Pro zasmání

Off-topic pokec
Odpovědět
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Diaľničiar »

Bylo by to do jiné témy. Řekněme, že Čína nyní dostavuje to, co potřebuje na to, aby mohla mít to, co mají jinde. (vyspělé státy potřebují kvalitní dopr. infr.). To bude v 2030 hotovo. Jak dálnice, tak jedničky silnice a VRT k tomu. A to bude, protože jen segment silniční výstavby a průmyslu stavebních hmot pro silnice byl v roce 2020 o velikosti 450 mld. USD. A roční průměr růstu mezi ´15 až ´20 činil 4+ %. Přitom tam pracuje v tomto oboru "jen" asi 1 mil. lidí. Zahraniční práce jsou malým zlomkem ... a i to slouží k čínským zájmům. (mimochodem a to moc k smíchu není; v roce 2020 se nejvíce obchodů mezi EU a dalším státem odehrálo 1. s Čínou namísto s USA a kdo pozorněji čte ty koridory co se kde budují, kolik to navíc umožní do přepravy ...)

Pak nebude co stavět a tak se bude opravovat. Oni sami prezentují, že až 3/5 sítě expressways nevydrží v základních strukturách více, než 40 let. Nehráli se s dlouhou životností. Dohánějí skluz. Přesunout z V na Z cca. 1/4 mld. lidí (děje se), dostaví další silniční síť v rámci nových měst. Tohle je čínská představa, tak ve zkratce. Tyto základní tahy jsou jen "pro jedno použití". Kromě tunelových částí a některých i horských částí s dlouhými mosty atp. A kromě dalších tahů na V, zase ta cca. 40% rozsah je hodně a tento rozsah má vydržet i co do struktur 80-110 let. Na delší dobu nemá smysl stavět nic. (on ten tunel atp. patrně nespadne dnešní technologií, ale bude zastaralý pro jiný způsob dopravy atp.)

Nedá se to takhle brát. I jim tam padají mosty, propadají se vozovky, vyježděné koleje jako blázen při šňúře náklaďáku s uhlím ... je to 1,5 mld. lidí ... a umí se s tím vypořádat tak nějak seshora.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22513
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Diaľničiar »

Není to vlastně ke smíchu. Ke smíchu je prostor tady. Ona ta Čína nemá takové ambiciózní záměry jako USA co se zabírání nových území týče a přenastavování na demokracii. Ona si žije "sama pro sebe", ale aby si tak žít mohla, tak kolonizuje na 50 států světa. Poměrně snadno, nestará se moc do lidských práv, kopíruje právo v daném regionu, jí nevadí nic a všechno dle situace v dané zemi. Co stát to dar/grant když 300 mil. USD, tak hned i půjčka 600 mil. USD klidně na 25 let s odkladem splácení výměnou za ten odklad je třeba doba potřebná pro realizaci. Čeho? Dopravního projektu nebo výstavbě baní a silnicích k nim a přístavu. Někde kolonizují nerostní suroviny a jinde kolonizují dopravní koridory. Jim nejde o rozvoj Řecka, Černé Hory, HK, Srbska, Kazachstánu, Pákistánu atd. jim jde o doslova a do písmene do 20 let od načrtnutí a zakopnutí do země zrealizovat jako přímky nové přístav, zkapacitnit je, nové silnice, dálnice, železnice, sklady. A vyvážet jejich tovar ve stále větším objemu a již i kvalitnější do prostoru, kde se bude odkupovat. Jsou to USA a západ EU, kdo tam ten kapitál s tím cílem levné pracovní síly kdysi vyvážel aby ušetřil a tak to máme zpátky. A samozřejmě, Čína si ale upevňuje svoje vojenské pozice, ale nikoliv v Perzském Zálivu, ale kolem sebe. Napíná svaly. Co je její, do toho se nestará nikdo respektivě chtěl bych to vidět, kdo si troufne. Ale jejich cíl není vyvolávat konflikty. Oni potřebují dle politiky 2004 do roku 2030 stabilitu pro 1. svůj růst a 2. modernizaci všeho. A to co oni dávají "darem", se jim vrací zpátky. Mnohonásobně. A ty investice mají. Samozřejmě, ekonomicky to jde hezky nehezky na dluh. Ale taky drží dluhopisy jinde. Čína je v řetězci (nechci a nebudu ho specifikovat). Není nutno zírat co to tam mají. Mají nějakou rozlohu, i počet obyvatel, i HDP na osobu. Pak to všeechno až tak nevypadá. Samo, nikdo nenutil Brity mít pár tis km dálnic. Ale to není rozhodující. Pokud kdo vidí ten terén a oni chtějí osídlovat ta západní území a střed, tak nejdřív dopravní sítě. Aby to bylo co nejrychlejší. A tohle vše co se realizuje 2020-2030 to je již o výkonu u nich doma. Najednou je jejich produkční kapacita jako na tlačítko ovladatelná. Továrna na deštníky největší na světě vyrábí od 0,5 USD po 45 USD kousky mil. kusů. Takhle je to tam s mnoha druhy tovaru. V takových nákladech konkurovat nelze. A jak válcují konkurenci, tak si mohou dovolit zvedat ceny i mzdy. A z mezd budují již vlastní ekonomiku. Tohle již nelze zastavit, tohle lze jedině omezit ve smyslu Trump a cla. Ale ne tak jak to dělal Trump. Lze se podívat na kvalitu tovaru. EU má instituce na kvalitu, Čína pozoruje co se kritizuje a vylepšuje ty tovary. Samo, mnoho druhů jsou fakes ale jsou i kvalitnější, obdoba polských produktů. Co jde na vývoz do států V4 a jihu je šmejd, ale na západ a pro nich již ne. Tohle je obchod, byznys a znalost světa. A v první řadě v době, v éře aut si postavím dálnice a pak průmysl a zesilním právě na tomto podkladu místní ekonomiku.

