Jenže Topka přeci chtěla, že je to nejdříve nutné zase přezkoumat a pokud možno dosáhnout jiné varianty (duál), než té dlouhodobě připravované. Teprve nedávno ustoupili, aby před voliči nevypadali jako brzdy, ale nyní mají zas 3,5 roku k prosazování vlastních řešení. Piráti mají jasně v programu, že dopravní stavby se musejí přezkoumat a pokud možno nestavět nebo stavět v menší kapacitě.Lynx píše: ale nakonec jsou největší nadějí pro silniční stavby TOP 09 a jejich koalice, kteří deklarovali podporu urychlené dostavbě vnitřního i vnějšího okruhu. Piráti jsou v tomhle nevyhranění (požadují však analýzů přínosů a nákladů, ale dostavbu prý podpoří), Praha sobě je na tom podobně. Tak snad je TOP 09 přesvědčí a nebudou to analyzovat 4 roky ....
Komunální politika v Praze
Re: Komunální politika v Praze
Re: Komunální politika v Praze
Výhled je spíše pochmurný, než jasně "slunečný"....
Re: Komunální politika v Praze
Piráti mají v programu trochu něco jiného a to sice tohle:
Investice do silniční infrastruktury budou pokračovat
Urychlíme dobudování Městského (vnitřního) okruhu a nutných návazných komunikací. Městský okruh je důležitým nástrojem pro omezení automobilové dopravy v centru města. Měl by být tedy dostavěn a využíván. Podpoříme variantu, která bude vyhodnocena jako nejlepší na základě odborného posudku zahrnující mj. analýzu přínosů a nákladů. V návaznosti na dobudování okruhu a další infrastruktury provedeme opatření mající za cíl další zlepšení podmínek pro život v centru. Okruh by měla využívat i MHD a to včetně částí pod zemí.
Spolu s našimi zástupci v parlamentu budeme usilovat o urychlenou dostavbu Pražského okruhu. Podpoříme řešení okruhu, které se ukáže jako nejvhodnější z hlediska dopadů na obyvatele, bezpečnosti dopravy, nákladů, termínu realizace, atd. Cílem je vyvést tranzitní, zejména kamionovou dopravu z Prahy.
Napravíme vnitřní zadluženost na dopravní infrastruktuře. Nechceme další spadlé mosty. Opravy infrastruktury budeme provádět koordinovaně a efektivně, aby nedocházelo k zablokování celých čtvrtí a opakovaným opravám v krátkém časovém intervalu.
Co budou reálně dělat, je druhá věc. Já jen doufám, že bude pro všechny velkým varováním osud Krnáčové, která 4 roky neudělala nic a podle toho dopadla.
Investice do silniční infrastruktury budou pokračovat
Urychlíme dobudování Městského (vnitřního) okruhu a nutných návazných komunikací. Městský okruh je důležitým nástrojem pro omezení automobilové dopravy v centru města. Měl by být tedy dostavěn a využíván. Podpoříme variantu, která bude vyhodnocena jako nejlepší na základě odborného posudku zahrnující mj. analýzu přínosů a nákladů. V návaznosti na dobudování okruhu a další infrastruktury provedeme opatření mající za cíl další zlepšení podmínek pro život v centru. Okruh by měla využívat i MHD a to včetně částí pod zemí.
Spolu s našimi zástupci v parlamentu budeme usilovat o urychlenou dostavbu Pražského okruhu. Podpoříme řešení okruhu, které se ukáže jako nejvhodnější z hlediska dopadů na obyvatele, bezpečnosti dopravy, nákladů, termínu realizace, atd. Cílem je vyvést tranzitní, zejména kamionovou dopravu z Prahy.
Napravíme vnitřní zadluženost na dopravní infrastruktuře. Nechceme další spadlé mosty. Opravy infrastruktury budeme provádět koordinovaně a efektivně, aby nedocházelo k zablokování celých čtvrtí a opakovaným opravám v krátkém časovém intervalu.
Co budou reálně dělat, je druhá věc. Já jen doufám, že bude pro všechny velkým varováním osud Krnáčové, která 4 roky neudělala nic a podle toho dopadla.
