I/3 stavební úpravy u Benešova
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Jeste k te bezpecnosti, melo tam byt usekove mereni, mozna by to mohlo aspon trochu pomoci. Pak me rozum nebere, proc tam neni to svodilo stredove, nekde se psalo, ze kvuli zachrance, ze by neprojela. Nevim ale,jak projede pres ty plastove sloupky, pokud je to tak, ze tam nemuze vzniknou ulicka,tak to nemeli vubec predelavat. Myslim,ale ze tam sanita projede.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Co jsem si já všimnul tak v úseku Benešov-Mrač, kde není jiná alternativní cesta, když dřív jel nějaký pomalý náklad, stavební stroj apod. tak se uhnul do odstavného a šlo ho objet. Teď už to nejde, nevejdou se tam pohodlně. Takže když tam v pondělí v 7:32 jede bagr z Benešova na Prahu rychlostí menší jak 60 km/hod tak ten dlouhý jednopruh při té špičce pěkně špéruje.Saljack píše:Já teda musím říct, že ten střídavý dvoupruh tu silnici úplně dojebal. Jakmile je trochu provoz, tak to stojí (viz Tužinka, kde byly kolony předtím, ale jinde to celkem jelo hlavně na Prahu).
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
...nejvyšší čas, když chtějí v dubnu začít:o)
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/402 ... -vrsky.pdf
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/402 ... -vrsky.pdf
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Přidám důkaz, že všechny pozemky pro OK Červené vršky jsou vykoupeny
stav k 26.12.2019(v plném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 6.1.2019
stav k 16.12.2017 Pro úsek Č. Vršky - U Topolu se zatím očekává vydání ÚR v březnu 2020 (chci vidět to zahájení 2021).
stav k 26.12.2019(v plném rozlišení zobrazeno níže)
stav k 6.1.2019
stav k 16.12.2017 Pro úsek Č. Vršky - U Topolu se zatím očekává vydání ÚR v březnu 2020 (chci vidět to zahájení 2021).
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
posun č.1 - nově 3.2.2020Majkii píše:V Tenderareně se objevila soutěž na OK Červené Vršky.
Lhůta pro podání nabídek 30.01.2020.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
ten důvod je tedy kuriozní:o)
Na profilu zadavatele je uveden termín podání nabídek: 30.01.2020 do
09hod. Ve Výzvě k podání nabídek a zadávací dokumentaci je uveden termín
podání nabídek: 31.1.2020 do 09hod.
Upřesní zadavatel termín podání nabídek?
Informace poskytnutá zadavatelem
Administrativním nedopatřením došlo k rozporu mezi datem uvedeným na
profilu zadavatele a datem uvedeným v Zadávací dokumentaci. Z toho
důvodu zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek.
No, je to tedy ze čtvrtka/pátku na pondělí, ale stejně - co už by si měl zadavatel zkontrolovat, když ne datum otevření nabídek? ))
Na profilu zadavatele je uveden termín podání nabídek: 30.01.2020 do
09hod. Ve Výzvě k podání nabídek a zadávací dokumentaci je uveden termín
podání nabídek: 31.1.2020 do 09hod.
Upřesní zadavatel termín podání nabídek?
Informace poskytnutá zadavatelem
Administrativním nedopatřením došlo k rozporu mezi datem uvedeným na
profilu zadavatele a datem uvedeným v Zadávací dokumentaci. Z toho
důvodu zadavatel prodlužuje lhůtu pro podání nabídek.
No, je to tedy ze čtvrtka/pátku na pondělí, ale stejně - co už by si měl zadavatel zkontrolovat, když ne datum otevření nabídek? ))
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
posun č,2 . nově 4.2.2020
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Posun o JEDEN den ?
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
...a to je ještě letos únor přestupný:o)))
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Ted jsem několikrát projizdel novym kruhacem u Topolu a musim rici, ze se cerny scenar, ze to bude další brzd, se nepotvrdil. Ten kruhac je dobře resen , jsou tam v kazdem hlavnim smeru PRA-CB 2-pruhy, jeden prubezny primo a druhy s prednosti na kruhaci, ale i tak se mi zda, ze se ta kapacita mozna i zvysi i když dojde k pribrzdeni na 50km/h. Uvidíme, co letni provoz.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
...bylo tam ještě 28.1. jedno vysvětlování, ale termín se podle všeho nezměnil a platí zítra 4.2. v 9:00
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
jediná nabídka, tak to by mohlo být rychlé, ne?
Název / obchodní firma / jméno
a příjmení účastníka BES s.r.o.
Nabídková cena v Kč bez DPH 41 188 322,01 Kč bez DPH
Doba uvedení stavby do provozu 138 dní
Název / obchodní firma / jméno
a příjmení účastníka BES s.r.o.
Nabídková cena v Kč bez DPH 41 188 322,01 Kč bez DPH
Doba uvedení stavby do provozu 138 dní
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Černý scénář na tom kruháči se teda naplnil a hlavně teprve náplní. Je nutné si uvědomit, že se ta odbočka co vedla původně do Benešova teď vede do Mariánovic a spoustě lidem se tudy nevyplatí jet a navíc stále není otevřená odbočka k Topolu. Nejhorší na tom kruháči je ale, že není vidět na druhou stranu přes ten val uprostřed. Taky je paráda, když tam potkáte někoho, kdo moc neřídí nebo netuší jak to projet.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
K cemu potrebujete videt na druhou stranu?
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Třeba k tomu abych věděl jestli tam můžu vůbec vjet?
