Pro zasmání
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Pro zasmání
zdravim po delsi pauze. takze silnice hotove nemame, ale aby jste se pri tom cekani trochu zabavili, tak vam posilam inspiraci. ..... kdyby jste nevedeli, co s vasema karama a masinama
http://www.novinky.cz/auto/183341-zavod ... rolba.html
http://www.youtube.com/watch?v=D4qVFgwE ... re=related
http://www.novinky.cz/auto/183341-zavod ... rolba.html
http://www.youtube.com/watch?v=D4qVFgwE ... re=related
Upekl kopii tunelu
Upekl kopii tunelu
Dálnice není jen důvodem k radosti řidičů, ale jak se ukázalo, stala se i důvodem k velké radosti stovek dětí. Tolikrát v minulosti zmiňovaný dálniční tunel nedaleko Klimkovic se stal mimořádnou inspirací.
Místní cukrář Petr Neuwirth se totiž nechal touto silniční stavbou natolik oslovit, že se rozhodl upéct obří dort ve tvaru právě tohoto díla. Protože žádný nákres dálničního tunelu neměl, musel z cukru, marcipánu a dalších laskomin skládat dort po popaměti.
Nad dortem strávil Neuwirth dva dny. „Ten první jsem se psychicky připravoval, dalších čtyřiadvacet hodin jsem dělal,“ prozradil s úsměvem. „Udělal jsem to z jednoho dílu, ale protože by to nešlo nijak převézt, musel jsem dort v půlce rozpůlit,“ popsal cukrář těžkosti s výrobkem, který měl na délku dva a půl metru a na šířku metr a na výšku třicet centimetrů.
Zatímco výroba trvala den, „likvidace“ dortu zabrala jen několik hodin. Dort zamířil v den ukončení školního roku do Ostravy na náměstí, kde se o tři tisíce porcí postarali školáci.
„Říkal jsem si, co bych udělal, abych něčím Klimkovice proslavil. A když se stavěl tunel, tak jsem si řekl, proč ne.“ Tento dortový tunel ale nebyl prvním sladkým tunelem, který Neuwirth udělal. „První jsem dělal při otevření dálnice a skutečného tunelu. Byl ale zhruba třetinový,“ upozornil.
Dálnice není jen důvodem k radosti řidičů, ale jak se ukázalo, stala se i důvodem k velké radosti stovek dětí. Tolikrát v minulosti zmiňovaný dálniční tunel nedaleko Klimkovic se stal mimořádnou inspirací.
Místní cukrář Petr Neuwirth se totiž nechal touto silniční stavbou natolik oslovit, že se rozhodl upéct obří dort ve tvaru právě tohoto díla. Protože žádný nákres dálničního tunelu neměl, musel z cukru, marcipánu a dalších laskomin skládat dort po popaměti.
Nad dortem strávil Neuwirth dva dny. „Ten první jsem se psychicky připravoval, dalších čtyřiadvacet hodin jsem dělal,“ prozradil s úsměvem. „Udělal jsem to z jednoho dílu, ale protože by to nešlo nijak převézt, musel jsem dort v půlce rozpůlit,“ popsal cukrář těžkosti s výrobkem, který měl na délku dva a půl metru a na šířku metr a na výšku třicet centimetrů.
Zatímco výroba trvala den, „likvidace“ dortu zabrala jen několik hodin. Dort zamířil v den ukončení školního roku do Ostravy na náměstí, kde se o tři tisíce porcí postarali školáci.
„Říkal jsem si, co bych udělal, abych něčím Klimkovice proslavil. A když se stavěl tunel, tak jsem si řekl, proč ne.“ Tento dortový tunel ale nebyl prvním sladkým tunelem, který Neuwirth udělal. „První jsem dělal při otevření dálnice a skutečného tunelu. Byl ale zhruba třetinový,“ upozornil.
Re: Pro zasmání
http://domaci.ihned.cz/c1-39463960-jsme ... cku-mereni
Jinam než do tohodle topiku to dát nemůžu.
Nejvtipnější je rozhodně pan Frenc, prvně napíše, že "Nutnost používat značky je legislativní zmetek degradující práci strážníků." a hned na to "Řidiči na začátku úseku zpomalí a za značkou znovu zrychlí. Jsme jim jen pro smích,"
k neuvěření
Jinam než do tohodle topiku to dát nemůžu.