Re: Komunální politika v Praze
Lynx má pravdu. Piráti sice absorbovali zelený elektorát, ale i na ten czechtekkk se jede líp otřískanou dodávkou, než s Českými drahami. Takže automobilismus není tak úplně fuj. Problém bude parta kolem Čižinského... a znáte to, koaliční konsensus, programová shoda... a z dopravních staveb budeme mít nové cyklostezky s genderově vyváženými veřejnými WC ,nějaké ty nové zákazy vjezdu, modré parkovací zóny z centra až do Písnice, desítky nových kamer a třicátousedmou úplně nejvíc nejlepší dopravní koncepci, ze které se do konce volebního období neudělá lautr nic.
V Brně si to vyzkoušeli v předchozím volebním období.
V Brně si to vyzkoušeli v předchozím volebním období.
Re: Komunální politika v Praze
Já bych vypíchl to "variantu, která bude vyhodnocena jako nejlepší na základě odborného posudku zahrnující mj. analýzu přínosů a nákladů." a "řešení okruhu, které se ukáže jako nejvhodnější z hlediska dopadů na obyvatele, bezpečnosti dopravy, nákladů, termínu realizace, atd." Prostě nepokračovat v tom, co už je dlouhodobě připravováno, a opět přezkoumávat. V horším případě i zrušit územní rezervu a snažit se protlačit čáru v mapě jinde, v tomto pořadí.
Re: Komunální politika v Praze
Njn, oni těch programů mají více. V dlouhodobém programu se praví:Lynx píše:Piráti mají v programu trochu něco jiného a to sice tohle:
Jsem se podivoval, kde jsem četl ten text o nutnosti vše přezkoumat dle pirátských měřítek, když jste ocitoval ten volební program, a ono to bylo tady.Mělo by být samozřejmé, že nejprve je třeba doložit užitečnost nové dopravní stavby, teprve poté ji celou připravit, zajistit pozemky a až následně začít stavět. Před budováním nových projektů je třeba důkladně zhodnotit, zda není výhodnější využít již existující stavby.
Re: Komunální politika v Praze
Díval jsem se do programu Praha Sobě a v sekci doprava je skutečně několik naprosto protichůdných idejí:
"Dostavba malého městského okruhu bude naší prioritou. Víme, že se musí nejdřív stavět v nejhůře postižených částech města, a budeme investovat do úseků, které nejvíce a nejrychleji pomohou tristní dopravní situaci řešit. S tím souvisí též zahloubení ulice V Holešovičkách, zakrytí Spořilovské či úprava projektu Radlické radiály tak, aby nezpůsobil dopravní problémy či problémy s parkováním v okolí či návazných úsecích a vyhověl připomínkám občanů. Chceme se vyhnout situaci, kdy by se rozpočet projektu „nalil“ do jedné stavby pouze v jednom úseku okruhu. Jen systém dopravy jako promyšlený celek má smysl, a to dle nároků života a technologií v 21. století.
Do Prahy se denně hrnou desetitisíce aut, která tam nemají být. Jenže město není kudy objet, když je první most přes Vltavu za Prahou až v Kralupech. Dostavba vnějšího okruhu, kterou politici slibují už desítky let, je pro nás další prioritou. I když o stavbě rozhoduje stát, město musí na jeho dokončení tlačit ze všech sil a pomáhat třeba s vykupováním pozemků nebo při jednání s městskými částmi a obcemi ve Středočeském kraji.
Jak praví klasik, vymknuta z kloubů doba šílí. Doprava se radikálně mění, mnoho lidí do města dojíždí, jiní hledají alternativní způsoby cestování. Jenže Praha na to není připravena. Místo řešení pro naše století současné vedení města podporuje projekty i dvacet let staré. Budeme spolupracovat s Institutem plánování a rozvoje na dopravní koncepci města odpovídající 21. století. Oslovíme týmy odborníků (dopravních inženýrů, urbanistů, architektů, krajinářů, specialistů na MHD, životní prostředí atd.), budeme vypisovat soutěže. Výsledek musí vést k efektivnímu a ekonomicky schůdnému dokončení městského okruhu i dalších důležitých komunikací a tramvajových tratí. Zajistíme, aby se změny co nejdříve zanesly do ZÚR (Zásady územního rozvoje) i Metropolitního plánu."
https://www.prahasobe.cz/program/#doprava
Zejména ta nová dopravní koncepce a změna ZÚR a Metropolitního plánu ve mně vyvolávají hrůzu. Podle mě ani Piráti ani Praha Sobě ani STAN to něchtějí říct naplno, ale stávající plány dopravní infrastruktury nechtějí a budou to potichu sabotovat a vymýšlet koncepce. Za 4 roky to voliči prokouknou, kopnou je do řiti a začne se znova tam kde to je teď. Podle mě nestihnou přijmout ani ten Metropolitní plán, protože je to sud střelného prachu a tyto 3 subjekty se na té koncepci nemohou shodnout ani mezi sebou.
