I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Docela by mě zajímalo video za říjen či listopad, se zprovozněním 12/2022 mi to přijde podle toho posledního videa snad ještě zoufalejší tempo než na D35...Radši ani nejdu porovnávat, kdy bylo zahájeno toto a kdy polská S3, jeden by si akorát zoufal...
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Video za září a říjen 2020 přiskočilo najednou:
https://www.youtube.com/channel/UCcw-JP ... tjnW5cGC0g
https://www.youtube.com/channel/UCcw-JP ... tjnW5cGC0g
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Tak tady asi to rčení "práce jako na kostele" nestačí...
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Třeba to po zimě rozjedou a my budeme svědky toho, jak se to dělá právě v tom Polsku.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Jinak tedy na 48 se už jezdí v obou směrech v jednom pruhu.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Na základě čeho vlastně může zůstat zprovozněná původní MÚK D48 s I/68 ?
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
To jako že kvůli normě by se měl správně zrušil původní sjezd?
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
No mě by to právě zajímalo, jak to je. Protože ty křižovatky jsou hodně blízko u sebe. Tak by mě zajímalo, jak může zůstat otevřená, když jde o novostavbu I/68. Minimálně bych tady očekával propojení přídatnými pruhy. Když se pak podívám na 0137, kde se kolektorem propojují křižovatky i 1,5 km od sebe ..
Můj názor je, že má sjezd určitě zůstat stát. Ovšem když na některých jiných stavbách se využívá argument vzdálenosti křižovatek naopak pro zrušení MÚK nebo odpočívek, jsem z toho jaksi jelen.
Můj názor je, že má sjezd určitě zůstat stát. Ovšem když na některých jiných stavbách se využívá argument vzdálenosti křižovatek naopak pro zrušení MÚK nebo odpočívek, jsem z toho jaksi jelen.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Ale vždyť tam je propojení pomocí průpletů. Je to stejný případ jako na D55 Hulín, je to projektováno jako rychlostní silnice podle staré normy, která na rozdíl od dálnic průplety u R silnic umožňovala.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
U Třanovic to bude v pohodě, když může existovat tohle. Aspoň, že se tam už nesmí najíždět.
https://mapy.cz/zakladni?x=13.9712425&y ... tch=-0.341
https://mapy.cz/zakladni?x=13.9712425&y ... tch=-0.341
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Aha, pak je to v pořádku. V letáku o tom totiž není ani slovo a z malůvky to jasné také není, spíš to naopak vypadá na zvlášť připojovací + odbočovací.mapman píše:Ale vždyť tam je propojení pomocí průpletů. Je to stejný případ jako na D55 Hulín, je to projektováno jako rychlostní silnice podle staré normy, která na rozdíl od dálnic průplety u R silnic umožňovala.
Na tu větu, že to "jde", protože je to projekt na bývalé Rko, začínám už být docela alergický. Jak dlouho se to ještě bude používat ? Rozhodující má být, jestli to řešení je bezpečné či nikoli na tu danou MPR, a je úplně jedno, jestli je v lejstrech S, R nebo D.
-
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 7.1.2013 17:57:52
- Bydliště: ostrava
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Na te první muk nebude najizdet skoro nikdo, takže průlet bude úplně v pohodě, proč by taky neměl být při té intenzitě dopravy.
Svoboda neznamená nutit ostatní do něčeho, co považujete za správné.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Jedna otázka - já pochopil původní dotaz jako problém MÚK km 61 (stará I/68) a MÚK km 62,3 (nová I/68) - vzdálenost 1,3 km
Ale průplet je mezi 62 a 63,3 (tj. mezi novou I/68 a v budoucnu I/11 směr Havířov)
Nekomentuje každý jinou MÚK?
Ale průplet je mezi 62 a 63,3 (tj. mezi novou I/68 a v budoucnu I/11 směr Havířov)
Nekomentuje každý jinou MÚK?
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Však jo, já bych nikdy nenapsal, že by to mělo být nebezpečné. Jen mě zajímalo na základě čeho to šlo takhle povolit. Bohužel je to jen tím, že jde o bývalé R. Na D je evidentně použití přídatného pruhu pro spojení křižovatek nebezpečné.evilcleaner píše:Na te první muk nebude najizdet skoro nikdo, takže průlet bude úplně v pohodě, proč by taky neměl být při té intenzitě dopravy.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Průplet je mezi 61 a 62. Mezi 62 a 63 jsou kolektory.hiob píše:Jedna otázka - já pochopil původní dotaz jako problém MÚK km 61 (stará I/68) a MÚK km 62,3 (nová I/68) - vzdálenost 1,3 km
Ale průplet je mezi 62 a 63,3 (tj. mezi novou I/68 a v budoucnu I/11 směr Havířov)
Nekomentuje každý jinou MÚK?
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Čím dál víc lituju toho, že jsme nevyužili šanci a nedotáhli 2+2 až do Mostů, takže bychom měli se slovenskem dva "dálniční" přechody. Až bude hotová slovenská D3, tak už bude D48 nejspíš komplet, takže by to byla parádní trasa nahrazující Bumbálku i s existující Palačovskou spojkou. Koneckonců třeba Seznam vede z Olomouce do Žiliny "vrchem" už teď. A navíc nebude D49, takže o to větší škoda...
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Aha už jsem to pochopil, co je myšleno. Průplet jsem viděl jen ala průpletový úsek v kolektoru (pruh Jablunkov-> Havířov) alamapman píše:Průplet je mezi 61 a 62. Mezi 62 a 63 jsou kolektory.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mimo%C3%B ... 5%BEovatka#
Pr%C5%AFpletov%C3%BD_%C3%BAsek
Tj. zde se bude bez přerušení připojovací pruh od MÚK 61 měnit na odbočovací do kolektoru MÚK 62 a bude se to přeznačovat? Krajnice je dostatečně široká?
Protože podle zveřejněných schémat je mezi koncem stávajícího přípojovacího a začátkem nového odbočovacího cca 400m ve směru FM->ČT např.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Šířka tam očividně dostatečná je.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Díval jsem se do konceptu RDS a je tam oboustranný průplet mezi exity 62 a 63 (tj. dosavadní km 61-62 - obchvat FM zvyšuje staničení o něco málo nahoru).
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Každopádně správné řešení.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Pro mne stěžejní otázka. Vrámci průpletu nebudu tedy potřebovat dálniční známku pro jízdu z nové I/68 na starou I/68 respektive dál na II/648?
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Podle aktuální dokumentace tam známku potřebovat budeš. Ale jak to bude v roce 2023 dnes nikdo neví.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Jéžíš, to zase bude muset vzniknout další výjimka. To mě vlastně ani nenapadlo, že obchvat Hnojníku navazuje na placenou dálnici a bude tudíž funkční jen pro známkaře Vlastně tím pádem bude placená už SMV od Nebor a u tohoto exitu bude muset být symbol známky pod SMV? Šlo by to obejít tak, že silnice 68 povede peážně s dálnicí až k exitu 62 a tím by musel být bezplatný .-)
Počítám s tím, že Hnojník a Střítež o poplatcích nevědí a budou po zprovoznění S68 ječet
Počítám s tím, že Hnojník a Střítež o poplatcích nevědí a budou po zprovoznění S68 ječet
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: I/68 Třanovice - Nebory - Oldřichovice - Bystřice
Někde jsem četl, nemůžu teď dohledat kde, že od 1.12.2022 bude na staré cestě Hnojnik-Střítež zavedeno mýtné.