Komunální politika v Praze
Re: Komunální politika v Praze
Chystají se uzavřít jak levou, tak pravou stranu Vltavy pro tranzit:
CO BY Z TOHO PLYNULO PRO ŘIDIČE
Ne zas až tak moc, není se čeho bát. Pro rezidenty městských částí Praha 1, 2 a 5 se nezmění vůbec nic. Ti by mohli nadále projíždět skrz Smetanovo nábřeží i Malou stranu. I ostatní Pražané se budou moct samozřejmě do centra stavit „na otočku“ autem za příbuzným nebo na nákup. Jen se z oblasti budou muset vrátit stejnou cestou. Například řidič, který pojede na Mariánské náměstí, bude muset přijet od Rudolfina a opět se vrátit zpět tím samým směrem. Nechceme úplnou uzavírku obou břehů Vltavy! Potřebujeme jen částečně omezit tranzit.
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 2968150066
CO BY Z TOHO PLYNULO PRO ŘIDIČE
Ne zas až tak moc, není se čeho bát. Pro rezidenty městských částí Praha 1, 2 a 5 se nezmění vůbec nic. Ti by mohli nadále projíždět skrz Smetanovo nábřeží i Malou stranu. I ostatní Pražané se budou moct samozřejmě do centra stavit „na otočku“ autem za příbuzným nebo na nákup. Jen se z oblasti budou muset vrátit stejnou cestou. Například řidič, který pojede na Mariánské náměstí, bude muset přijet od Rudolfina a opět se vrátit zpět tím samým směrem. Nechceme úplnou uzavírku obou břehů Vltavy! Potřebujeme jen částečně omezit tranzit.
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 2968150066
Re: Komunální politika v Praze
stejnou cestou ?
byl jsem na jednání v Michalské
tam jsem přijel od Karlových lázní
zpátky jsem musel přes Malou stranu...
ale třeba je to tak správně
anebo mám rezidentům kroužit uličkama
byl jsem na jednání v Michalské
tam jsem přijel od Karlových lázní
zpátky jsem musel přes Malou stranu...
ale třeba je to tak správně
anebo mám rezidentům kroužit uličkama
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Komunální politika v Praze
nevímElWapp píše: Vite, on se clovek ani v Praze nerodi s vlastnim bytem. Takze pokud nechcete zit do sedesati u rodicu, tak vas i jako Prazana to bydleni celkem trapi vyrazneji nez doprava.
babička z Žižkova, děda z Nuslí
děda pozemek u Kyjí
máma z Vršovic...
nějak nemám pocit, že bych trpěl bytovou nouzí v Praze nebo bydlel s rodiči či prarodiči
ale rozumím, že když jsem z půlky náplavou, tak sice mám kam jezdit na chatu, ale panelák na Chodově se sám nenamnoží
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Komunální politika v Praze
Ty kráááso... Kdybych občas nemusel zajíždět do centra autem, řekl bych si, jak se nám tady na periferii pěkně žije...
Re: Komunální politika v Praze
Fakt je, že kdo někdy jel kolem Karlových lázní, obzvlášť pak večer, tak ten moc dobře ví, jak místní obléhají tenhle noční podnik. Takže je dobře, že vedení města dělá pro místní co to jen jde a umožní jim rychlou cestu domu... Takový žvásty... Jak tohle může někdo volit s nadšením, že se liší od jiných politických stran a jejich členů...
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Praha sobě.
Opakujte si tyto dvě slova tak dlouho, dokud to nepochopíte.
Opakujte si tyto dvě slova tak dlouho, dokud to nepochopíte.
Re: Komunální politika v Praze
Netuším jak to přesně udělají, ale v tomto případě jste projel celý úsek na Smetanově nábřeží bez delší zastávky - pokuta. Dále jste jel přes Malou stranu také bez delší zastávky - další pokuta.Mike píše:stejnou cestou ?
byl jsem na jednání v Michalské
tam jsem přijel od Karlových lázní
zpátky jsem musel přes Malou stranu...
ale třeba je to tak správně
anebo mám rezidentům kroužit uličkama
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Komunální politika v Praze
A pak tedy rezidenti P1,2,5 nebudou smet reciprocne do zbylych casti Prahy? Ta soutez o nejdebilnejsi napad na magosi opravdu nabira tempo..