"Dostavba malého městského okruhu bude naší prioritou. Víme, že se musí nejdřív stavět v nejhůře postižených částech města, a budeme investovat do úseků, které nejvíce a nejrychleji pomohou tristní dopravní situaci řešit. S tím souvisí též zahloubení ulice V Holešovičkách, zakrytí Spořilovské či úprava projektu Radlické radiály tak, aby nezpůsobil dopravní problémy či problémy s parkováním v okolí či návazných úsecích a vyhověl připomínkám občanů. Chceme se vyhnout situaci, kdy by se rozpočet projektu „nalil“ do jedné stavby pouze v jednom úseku okruhu. Jen systém dopravy jako promyšlený celek má smysl, a to dle nároků života a technologií v 21. století.
Do Prahy se denně hrnou desetitisíce aut, která tam nemají být. Jenže město není kudy objet, když je první most přes Vltavu za Prahou až v Kralupech. Dostavba vnějšího okruhu, kterou politici slibují už desítky let, je pro nás další prioritou. I když o stavbě rozhoduje stát, město musí na jeho dokončení tlačit ze všech sil a pomáhat třeba s vykupováním pozemků nebo při jednání s městskými částmi a obcemi ve Středočeském kraji.
Jak praví klasik, vymknuta z kloubů doba šílí. Doprava se radikálně mění, mnoho lidí do města dojíždí, jiní hledají alternativní způsoby cestování. Jenže Praha na to není připravena. Místo řešení pro naše století současné vedení města podporuje projekty i dvacet let staré. Budeme spolupracovat s Institutem plánování a rozvoje na dopravní koncepci města odpovídající 21. století. Oslovíme týmy odborníků (dopravních inženýrů, urbanistů, architektů, krajinářů, specialistů na MHD, životní prostředí atd.), budeme vypisovat soutěže. Výsledek musí vést k efektivnímu a ekonomicky schůdnému dokončení městského okruhu i dalších důležitých komunikací a tramvajových tratí. Zajistíme, aby se změny co nejdříve zanesly do ZÚR (Zásady územního rozvoje) i Metropolitního plánu."
https://www.prahasobe.cz/program/#doprava
Zejména ta nová dopravní koncepce a změna ZÚR a Metropolitního plánu ve mně vyvolávají hrůzu. Podle mě ani Piráti ani Praha Sobě ani STAN to něchtějí říct naplno, ale stávající plány dopravní infrastruktury nechtějí a budou to potichu sabotovat a vymýšlet koncepce. Za 4 roky to voliči prokouknou, kopnou je do řiti a začne se znova tam kde to je teď. Podle mě nestihnou přijmout ani ten Metropolitní plán, protože je to sud střelného prachu a tyto 3 subjekty se na té koncepci nemohou shodnout ani mezi sebou.
Re: Komunální politika v Praze
Ad Piráti a Praha sobě - Připadá mi, že ani jedni nemají v politice ohledně silniční dopravy moc jasno. A nebo ještě spíše, úmyslně lavírují mezi různými variantami, tak aby neurazili žádnou část svých příznivců a členů, z nichž někteří jsou myšlením blízci Zeleným a jiní zase vůbec ne. Takový trošku dort pejska a kočičky, tak aby to vypadalo že to bude chutnat všem. Takže slíbíme zároveň vegetariánský raut, ale možná taky knedlo-vepřo-zelo. Podle toho co nám vyjde z nějáké blíže neurčené analýzy.
Já pořád (možná naivně) doufám, jak už jsem psal výše, že 4 leté nicnedělání ANO a následná prohra ve volbách pro ně bude dostatečným varováním, že tudy cesta nevede. Takže snad ta racionálnější část z nich pochopí, že si holt budou muset vybrat a něco dělat. Teď když budou u moci, tak už se nebudou moct vymlouvat na nějákou budoucí analýzu a tlačit to pořád před sebou.