Jinak budu přešlapovat na místě dalších 50 let. Nebo budu stagnovat i když jsem se měl dobře. O tom byl svět a dlouho bude. EU může být zelená, ale i upgrade na ten zelený mód si vyžádá mnoho tisíc mld. €. To není zdarma tento upgrade budov, strojů a lidské práce. To si ani ta mladá slečna G. neumí představit, čemu by se musela postavit, aby změnila chod lidského života.

Nejsou zdroje, takže silnice již nejsou navěky černé ... kdo zažil typicky černou vozovku dlouhé roky po dostavbě, tak tohle bude k vidění stále méně. Ale silnice se staví. Nevydrží tolik jako kdysi, ten recyklát a chemie to všechno nenahradí, ale budou se recyklovat častěji. A tam, kde nebude dost zdrojů, se nebude pouštět těžší doprava. Všechno lze uspořádat. A kdo se tomu tady v tomto prostoru EU nepřizpůsobí tím, že bude mít základní osi hotové, tak je to jen jeho problém a vlastní stagnace. EU negarantuje rovné podmínky pro život. Jen něco se vyvažuje mezi regionama. A každá pomoc jednou končí. A ty produkty a to všechno bude stále méně odolné těm hrozbám z východu. Ocelí to začalo ... chemii si EU vyhodila sama protože je to fuj fuj znečišťuje se ŽP. Dnes si státy EU neumí vyrobit ani paralen ... poslední továrna se zavřela v 2009 a přesunula na východ.

