Komunální politika v Praze
Re: Komunální politika v Praze
S mostem je problém, že pod těmi podpěrami neprojedou tramvaje na Hlávkův most, kde se nachází Čižinského zastávka.
Re: Komunální politika v Praze
To už si ti politici (a voliči) dělají srandu?
Co ten ví jak se řeší složité dopravní problémy!?
https://domaci.ihned.cz/c1-66316460-kdo ... kemu-mostu
Co ten ví jak se řeší složité dopravní problémy!?
https://domaci.ihned.cz/c1-66316460-kdo ... kemu-mostu
Re: Komunální politika v Praze
Hnusné je, protože je to naprosto debilně postavené. Dostat se z Vltavské na Hlávkův most je neskutečná prolézačka smrdutými zákoutími.Sosa píše:Hnusné je, protože se neudržuje. Stanice metra má 34 let a od výstavby se tam nic nezměnilo. Jen se okolí trochu umylo po povodních.
Re: Komunální politika v Praze
No nezávidím Pražákům, snad to neodnese městský okruh nebo jiné stavby potřebné i pro "nepražáky"hh píše:To už si ti politici (a voliči) dělají srandu?
Co ten ví jak se řeší složité dopravní problémy!?
https://domaci.ihned.cz/c1-66316460-kdo ... kemu-mostu
Re: Komunální politika v Praze
Samozřejmě, třeba 511.
Re: Komunální politika v Praze
Tak tahle stavba už doufám, že to tuplem neodnese. Ale to by teoreticky snad ani neměla moct ne ? Stejně jako politici moc nemohou ovlivnit přípravu zbytku D0, jak se všichni kasali před volbamahh píše:Samozřejmě, třeba 511.
Re: Komunální politika v Praze
Tak 511 snad uz nikdo menit chtit nebude...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/praz ... &source=hp
1. Pražský okruh a koordinátor
Ani třicet čtyři let od doby, kdy v Praze otevřeli první úsek dálničního obchvatu kolem metropole, není dílo kompletní. A nebude ani po uplynutí mandátu nastupujícího zastupitelstva.
To se zavázalo pokračovat v započatých přípravách přes dvanáct kilometrů dlouhého úseku spojujícího Běchovice s dálnicí D1. Ambicí by mělo být začít reálně s výstavbou, kterou ovšem neřídí Praha ale stát.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/praz ... &source=hp
1. Pražský okruh a koordinátor
Ani třicet čtyři let od doby, kdy v Praze otevřeli první úsek dálničního obchvatu kolem metropole, není dílo kompletní. A nebude ani po uplynutí mandátu nastupujícího zastupitelstva.
To se zavázalo pokračovat v započatých přípravách přes dvanáct kilometrů dlouhého úseku spojujícího Běchovice s dálnicí D1. Ambicí by mělo být začít reálně s výstavbou, kterou ovšem neřídí Praha ale stát.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
Jasně, všechno vyřešíme Koordinátory...chybí mi tam už jen funkce Koordinátora koordinátorů. Samé obecné kecy. Co je to "nejprůchodnější varianta"? Jaká je jednotka průchodnosti? Jeden Hejl?
Přitom by pro 511 stačilo říct - kolik vykoupí Praha pozemků, např. v roce 2019? Jednoduché, konkrétní. jenže právě proto jednoduše kontrolovatelné.
Přitom by pro 511 stačilo říct - kolik vykoupí Praha pozemků, např. v roce 2019? Jednoduché, konkrétní. jenže právě proto jednoduše kontrolovatelné.
Re: Komunální politika v Praze
Já myslím, že pro stavbu 511 je hodně dobrá zpráva, že chtějí pokračovat v přípravách stávající trasy. Taky se tam mohlo objevit to samé, co pro severní trasu...
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
Michale, všimni si ale, že to jsou jen obecné plky. Které nebrání "dobrým skutkům", jako když paní Plamínková chtěla jen drobně upravit křižovatku u Dubče, respektive ji znovu posoudit a najít "nejprůchodnější variantu"...
Re: Komunální politika v Praze
Ale pořád lepší než fixová tlustočára napříč střední Evropou...
Re: Komunální politika v Praze
Nový radní se asi nebude stačit divit když podle zprávy TSK je cca 10 mostů v hodně špatném stavu. Baranďák má to štěstí, že se má v průběhu cca 2 let začít opravovat, most Legií taky není zrovna v nejlepší kondici, to samé platí o Hlávkově mostu (ten je na tom ale hůře) a o Libeňáku raději nemluvit. Já se jen obávám situace, kdy bude nutné uzavřít současně jak Hlávkův tak i Libeňský most. A to byla taková "sranda" že by se možná na povodně vzpomínalo jako na dobu kdy všechno fungovalo.
