Právě je 23.10.2018 15:34:57




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 378 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Další
 Itálie 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 23
Příspěvek Re: Itálie
Driving through Milano (Italy) from Aeroporto di Linate to Varedo 9.05.2015 Timelapse x4



22.8.2015 15:55:26
Profil
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
Ještě dne 31.8. se odevzdal do provozu poslední chybějící äsek A31 jižně od Vicenza. Jde o 7 km úsek, který spojil Agugliaro a Noventa Vicentina.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


25.9.2015 14:26:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
Dne 5.11. se odevzdal do provozu 7,5 km úsek A36, tedy Autostrada Pedemontana. Úsek je severně od Milána a jde od A9 u Lomazzo do Lentate sul Seveso na SS35.

Zdroj: http://online.stradeeautostrade.it/noti ... ta-b1-8337

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


5.11.2015 19:57:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
Dne 5.12. se dostala do provozu 1. etapa A1, tedy Variante di Valico. Jedná se o 6 km úsek mezi Aglio a Barberino del Mugello.

Zdroj: http://www.firenzepost.it/2015/12/03/va ... i-mugello/

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


13.12.2015 17:38:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1340
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: Itálie
Jaké jsou plány se starou dálnicí? Viděl jsem dokument o této dálnici a je to obrovský projekt.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


17.12.2015 15:38:44
Profil
 

Příspěvky: 3356
Příspěvek Re: Itálie
Zrovna u tohoto úseku bude stará sloužit pro směr do kopce asi v režimu 2+2 pokud jsem to dobře pochopil. Něco jako na obchvatu Florencie. Tu další část, kterou by měli otevřít o víkendu už udělali obousměrně. Stará část přes kopce bude obsluhovat staré sjezdy.


17.12.2015 16:28:49
Profil
Autor

Příspěvky: 2296
Příspěvek Re: Itálie
A bude mít zelené nebo modré značky? A bude se platit nebo ne?


17.12.2015 16:57:57
Profil
 

Příspěvky: 89
Příspěvek Re: Itálie
Variante del Valico ma dlzku 43 km. Medzi La Quercia s Aglio, v dlzke 37 km, sa bude moct jazdit aj na novom aj na starom usekom. Bude to na ludi aku variantu si vyberu. Stary usek ostane ako dialnica. Samozrjeme pre kamiony bude vyhodnejsi novy usek, je rovnejsi a spotreba paliva nizsia.
Usek Aglio - Barberino ma 3 pruhy smer juh a zo stareho useku urobili jeden smer so 4 pruhmi smer sever.


19.12.2015 12:04:38
Profil
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
Tak jsem projel v tomto týdnu dálnice v Itálii. Z Rakouska (Brenner) do Aglie mezi Milánem a Turínem a pak zase směrem na Graz a Vídeň (A4 směr Benátky). Musím konstatovat jen několik postřehů:

*provoz v Miláně je silný a i celý ten tah v rámci A4 provoz neustává přes den
*parametry jsou v pohodě, ale umístnění některých platidel mimo dálnici je třeba pro nákladní dopravu zdržujícím faktorem při najíždění do nich, i když je umožněn pak plynulý projezd 30 km/h
*celkový styl jízdy Italů nepřekvapil, ale kdyby to tak bylo v ČR/SR tak je to zde samá DN :lol: a policie by si přišla na své; ostatně ta policie, to jsem ještě nikde neviděl tolik druhů policie na dálnicích, co tam dělalo kontrolu čehokoliv a kdekoliv; dodávku za platidly finanční, kamion před platidly, osobák v odstavním pruhu atd.
*časté nouzové zálivy veliké plus ještě k odstavnímu, systém blikajících žlutých světel při důležitých změnách (kolony, připájecí pruh) v konečném důsledku pomáhají být více ostražitý a tak je provoz plynulý a bez nehod
*připájecí pruhy vnímám spíš negativně ohledně té délky, i když ta snaha uvolnit ten pravý jízdní je obrovská, velmi často se kamion ještě táhne již téměř u svodidel a jsou to zbytečné rizikové momenty
*značení dobré, odpočívky stejně tak, Autogrill nezklamal
*povrch dobrý

Projel jsem i regionální silničky, takže ty opravdu spojující menší vesnice a městečka nic moc. Rozsáhlé síťové trhliny vozovek, iks krát plátané, mnoho trčících balkonů do silnic, malé kruhové objezdy. Provoz plynulý než člověk doběhne kamion. Poté de facto kamion určuje rychlost provozu. I když Italové neřeší plné čáry, ani nějaké MPR.

Zcela fascinující prostředí Alp, obdivuhodná architektura dálnice do prostředí přírody a silnic kolem rovněž. Nekonečné lány viničů a jabloní, kde tu již i olivy. Stavební práce kolem Milána umožňují plnou jízdu na 2x2, na rozdíl od Německa opravdu pohodlně v obou pruzích. Na rozdíl od Rakouska parametry dálnic v Itálii mnohem lepší co do šířky a poloměrů zákrut.

