tak já už nějak ztrácím přehled a nemám čas to sledovat, ale když si někdo prokazatelně udělá z mého pozemku parkoviště stavební techniky a zničí mi můj majetek, tak to bych celkem hodnotil jako zásah do pozemku i když se asfalt lije jinam a byl bych tak nakrknutý, že bych vyčítal staviteli úplně všechnojonáš píše:Update: celkovej dojem je takovej, že chrti protestujou proti stavebnímu řešení, proto že nezasahuje do jejich pozemků
Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10.12.2009 10:37:15
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
jonáš: taky mám ten dojem, jen se bojím, aby nedošlo k tomu, že soud najde nějakou "formální chybu", pro kterou to napadené povolení změny před dokončením stavby zruší.
mestanskypivovar: a bylo to skutečně tak? není to trochu "připbarvené" tvrzení právě proto, že se stěžovateli "hodí do krámu"?
mestanskypivovar: a bylo to skutečně tak? není to trochu "připbarvené" tvrzení právě proto, že se stěžovateli "hodí do krámu"?
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10.12.2009 10:37:15
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
tak nějaké formální chyby se dají najít téměř vždy, jsme jenom lidi a někteří z nás dost nedůslední
s tou přibarveností si to opravdu nemyslím, fotky to ukazují celkem jasně, snad nebudem rozvíjet teorii o fotomontážích, prostě jejich práva byla narušena, stejně tak jako nedávný pokus benzinku opět zastavit (i přes soudní zákaz) toto jenom potvrzuje
s tou přibarveností si to opravdu nemyslím, fotky to ukazují celkem jasně, snad nebudem rozvíjet teorii o fotomontážích, prostě jejich práva byla narušena, stejně tak jako nedávný pokus benzinku opět zastavit (i přes soudní zákaz) toto jenom potvrzuje
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Ano taky mám takový dojem. Chtějí zbořit již vybudovanou stavbu a přesunout stavbu tam kde před dvěma lety neprodali pozemek. Zřejmě si to chrtomilové před kolaudací uvědomili a chtějí vše napravit tím, že by se mělo znovu stavět na jejich předraženém a již nepotřebném pozemku . Musíme doufat, že je procesně vše v pořádku. Jen si zase říkám, proč chrtomilové čekali s návrhem na předběžné opatření k soudu až do poslední chvíle a jestli nemají nějaké trumfy v rukávu. To by byl skvělej podnikatelskej záměr- pardon vyděračskej.jonáš píše:No vyčkejme jak to dopadne s tim návrhem na předběžný opatření.
Předpokládám že nijak .. řízení bylo uzavřeno, chrti nebyli jeho účastníkem a co maj co lízt magoši do papírů
Update: celkovej dojem je takovej, že chrti protestujou proti stavebnímu řešení, proto že nezasahuje do jejich pozemků
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Čekali zjevně proto, že otevření okruhu je před volbami významná akce, a tak politici budou více poddajní, aby si neudělali ostudu.RACH píše:Jen si zase říkám, proč chrtomilové čekali s návrhem na předběžné opatření k soudu až do poslední chvíle a jestli nemají nějaké trumfy v rukávu. To by byl skvělej podnikatelskej záměr- pardon vyděračskej.
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10.12.2009 10:37:15
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Pánové, Vy jste opravdu nabyli dojmu, že se celá ta léta nic nedělo a že začali kopat až teď? Vždyť třeba oblíbenec Krampera nás tady už možná přes rok vydatně zásobuje informacemi o různých chrtích krocích.
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
No jenže teď chrti zjistili, že to jde bez nich, a než bude 511 (3-4 roky?) tak je čas na jejich vyvlastnění i se všema následnýma soudama(nevím kam až to můžou dohnat) a tím pádem nejde jen tak šroubovat cenu kam se jim zachce.mestanskypivovar píše:Pánové, Vy jste opravdu nabyli dojmu, že se celá ta léta nic nedělo a že začali kopat až teď? Vždyť třeba oblíbenec Krampera nás tady už možná přes rok vydatně zásobuje informacemi o různých chrtích krocích.
Re: Chrtí okénko
vas ton je trochu podezrely. nicmene neberu ten seznam jako hotovou vec, proto se ptam. grondola jsem jeste pred mesicem vubec neznal a tak jsem cekal, ze treba ma nekdo vice informaci, ze se jeho minulost uz nekde resila.mestanskypivovar píše:Tak odkaz na stránky nějakého pána, který si chtěl realizovat svoje politické ambice a tak okopíroval jakýsi seznam pojištěnců zdravotní pojišťovny (malé děti nebo kojenci určitě agenty nebyly) nebo co to vlastně bylo a dal to na web? To zrovna důvěryhodné není. Celkem stručně to shrnuje wiki zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Cibulkovy_seznamy
Re: Chrtí okénko
Pokud něčí celá rodina je v Cibulkových seznamech, tak jistě dotyčného tón bude víc než podezřelý.vaclav píše:vas ton je trochu podezrely.mestanskypivovar píše:Tak odkaz na stránky nějakého pána, který si chtěl realizovat svoje politické ambice a tak okopíroval jakýsi seznam pojištěnců zdravotní pojišťovny (malé děti nebo kojenci určitě agenty nebyly) nebo co to vlastně bylo a dal to na web? To zrovna důvěryhodné není. Celkem stručně to shrnuje wiki zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Cibulkovy_seznamy
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10.12.2009 10:37:15
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Není spíš problémem nějaká osobní zášť? Nejdřív jeden člověk v nějakém seznamu, pak už dokonce celá rodina. Ta je tam taky? To může prohlásit pouze někdo, kdo zná členy této rodiny, já třeba ani nevím, jak je hledat. Není Sdsd třeba bývalá manželka či zhrzená milenka? A pak spojitost s tím, že ŘSD hodlá cosi postavit mi rovněž uniká. Přidejme k tomu ještě podezřelý tón a máme tady něco, co je podobné světovému židovskému spiknutí.
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
A není to jedno, jestli pan X byl agentem anebo ne? Po dvaceti letech stále řešit to, jestli pan Y byl členem, paní Z jen kandidátkou, slečna U spolupracovala vědomě či nevědomě a nakonec hrošík Hrohro byl svazákem?
Osobně si myslím, že za člověka mají mluvit, jeho číny a myšlenky ne, nějaké průkazky a legitimace, kterých každý máme spoustu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Sorry, ale nesouhlasím. Pokud by šlo o členství v klubu zahrádkářů, tak to nemá smysl, ale spolupráce s organizací, která měla takové poslání, jaké měla a HLAVNĚ umožňovala v začátcích 90. let získat "ty správné" kontakty a tím i nemalý majetek je rozhodně minimálně zaznamenáníhodné.Lenny píše:
A není to jedno, jestli pan X byl agentem anebo ne? Po dvaceti letech stále řešit to, jestli pan Y byl členem, paní Z jen kandidátkou, slečna U spolupracovala vědomě či nevědomě a nakonec hrošík Hrohro byl svazákem?
Osobně si myslím, že za člověka mají mluvit, jeho číny a myšlenky ne, nějaké průkazky a legitimace, kterých každý máme spoustu.
Jde o můj soukromý názor, nikomu ho ne nevnucuju, ale neračte mi jej vyvracet.
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
me jenom zajima, jestli soucasna policie ceske rep dne 18. srpna 2010 chranila majetek byvaleho estebaka pred snahou statu vybudovat verejne prospesnou stavbu.Lenny píše: A není to jedno, jestli pan X byl agentem anebo ne?
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Mě taky.vaclav píše:me jenom zajima, jestli soucasna policie ceske rep dne 18. srpna 2010 chranila majetek byvaleho estebaka pred snahou statu vybudovat verejne prospesnou stavbu.Lenny píše: A není to jedno, jestli pan X byl agentem anebo ne?
