělá napjatá externí firma. L