Důchody, platy státních zaměstnanců apod.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Důchody, platy státních zaměstnanců apod.
Přátelé, pokud nás nemine státní bankrot a že to vypadá, že asi ne, tak se nebude stavět NIC ze státního.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: I/11 Prodloužená Rudná - Mokré Lazce - Obchvat Opavy
sice off-topic,ale musím zareagovat.Aby se některým lidem rozsvítilo v hlavě,tak ten státní bankrot opravdu bude muset přijít,bohužel...Martin z Ostravy píše:Přátelé, pokud nás nemine státní bankrot a že to vypadá, že asi ne, tak se nebude stavět NIC ze státního.
Re: Financování výstavby dálnic
ano, bohuzel jsou nasi pravicovi politici tragicky neschopni... ke skode nas vsech.MPMP píše:Tak už můžete balit, protože většinu polulace nezajímá státní dluh, ani stav investic, ani stav dálnic, ale ušetřených 30 Kč u lékaře. Že to povede ke stavu, kdy do 3 let klesnou příjmy VŠEM (včetně st. zam., důchodců, invalidů, nemocných a matek na mateřské) o cca 30% to už dneska nikoho nezajímá. Bohužel.
EDIT: po precteni tohoto clanku musim, pres vsechna ujisteni pana placheho, dat na 100% za pravdu i zdendovi, jednomu z mych nejoblibenejsich politiku:
omlouvam se za politicke okenko, ale je mi ze schvaleneho rozpoctu fakt blbe...Následně debata přešla v další osočování. Zdeněk Škromach obvinil poslance z ODS z impotence, což mu kolega Plachý vyvracel tím, že má čtyři děti.
Re: Financování výstavby dálnic
Ono je kam se stěhovat? Vždyť i v USA už mají rudo-zeleného Baraka Husajna ! (omlouvám se za OT)Svatosp píše:Tohle je opravdu tregédie, už Karel IV věděl, že musí investovat, dát lidem práci a stavět, ne rozdávat peníze jako socani. Doufám, že po volbých bude konec socansko-komunisticko-zelené koalizi jinak se stěhuji za hranice.
Re: Financování výstavby dálnic
2 Marty - naprosty souhlas 10mld neni tragedie
tragedií je naprostá nekoncepčnost rozpočtu, t.j. provázanost jednotlivých let, stanovené priorit atd.
Obecně se tváří jako střet ideologií, ale často je to pouze o tom, kdo si úlitbu voličům vybere jako první ( viz. modroptáci a mateřská).
Poslanci jsou často figurky v ruku lobbystických klik, se sevřeným konečníkem, aby prošlo co si jejich "patroni" přejí. Čím zaplevelenější právní řád, tím lépe. Oni totiž patroni mají páky - většina politiků a to minimálně na celostátní a krajské úrovni totiž sedí na tygru, který se jmenuje paměť. Oni ani nemohou konat jinak, protože se ostatní rychle rozpomenou komu co dohodili a v jaký všivárně jedou. Navíc je tam spousta dorostu (to je ten co nepoznal totáč a je nezkaženej), který má snad ještě méně skrupulí než ti totáčem zasažený a posun míst ve volením pořadí za sponzorovanou reklamní kampaň je otázka mžiku.
Nechci se státu zastávat, měl by plnit skutečně pouze nezbytné funkce - někdy mi připadá jako raněné zvíře, přes den v péči doktorů, kteří se každým soumrakem mění v pijavice, které mu pouští žilou.
Vše to je o efektivitě na příjmové i výdajové stránce, tam jsme někde u parního stroje..
P.S. zjištění v odkazovaném článku p.Michla, že podnik u nás potřebuje 163 hodin na výpočet daně mě pobavilo. Za ten čas musíme matce do zahraničí udělat komplet uzávěrku ke konsolidaci VČETNÉ daně (daní).
tragedií je naprostá nekoncepčnost rozpočtu, t.j. provázanost jednotlivých let, stanovené priorit atd.
Obecně se tváří jako střet ideologií, ale často je to pouze o tom, kdo si úlitbu voličům vybere jako první ( viz. modroptáci a mateřská).