Takže neustále řešit, jak jim to tam všechno spadne jako domeček z karet = asi tomu, když se mnoho lidí divilo nad tím, co oni hodlají budovat 20 let zpátky. Dobré ráno. A ještě hodně analytiků včetně tady tohoto fóra ty ekonomické bludy co to způsobí, jak padne ropa atp. Ropa nepadla, je plyn. Energie existují. :arrow: Co ale padlo a co je neustálý důvod zesměšňovat neustále nejen Čínu, ale všechno co není dle představ Bruselu a USA ... padlo přesně to, že tady si kdosi vzpomene že nebude jádro, že budou troleje nad silnicemi, že bude všude vrtule a solární panel na polích, že se bude pálit obilí. Najednou není obava o ropu ... a jak se kritizovalo, že to nikdy nemůžou nikde postavit, to se kritizovalo proto, že bohužel ale kolik km se postavilo/opravilo v Německu, Francii, USA, UK? Všechno upadlo. A tak nastal dojem, že "oni jiní to nedají a ještě padne svět". Svět nepadl, pouze by někdo mohl otevřít oči a podívat se na sebe jak se změnil ... a kam to vede a povede. € zóna 10% lidí reálně bez práce. Sociální dávky a podpory, důchody, největší na světě a nestačí to - 1/5 obyvatelstva je pásmu chudoby nebo chudobou ohroženo. A jdou další a další daně: ekologické daně, co si odnesou zas jen ti chudší a lidi všichni na potraviny. Přestaňte v EU dávat % neustále větší do PHM z rostlin a bude to lepší. EU má nejrozsáhlejší dotační schéma pro agrosektor ... a jaký je dosah na ceny pro obyvatelstvo? Jsou to špatně nastavované politiky, EU ztrácí jako celek konkurenceschopnost a dech. A snad si nikdo nenamýšlí, že EU bude formou nové ekologizace diktovat světu. To se musím smát na tomhle a směju se již opravdu dlouho ... v rámci EU dlouhodobě profituje jen několik členů, na čele s Německem. Vůbec není pravda, že nebýt toho členství, tak všichni padnou. Tak jistě, teď po dekádě pomalu 2 to již bude obtížné ... ale tato závislost na EU a Německu byla realizována, ne nucená. To nebylo z donucení. ... Byla ale potřeba to lépe domluvit. Ono se to snadno domlouvá s jednotlivcama vs. když by byl blok. Zrovna bohužel to Německo se chová ke všem na východ stejně jak se chová Čína k těm co jim "pomáhá". Nemají si co vyčítat. A za sílou Číny stojí USA, Benelux a Německo protože tam přesouvali průmyslové kapacity. Tam zacku vyrábět a zpátky za draho prodávat. Jenomže Čína to využila pro svůj prospěch. Moudré. Hloupý je tady tento prostor, který se spolehl jen na to, že stačí plnit zadání Bruselu a čerpat fondy. :arrow: rozdíl v nečerpání + byrokracie na to potřebná je možná 1 mld. € za 7 let. Bohužel. Ano, teoreticky velký peníz, ale doopravdy teoreticky.

Kdysi když by Čína padla, nějaká krize nebo něco, tak by to bylo zůstalo v Asii. Dnes se to přelije do světa. Pandemie nebyla ničím z tohoto pohledu. Takže dnes Čína jen tak nepadne, proto se taky zadlužuje. Jak doma tak jinde. Jak všichni velcí hráči. Smát se tomu lze, ale se slzama za tím ... i když já jím to z pohledu národní politiky přeju. Staví. Nemají ten sociální systém a právě za to staví. Nic nebránilo tady tohle taky takhle dělat celé dekády. Žilo se tady multi-generačně v domech. A šlo to. Čína pomalu zavedla pár sociálních nástrojů, ale to je ten posun k domácímu rozvoji. Ale stále je nutno na to hledět, ten životní standard bude v EU a západě větší ještě možná i dalších 20 let. :D Ale již se bude 1/2 tovaru produkovat tam a tam, kde oni řeknou. Tohle totiž přichází ... začínají budovat elektrárny a továrny v Africe a Latinské Americe. To značí práci tam a energii tam a vytlačení jiných produktů. "Hodná" Čína jim dává ... tomuto tlaku již ale řekněme "odporujeme". Lze upozorňovat na přeslepy i těch stavebních projektů, na nedodržování podmínek, na černou práci (je, byla i na Pelješaci mostě) a ty vlády si již dávají pozor a vylučují již i čínské firmy z tendrů a chtějí evropské nebo jiné asijské (vítězí TR, Kaz, J. Kor. a JAP).