Možná brzo budu i na jihu a bude i co fotit, nyní jaksi ani nebylo kdy.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


19.12.2015 12:17:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 3356
Příspěvek Re: Itálie
Variante Valico se bude otevírat 23.12.2015 v 11:30
http://www.firenzepost.it/2015/12/19/va ... teo-renzi/


19.12.2015 14:19:25
Profil
Autor

Příspěvky: 2296
Příspěvek Re: Itálie
Diaľničiar píše:
Tak jsem projel v tomto týdnu dálnice v Itálii. Z Rakouska (Brenner) do Aglie mezi Milánem a Turínem a pak zase směrem na Graz a Vídeň (A4 směr Benátky). Musím konstatovat jen několik postřehů:

Itálie mě nepřestává fascinovat. Jak pozitivně, tak negativně. Obojího je tam strašně moc!

Za fotky budeme moc rádi!


20.12.2015 0:02:23
Profil
 

Příspěvky: 89
Příspěvek Re: Itálie
Prave ze policajtov na dialniciach je menej nez napriklad na SK, CZ alebo v Nemecku. Meeranie rychlosti resia tutorom, vynimka ostava Brennerska dialnica A22, tam zatial nie je a niekedy maju radary na odpocivadlach. Policajti casto sa zastavia ked vidia auto alebo kamion na odstavnom pruhu, kontroluju ci je vsetko v poriadku. Inac Taliani soferuju pomalsie nez kedysi, tutor to spravil na dialniciach, v obci a mimo obci fixne radary. Proste clovek pre istotu ide pomalsie ked nevie aka je tam presna rychlost, na niektorych cestach sa casto meni. Oblubena je 70ka na vela ciest mimo obci.
Co mne najviac vadi je ze soferi si oblubili jazdit, aj pomaly, v lavom pruhu a nez uhnu tak musite im niekedy poriadne zablikat. A dalsia vec nepouzivaju smerovky.


20.12.2015 12:22:31
Profil
Autor

Příspěvky: 8480
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: Itálie
Co to je tutor?

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


20.12.2015 15:50:20
Profil
 

Příspěvky: 3356
Příspěvek Re: Itálie
Usekove mereni rychlosti na dalnicich.


20.12.2015 20:08:54
Profil
 

Příspěvky: 89
Příspěvek Re: Itálie
Usekove meranie, ale moze aj rovno merat cez kamery. Navyse sa pouziva aj na kontrolu aut ci maju zaplatene PZP.


20.12.2015 21:56:22
Profil
Autor

Příspěvky: 2296
Příspěvek Re: Itálie
Obálky k nám to určitě neposílalo (bohatě otestováno).


20.12.2015 22:22:22
Profil
 

Příspěvky: 3356
Příspěvek Re: Itálie
A1 variante Valico otevřena.
Projev: http://m.repubblica.it/mobile/r/repubbl ... 114/222364

Zrychleny zaverečný finiš v jednom tunelu: http://m.repubblica.it/mobile/r/repubbl ... 110/222360


23.12.2015 16:14:50
Profil
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
Já jen zpřesňuji, že se jedná o další úsek A1 a tedy konkrétně mezi La Quercia a Aglio. Původní úsek zůstává v provozu, takže je zde nyní zvláštní parametr 4x2. Zdroj: http://www.ilsole24ore.com/art/notizie/ ... 1807.shtml

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


23.12.2015 20:18:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 3356
Příspěvek Re: Itálie
Ještě k A1 variante Valico. Zde je video z průjezdu mezi La Quercia a Barberino.
https://www.youtube.com/watch?v=jdOWpXH81kg
Na konci videa Vás možná zarazí, že se vjíždí do stavby a je to zúžené ze tří na 2 pruhy. Jedná se o stavbu "A1 Barberino - Firenze Nord rozšíření na 3 pruhy" včetně 8km tunelu Sv. Lucie (galleria Santa Lucia) raženého TBM místo původně zvažované varianty s 9 tunely a 6 viadukty. Podle následující stránky je termín dokončení 2017. Radši to tu uvádím, abych nastavil "očekávání" např. při cestě do Říma nebo Toskánska a nedošlo ke zklamání.
https://www.autostrade.it/it/la-nostra- ... ino-incisa
Obrázek
Na této stránce je u tunelu rok zprovoznění až 2020. Tak nevím, zda už vůbec kopli.