A nerad bych aby se za 4 roky říkalo "zlatá Krnda"... Snad se tím úsekem Počernice - Modletice konečně pohne.
A nerad bych aby se za 4 roky říkalo "zlatá Krnda"... Snad se tím úsekem Počernice - Modletice konečně pohne.
Re: Komunální politika v Praze
Tak se podívejte, kdy se nějaký pražský silniční most opravoval. Když pominu Nuselský a Karlův, tak minimálně 10 let žádná velká oprava nebyla. Neberu malé mostky apod. Přes Vltavu naposledy Štefanikův, pokud si dobře pamatuji.
Re: Komunální politika v Praze
Horší je, že i to, co se opravovalo, stojí za ... Viz estakáda K Barrandovu, která se opravovala po částech poměrně nedávno.
Re: Komunální politika v Praze
Ono je opravovalo a opravovalo. Pokud se jen měnil asfalt, tak to žádná oprava není, jen údržba.
Re: Komunální politika v Praze
Neměnil se jen asfalt, dělala se i sanace některých betonových prvků. I kdyby nešlo o nějakou zásadní opravu, tak by při ní aspoň měl být závažný stav zjištěn a ne "přemalován na krásno".
Re: Komunální politika v Praze
ODS by si ale měla zemést před vlastním prahem. Nejen že ještě za Béma slibovala 10 stanic metra a kilometry TT, ale byla to právě ODS, která neustále odsouvala metro D. Nejdříve za Béma + Steinera, kde se vymýšlely různé varianty typu lehké metro a pak i za Svobody, kdy se zase vymýšlela úsporná varianta D jako větev C a další hovadiny. A pokud jde o okruh, s 511 natož 518/519 nepohla ani trochu.
Re: Komunální politika v Praze
Máte pravdu. ODS také odsunula D na druhou kolej kvůli výstavbě metra A, kde si navíc prosadila tvar chalupoidy ..... Podobně zmršila též konec metra C v Letňanech kvůli fiktivní olympiádě. Takže jakákoliv kritika od ODS je dost chucpe (a to nemluvě o tom jak v Praze zavedla korupční systém východního typu pod taktovou Janouška, Rittiga a podobně).
Re: Komunální politika v Praze
Paradoxní je, že když se to D odložilo, aby se mohla nalézt nějaká zlepšení oproti "staré těžké ruské koncepci" (a aby se mohla radši stavět chalupoida), tak se ta zlepšení opravdu našla, technická i finanční. A s pozdějším nápadem, že se D začne stavět jako odbočka z C, aby se náklady z počátku přesunuly do pozdějších etap, se zas smetla ze stolu, aby tam mohly jezdit vlaky z C.
Re: Komunální politika v Praze
A jak je to vlastně nyní ? Občas slýchávám v souvislosti s déčkem něco o metru bez řidiče a podobné novoty, ale koncepce metra má být "těžká", v tom to zůstalo při starém ?
Re: Komunální politika v Praze
Bez řidiče je to jediné, co zůstalo. Jinak to mohlo mít napájení z troleje 1500 V, nižší podlahu, schopnost zdolávat vyšší sklony a tím i mělčí stanice, a vůbec našlápnuto k tomu, aby to mohlo snadno pokračovat jako příměstská dráha.
Re: Komunální politika v Praze
Finanční právě moc ne, protože aby se ušetřily 2mld, klesla plánovaná kapacita asi na polovinu. A to se vyplatí...P_V píše:Paradoxní je, že když se to D odložilo, aby se mohla nalézt nějaká zlepšení oproti "staré těžké ruské koncepci" (a aby se mohla radši stavět chalupoida), tak se ta zlepšení opravdu našla, technická i finanční.
Napájení z troleje a možnost pokračovat dál jako normální dráha samozřejmě mohla zůstat. Jenže stejně je otázkou, zda by to bylo ekonomické. Uvažované automatické rozpojování a spojování souprav bylo spíš nereálné v rozumném čase a vést do Jesenice celou soupravu i lehkého metra je trochu luxus, natož někam dál. Tam by to spíš obsloužil autobus/trolejbus do Jesenice po vlastní komunikaci, o čemž se taky mluvilo.
Re: Komunální politika v Praze
Další mosty v Praze mají problém: https://zdopravy.cz/dalsi-problem-s-pra ... ice-19566/
Re: Komunální politika v Praze
Rozhovor s novým radním pro dopravu Adamem Scheinherrem
https://www.respekt.cz/spolecnost/blank ... 6RJDaU8oCY
https://www.respekt.cz/spolecnost/blank ... 6RJDaU8oCY