A mimochodem - mě by docela zajímalo, jak ktomu majetku pan majitel přišel. Každý může získat legálně obrovský majetek, s tím nemám problém, ale je to i tento případ?
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Jakube zrovna u Vás bych čekal místo slova "šroubovat" moravský výraz "šponovat" ...Jakub Šponar píše:tím pádem nejde jen tak šroubovat cenu
Ale jinak souhlas.
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10.12.2009 10:37:15
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Policie má chránit jakýkoliv majetek, bez ohledu na majitele. To především. Potom mi uniká spojení mezi případnými kontaky v začátcích 90.let a pumpou v současností t.j. o tolik let později. Způsob získání toho majetku může být zajímavý, ale každopádně nemá nic společného s křížením dálnic. Mimochodem jméno toho pána jsem slyšel až ve spojení s pumpou, nikdy předtím, žádné sporné případy apod. Obchodní rejstřík je taky celkem čitelný.
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
mestanskypivovar: ale jiste, konkretne nema nikdo nic. Na RSD mate neco konkretniho? Na Magistrat mate (v teto souvislosti) neco konkretniho? Myslim, ze zatim vsichni tapeme v mlze a jen cekame, jak se to u soudu vyvine, tak pockejme.
Jen bych nerad, aby ty kontakty z 90. let dosahovaly az k tomu soudci, ktery to ted bude rozhodovat, to je cele.
Jen bych nerad, aby ty kontakty z 90. let dosahovaly az k tomu soudci, ktery to ted bude rozhodovat, to je cele.
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
S tim nic nenaděláte. Taky spolu mohli chodit do školy nebo do stejný hospody. Nebo spolu venčit chrty Mávat po dvacíti letech nějakejma cárama cibulkových lejster je jen čirý pokrytectví.
-
- Příspěvky: 21
- Registrován: 10.12.2009 10:37:15
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
No to je fakt, nikdo v podstatě nic nevíme. Ale tady se rozvíjejí docela radikální a nebezpečné spekulace. Co se stavebníka týče, tak je ovšem jasné, že ten nepostupoval úplně košer viz. zábor cizího majetku či opětovný pokus o odstavení pumpy přes jasný zákaz soudem (naštěstí vyřešen policií). Mne by třeba zajímalo, zdali došlo k nějakým změnám v rozpočtu stavby v souvislosti se změnou a kolik to bylo.
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
souhlas, uvedomuju si ty dve linie, pokud odfiltruji zpusob ziskani majetku, je to normalni spor, kde jsem neutralni, nebot nevidim do problemu. nicmene pokud se ty dve linie protnou, pak je to ukazkovy katastrofalni a absurdni priklad ceske historie let poslednich 25ti let. predem jsem hlasil, ze je to OT.mestanskypivovar píše: Způsob získání toho majetku může být zajímavý, ale každopádně nemá nic společného s křížením dálnic.
"Ale tady se rozvíjejí docela radikální a nebezpečné spekulace" - radikalni ano, ale proc nebezpecna??
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: 27.11.2009 13:58:38
Re: MÚK Modletice (R1×D1)
neoblíbené stránky uvádějí tato pochybení
Stavební povolení
• Pro výstavbu křižovatky spojující dálnici D1 s dálnicí D5 v rámci jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy vydal dne 1.12.2008 odbor dopravy Magistrátu hlavního města Prahy stavební povolení,
č. j. MHMP 618265/2008DOP-O1/Za-SP.
• Uvedená křižovatka má být podle stavebního povolení a ověřené projektové dokumentace postavena mimo jiné i pozemcích ve vlastnictví společnosti Greyhound Company, a.s.
• Dle ustanovení § 110 odst. 2 písm. a) zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) je podmínkou provádění jakékoliv stavby to, že stavebník bude provádět stavbu na pozemcích, ke kterým má vlastnické právo či mu svědčí jiný titul (právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření anebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemku nebo stavbě).