4.1.2016 14:53:31
Profil
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
ÚAMK informoval, že Italové budou od jara v plné míře vymáhat pokuty i od zahraničních řidičů.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


4.1.2016 17:16:06
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 1652
Bydliště: v Trutnově, 49 km od nejbližší polské dálnice a 53 km od české, 29 km od rozestavěné české.
Příspěvek Re: Itálie
U nás se pořád řeší, jestli MÚK na býv. rychlostních silnicích odpovídají dálnici, ale koukněte třeba na tento docela ujetý nájezd na italskou dálnici :) Auto sjíždějící z dálnice snad ani nemůžete včas vidět a teď si tam vjeďte třeba s návěsem ;)

https://www.google.cz/maps/@43.6964234,11.2109014,3a,90y,141.39h,72.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2WOSZw9zxIyV3EV0Dn_aMw!2e0!7i13312!8i6656

A takto se má jezdit po kruhovém objezdu. Italové vědí, proč je zbytečné kreslit jízdní pruhy :D

https://www.google.cz/maps/@43.7202934,11.2229787,3a,90y,252.92h,78.94t/data=!3m6!1e1!3m4!1snw_15cuqxBkN-ez-0-UELg!2e0!7i13312!8i6656

_________________
80 let výstavby dálnic na českém území 1938-2018


10.4.2016 13:28:38
Profil
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
Část informací o členěnení dálnic a informací o nich naleznete na Wiki: https://en.wikipedia.org/wiki/Autostrade_of_Italy

Zde je vývoj rozšíření sítě dálnic za 22 let:
Příloha:
Snímka.PNG
Snímka.PNG [ 20.41 KiB | Zobrazeno 5175 krát ]

Jak jsem psal i ve vláknu, tak se preferuje hlavně upgrade dálnic. Tedy jejich rozšiřování a celková modernizace. To vše se opravdu i děje, i když v různém tempu a kvalitě.

Dalším správcem je třeba opetáror, který se stará o Brennerskou dálnici: http://www.autobrennero.it/it/ . Na ní nyní probíhají obrovské práce na modernizaci záchytných zařízení bral kolem a ponad dálničním tělesem. I provoz je značně omezován, na některých úsecích veden v 1/2 profilu z bezpečnostních důvodů. Jinak je to opravdu nádherná dálnice procházející Alpami. Povrch je v podstatě kvalitní, ale co se týče třeba svodidel, tak jsou zrezlé. Snad nejvíce v rámci vůbec dálnic na severu Itálie.

Jinak jsem si projel úseky kolem Benátek a to i silnice v tomto regionu a stav vozovky není nic moc. Kromě toho tam, kde není 4-pruh kolem větších sídel, tak se tvoří téměř na každé křižovatce se semaforem kolona vozidel v rámci dopravních špiček.

Z hlediska hospodářství si Itálie vede lépe. Ekonomika v roce 2015 rostla o +0,8% HDP. I průmyslová výroba roste. To jsou důležité faktory pro dopravu a logistiku a následně správce sítě, aby se dalo pokračovat v plánech realizace modernizace sítě. Státní deficit dosáhl úrovně 2,5% HDP a státní dluh překročil 130% HDP (v Itálii se dlouho pohybuje nad 100% HDP). Letos by HDP mělo mít nárůst o +1%. Nezaměstnanost je kolem 12,5% a tedy neustále roste; od roku 2010 o +4%. Důležité je, že se skončilo období recese a i zadlužení má do roku 2019 klesnout na 120% HDP. Podrobněji se ekonomice věnovat nebudu.

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


22.4.2016 10:57:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
VIP

Příspěvky: 11133
Bydliště: EU
Příspěvek Re: Itálie
Pro výstavbu dálnice Řím - Latina bylo vybráno Consorzio stabile Sis ScpA. Dálnici postaví za 2,8 mld. €, v provozu by měla být od roku 2021. Více informací: http://www.stradeanas.it/news/dettaglio/id/6606 .

_________________
v zájmu lepších silnic a dálnic
VINCI Essentiel
čtěte+hlasujte


15.6.2016 12:51:03
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 2296
Příspěvek Re: Itálie
A to bude A12? Povede to pak někam dál?

A co dokončení úseku A12 Grosseto-Civitavecchia?


15.6.2016 15:30:50
Profil
 

Příspěvky: 3356
Příspěvek Re: Itálie
Už jenom do Tarquinia ;)
22.3.2016 otevřeli úsek Civitavecchia- Tarquinia
http://www.tirrenica.it/index.php?optio ... &Itemid=20

Snaha postavit ten zbytek je, ale jde to ztěžka. Něco jak naše D3. Protesty. Tahanice o proplácení mýtného místním (staví to většinou v původní trase té SS). Taky je popotahovala EU. Snad bude pokračování od jihu po Capalbio.

články:
k otevření http://roma.repubblica.it/cronaca/2016/ ... 135997356/
k letošním protestům
http://www.repubblica.it/ambiente/2016/ ... 135701060/


16.6.2016 9:03:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 378 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz