pivko: Tak sedněte na 17 a budete tam za 3 min. Svoboda volby vám zůstane. Mmch - tuhle trasu vážně jezdíte? A kde tedy parkujete? Pokud jste rezident P1, tak i Auto*mat tuto trasu chce zachovat pro rezidenty, víme? Vážně nechápu, když po obrovském kapacitním posílení IAD díky Blance by měl někdo jezdit autem ze Smíchova do Holešovic či Dejvic kolem Karlova mostu. Praze 1 tato auta vážně nic užitečného nepřinášejí, na rozdíl od lidí cestujících MHD. Pokud tak jste pro zachování tranzitu centrem, tak proč tedy neprosazujete zrušení pěší zóny Na příkopě, kde podmínky pro vedení kapacitní dopravy jsou díky šíři ulice podstatně lepší? Jako správný antiregulátor byste měl jakoukoliv zklidněnou komunikaci považovat za zlo. Ať si každý jezdí, kam chce, ne? Proč nechcete, abyste mohl zaparkovat pod Orlojem a projet Melantrichovou ulicí? To je přece taky omezování tranzitu. Když už argumentujete nemístnou regulací, tak buďte důsledný.
Pokud ale nejste, znamená to ve výsledku, že využití veřejného prostoru a komunikací je výsledkem demokratických procesů. Pokud si tedy v rámci mandátu od voličů někdo prosadí zavření nábřeží pro tranzit a já doufám, že ano, tak bude možnost mu to v následujících volbách (či vyvolaném referendu) spočítat. Jediné jiné řešení je komunikace a veřejný prostor zprivatizovat. Bohužel strany jako ODS a Svobodní jen nabízejí jiný druh regulace města ve prospěch aut.
Všichni tu pořád kritizujete Hudečka, ale co za špatná rozhodnutí vlastně udělal? Že prosadil ZÚR znovu se Suchdolem, Paralelkou a 511, že prosadil konečně koncepční územní plánování a nové stavební předpisy výrazně zvyšující svobodu investorů v rozhodování, jak si stavět dům při respektování charakteru města? Že konečně vytáhnul do boje s přebujelými Billboardy? Že nechtěl jít na pár let do krimu kvůli toxickým zakázkám z doby Pavla Béma? (Blanka, Opencard, 15T) Jako že mu ten osud v pokračování Blanky v zajetých kolejích hrozil... I ta arbitráž je z právnického hlediska docela odvážný a napadnutelný krok. Tak já fakt nevím, čím vlastně se tak provinil kromě mimořádné řečnické neobratnosti. A že by se za jeho primátorování nějak mimořádně dopřávalo sluchu Auto*matu, či se logicky stavěly cyklostezky, se vážně říct nedá. Podotýkám, že je to často na úkor kvality řešení a vyhozených peněz nás všech.
Ja musím říct, že mi lidé v Auto*matu kolikrát přijdou mnohem svobodněji a i tržněji myslící, než ti Svobodní. Viz třeba:
http://filler.blog.respekt.ihned.cz/c1- ... ocialismem
Hodně nemám rád EU, ale volit Svobodné v Praze lze pouze navzdory jejich programu, ne díky němu. dokud si neuvědomí, že veřejný prostor a doprava ve městech není pravo-levé téma (viz pravicoví starosté Boris Johnson a Michael Bloomberg), tak pro většinu Pražanů vážně přijatelní nebudou. Nebo nedej bože jejich názor na územní plánování.
Giuseppe: Čižinský, ač z jiné strany, je mmch alespoň podle Fb docela kamarád s Kubíčkem ze Svobodných, kterého jediného považuju za osobu, co trochu chápe děje v komunální politice.
Dr. železo: Jan Kasl je dle mého názoru problematická osobnost a hodnotím tak především podle jeho primátorování, kdy z věcí, jež teď propaguje, neudělal nic. Za jeho období bylo například prosazeno pasquilové vedení metra do Letňan (ne za Pavla) či idiotské stavební předpisy.