Poslanci jsou často figurky v ruku lobbystických klik, se sevřeným konečníkem, aby prošlo co si jejich "patroni" přejí. Čím zaplevelenější právní řád, tím lépe. Oni totiž patroni mají páky - většina politiků a to minimálně na celostátní a krajské úrovni totiž sedí na tygru, který se jmenuje paměť. Oni ani nemohou konat jinak, protože se ostatní rychle rozpomenou komu co dohodili a v jaký všivárně jedou. Navíc je tam spousta dorostu (to je ten co nepoznal totáč a je nezkaženej), který má snad ještě méně skrupulí než ti totáčem zasažený a posun míst ve volením pořadí za sponzorovanou reklamní kampaň je otázka mžiku.
Nechci se státu zastávat, měl by plnit skutečně pouze nezbytné funkce - někdy mi připadá jako raněné zvíře, přes den v péči doktorů, kteří se každým soumrakem mění v pijavice, které mu pouští žilou.
Vše to je o efektivitě na příjmové i výdajové stránce, tam jsme někde u parního stroje..
P.S. zjištění v odkazovaném článku p.Michla, že podnik u nás potřebuje 163 hodin na výpočet daně mě pobavilo. Za ten čas musíme matce do zahraničí udělat komplet uzávěrku ke konsolidaci VČETNÉ daně (daní).
Re: Financování výstavby dálnic
To není pravda. Až do současné krize byl důchodový systém mírně přebytkový, nyní je mírně v mínusu. Průběžný systém funguje tak, že co vyberu, to rovnou pošlu na současné důchody. Má to tu výhodu, že je to systém imunní vůči inflaci. Pokud by byl oddělen od státního rozpočtu, byl by imunní i vůči problémům se státními financemi - stát v něm totiž fakticky funguje jen jako velká účtárna. Bylo to už navrhováno, jenže ODS kdysi přebytky v důchodovém systému látala díry v rozpočtu, takže to neprošlo. Problém, že budoucí generace bude mít malé důchody, není způsoben problémy rozpočtu, ale pouze stárnutím populace. Není třeba si dělat iluze, že po přechodu na systém založený na fondech se něco změní - ty peníze se budou muset stejně vybrat. Jediný, kdo se napakuje, budou banky, kterým najednou spadne do klína balík peněz. Změní se pouze pocit - dnes financuji svého dědu, pak budu šetřit sám na sebe (ovšem také se modlit, aby ten fond 40 let nezkrachoval).Marty píše:Místo toho, aby se dnešním důchodcům část důchodů vzala a investovala do dopravní Infrastruktury (má vize je funkční letiště v Ruzyni, Tuřanech a Mošnově s přípojem na vlaky a dálniční síť -> tato infrastruktura by nepřímo generovala dodatečné příjmy rozpočtu), jsou vypláceny důchody víceméně z 30% na dluh, který zaplatí generace u které není jisté zda vůbec bude důchod ve stáří pobírat ! A z toho je mi nanic !!!
Financovat infrastrukturu z důchodů je podle mě špatně. Je to vlastně skrytá forma zdanění, kdy stát, který by jinak musel zvýšit daně nebo začít šetřit, prožírá peníze pro něj původně neurčené.
Re: Financování výstavby dálnic
Je to typické Ponziho schéma alias letadlo, kdy systém proto, aby fungoval potřebuje stále nové a nové členy. Staří odcházejí jen smrtí.
Ale vysvětlete důchodcům, že když celý život pracovali a odváděli daně a sociální pojištění, že tyto peníze jsou už fuč, byly použity na výplatu předchozích generací. Toto nepochopí. Slepě věřili politikům a věří jim dodnes.
U systému fondového financování je prakticky vyloučené, že by člověk přišel o svoje úspory, jednak přísnou regulací (má za následek nízké výnosy) a tak i dalšími opatřeními.
Celkově by se mělo šetřit. Stát, když nemá peníze, něml by utrácet za zbytečnosti a měl by hodně osekat výdaje ve všech položkách - platy, důchody, zdravotnictví, počet zaměstnanců tak i investice do dopravních staveb. Jsou menší přijmy, bude se méně stavět. Přirozená věc, se kterou se musíme smířit.
Ale vysvětlete důchodcům, že když celý život pracovali a odváděli daně a sociální pojištění, že tyto peníze jsou už fuč, byly použity na výplatu předchozích generací. Toto nepochopí. Slepě věřili politikům a věří jim dodnes.
