Komunální politika v Praze
Re: Komunální politika v Praze
JirkaS: Souhlasím. Trasování metra C do Letňan a A do Motola je důkazem toho, jaká tragédie se může stát, když o trasování dopravních staveb rozhodují na prvním místě politici a nerespektují odborné názory. Doufejme, že se alespoň někdo poučí. Je to ale hodně drahé poučení
Re: Komunální politika v Praze
mě by stačila i jedna v plné délceStanda píše: ... A to bych ještě chtěl DVĚ dálnice do Rakouska ! .. .
a pak taky plnohodnotná D11 s MUK Lichtenau
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Komunální politika v Praze
Zrovnoprávníme cyklisty, shodli se kandidáti na primátora v debatě MF DNES
Zdroj: http://praha.idnes.cz/prazsky-primator- ... zpravy_jan
Tohle se tady některým lidem asi líbit nebude
Kromě nadpisu tam toho ale o cyklistech moc není. Nejzajímavější informace je, že "Podle Hudečka by se mohl tunel (Blanka) otevřít na přelomu ledna a února."
Zdroj: http://praha.idnes.cz/prazsky-primator- ... zpravy_jan
Tohle se tady některým lidem asi líbit nebude
Kromě nadpisu tam toho ale o cyklistech moc není. Nejzajímavější informace je, že "Podle Hudečka by se mohl tunel (Blanka) otevřít na přelomu ledna a února."
Re: Komunální politika v Praze
Dr. Fe1: Doslo k male zmene a Blanka se ma otevrit uz v prosinci: http://praha.idnes.cz/tunel-blanka-je-h ... zpravy_bur.
Ze by upozorneni koho za 14 dnu v Praze volit?
Ze by upozorneni koho za 14 dnu v Praze volit?
Re: Komunální politika v Praze
V životě jsem o nějakém Nouzovi pořádně neslyšel, a teď mě během pár dnů pozve do Blanky, zajistí její dokončení málem v předčasném termínu a skoro zahájí stavbu Radlické radiály .. No toto
Re: Komunální politika v Praze
To je ovšem chyba. To byste jinak věděl, co je to za střevo.
Království a půl princezny za 511.
Re: Komunální politika v Praze
to mike: Prosím co je MUK Lichtenau na D11? /tachau už je dlouho mimo a tak chybí německý prvek/
Re: Komunální politika v Praze
tohle
začínalo to myslím ve Vídni a mělo to vést do Breslau
a já bych pod to nacpal současnou D11...
začínalo to myslím ve Vídni a mělo to vést do Breslau
a já bych pod to nacpal současnou D11...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Já bych to necpal pod D11. A88 byl projekt německé dálnice spojující dvě největší města na východě říše (Wien a dnešní Wroclaw). Byla naprojektována přes území Protektorátu Čechy a Morava, proto exteritoriální, po obsazení Německem se začalo budovat cca 80km trasy, většinou na území Protektorátu. Dnes je v její linii projektována R43 a část jejích staveb slouží po modernizaci jako R52. Kdyby to stihli dobudovat, tak by nikdo nevymýslel D11 přes Královec ale tlačili by to spíš na Náchod, resp. Klodzko.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Komunální politika v Praze
A kam by taková D11 vedla, když by se měla s prodlouženou R43 křížit až u Lichkova? Z Hradce do Bruntálu a dál na Opavu? Trošku divoké trasování.Mike píše:tohle
začínalo to myslím ve Vídni a mělo to vést do Breslau
a já bych pod to nacpal současnou D11...
Re: Komunální politika v Praze
Oni můžou slíbit co chtějí, ale 11.10. jsou volby a pak už na nich nejspíš zodpovědnost nebude, takže co oni teď slíbí nemusí být vůbec směroplatnýkik píše:Dr. Fe1: Doslo k male zmene a Blanka se ma otevrit uz v prosinci: http://praha.idnes.cz/tunel-blanka-je-h ... zpravy_bur.
Ze by upozorneni koho za 14 dnu v Praze volit?
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Právě, že by to trasování konečně odpovídalo, když od Hradce vede I/11 na Šumperk a Ostravu. D/R 11 povede ve směru I/37.JirkaS píše:A kam by taková D11 vedla, když by se měla s prodlouženou R43 křížit až u Lichkova? Z Hradce do Bruntálu a dál na Opavu? Trošku divoké trasování.Mike píše:tohle
začínalo to myslím ve Vídni a mělo to vést do Breslau
a já bych pod to nacpal současnou D11...
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: Komunální politika v Praze
Konečně si někdo všimnul...
Hospodářské noviny 3.10.2014 píše: DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ TOMÁŠE HUDEČKA
To takhle jede člověk po Praze metrem, když k němu na Muzeu náhle promluví naléhavý ženský hlas. „Vážení cestující,“ zní nástupištěm jak z Nedělní chvilky poezie. To bude něco důležitého. A taky že ano. „Primátor hlavního města Tomáš Hudeček a radní pro oblast dopravy Jiří Nouza…“ Trochu se leknete. Stalo se něco vážného? Nehoda na trati? Mobilizace? Ano, něco takového. Primátor a jeho náměstek, oba z TOP 09, zvou Pražany na sobotní prohlídku tunelu Blanka a nových stanic metra trasy A. Týden před komunálními volbami.
...
Re: Komunální politika v Praze
Dopravní podnik zval na staveniště jménem vládců Prahy. Už se omluvili
3. října 2014 17:15
Špatně zvolená slova, či cílená kampaň týden před volbami? Buď jak buď, tohle sdělení se s pochopením Pražanů nesetkalo. V upoutávce znějící v metru na sobotní den otevřených dveří tunelu Blanka či nových stanic metra zaznělo, že na akci zvou primátor Tomáš Hudeček a náměstek Jiří Nouza. Oba spot označili za nešťastný.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/primator-zval-na- ... zpravy_bur
Primátor i náměstek se v pátek za nahrávku omluvili. „Odvysílání tohoto příspěvku je pro mě naprosto neakceptovatelné,“ uvedl Hudeček.
Podle náměstka Nouzy je na vině úředník, který mu nedal text upoutávky zkonzultovat.
„Omlouváme se všem Pražanům za tento příspěvek, který zazněl v době před komunálními volbami a který osobně považuji za nevhodný. Když jsem byl dnes o příspěvku informován, okamžitě jsem zareagoval a požádal Dopravní podnik o jeho stažení,“ dodal Nouza.
Úředníkovi pak jeho „nekoordinovaný přístup,“ osobně vytknul.
3. října 2014 17:15
Špatně zvolená slova, či cílená kampaň týden před volbami? Buď jak buď, tohle sdělení se s pochopením Pražanů nesetkalo. V upoutávce znějící v metru na sobotní den otevřených dveří tunelu Blanka či nových stanic metra zaznělo, že na akci zvou primátor Tomáš Hudeček a náměstek Jiří Nouza. Oba spot označili za nešťastný.
Zdroj: http://praha.idnes.cz/primator-zval-na- ... zpravy_bur
Primátor i náměstek se v pátek za nahrávku omluvili. „Odvysílání tohoto příspěvku je pro mě naprosto neakceptovatelné,“ uvedl Hudeček.
Podle náměstka Nouzy je na vině úředník, který mu nedal text upoutávky zkonzultovat.
„Omlouváme se všem Pražanům za tento příspěvek, který zazněl v době před komunálními volbami a který osobně považuji za nevhodný. Když jsem byl dnes o příspěvku informován, okamžitě jsem zareagoval a požádal Dopravní podnik o jeho stažení,“ dodal Nouza.
Úředníkovi pak jeho „nekoordinovaný přístup,“ osobně vytknul.
Re: Komunální politika v Praze
Číslování by sice odpovídalo, intenzity ale asi neHanes píše:Právě, že by to trasování konečně odpovídalo, když od Hradce vede I/11 na Šumperk a Ostravu. D/R 11 povede ve směru I/37.
Re: Komunální politika v Praze
No, ideální dálnice na Ostravu by přeci vedla přes Hradec, Náchod, Klodzko, Krnov a Opavu... Tohle věděl i Albert Sperr, ale tak nějak se mu nedostalo prostoru to dotáhnout...
No, prozatím bych se smířil s dostavěnou D11 (třebas i v nějakém obskurním profilu, co vyjde ouředníkům u zeleného stolu) a samozřejmě s dostavěnou D1/D47....
No, prozatím bych se smířil s dostavěnou D11 (třebas i v nějakém obskurním profilu, co vyjde ouředníkům u zeleného stolu) a samozřejmě s dostavěnou D1/D47....
Re: Komunální politika v Praze
Pokud se vrátíme k tématu, pak po pročítání pražských programů v sekci "doprava" mě nakonec ještě nejrozumnější připadají tvrzení ODS. Vážně si pohrávám s myšlenkou, volit nyní je, ač jsem je na republikové úrovni i v Praze volil naposledy v roce 2006. Ještě se budu rozhodovat mezi nima a Svobodnýma, ale vzhledem k tomu, že mě Svobodní poslední dobou čím dál tím víc lezou na nervy tím svým hurá antievropanstvím, tak se k variantě ODS kloním čím dál tím víc. Akorát mají ten program pohřbený hluboko ve svém webu, asi nechtějí, aby ho lidi četli.
https://moje.ods.cz/media/reading/progr ... p-2014.pdf
Ale když vidím ty průzkumy, kde to vypadá, že ta cyklobuzna z Holomóca fakt vyhraje, jímá mě děs a hrůza. Zajímavý je, že když se takhle člověk baví s lidma, tak nepotká nikoho, kdo by si myslel, že je dobrej. Tak proč ksakru pořád vede?
