Začátky na cestách - autoškola: zážitky, historky, trapasy

Off-topic pokec
pedros
Příspěvky: 302
Registrován: 2.9.2009 14:40:53
Bydliště: Ostrava, Petřvald u NJ

Začátky na cestách - autoškola: zážitky, historky, trapasy

Příspěvek od pedros »

Jen vzpomeňte na vaše začátky v autoškole a jak vám bylo, když na vás někdo troubil, nebo vás předjížděl... Já teda jsem byl pak ještě více nervózní, připadal jsem si jako brzda provozu (oprávněně). Ale myslím, že tu chvilku, se za autoškolou jet dá... ;)
P.S. nejsem učitel, ani majitel autoškoly... 8-)

A s tou buzerací... záleží na člověku, jsou normální policajti a jsou ti, co si myslí, že pokutou zachrání svět :roll:

Odděleno z tématu o 4705, no řekl jsem si, že téma o našich začátcích na cestách ještě chybí a pedro to tak hezky načal. Martin z Ostravy
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6839
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: 4705 Bělotín – Hladké Životice

Příspěvek od Martin z Ostravy »

No já v autoškole brzdou provozu rozhodně nebyl :D
Na dálnici mě omezovala jen ta krabice na střeše a extra nízký výkon fabie sdi :D
Ale jinak na prvních jízdách po městě jsem měl taky docela bobky, ale jen než jsem se do toho dostal.
R48 -> D48 se podařilo!
pedros
Příspěvky: 302
Registrován: 2.9.2009 14:40:53
Bydliště: Ostrava, Petřvald u NJ

Re: 4705 Bělotín – Hladké Životice

Příspěvek od pedros »

Tak to já ze začátku brzda byl, bo mě neměl kdo učit řídit před autoškolou. Ale jezdil jsem starým zrezavělým Favoritem na plyn, takže i kdybych chtěl, tak to skoro nejelo... :D
Ford S-Max MK 2
VW Golf VII variant
Geo
Příspěvky: 800
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: Začátky na cestách - autoškola: zážitky, historky, trapasy

Příspěvek od Geo »