• Ten, kdo žádá o vydání stavebního povolení, je povinen k žádosti o stavební povolení přiložit doklady prokazující vlastnické právo (či že mu svědčí jiný titul, jak je uvedeno výše) k pozemkům, na nichž má být stavba provedena.
• Ředitelství silnic a dálnic ČR, závod Praha, které o vydání stavebního povolení žádalo, do dnešního dne však žádné právo k předmětným pozemkům nezískalo.
• Vydání stavebního povolení je tak v zřejmém rozporu s platnými právními předpisy.
Změna stavby před dokončením
• Pravděpodobně z důvodu, že Ředitelství silnic a dálnic ČR, závod Praha nedisponuje žádným právem k předmětným pozemkům, provádí stavbu uvedené křižovatky pomocí nestandardních náhradních a provizorních řešení. Ta spočívají v realizaci sjezdu z dálnice D1 od Brna na dálnici D5 směrem na Plzeň pomocí sjezdu pod dálnicí D1, namísto tzv. by-passu přes dálnici D1 směrem na dálnici D5.
• K tomu, aby bylo možné stavbu jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy zprovoznit dle politického zadání v září 2010, povolil dne 29.7.2010 odbor dopravy Magistrátu hlavního města Prahy změnu stavby před dokončením, a to dle ustanovení § 118 odst. 3 stavebního zákona, záznamem ve stavebním deníku !!!
• Tímto postupem však může příslušný stavební úřad změnu stavby před dokončením schválit pouze za zákonem stanovených podmínek, a to jen pokud se změna stavby nedotýká práv účastníků stavebního řízení a pokud se změna nedotýká podmínek územního rozhodnutí, veřejných zájmů chráněných zvláštními právními předpisy nebo když příslušný dotčený orgán písemně anebo prohlášením do protokolu se změnou souhlasí.
• Provedená změna stavby uvedené křižovatky před dokončením se dotýká práv společnosti Greyhound Company, a.s. jakožto účastníka řízení a dále se dotýká podmínek územního rozhodnutí (rozhodnutí Obecního úřadu Jesenice, stavební úřad, č.j. SÚ URZ002-1153/8/Kap-3 ze dne 7.7.2008), dle kterého měla být zdemolována čerpací stanice pohonných hmot Shell.
• Dle ustanovení § 118 odst. 3 stavebního zákona vyznačí stavební úřad změnu též v ověřené projektové dokumentaci. Z uvedeného vyplývá, že tento postup je možný pouze pro malé změny stavby, které lze vyznačit při kontrolní prohlídce do ověřené projektové dokumentace.
• Popsaná změna stavby křižovatky v jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy představuje změnu takového rozsahu, že ji není možné pouze vyznačit v ověřené projektové dokumentaci.
• Stavba křižovatky v jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy není tudíž realizována dle projektové dokumentace ověřené ve stavebním řízení, ale je realizováno provizorní řešení, které je v rozporu s uvedeným územním rozhodnutím a stavebním povolením.
www.cgdf.cz uvádí: jednotlivi členové a pracovníci chrtů byli zároveň členy Lidových Milic,KGB,KSČ,KSČM,měli malárii a tyfus a dva z nich zdolali Mt.Everest,jeden kandidoval na papeže..vše z důvěryhodných zdrojů Rádia FREE EUROPE
Stavební povolení
• Pro výstavbu křižovatky spojující dálnici D1 s dálnicí D5 v rámci jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy vydal dne 1.12.2008 odbor dopravy Magistrátu hlavního města Prahy stavební povolení,
č. j. MHMP 618265/2008DOP-O1/Za-SP.
• Uvedená křižovatka má být podle stavebního povolení a ověřené projektové dokumentace postavena mimo jiné i pozemcích ve vlastnictví společnosti Greyhound Company, a.s.