Ale ještě mnohem horší je toto, to jsou opravdu neskutečné žvásty:
http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/aktua ... 8666.shtml
https://moje.ods.cz/media/reading/progr ... p-2014.pdf
Ale když vidím ty průzkumy, kde to vypadá, že ta cyklobuzna z Holomóca fakt vyhraje, jímá mě děs a hrůza. Zajímavý je, že když se takhle člověk baví s lidma, tak nepotká nikoho, kdo by si myslel, že je dobrej. Tak proč ksakru pořád vede?
Ale ještě mnohem horší je toto, to jsou opravdu neskutečné žvásty:
http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/aktua ... 8666.shtml
Re: Komunální politika v Praze
Zcela jasně tam píšou, že jsou pro severní variantu, tedy vedení mimo Suchdol a pro regionální variantu, tj. vedení kdesi za Úvalami.pivko píše:Ale ještě mnohem horší je toto, to jsou opravdu neskutečné žvásty:
http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/aktua ... 8666.shtml
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Komunální politika v Praze
Asi by pro Prahu nakonec byla pořád nejlepší koalice ODS+TOP09. Je to asi nejméně špatné ze všech těch špatných řešení. Sice by to znamenalo, že se na ten Hudečkův ksicht budu muset ještě čtyři roky koukat, ale když vidím ten program ANO, tak si říkám, že to opravdu snad spadli z Marsu.
Re: Komunální politika v Praze
ODS je pro mě navěky zdiskreditovaná, žádné větší ani menší kmotry volit nebudu. To je tabu, stejně jako třeba komunisti.
Ovšem vyděsil mě ten program ANO s tím, že nepovede vnější okruh přes město, což jsou podle nich Běchovice .........
Snad je někdo přehlasuje.
Mimochodem, můžou vůbec pražští politici v této fázi něják vnější okruh ovlivňovat nebo ne ? Investorem je ŘSD, ZÚR jsou schváleny včetrně trasování okruhu, takže by na to (snad) vliv mít neměli ? ! Doufám.
Ovšem vyděsil mě ten program ANO s tím, že nepovede vnější okruh přes město, což jsou podle nich Běchovice .........
Snad je někdo přehlasuje.
Mimochodem, můžou vůbec pražští politici v této fázi něják vnější okruh ovlivňovat nebo ne ? Investorem je ŘSD, ZÚR jsou schváleny včetrně trasování okruhu, takže by na to (snad) vliv mít neměli ? ! Doufám.
Re: Komunální politika v Praze
Praha má ještě poměrně důležitou úlohu co se týče vnějšího okruhu. To že je schválená ZÚR v Praze je první krok, ale s velkou pravděpodobností bude Prahu čekat martýrium obhájit tento plán před soudy. Pochybuji, že by se nikdo neozval. Takže o další díly nekonečného seriálu nepřijdeme a Praha tam svou roli mít jistě bude.
U 511 je to teď poměrně slibné (zaklepat a nezakřiknout).
520 neexistuje v ZÚR Středočeského kraje.
U trasy přes Suchdol teď nevím přesně, ale tam byly tahanice i o změny územního plánu, takže tam vystanou problémy při schvalování metropolitního plánu.
U 511 je to teď poměrně slibné (zaklepat a nezakřiknout).
520 neexistuje v ZÚR Středočeského kraje.
U trasy přes Suchdol teď nevím přesně, ale tam byly tahanice i o změny územního plánu, takže tam vystanou problémy při schvalování metropolitního plánu.
Re: Komunální politika v Praze
Koukám, že přišla bída na kozáky (tím myslím sebe, jak jsem se ještě nedávno dušoval, že to ODS nedám)... Vidím to teď velmi podobně, jako Pivko, ze vší té hrůzy by asi nejmenší zlo byla koalice ODS - TOP09. ANO je zjevně nepoužitelné, ČSSD bohužel asi taky, Čtyřkoalice je pro mě třídní nepřítel (skoro jako komančové) a Svobodní zrovna z pohledu rozvoje dopravní infrastruktury mají k ideálu opravdu hodně daleko (navíc to může být vyhozený hlas). Ještě jsem si pohrával s myšlenkou volit Passera (přeci jen je to developer, tudíž by mohl přispět k nějakému rozvoji ), ale asi budu volit tak, aby můj hlas úplně nezanikl (ODS se snad do MHMP dostane ) a pokud možno zabránil koalici ANO - ČSSD - Čtyřkoalice. To snad raději skousnu i toho Hudečka ...