U systému fondového financování je prakticky vyloučené, že by člověk přišel o svoje úspory, jednak přísnou regulací (má za následek nízké výnosy) a tak i dalšími opatřeními.
Celkově by se mělo šetřit. Stát, když nemá peníze, něml by utrácet za zbytečnosti a měl by hodně osekat výdaje ve všech položkách - platy, důchody, zdravotnictví, počet zaměstnanců tak i investice do dopravních staveb. Jsou menší přijmy, bude se méně stavět. Přirozená věc, se kterou se musíme smířit.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Financování výstavby dálnic
Letadlo to samozřejmě není. Systém, aby fungoval, potřebuje přibližně konstantní poměr pracující / důchodci, podle toho se nastaví výběr pojištění, nikoliv rostoucí počet členů jako letadlo. Problém je, že se změnou stylu života ubývá obyvatel a se zlepšujícím se zdravotnictvím se důchodci dožijí déle. Odchod smrtí je u důchodového systému jaksi přirozený a bude se úplně stejně týkat i financování přes fondy.Lenny píše:Je to typické Ponziho schéma alias letadlo, kdy systém proto, aby fungoval potřebuje stále nové a nové členy. Staří odcházejí jen smrtí.
Vyloučeno to rozhodně není, i když pominu u nás nejčastější způsob - rozkradení. Inflace je pro fondový systém mnohem větším problémem než pro průběžný.U systému fondového financování je prakticky vyloučené, že by člověk přišel o svoje úspory, jednak přísnou regulací (má za následek nízké výnosy) a tak i dalšími opatřeními.
Re: Financování výstavby dálnic
Souhlas s JirkouS. Navíc představa, že fondy narozdíl od státních důchodů vše zázračně vyřeší, je iluzorní - stačí se podívat do USA. Osobně přesně z téhož důvodu (=náklady soukromého podniku z principu nikdy nemůžou být podstatně nižší než náklady státního podniku) nejsem 100% přesvědčen ani o přínosu výstavby dálnic formou PPP, ale to už je na jinou debatu
Re: Financování výstavby dálnic
No a problém by to nebyl, kdyby nebyla stanovena fixní výše důchodu -- pochopitelně by neměl asi klesat pod životní minimum, ale mohl by být pro každého místo v Kč stanoven nějakým koeficientem podílu na celkově vybranym důchodovym fondu, takže by se to automaticky rovnalo do rovnovážnýho stavu. Konečně když při krizi pracujícim snížej mzdy, sníží se i výběr důchodovnýho, a proč by zrovna důchodci měli dostávat furt nominál? Kadim si do vlastního hnízda, protože to mam skoro na dohled, ale mam radši funkčí řešení, byť jsou pro současnou věrchušku příliš sofistikovaný a těžko skousnutelný. Fixní penze při proměnnym výběru jsou stejnej problém, jako momentálně téměř fixní výkupní cena u solární energetiky při prudkym poklesu nákladů na technologii. Pro politika ovšem žádnej problém, zatáhnou to poplatníci. To jen pro doplnění OT.JirkaS píše: Systém, aby fungoval, potřebuje přibližně konstantní poměr pracující / důchodci, podle toho se nastaví výběr pojištění, nikoliv rostoucí počet členů jako letadlo. Problém je, že se změnou stylu života ubývá obyvatel a se zlepšujícím se zdravotnictvím se důchodci dožijí déle.
Deset miliard navrch na dálnice neni pro politika rovněž žádnej problém, zatáhnou to poplatníci a jejich vnuci. O případnym multiplikačnim efektu je možno diskutovat dalších šedesát let
Re: Financování výstavby dálnic
Pokud vám vadí inflace běžte si Na Příkopy v Praze, tam je taková jedná velká budova, ve které sídlí ti, kteří ji mají na svědomí zvyšování peněz v oběhu. (Pro nechápavé ČNB).
Ano výnosy z fondů jsou nižší než inflace, ale zase je to dáno rozhodnutím státu, že musí investovat max. tolik a tolik procent do takových a onakých produktu. Celkově ta regulace je trochu chytrá.
Je to letadlo, pokud by do systému nevstupovali další, tak systém zkrachuje jako je u těchto letadlových her zvykem.