Re: Komunální politika v Praze
No jasně, jsme v Čechách, takže si s každým nápadem poradíme. A čím je nápad debilnější, tím spíš.1975 píše:A pak tedy rezidenti P1,2,5 nebudou smet reciprocne do zbylych casti Prahy? Ta soutez o nejdebilnejsi napad na magosi opravdu nabira tempo..
Takže zcela jednoznačně očekávám po zavedení výše popsaného nesmyslu, kšeftování s trvalým pobytem, případně pro právnické osoby sídla společností... Plus další triky, které nejsou ještě tak profláknuté, tak je tu nebudu ventilovat.
Děje se to samozřejmě už dnes v případě modrých karet, a že je to, panečku, parádní kšeft...
Příspěvky v tomto vlákně obvykle končím s tím, že už aby tahle parta neschopných konečně zmizela. Nicméně začínám být opatrný, protože je klidně možný, že to v dalším volebním období bude horší...
Re: Komunální politika v Praze
Modré zóny zavedla už parta všehoschopných
Re: Komunální politika v Praze
Nemyslím si, že by omezení dopravy na obou stranách Vltavy vedlo ke kšeftování s trvalým pobytem. Jen se prostě více zahustí doprava okolo. Pochopil jsem to tak, že například od Národního divadla nepůjde projet na Staroměstskou po nábřeží, ale bude se muset na I.P. Pavlova a po magistrále. Pokud budete chtít je například do Karlových lázní, tak můžete, ale musíte využít stejný výjezd. Tzn. pokud pojedete od Národního divadla, tak se zpět musíte vrátit k Národnímu divadlu.Michal R píše:No jasně, jsme v Čechách, takže si s každým nápadem poradíme. A čím je nápad debilnější, tím spíš.1975 píše:A pak tedy rezidenti P1,2,5 nebudou smet reciprocne do zbylych casti Prahy? Ta soutez o nejdebilnejsi napad na magosi opravdu nabira tempo..
Takže zcela jednoznačně očekávám po zavedení výše popsaného nesmyslu, kšeftování s trvalým pobytem, případně pro právnické osoby sídla společností... Plus další triky, které nejsou ještě tak profláknuté, tak je tu nebudu ventilovat.
Děje se to samozřejmě už dnes v případě modrých karet, a že je to, panečku, parádní kšeft...
Příspěvky v tomto vlákně obvykle končím s tím, že už aby tahle parta neschopných konečně zmizela. Nicméně začínám být opatrný, protože je klidně možný, že to v dalším volebním období bude horší...
Re: Komunální politika v Praze
To Anonym:
To by platilo, kdyby to byl zákaz úplný. Pokud ovšem bude systém nastaven tak, že pro někoho platí a pro někoho ne, logicky si potřební najdou cestu...
To by platilo, kdyby to byl zákaz úplný. Pokud ovšem bude systém nastaven tak, že pro někoho platí a pro někoho ne, logicky si potřební najdou cestu...
Re: Komunální politika v Praze
Jenže těch potřebných bude minimum. Po pravé straně Vltavy občas jedu, protože je to zrovna rychlejší a pár minut delší trasa mne nazabije, než abych si složitě zřizoval nějaké vyjímky.Michal R píše:To Anonym:
To by platilo, kdyby to byl zákaz úplný. Pokud ovšem bude systém nastaven tak, že pro někoho platí a pro někoho ne, logicky si potřební najdou cestu...
Pokud bude nějaký problém v tunelech, tak bude situace mnohem horší než nyní, protože mezi tunely a magistrálou nebude ani jedna cesta, kterou by se dalo projet z jihu na sever.
Re: Komunální politika v Praze
To je nepochopení věci. Tady nejde o potřebnost, ale ukázat, že na to mám. Že mám kule, kontakty, prachy, schopnosti.Anonym píše: Jenže těch potřebných bude minimum.
Kdo je největší mačo postaví největší barák v Šáreckém údolí. A to právě z důvodu, že tam je stavební uzávěra.
Se koukněte jak je to s kartama na vjezd do brněnského centra.