Já pořád (možná naivně) doufám, jak už jsem psal výše, že 4 leté nicnedělání ANO a následná prohra ve volbách pro ně bude dostatečným varováním, že tudy cesta nevede. Takže snad ta racionálnější část z nich pochopí, že si holt budou muset vybrat a něco dělat. Teď když budou u moci, tak už se nebudou moct vymlouvat na nějákou budoucí analýzu a tlačit to pořád před sebou.
Re: Komunální politika v Praze
ANO na tom bylo lépe, jelikož nemělo žádný program. Takže se věci učilo za pochodu, pomalu se rozjíždělo k akci, a do toho bác, další volby. Sice skoro nic nestihlo, ale ani moc nezkazilo. Ovšem strany co se tam dostaly nyní, nejdřív musejí projít fází vystřízlivění a odnaučení... takže jim to dospění k dříve prověřené cestě bude trvat déle a zkazí toho víc. Pokud tam vůbec dospějí.
Re: Komunální politika v Praze
Daší problém je s TOP09 + STAN. TOP09 kandivalo spolu se STAN a STAN chce přezkum možnosti vést zbytek vnitřního okruhu nikoliv pod zemí, ale po povrchu. TOP09 + STAN se nedohodnou ani mezi sebou a to kandidovali společně.
Pokud bude vláda: Praha sobě + TOP 09 - STAN + Piráti, tak se budou dělat studie a zkoumat a stavby se nepohnou. Možná přibudou nějaké cyklostezky, nějaké nové MHD asi má se posunout k realizaci.
Pokud bude vláda: Praha sobě + TOP 09 - STAN + Piráti, tak se budou dělat studie a zkoumat a stavby se nepohnou. Možná přibudou nějaké cyklostezky, nějaké nové MHD asi má se posunout k realizaci.
Re: Komunální politika v Praze
Tak aktuální drby, skutečně staré pouze pár hodin, tvrdí, že první vystřízlivění zažila TOPka a jejich vedení, a to ze skutečného levicového či obecného aktivismu dvou potenciálních koaličncíh partnerů. A jak by to TOPku semlelo, kdyby naskočila na tuto vlnu. Takže je zpátky ve hře koala ODS+ANO+TOP. ODS nechce do opozice z pozice vítěze; ANO v Praze chce zůstat u moci a velký Andrej opravdu, ale opravdu nemá radost a Pospíšil rozumí technologii moci a bude hrát o svoji cenu a místo na slunci.
Lakonicky řečeno, zatímco Čižinský se Hřibem (Piráti) si jako pávi natřásají ego, kdo z nich dvou by měl být primátorem, tak pokud ODS společně s ANO nabídne post primátora Pospíšilovi (jehož ego je též nemalé), není síly lidské ani božské, které by zabránila vzniku této koalice...
Političtí šíbři vždycky tvrdili, že ten měsíc po volbách je vždycky nejzábavnější část....
Lakonicky řečeno, zatímco Čižinský se Hřibem (Piráti) si jako pávi natřásají ego, kdo z nich dvou by měl být primátorem, tak pokud ODS společně s ANO nabídne post primátora Pospíšilovi (jehož ego je též nemalé), není síly lidské ani božské, které by zabránila vzniku této koalice...
Političtí šíbři vždycky tvrdili, že ten měsíc po volbách je vždycky nejzábavnější část....
Re: Komunální politika v Praze
Podle mě celkem trefný článek z Reflexu:
https://www.reflex.cz/clanek/volby-komu ... stare.html
"Pusťte Čižinského Prahu Sobě na dobudování vnitřního a vnějšího okruhu Prahy a místo okruhů dostanete humanizovanou a „zklidněnou“ magistrálu, dotované sousedské slavnosti každý všední den a pochody „jinakosti“ každý druhý."
https://www.reflex.cz/clanek/volby-komu ... stare.html
"Pusťte Čižinského Prahu Sobě na dobudování vnitřního a vnějšího okruhu Prahy a místo okruhů dostanete humanizovanou a „zklidněnou“ magistrálu, dotované sousedské slavnosti každý všední den a pochody „jinakosti“ každý druhý."
Re: Komunální politika v Praze
Tak vazeni, pokud vznikne koalice (Pirati+Praha v Sobe + TOP9) tak se mame na co tesit v Praze. To nevznikne mimo zklidnene magistraly + cyklopruhu nic Hure uz to nemohlo dopadnout.
