PF 2016
PF 2016
Sice jsem většinou ten, který přeje a oslavuje až jako poslední nebo vůbec, ale letos udělám výjimku! Z mého pohledu byl totiž rok 2015 zcela zásadní ze tří důvodů:
1) Převod R na D: když tento web v roce 2002 vznikl, tak měl zelené čtvercové logo dálnice a komunikace jako R10 či R52 na něm byly uváděny jako D10 a D52. To nebyla náhoda a je to zázrak, že se tato myšlenka podařila dotáhnout do reálu!
2) Opravy D: pouze letos (a mimo separátní kapitolu modernizace D1) se opravilo 68 km za 2,3 miliardy korun. To by před pár lety bylo něco nepředstavitelného a na těch úsecích jako Praha-Poděbrady, Brno-Vyškov, Brno-Břeclav se už krásně vyrýsoval fakt, že to během několika málo let jde a půjde opravit všechno!
3) Stabilita: téměř 5 hrůzných let jsme tu sledovali destrukci tohoto prostředí a kdo to nesleduje, tak si už dohromady nedá to, že pokud se letos nezprovozňovaly žádné dálnice, že to nějak souvisí např. s nějakými Věcmi Veřejnými. Kdo to sleduje, tak ví, že zásadní je stabilita, klid na práci a jednotnost, kterou tisíce lidí v oboru teď mají a práce a výsledky se dostavují a ještě několik let dostavovat budou. To není o nějakém jednom Bártovi nebo Ťokovi, ale o každém z nich a podmínkách v jakých jsou.
Já myslím, že to byl skvělý rok! Přeji naší dálniční síti co nejdřívější doopravení stávajících úseků a další velké rozšiřování sítě! A samozřejmě vám všem hezké Vánoce!
1) Převod R na D: když tento web v roce 2002 vznikl, tak měl zelené čtvercové logo dálnice a komunikace jako R10 či R52 na něm byly uváděny jako D10 a D52. To nebyla náhoda a je to zázrak, že se tato myšlenka podařila dotáhnout do reálu!
2) Opravy D: pouze letos (a mimo separátní kapitolu modernizace D1) se opravilo 68 km za 2,3 miliardy korun. To by před pár lety bylo něco nepředstavitelného a na těch úsecích jako Praha-Poděbrady, Brno-Vyškov, Brno-Břeclav se už krásně vyrýsoval fakt, že to během několika málo let jde a půjde opravit všechno!
3) Stabilita: téměř 5 hrůzných let jsme tu sledovali destrukci tohoto prostředí a kdo to nesleduje, tak si už dohromady nedá to, že pokud se letos nezprovozňovaly žádné dálnice, že to nějak souvisí např. s nějakými Věcmi Veřejnými. Kdo to sleduje, tak ví, že zásadní je stabilita, klid na práci a jednotnost, kterou tisíce lidí v oboru teď mají a práce a výsledky se dostavují a ještě několik let dostavovat budou. To není o nějakém jednom Bártovi nebo Ťokovi, ale o každém z nich a podmínkách v jakých jsou.
Já myslím, že to byl skvělý rok! Přeji naší dálniční síti co nejdřívější doopravení stávajících úseků a další velké rozšiřování sítě! A samozřejmě vám všem hezké Vánoce!
- Přílohy
-
- pf.jpg (48.48 KiB) Zobrazeno 12904 x
Re: PF 2016
Díky za všechno! Za perfektní web i za skvělou práci v nevirtuálním světě!
K přáním se nelze než připojit a za sebe ještě přidám skromné přání, aby i tento web nadále prosperoval!
K přáním se nelze než připojit a za sebe ještě přidám skromné přání, aby i tento web nadále prosperoval!
Re: PF 2016
Tak mně tam trochu vadí bod č.3 a ten klid na práci. Což ve mě okamžitě vyvolá negativní vzpomínku na husákovsko-jakešovský reálný socialismus. Bohužel, nově lze zde editovat max. tak cca do pěti minut.