Nejedna konference ale vede k závěrům, že z nastoupené cesty oni již nesejdou. (muselo by se něco extra stát). V rámci velké stavební asociace, která má dosah na globální holdingy a fin. instituce jsou členy i 3 velké stavební čínské firmy. Pro znalost terénu a využitelnost postupů, včetně dalších pracovních skupin (klima, dopady na změnu odolnosti infras.) a tady taky je malé kopírování, protože můžou vidět problémy tady v EU/USA atd., ale zase my tam. Jejich kapacity prozatím nepostačují na prvotřídní masivní výstavbu tady u nás. Podčárkuju proto, že ne masivní již realizují, třeba v HR, ale i jinde. To značí již reference. USA stěhují i část kapitálu do Číny, do nových měst. Stejně Izrael. Izrael - Čína, tandem na drony. Mozky a výzkum + produkční kapacity, které jsou prakticky neomezené. I když jsou jakožto cla, což byla a je bublina, tak USA ztrácí lesk a sílu i samotní, proto odvádí pozornost, ale pohyby kapitálu jsou zřejmé a EU ani nemá zájem potlačit vliv Číny, protože by změnila strategii. EU a Čína válčí mezi sebou, ale na jiných kontinentech o svůj vliv; politický, agrární, těžební a stavební. Všechno ještě to, co má produkci v EU. Využívá k tomu to nejvzácnější a to je jazyk a kultura, díky opravdové kolonizaci s více mírovým důrazem, na rozdíl od USA. To je taky důvod, pro který EU mnohem lépe a snadněji čelí obchodním dopadům s Čínou. V roce 2030 budou 3 základní dálniční osi mezi Čínou a EU. Dnes není ani jeden, formují se. Je železniční a jsou námořní. Kamiony mohou jezdit další dekády ... Proto se ale taky říká, že rozvoj koridorů takových základních se má v ´30 ukončit v rámci EU. A někdy v tomto pásmu 35-45 se začne vytláčet dominantní pozice aut na max 55%. (ale to již budou k dispozici variantní kapacity a úprava modelu práce), psal jsem to jinde.

Není na tom nic k nepochopení a pak se nebude důvod na tom zbytečně smát. Tam i kdyby bylo zemětřesení, tak to do pár let obnoví. Tam jsou povodně co smetou milionové město a oni ho za 3 roky obnoví, stejně jak Japonci nebo Thajci. Ne jak tady, kde se 3 roky jen tendruje výstavba 5 km obchvatu. :D Malost tohoto západního světa bude v kombinaci přílíšné namyšlenosti (z důvodu, že nikde jinde nemají takový výzkum a anlýzy jako zde, protože tady se tomu věnuje nejvíce podílu, peněz a práce) dovede tuto civilizaci do poklesu životní úrovně. Ne, neztratí se, nezmizne ... ale upadne. A tomu žádná vymyšlená ekologizace jako nástroj oživení ekonomik nemůže zabránit. Jen to zadluží a nic nevyřeší pro obyvatelstvo, které si bude myslet, jak je to perfektní žít více zeleně. Vlastně bude stačit přesvědčení, že není nutno mít kvalitní infrastrukturu, protože to škodí. Ale, proč ne, žít se dá ledajak. Mají nepochybně oni v Číně to ŽP poškozeno ... ale to je zase ve smyslu jako kdyby jinde nebylo. Všechny oceány jsou znečištěné a to je většina plochy planety. Takže to, že tady bude v každém městě separovna odpadu tohle neřeší. Spěje to k dalšímu zdražování aut, elektroniky, ... nové daně. A daně na IT firmy je vyženou pryč i registracemi. Do prostoru, kde nebudou. A někde nebudou ... o tom je člověk, státy - konkurence. Všechno je to v EU hezky vymyšleno, jen to nelze zaplatit aby to bylo opravdu efektní pro lidi zde žijící. Zůstáva proto jen závist a aby to tak nevypadalo, tak se to bude spochybňovat. Jenomže co se vlastně zpochybňuje na tom, když sama Čína plánuje po půl století upgrady toho, co postavila? Nikdo Německu ani celé EU nebránil od 2000 do 2020 postavit dalších 4x více dálnic, než je realita. Ale ne, obyvatelstvo EU nestojí v kolonách, všechno je to perfektní a smát se musíme Číně a dalším. To je právě ta největší ubohost Bruselu a spol. (= USA, kde je ta investice 2000 mld. USD do U.S. infrastruktury? Namísto toho trapná cla, 140 mld. USD do hlavně plotu a pár dopravních staveb). Za 4 roky Čína vrazila do dopravních sítí více než 800 mld. USD. Polovina z toho je v metru, VRT a hlavních silnicích, druhá polovina v mostech, tunelech a dálnicích. Lze to neustále dělit ty jejich km vs rozloha/lidi, ale nepouští to. Ještě i období pandemie jim ubralo na mýtě (je tam výpadek, psal jsem k tomu tam - ale ten výpadek je i na koncesních dálnicích EU), ale doba uzamčení státu se prakticky neprojevila ve skluzu výstavby. Reální skluz je díky pozdějšímu prac. nasazení asi 3,5 měsíce. No, co to je? Tento skluz je i jinde. Tento režim se mnohem lépe ujal u budování a rozvoje, včetne potlačení příznaků nemoci, takže jejich ekonomika zesilnila. Smát se tomu neustále sice lze, ale faktem je, že již 1/3 Číny se má dost dobře. A to odpovídá celé populaci EU. Dopočítejte produkční kapacity a jejich kontrahované zdroje ve světě. A zase ta paralela, celý ten automotive segment EU stojí z 1/5 na vývozu tam.