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tento argument neobstoji, ten kruhac je dostatecne velky a není opravdu nutne videt na druhou stranu, z hlediska bezpečného rozhledu to je ok.Japao Joe píše:Třeba k tomu abych věděl jestli tam můžu vůbec vjet?
Je opravdu otázka, jak se bude kruhac chovat pri vetsi zatezi, jestli nebudou ridici zmatkovat a nebude to dalsi kolizni místo. To ukaze cas.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Myslím, že obstojí.
§ 22 Jízda křižovatkou
...
(3) Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce.
§ 22 Jízda křižovatkou
...
(3) Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Jsi totalne mimo, rozhled mas ok. To navyseni se dela, kvůli zvyrazneni te krizovatky v krajine ( aby si ji ridici vsimli) , coz tady ma opravdu důvod.Japao Joe píše:Myslím, že obstojí.
§ 22 Jízda křižovatkou
...
(3) Řidič nesmí vjet do křižovatky, nedovoluje-li mu situace pokračovat v jízdě v křižovatce a za křižovatkou, takže by byl nucen zastavit vozidlo v křižovatce.
Osobne nejsem příznivcem tech opatreni u Benesova, ale musim uznat, ze ta křižovatka byla udelana nejlepe jak mohla byt. To zname jine kruhace na silnicich 1 tridy, které jsou vazne silene. Ve finale, az to bude hotove vsechno, tak by to mohlo trochu mozna i pomoci , protože tam vznikne i stridavy 2-pruh a nebude tam ta 50, coz je brzda největší!
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Mimoúrovňovou křižovatku taky nikdy nevidíte celou.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Jako jestli je někdo takový mentál, že nevidí přes ty obrovské cedule co před kruháčem jsou, tak nemá za volantem co dělat. Prostě to auto v protisměru vidíte chvíli před kruháčem a i když je tam tuším 70Km/h, tak tam musíte opravdu zpomalit. Nejvíc mě na téhle ok křižovatce štve, že tam nemá vůbec co dělat a mohla se udělat mimoúrovňová, která na tohle místo patří a měla tam být místo tohohle paskvilu. A jak už se v minulosti ukázalo, tak střídavý pruh při větším vytížení silnice vůbec nepomahá ale naopak provoz zhoršuje. V podstatě bude v pátek a ve špičcce kolona od Tužinky až za kruháč U Topolu. Z druhé strany to bude ještě lepší protože se bude jezdit přes Benešov, protože to nakonec bude rychlejší kvůli kruháči na červených vrškách, kde půjde na I/3 možno najet bez dávání přednosti v jízdě. Opravdu těm chytrákům tleskám protože takhle to zmrvit to se jen tak nevidí. Navíc obě křižovatky mohli být mimoúrovňové na červených vrškách se mohla postavit ta část pro Václavickou spojku, která se stejně bude stavět a potom není vůbec důvod tam mít ten kruháč. A U Topolu se mohl udělat podjezd protože je to celkem vyvýšené místo. Potom se mohlo zakázat odbočování vlevo U Stadionu a všichni by byli happy.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Tak musíme byt realisti, hleda se vzdy to nejlevnejsi reseni, které hlavne mistnim spolkum zaplacne hubu. Mimourovnova křižovatka, to by bylo odporu, to by zabralo/vykoupilo vice pozemku, a cena by byla par miliardicek. Ten kruhac je velice levne a pohodlne reseni.
Nadruhou stranu jsem mirny optimista a doufam, ze se podari v dohledne době (10let) nakonec dotvořit stredocesky usek D3 a ty intenzity budou uplne jinde a ty kruhace budou stacit, celkove to reseni bude vlastne luxusni.
Nadruhou stranu jsem mirny optimista a doufam, ze se podari v dohledne době (10let) nakonec dotvořit stredocesky usek D3 a ty intenzity budou uplne jinde a ty kruhace budou stacit, celkove to reseni bude vlastne luxusni.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
Ale no tak... MÚK by asi byla lepší - ale je tam kruháč, tak se s tím smiřme. S čím se dá souhlasit, je dvojpruh před a za. Myslém, že zakopanej pes není v kruháči, ale v řidičských (ne)dovednostech. Dle mého je zde slabé místo, protože zip není silná stránka řidičů. Tady se to zastaví a dojde k zablokování celého kruháče. Ale okolo Benešova je to taková klasika. Tohle by podle mého u MÚK odpadlo. Nu což.
Re: I/3 stavební úpravy u Benešova
O tom že bude D3 do deseti let se tvrdilo před 20lety a nyní nejsme ani o trochu blíž a klidně se vsadím že do 2030 se stavět nezačne a i kdyby tak výstavba bude kolik 4-5let. Já jsem se smířil, že D3 ve středočeském kraji nebude. Na obou kruhacich místo na MÚK je. Na Červených Vrškách dokonce byla plánována a pak přišel nějaký chytrák, že teď jsou v módě kruháče tak ho tam prdnem. U Topolu tam místo na to taky určitě je protože když si vezmu jak je ten kruháč široký a jak byla ta Objízdná trasa při výstavbě daleko tak ať mi nikdo netvrdí že by se to tam nevešlo. Ono je super, že je to levnější, ale všude jinde až do Benešova jsou MÚK tak proč u toho největšího města na trase kam navíc spousta lidí míří nejsou. Navíc ta varianta se zahloubením u Konopiště je mnohem více dražší než ty MÚK které tam mohli být a klidně se mohlo ušetřit na tom.