• Dle ustanovení § 110 odst. 2 písm. a) zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) je podmínkou provádění jakékoliv stavby to, že stavebník bude provádět stavbu na pozemcích, ke kterým má vlastnické právo či mu svědčí jiný titul (právo založené smlouvou provést stavbu nebo opatření anebo právo odpovídající věcnému břemenu k pozemku nebo stavbě).
• Ten, kdo žádá o vydání stavebního povolení, je povinen k žádosti o stavební povolení přiložit doklady prokazující vlastnické právo (či že mu svědčí jiný titul, jak je uvedeno výše) k pozemkům, na nichž má být stavba provedena.
• Ředitelství silnic a dálnic ČR, závod Praha, které o vydání stavebního povolení žádalo, do dnešního dne však žádné právo k předmětným pozemkům nezískalo.
• Vydání stavebního povolení je tak v zřejmém rozporu s platnými právními předpisy.
Změna stavby před dokončením
• Pravděpodobně z důvodu, že Ředitelství silnic a dálnic ČR, závod Praha nedisponuje žádným právem k předmětným pozemkům, provádí stavbu uvedené křižovatky pomocí nestandardních náhradních a provizorních řešení. Ta spočívají v realizaci sjezdu z dálnice D1 od Brna na dálnici D5 směrem na Plzeň pomocí sjezdu pod dálnicí D1, namísto tzv. by-passu přes dálnici D1 směrem na dálnici D5.
• K tomu, aby bylo možné stavbu jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy zprovoznit dle politického zadání v září 2010, povolil dne 29.7.2010 odbor dopravy Magistrátu hlavního města Prahy změnu stavby před dokončením, a to dle ustanovení § 118 odst. 3 stavebního zákona, záznamem ve stavebním deníku !!!
• Tímto postupem však může příslušný stavební úřad změnu stavby před dokončením schválit pouze za zákonem stanovených podmínek, a to jen pokud se změna stavby nedotýká práv účastníků stavebního řízení a pokud se změna nedotýká podmínek územního rozhodnutí, veřejných zájmů chráněných zvláštními právními předpisy nebo když příslušný dotčený orgán písemně anebo prohlášením do protokolu se změnou souhlasí.
• Provedená změna stavby uvedené křižovatky před dokončením se dotýká práv společnosti Greyhound Company, a.s. jakožto účastníka řízení a dále se dotýká podmínek územního rozhodnutí (rozhodnutí Obecního úřadu Jesenice, stavební úřad, č.j. SÚ URZ002-1153/8/Kap-3 ze dne 7.7.2008), dle kterého měla být zdemolována čerpací stanice pohonných hmot Shell.
• Dle ustanovení § 118 odst. 3 stavebního zákona vyznačí stavební úřad změnu též v ověřené projektové dokumentaci. Z uvedeného vyplývá, že tento postup je možný pouze pro malé změny stavby, které lze vyznačit při kontrolní prohlídce do ověřené projektové dokumentace.
• Popsaná změna stavby křižovatky v jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy představuje změnu takového rozsahu, že ji není možné pouze vyznačit v ověřené projektové dokumentaci.
• Stavba křižovatky v jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy není tudíž realizována dle projektové dokumentace ověřené ve stavebním řízení, ale je realizováno provizorní řešení, které je v rozporu s uvedeným územním rozhodnutím a stavebním povolením.
www.cgdf.cz uvádí: jednotlivi členové a pracovníci chrtů byli zároveň členy Lidových Milic,KGB,KSČ,KSČM,měli malárii a tyfus a dva z nich zdolali Mt.Everest,jeden kandidoval na papeže..vše z důvěryhodných zdrojů Rádia FREE EUROPE
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Pane Krampera, zběžným nahlédnutím do katastru nemovitostí jsem zjistil, že provizorní rampa Brno - Plzeň se buduje nejspíše (nemám k dispozici stavební povolení) na pozemcích parcelních čísel 121/6, 317/13, 317/24, 317/25, 317/26, 317/27, 317/50 a 317/51 v k. ú. Nupaky. Vlastníkem všech těchto pozemků je ŘSD. Vaše tvrzení se tedy nezakládá na pravdě.Jan Krampera píše:Ředitelství silnic a dálnic ČR, závod Praha, které o vydání stavebního povolení žádalo, do dnešního dne však žádné právo k předmětným pozemkům nezískalo.