Rekonstrukce vyjde na 1/4 původních nákladů. Jde taky o to, že stavba která má vydržet 40 let se vlastně nemusí v zásadě nikterak moc udržovat. Ušetří i na provozních výdajích. To, co bude mít po životnosti, to se jednoduše postaví znovu. Ale již to nebudou ty nepřístupné lokality, ale obydlená území. Kolonizují nejen svět, ale i sami sebe svojimi projekty stěhování 1/4 mld. populace. V roce 2025 tam bude kolem 180 000 km dálniční sítě, v roce 2030 do 200 tisíc až 220 tisíc. Ten rozdíl je v kategorii "městský rychlostní tah". To začínají být flyovers stavby v těch multi mil. městech. A staví jich cca. 600 v délce cca. 24 km, v segmentech po 1,5-4,5 km. Slouží jako spojnice donwtown s dopr. uzly. Vždyť to co je, jen asi 15 tisíc km městských dálnic. To realizují od 2015 s cílem do 2035, prozatím tento rozsah, to já tady ani neuvádím, tyto stavby se odevzdávají pomalu denně. A k tomu hlavní silnice, tento rozsah taky neustále stoupá. USA mají ještě prvenství v rozsahu silnic jako takových zpevněných, ale i tento "rekord" za další dekádu až půl padne. Z pohledu našeho západního světa ubírají zdroje atp. a můžeme si vykládat, že nejdou dobrou cestou ... mimochodem, kolik let vydržela D1, než se doslova rozsypala pod tlakem kamionů? Snad to bylo 100-120 let? Je to přesně to stejné, proč bych se tedy nesmál jiním ... i když ta naše propaganda to k tomu vede.

Co je cíl dálnic? Mají vypadat luxusně? Jejich cílem je co nejrychleji zhotovit, pokud ta síť není, a co nejefektivněji propojit území. To přesně ta Čína dělá. Základní DE síť ani U.S. síť nedisponuje tím, čím dnešní dálnice ano. Zajisté, občas mohou vypadat i efektně, takže Čína má i hezké architektonická díla, ale jináč se s tím moc nepatlají. Docela to vypovídá té slavné zdi. Stavět oni umí. Šlo by se od nich i přiučit. Za dalších 20-30 let to již nebude takto rychlo budované, ale bude jim to tam stát v provozu. Budeme si ale za 10 dalších let psát o spadnutých mostech nebo zcela uzavřených pro provoz dál v EU, USA ... vzhledem k výdajím a problémům té infrastruktury. Ani nebude potřeba chodit na východ ... Kde uvidíme, co tam bude doopravdy za dalších 20 let. :) Ostatně již dnes je z DE jedna větší kolona ... to nahrazování mostů nebo jejich rekonstrukce za chodu nebo nic nedělání po dobu dekád, jen omezování pruhů a MPR je o čem? Proč je v prostoru EU tolik PPP kapitálu ne jen na dálnice? Proč tedy chybí ty veřejné zdroje? Proč nestačí jejich výše? Je to dáno celým tím životem. To si je nutno uvědomit. Oni mají mnohem menší rozpočty na km, mnohem nižší byrokracii, méně studií, o to rychleji a levněji to budují. Mají tam ty dálnice pro 8-12 tis vozidel za 24h, stejně jako kdysi v USA nebo DE. Dnes má Evropa problém postavit dálnici pro silnici, po které projede 20 tis vozidel za 24h z toho 1/4 nákladní. Tak pak kdo je tady ke smíchu? Bude to rozhodně ta Čína, které budeme přát, aby jí to tam všechno spadlo, protože nic jiné již tady tento západní prostor neumí.