Ja pro důchod volím vlastní volbu, nespoléhám se ani na stát a ani na fondy.
Ano výnosy z fondů jsou nižší než inflace, ale zase je to dáno rozhodnutím státu, že musí investovat max. tolik a tolik procent do takových a onakých produktu. Celkově ta regulace je trochu chytrá.
Je to letadlo, pokud by do systému nevstupovali další, tak systém zkrachuje jako je u těchto letadlových her zvykem.
Ja pro důchod volím vlastní volbu, nespoléhám se ani na stát a ani na fondy.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Financování výstavby dálnic
Já jsem přesně opačného názoru. O investicích typu firma na zelené louce rozhoduje úzká skupina lidí, pro které hraje jednu z důležitých rolí dostupnost - kolik budu potřebovat času na cestu z Birminghamu do Holešova, kolik z Lyonu do Hranic, kolik z Brna do Frankfurtu ?banjo píše:invetsice do turan a mosnova nema jit z verejnych prostredku, protoze neprinese vyznamne socialne-ekonomicke efekty
Z jejich pohledu je v ČR dobře dopravně dostupná jen Praha a okolí plus západní Čechy, zbytek je špatně dostupná pampa...
já zas nepochopím, proč musím přispívat současným důchodcům v současné výši, zaráz si ještě spořit na sebe a při vydělávání užívat ne příliš dokonalou dopravní infrastrukturu tohoto státu... Podle mne je něco špatně.Lenny píše:vysvětlete důchodcům, že když celý život pracovali a odváděli daně a sociální pojištění, že tyto peníze jsou už fuč, byly použity na výplatu předchozích generací. Toto nepochopí.
naprostý souhlas !jonáš píše:mohl by být pro každého místo v Kč stanoven nějakým koeficientem podílu na celkově vybranym důchodovym fondu
Re: Financování výstavby dálnic
Banjo :
Vidím, že do tohoto problému vůbec nevidíš... Jinak by jsi nemohl napsat takovou blbost. Za poslední 4 roky se zvýšil plat ve státní sféře o 4%. Teď si vem za kolik každý rok, kromě tohoto stoupla inflace. To plat reálně klesal... A opravdu nemáme těch 33000 Kč hrubého jak pořád dokola omýlají média... Do toho nejsou příplatky za svátky, noční, víkendy, nic a ještě 150 hodin odpracovat zdarma... Nevím, kdo z vás by tohle dělal. Já si nestěžuju, ale nemám rád tyhle kecy oni mají hodně a ještě si vyskakujou. Tady šlo o to, že nám nic za poslední roky nepřidali a ještě by měli vzít 4%, což by bylo mimochodem reálně až 7% ze mzdy. Někde to bylo spočítané. A jistota? V listopadu jsme měli poradu a šéf nám sdělil, že se na kraji rozhodlo, že budou propouštět za věci, které se do těď řešili kázeňsky... Protože nejsou peníze na platy... Tak tomu říkám jistota jak hrom! Znovu píšu, že tuto práci dělám rád a proto mi nepiště, že mám jít dělat něco jiného. Nechci, jen jsem chtěl uvést na pravou míru pořád dokola uváděné "výhody" státního zaměstnance...ja s tou masazi souhlasim, protoze jak jinak uz si muzou lidi uvedomit, co nam vladne za lidi? podivej se na ty zfanatizovany demonstrujici policajty a hasice, misto aby byli radi, ze maji jako jedni z mala temer 100%ni jistotu prace (kdo z nas to muze rict?), tak je tam bolsevici s megafonem jeste utvrzuji v tom, ze jsou to nejvetsi chduaci na svete. tohle me proste strasne s**e, ta arogance, nenavist a neschopnost kompromisu "novodobych proletaru"...
