Pěkné! Na to, že je to 50 let, tak ty záběry z provozu zas tak jiné jak dnes nejsou...
Re: Itálie
Napsal: 18.8.2017 19:54:53
od Diaľničiar
Dne 31.7. se odevzdal nejvýchodnější úsek na rychlostní silnici SS729 v Olbia na Sardínii. Má délku 2,7 km a spojuje SS131 DCN a SS125 nedaleko letiště. SS279 spojí Sassari a Olbia v roce 2019, přičemž prozatím je v provozu 33 z 80 km. Zdroj: http://www.stradeeautostrade.it/notizie ... o-9-60827/
Chápu snahu Italů o jednoduchost, jeden cíl rovně, druhý vpravo (téměř vždy). Často je ten cíl rovně třeba 500 km: Salerno, hledáš Cosenzu mezi tím? Tak to máš vědět, všechny cesty vedou do Říma. Ale tato značka z odkazu to už je i na mě dost - kde je číslo dálnice rovně? Dálniční uzel? Kde je cíl jako blázen na odbočení, Trieste?
Re: Itálie
Napsal: 25.8.2017 18:44:13
od Diaľničiar
Dne 24.8. se odevzdal do provozu 1,8 km úsek rychlostní silnice SS 223 v centrální části Itálie mezi Civitella Paganico a Monticiano. Dominantou na úseku je 770m dlouhý a 100m vysoký viadukt Farma.
Dne 8.9. se odevzdal do provozu 9,9 km dlouhý úsek rychlostní silnice SS96 mezi Mellito a Altamura v Apulii. SS96 a SS99 budou zryhlenou formou cstování mezi Bari a Matera.
Italy’s ANAS approves road upgrades in seven regions
11.PNG (15.88 KiB) Zobrazeno 10953 x
Dne 19.12. se odevzdal do provozu 12 km dlouhý úsek rychlostní silnice SS729 mezi Oschiri a Ozieri na ostrově Sardínie. Náklady na něj jsou 123 mil. €. Celý tah Sassari - Olbia má být hotový v roce 2019 a bude stát 930 mil. €.
infografika... nechápu, jak se může zřítit celej pilíř
Re: Itálie
Napsal: 14.8.2018 12:23:07
od hh
Proboha v té Itálii to je každý rok nějaký takový průšvih! Ale když to člověk vidí, ty Brennery atd to jsou miliony mostů všechno právě z 60, let, asi dost podcenili nějaké včasné opravy.
Re: Itálie
Napsal: 14.8.2018 12:27:07
od Honey72
Jednoduše. Pokud spadlo mostní pole na jedné straně pilíře, váha mostovky na druhé straně jej stáhla dolů - jako na houpačce, když jste seskočili a děcko proti Vám letělo nahoru. Proto když se staví most letmo, musí se od pilíře nastavovat mostovka na obě strany vyrovnaně, stejně jako na estakádě u Zbraslavi.
Re: Itálie
Napsal: 14.8.2018 12:29:47
od hh
Bude zajímavé sledovat ty detaily, kdy to prohlíželi, co tam kdo poznamenal, kolik lidí zavřou, jestli začnou masivně opravovat ...
Ale kudy se bude 3 roky jezdit!?
Re: Itálie
Napsal: 14.8.2018 12:30:47
od Martin z Ostravy
To už je mega průšvih.
Postavit je jedna věc, ale pak to udržovat je to nejtěžší, tím spíš, když tam těch mostů mají tolik.
Tak ono to v roce 2016 prošlo rekonstrukcí, se teda moc nepovedla.
Re: Itálie
Napsal: 14.8.2018 12:40:49
od Mroz
Co koukam pres translator na italsky stranky, tak on byl v roce 2017 i zavreny a i nyni ho porad nejak "opravovali". Lidi pisou ze vsichni cekali, ze se to muze stat. Byl v hroznym stavu, podivejte se na nej pres streetview. Opadavaly z nej kusy betonu uz pred rokem.
Re: Itálie
Napsal: 14.8.2018 12:55:58
od Martin z Ostravy
Dívám se, že na něm bylo provizorní zúžení pomocí NJ svodidel.
Jako takhle odfláknout údržbu mostu který vede přes domy, železnici, silnice prostě silně zastavěné území, to mi hlava nebere.
Re: Itálie
Napsal: 14.8.2018 14:21:40
od P_V
Mohlo to být špatným založením. Na idnes píšou, že tam silně prší, a že se nejdřív zřítil střední pylon a pak celý segment.
Kdo z vás stavařů by uměl odhadnout, jestli ty podpěra byla založená na jednotném ztužujícím prahu či desce, nebo každá část zvlášť? https://1gr.cz/fotky/idnes/18/082/org/A ... orandi.jpg