Tím bych tohle zcela OT ukončil. :D
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Pro zasmání

Příspěvek od kot »

Tak to je opravdu návrh na palici...
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: Pro zasmání

Příspěvek od MPMP »

Ty ses' nepodíval do kalendáře, viď?
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Pro zasmání

Příspěvek od krtek700 »

A nebo s nima jenom kot hraje apríl až do konce :D
Já se přiznám, že mě spíš pobavila ta jména. Výmol, K. H. Borovským, Marek Čenda :D
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Pro zasmání

Příspěvek od kot »

Vždyť to začal Voltwagen, přes mapy.cz a další aprílisty... :lol:
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Lynx »

Jenže ten Voltwagen vyšel už 31.3. možná i 30.3., takže to byl takový poněkud podpásový apríl, tím že byl předčasný, takže člověk nevěděl, jestli to snad nemyslí opravdu vážně. Tady je o tom i článek

https://www.novinky.cz/auto/clanek/prej ... e-40355745
JiVi
Příspěvky: 240
Registrován: 27.5.2010 8:23:47
Bydliště: Pardubice

Re: Pro zasmání

Příspěvek od JiVi »

třeba to byl typický německý humor ... vydat to den před aprílem
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: Pro zasmání

Příspěvek od jozka »

Co se toho Voltswagenu tyce... to bylo tezky. Odhalit, kdy vedeni koncernu vtipkuje a kdy mluvi vazne je obecne cim dal slozitejsi. A na datu nezalezi.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Pro zasmání

Příspěvek od krtek700 »

Blikající policejní auto jelo po dálnici na Zlínsku v protisměru, inspekce hledá svědky
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/bli ... y-40359589
Vím, že tady na fóru jsou i nějací policisté tak mám dotaz. To nejsou v autech(ještě k tomu v polepeném) GPS a podobné věci pro zjišťování polohy? A případně se tyhle polohy nějak neukládají? Trochu mi to příjde jak v kocourkově, že se policie ptá veřejnosti, aby jim pomohlo s identifikací vozidla. :D
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Pro zasmání

Příspěvek od michal »

Nehledají třeba svědky, kteří řeknou "ano, tenhle tam seděl", protože dotyčný tvrdí, že v tom autě neseděl?
Warcz
Příspěvky: 2081
Registrován: 14.3.2009 14:50:43

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Warcz »

No spíše bych řekl, že je chtějí obvinit třeba z ohrožení, ale musí dokázat, že někoho ohrozili...
NoOne
Příspěvky: 129
Registrován: 19.12.2011 21:09:20

Re: Pro zasmání

Příspěvek od NoOne »

Nejsem policista. Neni policejni auto jako auto, sledovani polohy je pres vysilacky, budto pevne nainstalovane nebo rucky. Policista je "v systemu", ten vi, ze nesmi vypovidat, GIBS bude muset zjistit kdo z te dvouclenne hlidky ridil.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Lenny »

Celé mi to přijde, že jeli z odpočívky na služební sjezd u Tlumačova, aby tam mohli blbě čumět na ostatní.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
kalanis
Příspěvky: 379
Registrován: 14.3.2009 17:05:07

Re: Pro zasmání

Příspěvek od kalanis »

Tak kudy?
Přílohy
182647533_4199952336702301_4315294176921783618_n.jpg
182647533_4199952336702301_4315294176921783618_n.jpg (124.15 KiB) Zobrazeno 6833 x
mbmat
Příspěvky: 1381
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro zasmání