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
VW Golf VII variant
Re: Financování výstavby dálnic
zajímavé je, že všude čtu většinou pravicové názory, ale v květnu to stejně vyhraje Jyrka a pak budeme mít s dálnicema šmitec, páč statní finance jsou tam kde jsou a to málo co zbude rozdá Jyrka a spol na důchody a sociální dávky ((
Re: Financování výstavby dálnic
zamestnavatel nevyhodi cloveka, ktery celej zivot odvadi poctivou a kvalitni praci jenom proto, ze v dobe krize udelal nejakou botu. pokud ano, pak jste meli jit rvat pred ministestvo at vam vymeni management a ne at vam zvednou plat. jestlize se statni sprava diky vyhazovani za chyby ocisti od lidi, kteri opakovane nepredvadeji dobrou praci, je to jenom dobre. ostatne pak si za predpokladu stejneho baliku penez zbyde vic na poctivce - a tem ja to preju!pedros píše:Vidím, že do tohoto problému vůbec nevidíš... Jinak by jsi nemohl napsat takovou blbost. Za poslední 4 roky se zvýšil plat ve státní sféře o 4%. Teď si vem za kolik každý rok, kromě tohoto stoupla inflace. To plat reálně klesal... A opravdu nemáme těch 33000 Kč hrubého jak pořád dokola omýlají média... Do toho nejsou příplatky za svátky, noční, víkendy, nic a ještě 150 hodin odpracovat zdarma... Nevím, kdo z vás by tohle dělal. Já si nestěžuju, ale nemám rád tyhle kecy oni mají hodně a ještě si vyskakujou. Tady šlo o to, že nám nic za poslední roky nepřidali a ještě by měli vzít 4%, což by bylo mimochodem reálně až 7% ze mzdy. Někde to bylo spočítané. A jistota? V listopadu jsme měli poradu a šéf nám sdělil, že se na kraji rozhodlo, že budou propouštět za věci, které se do těď řešili kázeňsky... Protože nejsou peníze na platy... Tak tomu říkám jistota jak hrom! Znovu píšu, že tuto práci dělám rád a proto mi nepiště, že mám jít dělat něco jiného. Nechci, jen jsem chtěl uvést na pravou míru pořád dokola uváděné "výhody" státního zaměstnance...
Re: Financování výstavby dálnic
Opět vidím, že vůbec nevíš o co šlo... Nešlo o zvýšení platů, ale o to, aby je nesnižovali!!
To, že někdo udělá botu a vyhodí ho... nevím, jestli se to už stalo, ale bylo nám to řečeno... a na management si můžeme stěžovat jak chceme a všichni dobře víme, že je to zbytečné. Ale za všechny ty problémy nemůže nynější min. vnitra, ale jeho předchůdce, jistý I.L. .....
To, že někdo udělá botu a vyhodí ho... nevím, jestli se to už stalo, ale bylo nám to řečeno... a na management si můžeme stěžovat jak chceme a všichni dobře víme, že je to zbytečné. Ale za všechny ty problémy nemůže nynější min. vnitra, ale jeho předchůdce, jistý I.L. .....
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
VW Golf VII variant
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Financování výstavby dálnic
Pedrosi, je jen vidět, v jaké virtuální realitě vy státní zaměstanci žijete... Pokud byste se někdy živili v soukromé firmě:
a) pokud někdo dělá boty, je třeba najít někoho, kdo je nedělá
b) nikdo by nesnižoval platy, když by také mohlo tu práci dělat méně lidí - máme údajně skoro nejvíc policistů na milion obyvatel v Evropě... A zeptej se nějakého civila, kdy naposledy někoho z vás viděl - kromě průvodu (v pracovní době?) před Sněmovnou...
c) fňukat, že za všechno může někdo jiný, umí každý. Když vás to tam tak moc nebaví, jděte jinam!
a) pokud někdo dělá boty, je třeba najít někoho, kdo je nedělá
b) nikdo by nesnižoval platy, když by také mohlo tu práci dělat méně lidí - máme údajně skoro nejvíc policistů na milion obyvatel v Evropě... A zeptej se nějakého civila, kdy naposledy někoho z vás viděl - kromě průvodu (v pracovní době?) před Sněmovnou...
c) fňukat, že za všechno může někdo jiný, umí každý. Když vás to tam tak moc nebaví, jděte jinam!
Re: Financování výstavby dálnic
Chlapi, já se tady nechci s nikým hádat... Já pracoval i u soukromníka, a vím, že když uděláš botu, máš problém...