Re: Komunální politika v Praze
Jedná z mála činností, jíž se pražský magistrát opravdu usilovně věnuje:
Co tam dáme zítra? Pražský magistrát je mistrem světa ve vyvěšování vlajek, která bude další?
https://www.expres.cz/zpravy/magistrat- ... pravy_peve
Co tam dáme zítra? Pražský magistrát je mistrem světa ve vyvěšování vlajek, která bude další?
https://www.expres.cz/zpravy/magistrat- ... pravy_peve
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
MHMP dělá tisíce věcí. Vypíchnout konkrétní, které se nám zrovna hodí do krámu je velice jednoduché. Znáte tu o psu a holi?
Re: Komunální politika v Praze
Poslední dvě stránky se tady už opravdu nedaly číst. Rád bych všem připomněl, že tohle téma se jmenuje komunální politika v Praze a že nejsme na politickém fóru. Takže příspěvky přesunuty do koše a ještě si tady na chvíli dáme přestávku.
Re: Komunální politika v Praze
https://zdopravy.cz/sz-vypsala-tendr-na ... oky-79900/Město a Správa železnic se přitom nedávno dohodly na spolupráci při výkupu pozemků. Potřebné pozemky pro všechny zamýšlené projekty v oblasti Dlouhé Míle vlastní soukromí majitelé. Správa železnic jako investor projektu modernizace a novostavby železniční trati mezi Veleslavínem a Letištěm Václava Havla nemůže až do vydání územního rozhodnutí pozemky vykupovat. Proto na základě podepsaného memoranda začne Praha v předstihu s jednotlivými výkupy a posléze část pozemků úplatně převede na Správu železnic.
Tak to jsem zvědavý, kolik toho vykoupí, když u 511 nevykupují, protože nemůže dát Praha tolik peněz jako ŘSD.
Re: Komunální politika v Praze
Ještě není ani projekt, takže zatím vykupovat nemůžou. Bude zajímavé pozorovat, jestli se přístup radnice k vykupování bude lišit mezi dálnicí a železnicí. Železnice je v jejich očích zelenější.krtek700 píše:https://zdopravy.cz/sz-vypsala-tendr-na ... oky-79900/Město a Správa železnic se přitom nedávno dohodly na spolupráci při výkupu pozemků. Potřebné pozemky pro všechny zamýšlené projekty v oblasti Dlouhé Míle vlastní soukromí majitelé. Správa železnic jako investor projektu modernizace a novostavby železniční trati mezi Veleslavínem a Letištěm Václava Havla nemůže až do vydání územního rozhodnutí pozemky vykupovat. Proto na základě podepsaného memoranda začne Praha v předstihu s jednotlivými výkupy a posléze část pozemků úplatně převede na Správu železnic.
Tak to jsem zvědavý, kolik toho vykoupí, když u 511 nevykupují, protože nemůže dát Praha tolik peněz jako ŘSD.
Re: Komunální politika v Praze
Z vlákna k 511:
Jinak:
Libeňský most - předělaný projekt, nyní odklady, Design and Build za cca 3 mld
Metro D - předělaný projekt, nyní odklady, prvni fáze POUZE 5 stanic za 52 mld
Pelc-Tyrolka-Štěrboholská - předělaný projekt, nyní odklady, neví se co s původní EIA, cena 82 mld
Požadavek na tunelovou variantu 520 Březiněves – Satalice - napadání, odklady, cena 25 mld
Radlická radiála, Břevnovská radiála, Modřany <-> D0, Vestecká Spojka, Vysočanská radiála - na podzim to bude 3 roky úplného ticha.
Menší akce: Megalomanský projekt P+R na Zličíně zrušen, náhrada v ulici na Radosti za 1,5 mld prý v roce 2025, uvidíme co do příštího roku stihnou. (tady by něco udělat mohli ...)
Z uvedeného je jasné, že na všem dřou jak koně, ale stát jim hází klacky pod nohy, protože buď nefungují stavební úřady, nebo je vše podjaté a navíc nechce do pražské dopravy nalít v příštích letech 150 mld. do tunelů.