Velky propagator propagator cyklistiky Cizinsky, ktery jezdi i na radnici na kole, chce byt dokonce primatorem:
http://1gr.cz/fotky/idnes/15/032/cl6h/J ... insky3.JPG
Velky propagator propagator cyklistiky Cizinsky, ktery jezdi i na radnici na kole, chce byt dokonce primatorem:
http://1gr.cz/fotky/idnes/15/032/cl6h/J ... insky3.JPG
Re: Komunální politika v Praze
Nereste to, vemte popcorn a kolu a bavte se. Nic jineho vam ostatne nezbyva.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Zaplaceno máme.
Věřím v tu koalici ODS+ANO+TOP09, ta by snad některé věci posunula dopředu. I bych ODS odpustil to spřažení s ANO.
Věřím v tu koalici ODS+ANO+TOP09, ta by snad některé věci posunula dopředu. I bych ODS odpustil to spřažení s ANO.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Komunální politika v Praze
Pořád si neuvědomujete jednu věc. Pokud jede řeknu autobus tak v něm může být 50 - 80 lidí. Pokud jedou auta tak to budou tak 3-5 lidí na stejný prostor. Pokud tedy nová radnice bude úspěšná a zrychlí, zkapacitní a zlepší MHD, tak může mít příští rok dost kladných bodu.
Stejně tak někdo říká bytová výstavba. Lidi kteří žijí a volí v daném prostoru na bytovou výstavbu s*****. Je trápí úplně jiné věci. Někteří politici to pochopili, jiní moc ne.
Stejně tak někdo říká bytová výstavba. Lidi kteří žijí a volí v daném prostoru na bytovou výstavbu s*****. Je trápí úplně jiné věci. Někteří politici to pochopili, jiní moc ne.
Re: Komunální politika v Praze
Částečně pravda, ale malá výstavba bytů v Praze znamená velká výstavba okolo Prahy, všichni budou dojíždět. Dopravní situace v Praze se zhorší ještě více, než kdyby se stavělo v Praze. MHD jistě pomůže, ale už nyní je v některých částech přetížená. I lidé žijící v Praze mají děti, které by si rády koupily byt.Warcz píše:Pořád si neuvědomujete jednu věc. Pokud jede řeknu autobus tak v něm může být 50 - 80 lidí. Pokud jedou auta tak to budou tak 3-5 lidí na stejný prostor. Pokud tedy nová radnice bude úspěšná a zrychlí, zkapacitní a zlepší MHD, tak může mít příští rok dost kladných bodu.
Stejně tak někdo říká bytová výstavba. Lidi kteří žijí a volí v daném prostoru na bytovou výstavbu s*****. Je trápí úplně jiné věci. Někteří politici to pochopili, jiní moc ne.
Re: Komunální politika v Praze
Toto podepisuji, jsem jedním z nich a spolu se mnou všichni moji vrstevníci.Anonym píše:I lidé žijící v Praze mají děti, které by si rády koupily byt.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
A na severu hejlovci v Suchdole dostali přes 66%...Svatosp píše:Tak vazeni, pokud vznikne koalice (Pirati+Praha v Sobe + TOP9) tak se mame na co tesit v Praze. To nevznikne mimo zklidnene magistraly + cyklopruhu nic Hure uz to nemohlo dopadnout.
Velky propagator propagator cyklistiky Cizinsky, ktery jezdi i na radnici na kole, chce byt dokonce primatorem:
http://1gr.cz/fotky/idnes/15/032/cl6h/J ... insky3.JPG
https://volby.idnes.cz/komunalni-volby- ... ha-suchdol
Re: Komunální politika v Praze
Me by zajimalo, kam az tohle dojde. Mesto se musi rozvijet udrzitelnym rozvojem, tj. musi se stavet komunikace, MHD a s tim ruku v ruce vystavba bytu+skol+skolech, domovu pro seniory apod... Ted se stavely pouze ty byty a neco malo MHD. Za cca 20 let se v Praze nepostavila mimo Blanky a par komunikaci zadna nova vyznamna silnice, parkovacich stani naopak ubylo a komunikaci take, protoze jich zcela nesmyslne zabraly BUS + cyklo pruhy + parkovaci stani a dalsi sikanerie! Komunikace jsou v dezolatnim stavu a jsou pretizene!, dochazi k nekolika malo rekonstrukcim rocne. V kontextu toho, jak se zvetsuje pocet obyvatal Prahy + okoli, ktere do Prahy dojizdi je to opravdu katastrofa. Kdyby Prahu ridili minimalne prumerne schopni lide, mohlo se tady zit mnohem lepe, byly k tomu vsechny predpoklady. Takhle to je opravdu velky prusvih, ale asi si nic jineho nezaslouzime, letosni volby jsou toho zase dukazem, vyhravaji mistni pochybna sdruzeni, ktere haji hlavne sve nizke zajmy.....