Re: Komunální politika v Praze
Už musím zareagovat na ty kecy Ano. To jsou žvásty v programu, že trasy vnitřního okruhu tak, aby neohrozila vzácnou oblast Povltaví (pokračování Tunelu Blanka) . Ta údajně vzácná oblast Povltaví je přeci jen kousek v Troji u vody a dál to vede na kolem Palmovky. Tohle jsou fakt kecy. Je to tam strašný, samý bezďák, občas feťák, náletové dřeviny. Vývod kanálu do řeky, to je asi ta jejich vzácnost. Tam nic vzácného není a oni takové nesmysly píšou. A to by chtěli dvě obrovské parkovací zony. No nakálet z vysoka.
Stando pokud si všichni budou vždycky myslet že dát hlas Svobodným nebo jakékoli tzv. pidistraničce je vyhozený hlas, tak to tam budou stále pořád ti stejné strany, které třeba i vy dál nemusíte, navždy. Já takhle neuvažuju a vždycky si říkám, třeba to už jednou vyjde a zrovna se ti Svobodní dostanou. Ale to je na vás.
Stando pokud si všichni budou vždycky myslet že dát hlas Svobodným nebo jakékoli tzv. pidistraničce je vyhozený hlas, tak to tam budou stále pořád ti stejné strany, které třeba i vy dál nemusíte, navždy. Já takhle neuvažuju a vždycky si říkám, třeba to už jednou vyjde a zrovna se ti Svobodní dostanou. Ale to je na vás.
Re: Komunální politika v Praze
Kdyby ti Svobodní měli z mého pohledu perfektní program, tak do toho jdu. Jenže třeba v oblasti dopravy mi přijde příliš obecný (byť se mi v zásadě líbí):
z programu k parlamentním volbám: Svobodní odmítají ideologické předsudky vůči dálnicím a individuální automobilové dopravě. Osobní doprava je výrazem svobody jednotlivce a jen každý člověk sám ví, jestli je pro něj lepší doprava individuální nebo hromadná. Dálnice patří do české krajiny stejně jako železnice a vodní díla;
z programu ke komunálním volbám v Praze (http://praha.svobodni.cz/program): Svobodní zastávají názor, že město nemá upřednostňovat jeden dopravní prostředek na úkor jiného. Chceme zrušit nesmyslné regulace v oblasti individuální automobilové dopravy, neboť se v posledních letech ukázalo, že městem uměle vytvářené regulace s cílem omezit řidiče vedly naopak k výraznému zhoršení dopravní obslužnosti pro řidiče. Podle našeho názoru by město mělo naopak vytvářet alternativní silniční trasy (dokončit okruh a další klíčové dopravní stavby (které a jak ?!?) ), čímž se celkově navýší kapacita městské silniční infrastruktury. Díky tomu bude doprava plynulejší a část provozu bude odvedena mimo centrum města. Krom zvýšení komfortu pro občany bude mít vyšší plynulost dopravy i výrazně pozitivní dopad na životní prostředí v metropoli.
z programu k parlamentním volbám: Svobodní odmítají ideologické předsudky vůči dálnicím a individuální automobilové dopravě. Osobní doprava je výrazem svobody jednotlivce a jen každý člověk sám ví, jestli je pro něj lepší doprava individuální nebo hromadná. Dálnice patří do české krajiny stejně jako železnice a vodní díla;
z programu ke komunálním volbám v Praze (http://praha.svobodni.cz/program): Svobodní zastávají názor, že město nemá upřednostňovat jeden dopravní prostředek na úkor jiného. Chceme zrušit nesmyslné regulace v oblasti individuální automobilové dopravy, neboť se v posledních letech ukázalo, že městem uměle vytvářené regulace s cílem omezit řidiče vedly naopak k výraznému zhoršení dopravní obslužnosti pro řidiče. Podle našeho názoru by město mělo naopak vytvářet alternativní silniční trasy (dokončit okruh a další klíčové dopravní stavby (které a jak ?!?) ), čímž se celkově navýší kapacita městské silniční infrastruktury. Díky tomu bude doprava plynulejší a část provozu bude odvedena mimo centrum města. Krom zvýšení komfortu pro občany bude mít vyšší plynulost dopravy i výrazně pozitivní dopad na životní prostředí v metropoli.
Re: Komunální politika v Praze
Máte stoprocentní pravdu, že je program pro dopravu pěkně odfláknutý. Jiné strany si s tím dali více práce. Podle toho, co napsali, by mě také nedokázali přesvědčit. Jinak narazil jsem na tohle:
http://spoljaric.blog.idnes.cz/c/429494 ... odnou.html
http://spoljaric.blog.idnes.cz/c/429494 ... odnou.html