Jelikož má Praha možnost předkládat zákony, tak pokud mají pocit, že jsou špatně, tak klidně nějakou změnu mohli do PS předložit. Pokud by ji opozice zamítla, tak to mohli udělat s připravným zákonem hned v listopadu po volbách letos znova. Ale mají prd, jen plnou hubu řečí ... a PR na facebooku.
Jak poznamenal kot, je to jeho PR, které začíná mít lepší než Hřib. Přitom příští rok jsou volby a jedinou větší stavbu, kterou stihnout zahájit bude možná Dvorecký most, což je jediná stavba, kterou převzali od "Krnáčové" a neupravovali k obrazu svému. A nyní dokončí P+R na ČM.ElWapp píše:Asi je to k tématu, ikdyž novinek tam moc není...
https://www.facebook.com/plugins/post.p ... &width=500
Jinak:
Libeňský most - předělaný projekt, nyní odklady, Design and Build za cca 3 mld
Metro D - předělaný projekt, nyní odklady, prvni fáze POUZE 5 stanic za 52 mld
Pelc-Tyrolka-Štěrboholská - předělaný projekt, nyní odklady, neví se co s původní EIA, cena 82 mld
Požadavek na tunelovou variantu 520 Březiněves – Satalice - napadání, odklady, cena 25 mld
Radlická radiála, Břevnovská radiála, Modřany <-> D0, Vestecká Spojka, Vysočanská radiála - na podzim to bude 3 roky úplného ticha.
Menší akce: Megalomanský projekt P+R na Zličíně zrušen, náhrada v ulici na Radosti za 1,5 mld prý v roce 2025, uvidíme co do příštího roku stihnou. (tady by něco udělat mohli ...)
Z uvedeného je jasné, že na všem dřou jak koně, ale stát jim hází klacky pod nohy, protože buď nefungují stavební úřady, nebo je vše podjaté a navíc nechce do pražské dopravy nalít v příštích letech 150 mld. do tunelů.
Jelikož má Praha možnost předkládat zákony, tak pokud mají pocit, že jsou špatně, tak klidně nějakou změnu mohli do PS předložit. Pokud by ji opozice zamítla, tak to mohli udělat s připravným zákonem hned v listopadu po volbách letos znova. Ale mají prd, jen plnou hubu řečí ... a PR na facebooku.
Re: Komunální politika v Praze
Mrozi, díky za perfektní a všechny "úspěchy" vyčerpávající souhrn zedřených klaunů.
Re: Komunální politika v Praze
železnice už tam mohla dávno být, nebýt Bémova "Nechceme vlak, chceme metro"...Anonym píše:Ještě není ani projekt, takže zatím vykupovat nemůžou. Bude zajímavé pozorovat, jestli se přístup radnice k vykupování bude lišit mezi dálnicí a železnicí. Železnice je v jejich očích zelenější.
Re: Komunální politika v Praze
A na tom bylo něco špatně?JirkaS píše:železnice už tam mohla dávno být, nebýt Bémova "Nechceme vlak, chceme metro"...Anonym píše:Ještě není ani projekt, takže zatím vykupovat nemůžou. Bude zajímavé pozorovat, jestli se přístup radnice k vykupování bude lišit mezi dálnicí a železnicí. Železnice je v jejich očích zelenější.
Re: Komunální politika v Praze
Bylo. Jsou to dvě nezávislé stavby, ale metro bylo prosazeno i pomocí obstrukcí ke stavbě železnice. Navíc předběhlo již naplánované D. Přitom obsluha Evropské tramvajemi byla dobrá a Petřin taky, takže tak vysokou prioritu si tento úsek rozhodně nezasloužil.
Re: Komunální politika v Praze
A čo si Kefalín predstavujete pod takým pojmom "nezávislé"?
Už jsi viděl, aby v politice bylo něco nezávislé na přízni voličů, volebních preferencích, vlastním prospěchu a nutnosti dělat, to co ti strana odhlasuje a ne to, co bys dělat chtěl?
Už jsi viděl, aby v politice bylo něco nezávislé na přízni voličů, volebních preferencích, vlastním prospěchu a nutnosti dělat, to co ti strana odhlasuje a ne to, co bys dělat chtěl?