Komunální politika v Praze

Off-topic pokec
Odpovědět
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od mts »

to lynx: metro na letiste neresim nebot tam zadne nevede...
na Proseku urcite mohla byt jedna stanice uprostred misto dvou na kraji. konecna u Tesca by asi taky davala vetsi smysl ale tam by to uz asi kolidovalo s tim, ze by mistni z tech krajnich panelaku stavbu zablokovali kvuli terminalu. staci to kvileni na Ladvi - mistni se nastehovali ke ctyrproudovce s tramvajovou trati a ted jim tam vadi autobusy, ktere navazi lidi na metro. Ale i ty Letnany se jednou obestavi a za par let budou lidi vzpominat, jak vystupovali v polich...
kalanis
Příspěvky: 379
Registrován: 14.3.2009 17:05:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od kalanis »

Metro na letiště má řešení. Jmenuje se =E=. Jeden fór tohohle návrhu linky je v tom, že napravuje škody vytvořené politickým zadáním. A druhý, že z části už stejně je v územním plánu. Víc u piva, kde si vezmu mapu a kde bude vidět daleko více věcí.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od krtek700 »

kalanis píše:Metro na letiště má řešení. Jmenuje se =E=. Jeden fór tohohle návrhu linky je v tom, že napravuje škody vytvořené politickým zadáním. A druhý, že z části už stejně je v územním plánu. Víc u piva, kde si vezmu mapu a kde bude vidět daleko více věcí.
Jestli je to tažené tak jak je na mapě, tak to nemá totální smysl. Je to asi 500 m od A, pokud by měla být stanice na strahov, tak to bude asi jedna z nejhlubších stanic na světě :D

Když už, tak by byla logičtější odbočka z A a jeden vlak by je tam a druhý tam.
ML90
Příspěvky: 1571
Registrován: 18.5.2014 20:29:57
Bydliště: Království Haličské a Vladimiřské

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od ML90 »

krtek700 píše:Jestli je to tažené tak jak je na mapě, tak to nemá totální smysl. Je to asi 500 m od A, pokud by měla být stanice na strahov, tak to bude asi jedna z nejhlubších stanic na světě :D
I to se dá :) Doporučuju si vyzkoušet stanici metra Arsenalna v Kyjevě. Těch 105,5 m se po eskalátorech jede kolem 5 minut. Docela zábavné na tom je, že hned další stanice je otevřená venku na břehu Dněpru.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od krtek700 »

5 minut, tak to je dobrá cesta. Jinak teda Strahov je o 150 metrů výš, než silnice u náplavky. Od řeky asi 1200 metrů. Maximální stoupání 4 metry za 100. Tak bych si tipl, že by to mohlo být v nějakých 130 metrech.
Lynx
Příspěvky: 3684
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Lynx »

mts píše:to lynx: metro na letiste neresim nebot tam zadne nevede...
Přesto jste si neodpustil rádoby vtipné ironické odsudky, když jsem tohle trasování kritizoval. teď vám není hloupé tvrdit, že to neřešíte ... ubohé.

Když uděláte faul tak se k tomu alespoň rovně postavte a omluvte se za ty trapný řeči co jste tady vedl.
mts píše:Tak to beru. Nadmerna kroutivost je exaktni fyzikalni velicina s jednotkou jeden had. Ted si teprve uvedomuju, ze Petriny a Cervenak jsou vzajemne naprosto odlehle, vzdyt je mezi nimi more, velehory a vzdalenost nejmene 1500 metru... Dokonce jsem slysel, ze v divokych zatackach na V.A nektere slabsi povahy omdlevaji. Pozaduji aby od nynejska byly vsechny budouci trasy metra planovany jako primky a na mape tvorily nejakou uhlednou hvezdici. A pro psychopata Chalupu a kokainistu Béma zadam trest smrti!
Mimochodem o tom, že by nemohlo vést metro na Petřiny ode mě nepadlo ani půl slova. To je jedna z vašich podpásovek .....
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od jonáš »

JirkaS píše:Následně se povedla změna ÚP, která přesunula trasu D blíž k Thomayerce, na pozemky, jejichž majitel pak stavbu blokoval až do letoška. Pochybuji, že to bylo náhodou.
Thomayerka je docela fail, když o kousek vedle je styčnej bod sídlišť Novodvorská a Lhotka, kam se to nude dál pasírovat busama úzkym hrdlem Zálesí. A na to aby lazaři došli na pavilon od metra pěšky je to zas docela daleko, tam už měl jezdit taky nějakej areálovej bus jako skrz Bulovku. Vůbec mi to trasování metra poslední desetiletí přijde jako přehlídka promarněných šancí a zabetonovaných chyb. A trasování Blanky jakbysmet. Nevim přesně v jaký fázi do toho Bém naskočil, ale určitě bych ho nepřeceňoval.
kollma
Příspěvky: 218
Registrován: 27.12.2013 17:32:57

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od kollma »

S trasou E bych souhlasil, i když asi jen v úseku od Karlova náměstí na Žižkov. D by mohla pokračovat na Letnou - tam mě překvapuje, že se o tom nikdy pořádně nemluvilo a většinou to byla debata, jestli končit na Náměstí Republiky nebo se odklonit na Žižkov.
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od mts »

to lynx: vtipnou parabolu jsem si neodpustil, pravda. kdyz vy si tou svoji zatatou demagogii vzdycky tak krasne nabehnete na vidle...
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

1975 píše:...to je jeden pohled a určitě legitimní. Nicméně napojení největší pražské nemocnice nepovažuju třeba já zase za tak zásadní prohru.
Nemocnice se i napojit dala - jako konečná stanice. Namísto nesmyslně se kroutícího pokračování na letiště zemí nikoho pak stačilo založit odbočku na Veleslavíně a vést trasu přímo, pokud je/bylo metro na letiště takovou prioritou. Stejně se kvůli malému vytížení koncových úseků už pásmovalo.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

1975 píše:Stejně jako u fňukání, že Leťnany jsou syslov a stanice v poli... metro přeci není stavba na rok, ale na dlouho dopředu... Například na Bořislavce už zanedlouho KKCG vystřihne své budovy - čili ony se ty prostory okolo stanic kdekoli "časem" zahustí, neboj. I v těch Letňanech - ať už tam bude Andrejov, nebo ne.
No ale to je právě ta idiocie a korupce v jednom. Sice vedle je velké sídliště Červený Vrch, ale stanici uděláme kus od něj, aby se víc napakoval developer. Letňany - pole by tak nevadily, pokud by stanice nebyla naprosto předimenzovaná a trasa by pokračovala ještě jednu-dvě stanice dál.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od 1975 »

...a ona musí být stanice metra přímo ve vchodu nějakého paneláku? dyť to tam "červenovrchaři" mají fakt kousek...
Letňany - předimenzovanost souhlas, pokračování se naši vnuci třeba dožijí.
Ale ne, my musíme v Praze řešit raději pandy a ohňostroje.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

1975 píše:Ale ne, my musíme v Praze řešit raději pandy a ohňostroje.
Chápu, že je "potřeba" trochu té propagandy, ale zdá se, že se po letech bádání snad hýbne aspoň to D, na kterém ODS předváděla svou neschopnost (často zcela záměrně) asi 20 let.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od 1975 »

Snad. Pokud se hýbne i reálně, budu jen rád. Ale kdykoli MUDr. Primátora nebo Mr. Scheinherra vidím/slyším v akci, mám o tom vážné pochybnosti.
kalanis
Příspěvky: 379
Registrován: 14.3.2009 17:05:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od kalanis »