Ale každopádně díky za přání, to Péefko je perfektní, vypadá to super a skvěle, tedy až na toho pablba v prostředním pruhu a toho další exota v levým (krásná demonstrace toho, jak nám schází dálniční značka Jezdit vpravo!) a dále za to, co vše pozitivního se vám podařilo opravdu zrealizovat. I když je samozřejmě pravda, že správná hospodyňka nemá být nikdy spokojená.
Držím palce ať se vše daří minimálně tak dobře, tak jako letos.
Ale každopádně díky za přání, to Péefko je perfektní, vypadá to super a skvěle, tedy až na toho pablba v prostředním pruhu a toho další exota v levým (krásná demonstrace toho, jak nám schází dálniční značka Jezdit vpravo!) a dále za to, co vše pozitivního se vám podařilo opravdu zrealizovat. I když je samozřejmě pravda, že správná hospodyňka nemá být nikdy spokojená.
Držím palce ať se vše daří minimálně tak dobře, tak jako letos.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: PF 2016
Obrovský dík všem zainteresovaným ve všech těch bodech, jen díky jejich píli a silné vůli se povedlo, co se povedlo.
Fakt smekám pánové!
děkujeme
Fakt smekám pánové!
děkujeme
Re: PF 2016
Omloluvám se za případné překlepy protože jsem nechal doma brýle a tak musím mít notebook na "dlouhou" ruku....
Za tenhle web patří všem zainteresováaným ohromný dík, protože tady se sešla parta lidí, kterým o jde o něco víc než pouhé kecání. Takža ačkoliv to zní jako strašné klišé, tak přeju všem zúčastněným hodně zdraví, štěstí a pevných nervů i v tom dalším roce 2016 protože to všechno budeme na 100% všichni potřebovat.
Za tenhle web patří všem zainteresováaným ohromný dík, protože tady se sešla parta lidí, kterým o jde o něco víc než pouhé kecání. Takža ačkoliv to zní jako strašné klišé, tak přeju všem zúčastněným hodně zdraví, štěstí a pevných nervů i v tom dalším roce 2016 protože to všechno budeme na 100% všichni potřebovat.
Re: PF 2016
ano ano
je třeba poděkovat provozovatelům webu, že jej pro nás provozují, přispěvatelům, že konstruktivně přispívají a všem popřát, ať se brzy svezou po úsecích, které dnes katastrofálně chybí
že to není Bártou a Ťokem není tak úplně pravda
kdyby opravdu napli všechno úsilí tí správným směrem, tak to krásně a plynule běží
bohužel jeden chtěl mít ministerstvo jako firmu a druhý se zhlédl v buzeračních postupech
co se týče přejmenování R na D
naprosto netuším, co v tom všichni vidíte za zázrak, krom skoro až onanistického pohledu na mapu dálniční sítě, který je jakoby větší, rozsáhlejší atp.
mě osobně mnohem víc vadí třeba nevyřešená Hradubická, omezená 511 než nějaké to autíčko nebo mostek....
je třeba poděkovat provozovatelům webu, že jej pro nás provozují, přispěvatelům, že konstruktivně přispívají a všem popřát, ať se brzy svezou po úsecích, které dnes katastrofálně chybí
že to není Bártou a Ťokem není tak úplně pravda
kdyby opravdu napli všechno úsilí tí správným směrem, tak to krásně a plynule běží
bohužel jeden chtěl mít ministerstvo jako firmu a druhý se zhlédl v buzeračních postupech
co se týče přejmenování R na D
naprosto netuším, co v tom všichni vidíte za zázrak, krom skoro až onanistického pohledu na mapu dálniční sítě, který je jakoby větší, rozsáhlejší atp.