Příspěvek od mbmat »

krtek700 píše:To nejsou v autech(ještě k tomu v polepeném) GPS a podobné věci pro zjišťování polohy? A případně se tyhle polohy nějak neukládají?
V autech GPS mají, je to takový systém propojený s radiostanicí, respektive jedna z funkcionalit RDST je i poloha. Jelikož jde ale o systém vyvíjený na konci 90. let, ne vždy je systém funkční. Vše je nicméně zálohované a vše se dá zpětně dohledat.
michal píše:Nehledají třeba svědky, kteří řeknou "ano, tenhle tam seděl", protože dotyčný tvrdí, že v tom autě neseděl?
Každé firemní, služební atd. vozidlo by mělo mít knihu jízd, mělo by to tak přeci fungovat všude, ve státním i soukromém sektoru, aby zaměstnavatel přeci věděl, komu vozidlo v tu dobu svěřil.
Warcz píše:No spíše bych řekl, že je chtějí obvinit třeba z ohrožení, ale musí dokázat, že někoho ohrozili...
Takto to s největší pravděpodobností bude v tomto případě. GIBS potřebuje najít alespoň 10 lidí, kteří mají pocit, že byli ohroženi, aby z toho mohlo být obecné ohrožení, tedy trestný čin. Podle mě se ale o nic nejedná, protože jeli se zapnutým výstražným znamením. Zákon toto umožňuje.
NoOne píše:GIBS bude muset zjistit kdo z te dvouclenne hlidky ridil.
Jak sem psal výše, existuje jistě i kniha jízd.
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Pro zasmání

Příspěvek od kot »

Teď je otázka, kdo z nich uměl číst a kdo psát... Aby to neházel jeden na druhého.
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Mike »

blahé paměti byl ještě třetí a ten "znal někoho, kdo umí telefonovat"
nápověda : Izer a policejní akademie
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: Pro zasmání

Příspěvek od jozka »

Tohle by se hodilo do vice temat, ale asi to dam sem:
Předsedkyně evropské komise podporuje stanovení pevného data, od kterého musí být všechny vyráběné vozy bez emisí.

EU se podle komise má stát klimaticky neutrální. V tomto hraje důležitou roli automobilový průmysl.

„Stanovíme časový rámec, do kterého musí být všechna auta bez emisí,“ uvedla Ursula von der Leyenová pro Süddeutsche Zeitung. V posledních několika týdnech několik automobilek oznámilo, že v letech 2028 až 2035 přejde na bezemisní výrobu.
Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová (10. června 2021)

Předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová (10. června 2021)

Bez přesného plánování by podle von der Leyenové nebyl naplněn plán do roku 2050 dosáhnout klimatické neutrality.

„Jak změní svou výrobu, je na samotných výrobcích,“ zdůraznila politička. „Vědí nejlépe, jak vyvíjet nová auta nebo nová paliva.“
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv

Asi jsem se rozhodl. Procpu se na vrchol, budu sefovat EK a naridim, aby se nahradily vytahy teleportem. Jak, to necham na vyrobcich vytahu. Sami vedi nejlepe jak na to.
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Lynx »

Taky mohla nařídit, že mají lidi místo chození po chodnících lítat ... to už je na nich, jak s to zařídí :-)

Mě baví taky ta představa, že je elektromobil bez emisí. Jak správně kdosi přirovnal, že elektromobil má samozřejmě výfuk taky. V případě ČR jsou ty výfuky zejména v severních Čechách .....
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Pro zasmání

Příspěvek od kot »

Jsou ty politici tak naivní, nebo v horším případě přímo blbí ? :o
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Mike »

bude to horší
proto přesedají "na tajňačku" před městy z 12W audin do těch elektropokladů a pak káží na mítincích...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Pro zasmání

Příspěvek od P_V »

Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: Pro zasmání

Příspěvek od Honey72 »

Jo jo, pro tyhle honiče denních kilometrů jsou cyklostezky pod jejich úroveň.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Odpovědět

Zpět na „Odpočívka Na České dálnici“