O tom, že =D= má směřovat do Bohnic, se nehádám. Naopak bych to rád protlačil. Piráti ten návrh dostali bratru 6 let zpátky a nelíbil se kvůli nedostatečnému množství cestujících, jiné strany na podněty zvnějšku kašlou daleko víc. Mimochodem jsem někde na nějakém oficiálním materiálu =D= až na Letnou zahlídl. Ale je to celkem dávno a asi to byla chybka nebo zbožné přáni autora.
=A= má odboček k zbláznění. Strašnická, Skalka. To máme 3 větve. Ověř si to v Územním plánu. Jak se to má skládat v centru?
Na Strahově je to větší sranda. Tam se musí složit SAT, =E= a možná ještě kruhové =F=. Proto jí prakticky situuji západně od velkého stadionu a eskalátory jsou ke smyčce bus. Ale fakt je to na pivko.
Co se hloubky týče, tak já pro změnu znám moskevský Park Pobedy. Ještě větší fun o to, že je to přestupní s tím, že shodný směr mají hrana-hrana a na opačný se musí do schodů. Následující Slavjanský bulvár je už mělko a Kunčevskaja je povrchová přestupní.
Lynx
Příspěvky: 3684
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Lynx »

mts píše:to lynx: vtipnou parabolu jsem si neodpustil, pravda. kdyz vy si tou svoji zatatou demagogii vzdycky tak krasne nabehnete na vidle...
Zaťatou demagogii právě předvádíte vy.

Nejdřív v rámci té vaší "vtipné paraboly", která má zesměšnit můj názor, spácháte několik argumentačních faulů vůči mě, jako například, že mi podsunete, že nechci metro na Petřiny a podobně, což přitom není pravda a korunujete to tím, že popřete sám sebe, když prý trasování na letiště neřešíte a přitom mě právě za kritiku trasování metra na letiště kritizujete onou "vtipnou parabolou".

Zaťattou demagogií prokládanou útoky ad hominem jste si pěkně naběhnul na vidle a nemáte koule ani na to, abyste se k tomu rovně postavil a omluvil se, ubožáku.

Já jsem jen prezentoval svůj názor na nesmyslné trasování lidově zvaném "chalupoida", na tom nebylo nic demagogického ani zaťatého. jsem přístupný diskuzi a jsem ochoten akceptovat i protinázory. Vy přijdete s výsměchem, který obsahuje lživé podsouvání a tu nejhrubší demagogii a nakonec popřete sám sebe. Diskutujte slušně, seriozně a s respektem k oponentovi a nebo vůbec, nikdo není zvědavý na vaše stupidní invektivy, kterými zakrýváte neschopnost normálně argumentovat.
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od mts »

To lynx: kdyz ono zesmesnit vas je tak snadne, no neodolal jsem ;-) ted zpatky k tematu. Ze nechcete metro na Petriny netvrdim, jen se “posmivam” vasemu nazoru, ze “Takhle to dopadá, když někdo chce jednou trasou obsloužit několik vzájemně odlehlých oblastí” .. Mne tedy nepripada, ze by Petriny, Veleslavin a Motol byly “vzajemne odlehle”. Ze metro slouzi k rychlemu spojeni centra s periferiemi se asi shodneme ale “nadmerne krouceni a meneni smeru” me teda odpalilo. Kdo urcuje tu spravnou miru krouceni a meneni smeru? Metro, ktere vede opticky primo ale neobslouzi huste zalidnene oblasti je jaksi k nicemu. Populace neni ve meste rozlozena podel nejake prime radialni cary ale dle historickeho vyvoje. A trasovani metra by melo najit nejaky kompromis mezi rychlosti a primosti trasy a obsluhou husteji zalidnenych oblasti. Myslite, ze nekoho kdo jede z konecne do centra zajima, ze proto, ze se metro krouti a meni smer, bude v centru o nekolik minut pozdeji? Samozrejme ze ne.
Geo
Příspěvky: 800
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Geo »

mts píše:Kdo urcuje tu spravnou miru krouceni a meneni smeru?
Ja! :) Prusvih Motola, a Proseka je shodny v tom, ze v obou pripadech je smer do centra Tram/Bus + Metro B casove +/- srovnatelny. Navic uz tam jsou vytvoreny nejake dopravni proudy. Tudiz nejde ani tak o to, ze by to bylo obecne spatne, ale v techto konkretnich podminkach je ten prinos znacne snizeny.

Ostatne sma pisete, "Populace neni ve meste rozlozena podel nejake prime radialni cary ale dle historickeho vyvoje." A jen dodam, ze nejen populace i cile cest teto populace.
mts píše: Myslite, ze nekoho kdo jede z konecne do centra zajima, ze proto, ze se metro krouti a meni smer, bude v centru o nekolik minut pozdeji? Samozrejme ze ne.
Myslim, ze ano.
Lynx
Příspěvky: 3684
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Lynx »

mts píše:To lynx: kdyz ono zesmesnit vas je tak snadne, no neodolal jsem ;-)
Jasně - provokovat, urážet, podsouvat lži je velice snadné, ale slušný člověk to nedělá. Tak diskutujte seriozně a s respektem k oponentovi a nebo běžte pryč. Na tohle není nikdo zvědavej. Taky vás můžu pozurážet , ale narozdíl od vás to nemám zapotřebí. Tím že se mě pokoušíte zesměšnit takovouhle demagogií jen ukazujete, co jste za ubožáka a zesměšníte leda sám sebe.
mts píše:Ze nechcete metro na Petriny netvrdim,
Lžete. Váš velice vtipný pokus o zesměšnění mojí osoby mimo jiné obsahuje i pasáž zesměšňující údajnou nemožnost trasovat metro z Červeného vrchu na Petřiny. Přitom já nic takového nekritizoval, netvrdil, že by nemohlo jezdit metro z Červeného vrchu na Petřiny.
mts píše:jen se “posmivam” vasemu nazoru, ze “Takhle to dopadá, když někdo chce jednou trasou obsloužit několik vzájemně odlehlých oblastí” .. Mne tedy nepripada, ze by Petriny, Veleslavin a Motol byly “vzajemne odlehle”. Ze metro slouzi k rychlemu spojeni centra s periferiemi se asi shodneme ale “nadmerne krouceni a meneni smeru” me teda odpalilo. Kdo urcuje tu spravnou miru krouceni a meneni smeru?
Záměrně vynecháváte fakt, že chalupoida se následně stáčí k severu, přes Bílou Horu a Ruzyni na letiště. Podívejte se na mapu, jak se to nesmyslně kroutí k od severu k jihu a následně zase k severu. Člověk jedoucí z letiště do centra absolovuje nesmyslnou cestu přes Motol a zase zpět.
Kromě toho - Petřiny, Veleslavín a Motol sice nejsou vzájemně tak odlehlé, ale neleží za sebou směrem k centru. proto je toto trasování dost pochybné. Také velká vyhlídková jízda podzemím na sever a pak zase zpět na jih do centra.
Přípustnost míry kroucení a odboček od přímé trasy určuje hlavně míra časového zdržení a porovnání s jinými druhy MHD - jak správně uvedl uživatel nade mnou.
mts píše: Metro, ktere vede opticky primo ale neobslouzi huste zalidnene oblasti je jaksi k nicemu. Populace neni ve meste rozlozena podel nejake prime radialni cary ale dle historickeho vyvoje. A trasovani metra by melo najit nejaky kompromis mezi rychlosti a primosti trasy a obsluhou husteji zalidnenych oblasti.
No právě. A tohle trasování je podle mě daleko za hranou takového kompromisu. Prostě nelze jednou trasou vyřešit zároveň dopravu Praha-Brno a Praha-České Budějovice. To je blbost. Z Prahy do Brna přes Budějovice nikdo jezdit nebude. Už chápete ? To co lze obsloužit jednou trasou má svoje limity.
mts píše:Myslite, ze nekoho kdo jede z konecne do centra zajima, ze proto, ze se metro krouti a meni smer, bude v centru o nekolik minut pozdeji? Samozrejme ze ne.
Podle mě to tedy člověka přirozeně zajímá. Málokdo se rád kochá vyhlídkovou jízdou podzemím déle než je nutné a den co den stráví dojížděním víc času než je potřeba. Metro má sloužit rychlé dopravě, tohle popírá tento základní princip.
theodor less
Příspěvky: 2757
Registrován: 27.4.2018 23:10:42

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od theodor less »

jonáš píše:Vůbec mi to trasování metra poslední desetiletí přijde jako přehlídka promarněných šancí a zabetonovaných chyb. A trasování Blanky jakbysmet.
mapman píše:Ona Blanka byla zvolena i proto, že zasahuje nejméně do obytných oblastí ať už Holešovic či Dejvic. Varianty byly ve finále tři H (Hana, Holešovice), D (Dana, Dejvice) a B (Blanka, Bubeneč). Je zajímavé na tomto místě podotknout, že Bubeneč, narozdíl od H a D, nemá vlastní samosprávu, tudíž rozhodování mohlo být o to jednodušší... Zvolené řešení ale není v zásadě vůbec špatné, napojuje Letnou přímo a do D ani do H není daleká cesta.
mts
Příspěvky: 595
Registrován: 1.4.2009 8:19:14

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od mts »

To lynx Clovece nestastna, vy snad mate problem porozumet psanemu textu. Zpatky k tematu. Vezmeme treba tu hypotetickou moznost, ze by A vedlo az na Letiste. Z toho Letiste by se dalo dostat rekneme na Muzeum za cca 21 minut kdyby acko vedlo “nekroutive” a nebo za 25 minut kdyby vedlo tak jak vede a nebo se planuje vest. A ted mi reknete – vam by tech par minut stalo za to radsi sednout na nejaky autobus, tim se hrkat po casto ucpane Evropske (staci jedna nehoda) na Dejvickou nebo Veleslavin a tam presedat na metro? A nebo byste radsi sednul na metro, otevrel noviny a s jistotou 99,999% ze tam budete za tech 25 minut frcel az na Muzeum?
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od jonáš »

theodor less píše:Zvolené řešení ale není v zásadě vůbec špatné, napojuje Letnou přímo a do D ani do H není daleká cesta.
A Letná je nějakej významnej dopravní cíl nebo zdroj, že ji musí napojovat?
Kdyby napojila Podbabu u Internacionálu (dneska je ten plácek po konečný zbytečnej) a Evropskou za gymplem, tak by dopravě v oblasti pomohla řádově líp. Teď aby se rubaly další tunely a obchvaty a stejně to pak bude všechno stát na idiotsky řešenym a koliznim Prašňáku. Kdykoli tam musim jet, tak mam neodbytnou touhu vraždit :-D
Lynx
Příspěvky: 3684
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Lynx »

mts píše:To lynx Clovece nestastna, vy snad mate problem porozumet psanemu textu.
Nejenom, že se neumíte omluvit za falešné podsouvání, lhaní a celkově velice hloupé agresivní chování, ale ještě v tom pokračujete.

Když tedy vtipně píšete, že mám problém s porozuměním psanému textu, tak v čem vy nerozumíte tomuhle co jsem vám napsal:
Lynx píše:Tak diskutujte seriozně a s respektem k oponentovi a nebo běžte pryč. Na tohle není nikdo zvědavej.
Srovnejte se, omluvte se, a chovjete se alespoň přibližně jako slušný člověk a pak se s vámi budu bavit. Do té doby alespoň neobtěžujte.
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Jirka L »

Ještě jeden příspěvek s osobními urážkami nebo provokací a tohle téma bude zamčeno.
Lynx
Příspěvky: 3684
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Lynx »

Není důvod zavírat téma. Téma za nic nemůže.

Dejte ban uživateli mts, který tady od začátku provokuje, trollí, uráží a ani přes opakované výzvy, aby s tím přestal se nedokáže obejít bez dalších invektiv.

Všichni ostatní tady diskutují normálně, slušně, se základním respektem a bez urážení jiných diskutérů. Takže proč trestat všechny, když je to dílo jednoho jedince ?
Odpovědět

Zpět na „Odpočívka Na České dálnici“