mě osobně mnohem víc vadí třeba nevyřešená Hradubická, omezená 511 než nějaké to autíčko nebo mostek....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: PF 2016
Omlouvám se, ale chtěl jsem na tom ukázat ten opak. Toto je takové vidění laika, že "napne úsilí" jeden člověk, to prostě nemá na všechno vliv, jeden člověk nemůže mít na všechno vliv, i když je to ministr.Mike píše:že to není Bártou a Ťokem není tak úplně pravda
kdyby opravdu napli všechno úsilí tí správným směrem, tak to krásně a plynule běží
bohužel jeden chtěl mít ministerstvo jako firmu a druhý se zhlédl v buzeračních postupech
Ano, udává ten základní směr (Bárta brzdil, Ťok startuje), ano jsou tam i nějaké jejich rysové výstupy (Ťok chce pokutovat řidiče, Slamečka cyklista dával víc do cyklostezek, Řebíček prosadil nelogický úsek R7) ... ale ty tisíce lidí něco dělají, ty miliony papírů mají nějaký obsah, někdo lépe vykoupí pozemky, někdo lépe udělá značku a jde o podmínky těch jednotlivců. A v tomto je teď naštěstí lépe.
Re: PF 2016
Pro mě je ten pohled na mapu velmi důležitý a domnívám se, že to má svůj psychologický význam nejen pro mě a další fandy, ale i při shánění investic (např. výstavby továren) a obecně jak nás hodnotí lidé z jiných států. Dlouhá léta jsem tím "trpěl", když jsem viděl, že se v zahraničí mnohdy za dálnice označují silnice, které ani zdaleka nedosahují kvalit našich R a my pak při pohledu na mapu vypadáme zbytečně jako ještě chudší příbuzný, než ve skutečnosti jsme. Každý to máme holt jinak, zbytečně nás příznivce dálnic vulgarizujete.Mike píše:co se týče přejmenování R na D
naprosto netuším, co v tom všichni vidíte za zázrak, krom skoro až onanistického pohledu na mapu dálniční sítě, který je jakoby větší, rozsáhlejší atp.
mě osobně mnohem víc vadí třeba nevyřešená Hradubická, omezená 511 než nějaké to autíčko nebo mostek....
Re: PF 2016
budete se tomu možná divit, ale i já jsem příznivcem dálnic
resp. všech směrově dělených kapacitních komunikací
a je mi jedno jak se jmenují
jen bych po nich rád jezdil alespoň těch 130, což se nestane ani nyní
co se týče investorů, měl jsem možnost spolupracovat s jednou německou firmou, která nejprve postavila nový závod v "nových spolkových zemích" a samo za to dostala bezdaňové období
za 10let se postavil nový závod v ČR a opět s výhodou bezdaňového období
přesunula se sem celá výroba z toho DDR
před 3mi lety se celá výroba přestěhovala do Polska
inu, 10let u nás skončilo a poláci jej asi také podpořili
resp. všech směrově dělených kapacitních komunikací
a je mi jedno jak se jmenují
jen bych po nich rád jezdil alespoň těch 130, což se nestane ani nyní
co se týče investorů, měl jsem možnost spolupracovat s jednou německou firmou, která nejprve postavila nový závod v "nových spolkových zemích" a samo za to dostala bezdaňové období
za 10let se postavil nový závod v ČR a opět s výhodou bezdaňového období
přesunula se sem celá výroba z toho DDR
před 3mi lety se celá výroba přestěhovala do Polska
inu, 10let u nás skončilo a poláci jej asi také podpořili
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: PF 2016
Těmi "příznivci dálnic" jsem myslel "příznivce značení všech těchto silnic (R+D) jako dálnic". Tedy právě ty, kterým není jedno jak se ty silnice či dálnice jmenují.Mike píše:budete se tomu možná divit, ale i já jsem příznivcem dálnic
resp. všech směrově dělených kapacitních komunikací
a je mi jedno jak se jmenují
Neměl jsem tedy namysli příznivce čtyřproudých komunikací obecně.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: PF 2016
Přidávám se k přáním všeho dobrého všem i v příštím roce.
A jak to shrnul hh, dovolím si shrnout jenom Slovensko:
*v roce 2015 nejvyšší rozestavěnost v historii s nejvíce proinvestovanými prostředky na dálniční síti (přes 130 km)
*v roce 2015 nejvíce odevzdaných dálničních km v historii (přes 56 km)
*rozestavění nejdelšího dálničního tunelu Višňové (7,5 km, D1)
*rozestavění nejvyššího dálničního mostu na Slovensku vůbec (Valy, D3 Svrčinovec - Skalité, výška 85m)
*tendrování dalších téměř 90 km D/R (D1 Prešov, D1 Košice, D3 Čadca - Svrčinovec, D4 Jarovce - Rača, R7 Bratislava - Holice)
Stejně tak je to zásluha let minulých a stejně tak díky tomu bude tato euforie pokračovat i v dalších letech.
A jak to shrnul hh, dovolím si shrnout jenom Slovensko:
*v roce 2015 nejvyšší rozestavěnost v historii s nejvíce proinvestovanými prostředky na dálniční síti (přes 130 km)
*v roce 2015 nejvíce odevzdaných dálničních km v historii (přes 56 km)
*rozestavění nejdelšího dálničního tunelu Višňové (7,5 km, D1)
*rozestavění nejvyššího dálničního mostu na Slovensku vůbec (Valy, D3 Svrčinovec - Skalité, výška 85m)
*tendrování dalších téměř 90 km D/R (D1 Prešov, D1 Košice, D3 Čadca - Svrčinovec, D4 Jarovce - Rača, R7 Bratislava - Holice)
Stejně tak je to zásluha let minulých a stejně tak díky tomu bude tato euforie pokračovat i v dalších letech.
Re: PF 2016
(pridal bych jeste jako prelom/uspech elektronickou dalnicni znamku)Diaľničiar píše:Přidávám se k přáním všeho dobrého všem i v příštím roce.
A jak to shrnul hh, dovolím si shrnout jenom Slovensko:
*v roce 2015 nejvyšší rozestavěnost v historii s nejvíce proinvestovanými prostředky na dálniční síti (přes 130 km)
*v roce 2015 nejvíce odevzdaných dálničních km v historii (přes 56 km)
*rozestavění nejdelšího dálničního tunelu Višňové (7,5 km, D1)
*rozestavění nejvyššího dálničního mostu na Slovensku vůbec (Valy, D3 Svrčinovec - Skalité, výška 85m)
*tendrování dalších téměř 90 km D/R (D1 Prešov, D1 Košice, D3 Čadca - Svrčinovec, D4 Jarovce - Rača, R7 Bratislava - Holice)
Stejně tak je to zásluha let minulých a stejně tak díky tomu bude tato euforie pokračovat i v dalších letech.
-
- VIP
- Příspěvky: 22562
- Registrován: 15.3.2009 20:16:13
- Bydliště: EU, IL
Re: PF 2016
Já také, ale platnost je až od roku 2016 a já to psal jakože za rok 2015
Re: PF 2016
Diaľničiar: A nebylo by nejlepší dát to hezky zase dohromady? Značení máme skoro stejný, jednou stavíme více dálnic my, jednou zase vy, my by jsme od vás vyzobali to, co zatím schází nám, to samé vyzobete vy zase od nás, pár našich blbců může odejít k vám, pár idiotů zase od vás k nám, byl by větší tlak na realizaci D49/R6..., čo?
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: PF 2016
To už by možná bylo lepší vrátit se k CK mocnářství, SK už má značky rakouské ...
ps. vraťme se prosím k tématu = hodnocení 2015 na českých dálnicích
ps. vraťme se prosím k tématu = hodnocení 2015 na českých dálnicích
Re: PF 2016
Přeji Vám všem příjemné svátky a hodně pěkných dárků (nejen) z oboru silničních a dálničních staveb na příští rok.
Re: PF 2016
Také se připojuji a všem silničním nadšencům z fóra přeji hodně zdraví, štěstí, úspěchů a najetých kilometrů bez nehod v roce 2016 A společné přání, ať se toho pro nás staví co nejvíce