Nejvtipnější je rozhodně pan Frenc, prvně napíše, že "Nutnost používat značky je legislativní zmetek degradující práci strážníků." a hned na to "Řidiči na začátku úseku zpomalí a za značkou znovu zrychlí. Jsme jim jen pro smích,"
k neuvěření
Re: Pro zasmání
měl by se ho někdo zeptat, jestli cílem této složky je plnit obecní pokladnu nebo dbát na bezpečnost.flames píše:...
Nejvtipnější je rozhodně pan Frenc, prvně napíše, že "Nutnost používat značky je legislativní zmetek degradující práci strážníků." a hned na to "Řidiči na začátku úseku zpomalí a za značkou znovu zrychlí. Jsme jim jen pro smích,"
k neuvěření
on by totiž nejradši plnil obecní pokladnu a vydával to za dbaní na bezpečnost
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 749
- Registrován: 15.3.2009 1:28:45
- Bydliště: Most
Re: Pro zasmání
Však taky úspěšnost tzv. bezpečnostní akce se měří podle toho, kolik se vybralo pokut (v milionech Kč). Ještě jsem neslyšel vyjádření stylu např. "po naší dopravní akci se snížila nehodovost/úmrtnost o 20%". Slýchávám/čtu pouze "při dopravní akci jsme vybrali 2,2 milionu Kč na pokutách".Mike píše:měl by se ho někdo zeptat, jestli cílem této složky je plnit obecní pokladnu nebo dbát na bezpečnost.flames píše:...
Nejvtipnější je rozhodně pan Frenc, prvně napíše, že "Nutnost používat značky je legislativní zmetek degradující práci strážníků." a hned na to "Řidiči na začátku úseku zpomalí a za značkou znovu zrychlí. Jsme jim jen pro smích,"
k neuvěření
on by totiž nejradši plnil obecní pokladnu a vydával to za dbaní na bezpečnost
Však taky policie měří zásadně na těch nejrovnějších, nejširších, nejrychlejších a nejbezpečnějších úsecích! Jako např. 4pruhové silnice I. třídy, ale i hlavní průjezdní komunikace ve městech. Na běžných silnicích (pro které je paušální 90 km/h navržena) a ulicích (pro které je navržena paušální 50 km/h) policajty nikdy neuvidíte. A neni to záležitost jen jednoho regionu, je to celá republika! Jak je to v ostatních státech nevím.
D0, D6, D7, D8, I/13, I/15, I/16, I/27, I/28, I/30, I/63
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pro zasmání
Přesně tak to je, a bude to tak pořád, znám jen pár příkladů, kdy dopravní policie zastavila někoho kdo opravdu dělal prasárny.Fox Mulder píše:Však taky úspěšnost tzv. bezpečnostní akce se měří podle toho, kolik se vybralo pokut (v milionech Kč). Ještě jsem neslyšel vyjádření stylu např. "po naší dopravní akci se snížila nehodovost/úmrtnost o 20%". Slýchávám/čtu pouze "při dopravní akci jsme vybrali 2,2 milionu Kč na pokutách".
Však taky policie měří zásadně na těch nejrovnějších, nejširších, nejrychlejších a nejbezpečnějších úsecích! Jako např. 4pruhové silnice I. třídy, ale i hlavní průjezdní komunikace ve městech. Na běžných silnicích (pro které je paušální 90 km/h navržena) a ulicích (pro které je navržena paušální 50 km/h) policajty nikdy neuvidíte. A neni to záležitost jen jednoho regionu, je to celá republika! Jak je to v ostatních státech nevím.
Nejlíp to bylo vidět, jak začaly jezdit passaty, Rudná největší výnos
Na Místecké jsem je viděl jen jednou, no ještě, že tak.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Pro zasmání
Tak nám začala ZIMA
http://www.youtube.com/watch?v=Laun1lUN1gE
Někteří řidiči si to ale neuvědomují...
http://www.youtube.com/watch?v=Laun1lUN1gE
Někteří řidiči si to ale neuvědomují...
Re: Pro zasmání
V tomto úseku na Kolejní je veselo každoročně, ještě veseleješí to by před přestavbou u výzjedu od toho mostu nahoru na Kolejní/Technickou, v té klopené zatáčce občas kloubákům ustřelil zadek a pak lítal za busem jak hadr, než se to srovnalo. No lidi vevnitř měli radost.