ŘSD pouze dosud nezískalo vlastnická práva k pozemkům Greyhound Company, a.s., kterých se ovšem provizorní sjezd nedotýká, protože tyto leží na opačné straně dálnice D1. Tyto pozemky bude nutné získat až pro konečné řešení převedení směru Brno - Plzeň rampou nad dálnicí D1.
Osobně se mi sice také nepozdává způsob vydání povolení změny stavby před dokončením zápisem do stavebního deníku podle odst. 3 § 118 stavebního zákona, ale zároveň se mi ani nelíbí vaše neochvějná jistota, že tato změna je zásahem do práv účastníků řízení, konkrétně společnosti Greyhound Company, a.s. O tom, co je malá změna stavby, bych jako laik mohl také polemizovat, pokud má někdo k dispozici přesnou definici, pak ji uvítám.
Nicméně neříkám, že investor není pod časovým tlakem na zprovoznění stavby v ohlášením termínu, na druhou stranu jsou ovšem investor a stavební úřad dva různé a navzájem nezávislé státní orgány, snad tedy stavební úřad jednal dle platných právních předpisů, což si v právním státě dovoluji považovat za bezpodmínečně nutné.
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Pane Krampera a copak vám na tom tak vadí? Benzínku máte, nájezd máte, sjezd máte. Nemůžete vydírat? To naštve...
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Pane Krampera, platí Vás za slovo, nebo paušálem ?????
Re: Chrtí okénko - problematika okolo ČS PHM na km 10 D1
Dále uvádím laický pohled na danou problematiku, případné právně vzdělané členy tohoto fóra prosím o komentáře k tomuto mému výkladu, budu za ně opravdu vděčný.Jan Krampera píše: • K tomu, aby bylo možné stavbu jihozápadní části silničního okruhu kolem Prahy zprovoznit dle politického zadání v září 2010, povolil dne 29.7.2010 odbor dopravy Magistrátu hlavního města Prahy změnu stavby před dokončením, a to dle ustanovení § 118 odst. 3 stavebního zákona, záznamem ve stavebním deníku !!!
• Tímto postupem však může příslušný stavební úřad změnu stavby před dokončením schválit pouze za zákonem stanovených podmínek, a to jen pokud se změna stavby nedotýká práv účastníků stavebního řízení a pokud se změna nedotýká podmínek územního rozhodnutí, veřejných zájmů chráněných zvláštními právními předpisy nebo když příslušný dotčený orgán písemně anebo prohlášením do protokolu se změnou souhlasí.
• Provedená změna stavby uvedené křižovatky před dokončením se dotýká práv společnosti Greyhound Company, a.s. jakožto účastníka řízení a dále se dotýká podmínek územního rozhodnutí (rozhodnutí Obecního úřadu Jesenice, stavební úřad, č.j. SÚ URZ002-1153/8/Kap-3 ze dne 7.7.2008), dle kterého měla být zdemolována čerpací stanice pohonných hmot Shell.
K výše uvednému cituji z § 109, odst. 1, písm. e) Stavebního zákona:
Předpokládám, že Greyhound Company, a.s., se v této kauze* odvolává právě na toto ustanovení. Podle mého názoru však v tomto případě nebylo vlastnické právo společnosti Greyhound Company, a.s., stavbou přímo dotčeno, tudíž tato společnost není účastníkem stavebního řízení.Stavební zákon píše: Účastníkem stavebního řízení je
...
e) vlastník sousedního pozemku nebo stavby na něm, může-li být jeho vlastnické právo navrhovanou stavbou přímo dotčeno,
* tedy ve věci povolení změny stavby před dokončením ze dne 29. 7. 2010 na provizorní rampu Brno - Plzeň