Komunální politika v Praze

Off-topic pokec
Odpovědět
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od P_V »

S mostem je problém, že pod těmi podpěrami neprojedou tramvaje na Hlávkův most, kde se nachází Čižinského zastávka. :)
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od hh »

To už si ti politici (a voliči) dělají srandu?
Co ten ví jak se řeší složité dopravní problémy!?
https://domaci.ihned.cz/c1-66316460-kdo ... kemu-mostu
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

Sosa píše:Hnusné je, protože se neudržuje. Stanice metra má 34 let a od výstavby se tam nic nezměnilo. Jen se okolí trochu umylo po povodních.
Hnusné je, protože je to naprosto debilně postavené. Dostat se z Vltavské na Hlávkův most je neskutečná prolézačka smrdutými zákoutími.
Aram96
Příspěvky: 7902
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Aram96 »

hh píše:To už si ti politici (a voliči) dělají srandu?
Co ten ví jak se řeší složité dopravní problémy!?
https://domaci.ihned.cz/c1-66316460-kdo ... kemu-mostu
:lol: No nezávidím Pražákům, snad to neodnese městský okruh nebo jiné stavby potřebné i pro "nepražáky" :zvraci:
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od hh »

Samozřejmě, třeba 511.
Aram96
Příspěvky: 7902
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Aram96 »

hh píše:Samozřejmě, třeba 511.
Tak tahle stavba už doufám, že to tuplem neodnese. Ale to by teoreticky snad ani neměla moct ne ? Stejně jako politici moc nemohou ovlivnit přípravu zbytku D0, jak se všichni kasali před volbama :mrgreen:
michal
Příspěvky: 4589
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od michal »

Tak 511 snad uz nikdo menit chtit nebude...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/praz ... &source=hp
1. Pražský okruh a koordinátor
Ani třicet čtyři let od doby, kdy v Praze otevřeli první úsek dálničního obchvatu kolem metropole, není dílo kompletní. A nebude ani po uplynutí mandátu nastupujícího zastupitelstva.
To se zavázalo pokračovat v započatých přípravách přes dvanáct kilometrů dlouhého úseku spojujícího Běchovice s dálnicí D1. Ambicí by mělo být začít reálně s výstavbou, kterou ovšem neřídí Praha ale stát.
1975
Příspěvky: 4233
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od 1975 »

Jasně, všechno vyřešíme Koordinátory...chybí mi tam už jen funkce Koordinátora koordinátorů. Samé obecné kecy. Co je to "nejprůchodnější varianta"? Jaká je jednotka průchodnosti? Jeden Hejl?

Přitom by pro 511 stačilo říct - kolik vykoupí Praha pozemků, např. v roce 2019? Jednoduché, konkrétní. jenže právě proto jednoduše kontrolovatelné.
michal
Příspěvky: 4589
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od michal »

Já myslím, že pro stavbu 511 je hodně dobrá zpráva, že chtějí pokračovat v přípravách stávající trasy. Taky se tam mohlo objevit to samé, co pro severní trasu...
1975
Příspěvky: 4233
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od 1975 »

Michale, všimni si ale, že to jsou jen obecné plky. Které nebrání "dobrým skutkům", jako když paní Plamínková chtěla jen drobně upravit křižovatku u Dubče, respektive ji znovu posoudit a najít "nejprůchodnější variantu"...
michal
Příspěvky: 4589
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od michal »

Ale pořád lepší než fixová tlustočára napříč střední Evropou...
kik
Příspěvky: 1009
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od kik »

Nový radní se asi nebude stačit divit když podle zprávy TSK je cca 10 mostů v hodně špatném stavu. Baranďák má to štěstí, že se má v průběhu cca 2 let začít opravovat, most Legií taky není zrovna v nejlepší kondici, to samé platí o Hlávkově mostu (ten je na tom ale hůře) a o Libeňáku raději nemluvit. Já se jen obávám situace, kdy bude nutné uzavřít současně jak Hlávkův tak i Libeňský most. A to byla taková "sranda" že by se možná na povodně vzpomínalo jako na dobu kdy všechno fungovalo.
A nerad bych aby se za 4 roky říkalo "zlatá Krnda"... Snad se tím úsekem Počernice - Modletice konečně pohne.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Sosa »

Tak se podívejte, kdy se nějaký pražský silniční most opravoval. Když pominu Nuselský a Karlův, tak minimálně 10 let žádná velká oprava nebyla. Neberu malé mostky apod. Přes Vltavu naposledy Štefanikův, pokud si dobře pamatuji.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

Horší je, že i to, co se opravovalo, stojí za ... Viz estakáda K Barrandovu, která se opravovala po částech poměrně nedávno.
Sosa
Příspěvky: 2508
Registrován: 17.3.2009 9:43:04

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Sosa »

Ono je opravovalo a opravovalo. Pokud se jen měnil asfalt, tak to žádná oprava není, jen údržba.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

Neměnil se jen asfalt, dělala se i sanace některých betonových prvků. I kdyby nešlo o nějakou zásadní opravu, tak by při ní aspoň měl být závažný stav zjištěn a ne "přemalován na krásno".
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

ODS by si ale měla zemést před vlastním prahem. Nejen že ještě za Béma slibovala 10 stanic metra a kilometry TT, ale byla to právě ODS, která neustále odsouvala metro D. Nejdříve za Béma + Steinera, kde se vymýšlely různé varianty typu lehké metro a pak i za Svobody, kdy se zase vymýšlela úsporná varianta D jako větev C a další hovadiny. A pokud jde o okruh, s 511 natož 518/519 nepohla ani trochu.
Lynx
Příspěvky: 3698
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Lynx »

Máte pravdu. ODS také odsunula D na druhou kolej kvůli výstavbě metra A, kde si navíc prosadila tvar chalupoidy ..... Podobně zmršila též konec metra C v Letňanech kvůli fiktivní olympiádě. Takže jakákoliv kritika od ODS je dost chucpe (a to nemluvě o tom jak v Praze zavedla korupční systém východního typu pod taktovou Janouška, Rittiga a podobně).
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od P_V »

Paradoxní je, že když se to D odložilo, aby se mohla nalézt nějaká zlepšení oproti "staré těžké ruské koncepci" (a aby se mohla radši stavět chalupoida), tak se ta zlepšení opravdu našla, technická i finanční. A s pozdějším nápadem, že se D začne stavět jako odbočka z C, aby se náklady z počátku přesunuly do pozdějších etap, se zas smetla ze stolu, aby tam mohly jezdit vlaky z C.
Lynx
Příspěvky: 3698
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od Lynx »

A jak je to vlastně nyní ? Občas slýchávám v souvislosti s déčkem něco o metru bez řidiče a podobné novoty, ale koncepce metra má být "těžká", v tom to zůstalo při starém ?
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od P_V »

Bez řidiče je to jediné, co zůstalo. Jinak to mohlo mít napájení z troleje 1500 V, nižší podlahu, schopnost zdolávat vyšší sklony a tím i mělčí stanice, a vůbec našlápnuto k tomu, aby to mohlo snadno pokračovat jako příměstská dráha.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od JirkaS »

P_V píše:Paradoxní je, že když se to D odložilo, aby se mohla nalézt nějaká zlepšení oproti "staré těžké ruské koncepci" (a aby se mohla radši stavět chalupoida), tak se ta zlepšení opravdu našla, technická i finanční.
Finanční právě moc ne, protože aby se ušetřily 2mld, klesla plánovaná kapacita asi na polovinu. A to se vyplatí...
Napájení z troleje a možnost pokračovat dál jako normální dráha samozřejmě mohla zůstat. Jenže stejně je otázkou, zda by to bylo ekonomické. Uvažované automatické rozpojování a spojování souprav bylo spíš nereálné v rozumném čase a vést do Jesenice celou soupravu i lehkého metra je trochu luxus, natož někam dál. Tam by to spíš obsloužil autobus/trolejbus do Jesenice po vlastní komunikaci, o čemž se taky mluvilo.
kik
Příspěvky: 1009
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od kik »

Další mosty v Praze mají problém: https://zdopravy.cz/dalsi-problem-s-pra ... ice-19566/
ML90
Příspěvky: 1571
Registrován: 18.5.2014 20:29:57
Bydliště: Království Haličské a Vladimiřské

Re: Komunální politika v Praze

Příspěvek od ML90 »

Rozhovor s novým radním pro dopravu Adamem Scheinherrem

https://www.respekt.cz/spolecnost/blank ... 6RJDaU8oCY
Odpovědět

Zpět na „Odpočívka Na České dálnici“