Re: Pro zasmání
Nebylo by video jinde než na Facebooku?:-)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pro zasmání
Taky bych uvítal video jinde, než na fejsbůku, díky.
Jinak pamatuji si, jak se kdysi fešně zlomil bus v Hrabové na Šídlovci.
K těm fotkám, to bral přes ručku ne?
Jinak pamatuji si, jak se kdysi fešně zlomil bus v Hrabové na Šídlovci.
K těm fotkám, to bral přes ručku ne?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Pro zasmání
Uložím to na Youtube.
Martin: Nemusí to dát přes ručku stači hodně plynu a smyk na prostřední napravě ( hnaná je uplně poslední )
http://www.youtube.com/watch?v=1kM-NipaEy8 ( začatek videa je v Busu který projel točnu jako poslední )
Martin: Nemusí to dát přes ručku stači hodně plynu a smyk na prostřední napravě ( hnaná je uplně poslední )
http://www.youtube.com/watch?v=1kM-NipaEy8 ( začatek videa je v Busu který projel točnu jako poslední )
Naposledy upravil(a) Warcz dne 16.12.2009 19:47:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Pro zasmání
Počkej,jako hnací náprava je ta v té vlečce?Warcz píše:Uložím to na Youtube.
Martin: Nemusí to dát přes ručku stači hodně plynu a smyk na prostřední napravě ( hnaná je uplně poslední )
To je jak kdybych jel v autě a v přívěsu měl motor,který by mi přes nápravu poháněl soupravu.Hrozný už jen ten pocit
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pro zasmání
Jo na poslední nápravě, to vím takyviky píše:Počkej,jako hnací náprava je ta v té vlečce?Warcz píše:Uložím to na Youtube.
Martin: Nemusí to dát přes ručku stači hodně plynu a smyk na prostřední napravě ( hnaná je uplně poslední )
Stačí se podívat, jak se ten autobus chová při akceleraci.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Pro zasmání
http://www.youtube.com/watch?v=1kM-NipaEy8 ( začatek videa je v Busu který projel točnu jako poslední )
Přesně tak ve vlečce...
Přesně tak ve vlečce...
Re: Pro zasmání
To bych se nedivil,kdyby to prohrábl v kopci a lidi seděli jen vepředu,že mu prostředek vyskočí nahoru
Z technického hlediska je to debilita prvního stupně.
Z technického hlediska je to debilita prvního stupně.
Re: Pro zasmání
Když jsme u těch autobusů, tak ten zlomený na fotkách šel před dvěma roky do šrotu, jen nevím jestli to bylo kvůli tomuto incidentu.
Taky si pamatuji, že před lety se na tom stejném místě pořádala akce, kdy se zjišťovalo kolik lidí se vejde do Karosy B732, počet už sice nevím, ale pamatuji si, že při cpaní lidí dovnitř vypadlo zadní okno, myslím včetně několika lidí.
Taky si pamatuji, že před lety se na tom stejném místě pořádala akce, kdy se zjišťovalo kolik lidí se vejde do Karosy B732, počet už sice nevím, ale pamatuji si, že při cpaní lidí dovnitř vypadlo zadní okno, myslím včetně několika lidí.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pro zasmání
Ono z technického hlediska to má svůj význam, protože motor tvoří zátěž toho vleku a taky je to ekonomicky výhodnější než kdyby byl třeba kardan na tu prostřední nápravu. Navíc ten zadek je totožný s klasickou Karosou, takže nemuseli řešit znovu zástavbu.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Pro zasmání
Na to aby pravě nedošlo k ustřelení je tam hydraulika která to hlída tady se ale zaseknula...
a ta fotka:
a ta fotka:
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pro zasmání
Tak to je málo mazecWarcz píše:Na to aby pravě nedošlo k ustřelení je tam hydraulika která to hlída tady se ale zaseknula...
a ta fotka:
To je jak v japonském metru
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Pro zasmání
a tohle Vám jde otevřít ?
http://b.static.ak.fbcdn.net/rsrc.php/z ... 52332&ev=0
PS: pozor je to podloženo hlasitou hudbou stříhal to kámoš minulý rok
http://b.static.ak.fbcdn.net/rsrc.php/z ... 52332&ev=0
PS: pozor je to podloženo hlasitou hudbou stříhal to kámoš minulý rok