Ano máme údajně.... to to je tím, že u nás to nějaký chytrák spočítal vše dohromady, ale jinde jen ty, kteří jsou v dané zemi pod ministerstvem vnitra. Ale už nikoho nenapadlo počítat ty, co jsou pod min. obrany (Carabinieri v Itálii např.) a další... A to nepočítám např. Británii, kde je asi 6 druhů policií....A to je přesně ono... nemáte přesné info, víte jen to, co napíše nějaký rádoby pisálek na netu a pak soudíte ostatní... Ale vaše věc. Končím tuto diskuzi, nebaví mě to.
Mějte se.
Ano máme údajně.... to to je tím, že u nás to nějaký chytrák spočítal vše dohromady, ale jinde jen ty, kteří jsou v dané zemi pod ministerstvem vnitra. Ale už nikoho nenapadlo počítat ty, co jsou pod min. obrany (Carabinieri v Itálii např.) a další... A to nepočítám např. Británii, kde je asi 6 druhů policií....A to je přesně ono... nemáte přesné info, víte jen to, co napíše nějaký rádoby pisálek na netu a pak soudíte ostatní... Ale vaše věc. Končím tuto diskuzi, nebaví mě to.
Mějte se.
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
VW Golf VII variant
Re: Důchody, platy úředníků apod.
Pedrosi, je to úplně jednoduché. Dopady pocítíme všichni. Daně půjdou nahoru, příjmy dolů. A o co později se začne šetřit i ve státním, o to víc to bude bolet. Zatím to vypadá tak, že kapela ještě hraje, i když v podpalubí už je po pás vody.
Snížení platu pochopitelně není nic příjemného - sám s tím mám jisté zkušenosti. Speciálně kvůli vám jsem si dnes dal tu práci a spočítal jsem to, co jsem zatím jen odhadoval při pohledu do peněženky. Za letošní rok (pokud se v prosinci nestane nějaký zázrak, jakože nestane) jsou mé čisté příjmy nižší o 17%.
Snížení platu pochopitelně není nic příjemného - sám s tím mám jisté zkušenosti. Speciálně kvůli vám jsem si dnes dal tu práci a spočítal jsem to, co jsem zatím jen odhadoval při pohledu do peněženky. Za letošní rok (pokud se v prosinci nestane nějaký zázrak, jakože nestane) jsou mé čisté příjmy nižší o 17%.
Království a půl princezny za 511.
Re: Důchody, platy úředníků apod.
Jen pro úplnost dodám, že můj hrubý příjem je za 1. - 11. měsíc letošního roku je nižší o 17,8% než ve stejném období roku 2008.Bobek píše:Za letošní rok (pokud se v prosinci nestane nějaký zázrak, jakože nestane) jsou mé čisté příjmy nižší o 17%.
Ale je o 1,8% vyšší (ten letošní) než za stejné období v roce 2007, takže vlastně je dobře ;o). Teda když budu ignorovat inflaci ;o)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Úkazy na českých silnicích
Tak to jsi se z těmi příslušníky měl vyfotit, protože až seberou policii dalších 10% tak už tak zdvořilí nebudou a budou na to všechno házet bobek.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Úkazy na českých silnicích
Volal mě někdo?Martin z Ostravy píše:...a budou na to všechno házet bobek.
Království a půl princezny za 511.
Re: Úkazy na českých silnicích
už tak sou nasraní, protože jim šáhli na finance začátkem rokuMartin z Ostravy píše:Tak to jsi se z těmi příslušníky měl vyfotit, protože až seberou policii dalších 10% tak už tak zdvořilí nebudou a budou na to všechno házet bobek.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úkazy na českých silnicích
Pokud vše proběhne tak, jak to plánuje ministr vnitra Džon, tak policisté přijdou v úhrnu o víc jak 20% platu, což je sakra hodně, toto se projeví na práci Policie velmi výrazně.flames píše:už tak sou nasraní, protože jim šáhli na finance začátkem rokuMartin z Ostravy píše:Tak to jsi se z těmi příslušníky měl vyfotit, protože až seberou policii dalších 10% tak už tak zdvořilí nebudou a budou na to všechno házet bobek.
Ale to už jsem nepatří
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Úkazy na českých silnicích
když už jsme OT, že by to znamenalo "neoficiální" konec bodového systému ?
aneb zaplať bez bloků, ať mám na dovču
aneb zaplať bez bloků, ať mám na dovču
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit