Úsek Horná Lehota - Oravský Podzámok
Začátek výstavby: 11/2004
Ukončení výstavby: 06/2008
Předčasné užívání: 11/2007
Zhotovitel: Skanska, Váhostav-SK, Max Bogl
Mosty: 9
Křižovatky: 2 (úrovňové)
Náklady: cca. 2,1 mld. SKK
Nová silnice byla postaven v 1/2 profilu v kategorii R 11,5/100. Mosty zde tvoří 1/3 úseku, dominantní je most nad řekou Orava a železniční tratí v délce 750 m. Dále se zde postavilo 6 oporných a 4 zarubní zdi. Na původní silnici I/59 (paralelní v současnosti) byli v roce 2000 průměrné denní intenzity 6 tis. aut za 24h.
Výstavbou tohoto úseku se zkrátilo cestování a nová silnice je mnohem bezpečnější. Zde je fotogalerie celého úseku: http://www.dialnice.info/gallery/album.php?album_id=36 .
Zdroje informací: http://www.ndsas.sk , http://www.skanska.sk
Délka: 6,442 kmHorná Lehota - Oravský Podzámok (v provozu 1/2 profil)
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Horná Lehota - Oravský Podzámok (v provozu 1/2 profil)
Probíhá oprava povrchu, byl to nějaký remix.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Horná Lehota - Oravský Podzámok (v provozu 1/2 profil)
video z provozu po úseku:
-
- VIP
- Příspěvky: 22513
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: Horná Lehota - Oravský Podzámok (v provozu 1/2 profil)
Jak výše psal Lenny, tak opravy patrně pokračují ...