Re: Komunální politika v Praze
Jako předvolební heslo pěkné, jako fráze již trochu otřepané, jako reálný koncept zcela mimo..... To jako že zvýšíte traťovou rychlost kolejových souprav? Budou jezdit tři vozy tramvají místo dvou? Autobusy nebudou dodržovat max povolenou rychlost? Nebo myslíte, že autobus dnes jezdí záměrně pomaleji, než by mohl? Vždyť i to relativně proveditelné zkrácení intervalů metra naráží na počet souprav vs. počet strojvedoucích vs. kolektivní smlouva....Warcz píše:Pořád si neuvědomujete jednu věc. Pokud jede řeknu autobus tak v něm může být 50 - 80 lidí. Pokud jedou auta tak to budou tak 3-5 lidí na stejný prostor. Pokud tedy nová radnice bude úspěšná a zrychlí, zkapacitní a zlepší MHD, tak může mít příští rok dost kladných bodu.
.
Takže možná máte pravdu v tom že se "zlepší MHD".... že se objeví nějaké ty pestrobarevné zastávky s novým logotypem a kapacitní wifi... to jo, tohle "zlepšení" MHD si dovedu představit. A taky jsem zaslechl cosi o povolení bicyklů do vozů tram. To by jistě ostatní cestující velmi ocenili
Re: Komunální politika v Praze
No a jsme u zásadní otázky. Pokud budeme v Praze stavě další tunel bude to metro nebo cesta ?
Re: Komunální politika v Praze
Na metru D se snad shodnou všichni. Alespoň tedy na jeho jižní části, která se má stavět jako první. A že by se nemohl zároveň stavět i MO, to si nemyslím, peněz má Praha dost. Vždyť je teď dlouho neměla ani za co utratit.
Každopádně to bude ještě zajímavé, jak to s tou pražskou vládou nakonec dopadne. Vzpomeňte jak před lety uzavřela ODS pakt s ČSSD, zatímco všichni čekali, že půjde do koalice s TOP 09, která volby v Praze vyhrála. Tehdy za topáky kandidoval Tůma - bývalý guvernér ČNB. Ve volbách měl heslo, že si bere Prahu na triko a když ho odesáci vypekli a on se nestal primátorem, tak najednou zmizel ze scény. Stručněji řečeno - možné je ledacos.
Každopádně to bude ještě zajímavé, jak to s tou pražskou vládou nakonec dopadne. Vzpomeňte jak před lety uzavřela ODS pakt s ČSSD, zatímco všichni čekali, že půjde do koalice s TOP 09, která volby v Praze vyhrála. Tehdy za topáky kandidoval Tůma - bývalý guvernér ČNB. Ve volbách měl heslo, že si bere Prahu na triko a když ho odesáci vypekli a on se nestal primátorem, tak najednou zmizel ze scény. Stručněji řečeno - možné je ledacos.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Nevidím důvod, proč by nemohly obě stavby běžet zároveň, když se dobře rozvrhne financování.Warcz píše:No a jsme u zásadní otázky. Pokud budeme v Praze stavě další tunel bude to metro nebo cesta ?
Metro D je třeba, podle mě hlavně ta část, která odlehčí C, protože v případě C už nejde zvýšit kapacita ve špičkách.
Dokončit MO je taky zásadní, bez něj to prostě nepůjde.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Komunální politika v Praze
jeden můj moravský kamarád mě dnes uvítal slovy
"to jsem netušil, že taky chcete žít prahu"
nakonec budeme na nicnedělání krndy s dolínkem s láskou vzpomínat
/ a přitom kličkovat na sdíleném bicyklu po humanizované magistrále a pak přes libňskou tramwajovou lávku na sousedské slavnosti na palmovce /
"to jsem netušil, že taky chcete žít prahu"
nakonec budeme na nicnedělání krndy s dolínkem s láskou vzpomínat
/ a přitom kličkovat na sdíleném bicyklu po humanizované magistrále a pak přes libňskou tramwajovou lávku na sousedské slavnosti na palmovce /
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit