Coby kdyby na D8
Re: Coby kdyby na D8
Změnu vodních poměrů hlásí obce a občani ze širší oblasti, už nějákou dobu z Prackovic (u Labe) , nyní i z Dobkoviček (viz nedávný článek v tématu D8 Řehlovice). Těžko říct, za co může lom, za co stavba a za co případně jen přírodní vlivy. To jen pro upřesnění. Na sesuv měla samozřejmě zásadní vliv voda z lomu, o tom žádná.
Re: Coby kdyby na D8
Milý kolego, vraťte se, prosím, k mému prvnímu příspěvku v tomto vlákně a uvidíte, co se mi na Vašem způsobu "diskuze" nelíbí. Vše ostatní už je pouze vynucená reakce na Váš kolovrátkový systém příspěvků.Lynx píše:MPMP: Dokázal jste pouze a jen že jste troll a ještě to drze přiznáváte - viz to, že přiznáváte že vám od začátku nejde o téma ! Jestli vy řešíte můj způsob komunikace, tak jak hodnotit ten váš ? Když přijdete někam, kde nemáte zájem o téma, prudíte, trollíte a ničte diskuzi ? Vy jste přímo deklaratorní troll, který v tom svém trollingu nevidíte ani nic divného.
Re: Coby kdyby na D8
Já v tom tápu, byla zkritizovaná celá varianta jako neudržitelná, nebo jen ten úsek co se sesul?
Re: Coby kdyby na D8
Cituji z Analýzy: Sesuv by v důsledku vlivu lomové těžby ... vznikl nezávisle na existenci zářezu. Nicméně, ... při neexistenci zářezu by tento sesuv měl menší rozsah a jeho čelo by končilo v prostoru mezi železničním násypem a současnou trasou dálnice. V případě, že by dálniční těleso bylo trasováno identicky se současnou trasou, ale zářez by byl vhodnými technickými prostředky zabezpečen, vznikl by zmíněný kratší sesuv, který by dálnici nepoškodil. Nezajištěný odřez ve dvou úrovních tak byl nevhodnou variantou vedení dálnice.
Není kritizováno trasování, ale technické provedení, které neodpovídá dnešní hydrogeologické situaci v území.
Není kritizováno trasování, ale technické provedení, které neodpovídá dnešní hydrogeologické situaci v území.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: Coby kdyby na D8
Ad VODA: Abych nekřivdil pouze lomu. V posledních 20 letech v Ústeckém kraji více prší. Oproti dlouhodobému srážkovému normálu (1961-1990) pršelo od roku 1996 nadprůměrně 14x (8x o více než 10%) a pouze 1x podprůměrně o více než 10%. A také 17x nad průměrem ČR v daném roce.
Něco se změnilo (Klima a jezera?) http://portal.chmi.cz/historicka-data/p ... mni-srazky
Něco se změnilo (Klima a jezera?) http://portal.chmi.cz/historicka-data/p ... mni-srazky
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: Coby kdyby na D8
Nebudu se opakovat jak kolovrátek pořád dokola. Bylo to v tématu D0805. Že je zaplevelené tak, že se v něm nedá vyznat, není můj problém. Já věci stále dokola nekopíruji.Lynx píše:V této diskuzi zatím tento argument nepadnul a to že úmyslně přehlížím něco co jste někdy před 4 lety napsal někde jinde, to snad nemůžete myslet vážně ? !
Re: Coby kdyby na D8
MPMP: K vašemu soustavnému trollingu odvádějícímu pozornost od tématu, čímž se ani netajíte, se vracet nehodlám. Pokud nemáte nic k tématu, tak alespoň neobtěžujte.
Kubajsu: Máme tady posudek k sesuvu, ke kterému se někteří z nás, vás nevyjímaje, nedokážou postavit. Vymlouváte se na kolovrátek a že se vám nechce, ale přesto sem cosi píšete. Dosti chabé výmluvy. Bylo by dobré si vybrat, zda diskutovat chcete a nebo nikoliv. A ne se vymlouvat, že sice prý nějáký argument máte, ale nechcete ho sem psát, protože jste ho napsal před 4 lety někde jinde
Sosa: Vám odpověděl pan Houdini.
Kubajsu: Máme tady posudek k sesuvu, ke kterému se někteří z nás, vás nevyjímaje, nedokážou postavit. Vymlouváte se na kolovrátek a že se vám nechce, ale přesto sem cosi píšete. Dosti chabé výmluvy. Bylo by dobré si vybrat, zda diskutovat chcete a nebo nikoliv. A ne se vymlouvat, že sice prý nějáký argument máte, ale nechcete ho sem psát, protože jste ho napsal před 4 lety někde jinde
Sosa: Vám odpověděl pan Houdini.
Re: Coby kdyby na D8
Děkuji za velice zajímavý poznatek s deštěm. Že by měla Milada takový vliv ? Tedy myslím, samozřejmě to jezero ... + jezero Most a další drobnější plochy.Houdini píše:Ad VODA: Abych nekřivdil pouze lomu. V posledních 20 letech v Ústeckém kraji více prší. Oproti dlouhodobému srážkovému normálu (1961-1990) pršelo od roku 1996 nadprůměrně 14x (8x o více než 10%) a pouze 1x podprůměrně o více než 10%. A také 17x nad průměrem ČR v daném roce.
Něco se změnilo (Klima a jezera?) http://portal.chmi.cz/historicka-data/p ... mni-srazky
Každopádně je to věc k dalšímu sledování. Jezer bude v Podkrušnohoří postupně přibývat, už se skoro naplnil Medard u Sokolova. Ten jakoby už svým jménem předznamenával, že bude jeho vlivem pršet Podkrušnohoří je ve srážkovém stínu Krušných hor, takže to tam bylo obvykle dešťově hodně slabé, ale třeba to ten nárůst vodních ploch opravdu posune jinam.
Re: Coby kdyby na D8
Opravdu netuším, těch vlivů asi bude více. Ale například pokud by vlivem změny klimatu přicházelo více srážek od jihozápadu tak srážkový stín Krušných hor nenastane.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: Coby kdyby na D8
Srazky prichazeji vetsinove porad ze stejneho smeru (Z - SZ). Na tom se podepisuji vetsi formaty nez jezirka formatu Milady.
Re: Coby kdyby na D8
Tři měsíce po otevření D8: okolní obce si oddechly, nestabilní svah stále omezuje provoz
https://www.irozhlas.cz/regiony/_1703171128_
Podle tohoto měsíc starého článku se neví, kdy se dálnice plně otevře. Čeká se prý na doporučení rady monitoringu, která svůj souhlas stále odkládá. Podle Pošvářové mohou úpravy trvat i rok - nějáké bližší odůvodnění tohoto názoru článek bohužel neobsahuje.
https://www.irozhlas.cz/regiony/_1703171128_
Podle tohoto měsíc starého článku se neví, kdy se dálnice plně otevře. Čeká se prý na doporučení rady monitoringu, která svůj souhlas stále odkládá. Podle Pošvářové mohou úpravy trvat i rok - nějáké bližší odůvodnění tohoto názoru článek bohužel neobsahuje.
Re: Coby kdyby na D8
Takže alespoň jednou za čas smysluplný projekt na dotace. / na rozdíl od nesmyslných školeni a podobných kravin, které jenom čerpají peníze a nic z toho není /
Re: Coby kdyby na D8
Lávka pro pěší a cyklisty by byla vhodná i na severním konci veltruského parku, jako součást mostu D8. Škoda že se na to při stavbě nepamatovalo.
Re: Coby kdyby na D8
Já tam nedávno studoval, jestli by se nedalo zprovoznit pro pěší tohle, ale asi dost špatně .....
https://mapy.cz/s/1BLW1
Bylo by to rozhodně zajímavé , ale dost nepraktické. Kromě toho nevím zda je to vůbec možné, aby pěší chodili po mostě kde vede VTL plynovod.
https://mapy.cz/s/1BLW1
Bylo by to rozhodně zajímavé , ale dost nepraktické. Kromě toho nevím zda je to vůbec možné, aby pěší chodili po mostě kde vede VTL plynovod.
Re: Coby kdyby na D8
To je moc blízko silničnímu mostu, po kterém vede normální chodník. U Nových Ouholic/Vepřeku by to bylo turisticky zajímavější, mít možnost projít zámecký park a nemuset se vracet stejnou cestou.
Možná by ta lávka šla podvěsit podobně jako u Komořan.
Možná by ta lávka šla podvěsit podobně jako u Komořan.
Re: Coby kdyby na D8
O tom žádná. Já jen, když jsem to viděl, tak mě napadlo, že by to bylo zajímavé přes takovou "klenbu" přecházet. Daleko praktičtější z hlediska využití by ale byla vámi zmíněná lávka zavěšená pod dálnicí.
Re: Coby kdyby na D8
D8 byla slavně otevřena, ale stále nezvládne plný provoz. Kdy to skončí?
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/d8- ... &source=hp
Záběry ze stavby, hovoří člověk z České geologické služby, mluvčí ŘSD Rýdl .....
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/d8- ... &source=hp
Záběry ze stavby, hovoří člověk z České geologické služby, mluvčí ŘSD Rýdl .....
Re: Coby kdyby na D8
Příspěvek po dlouhé době NEOBSAHUJE invektivy nikoho proti nikomu. Kupodivu i Rýdl se dá jakž takž poslouchat. Ale Rýdl je Rýdl....
Re: Coby kdyby na D8
Váš příspěvek obsahuje obvinění, jakoby snad minulé příspěvky nějáké invektivy obsahovaly. Takže jaké přesně invektivy obsahuje například můj poslední předchozí příspěvek, kote ?kot píše:Příspěvek po dlouhé době NEOBSAHUJE invektivy nikoho proti nikomu.
Nevím proč se stále do druhého navážíte. Ta snaha vyvolat konflikt je opravdu z vaší strany (obecně příznivců povrchové varianty) velmi urputná. Oč méně máte argumentů, o to více jste agresivní.Lynx píše:O tom žádná. Já jen, když jsem to viděl, tak mě napadlo, že by to bylo zajímavé přes takovou "klenbu" přecházet. Daleko praktičtější z hlediska využití by ale byla vámi zmíněná lávka zavěšená pod dálnicí.
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coby kdyby na D8
Pane Lynxi, že si nedáte pokoj.
Takhle vztahovačného člověka reagujícího přehnaně podrážděně na sebemenší podnět jsem v životě neviděl.
Trochu nadhledu člověče...
Takhle vztahovačného člověka reagujícího přehnaně podrážděně na sebemenší podnět jsem v životě neviděl.
Trochu nadhledu člověče...
Re: Coby kdyby na D8
2 lynx: Omlouvám se, že jsem můj komentář neformuloval jasněji. Poslechl jsem si poctivě 29 minut TELEVIZNÍHO PŘÍSPĚVKU, ve kterém nebyly žádné invektivy nikoho proti nikomu. Doposud každý komentář z medií byl psán či natáčen vyhroceně a konfliktně. Tento příspěvek SEZNAMU mi přišel věcný a korektní. K tomu směřoval můj komentář.
Re: Coby kdyby na D8
Ok, v tom případě se omlouvám i já vám za zbytečnou obrannou reakci. Co se týče tématu, tak jsem zvědav, kdy to konečně otevřou. Před půl rokem taky hovořili o řádu týdnů a kde nic, tu nic. Pokud se opravdu nic nehýbe (svah ani podpěry), tak mi připadá, že jak na to dříve dost kašlali a nebrali na vědomí varovné příznaky, tak teď šli do opačného extrému a že to s opatrností zase naopak přehánějí.
Re: Coby kdyby na D8
Problém je asi v tom, že kauza je natolik zmedializovaná, že se asi i ŘSD začalo trochu /hodně/ bát a je asi více než opatrné. Na základě toho se otevření prodlužuje více než třeba. Fabuluji...
Re: Coby kdyby na D8
Tak se D8 před volbami nakonec přeci jen snad plně zprovozní.
Teď ještě abychom se dočkali vyšetření tohoto kolosálního průšvihu a vyvození důsledků. To že nikdo nenese za nic odpovědnost je skandální. Někdo snad tu stavbu projektoval, někdo dozoroval, někdo psal posudky hrubě neodpovídající realitě atd. ? ! Miliardové škody a kde nic, tu nic. Nikdo za nic nemůže a příště to můžeme zprasit stejně a nikomu se nic nestane. Je skandální, že to i současná garnitura usilovně mete pod koberec
Teď ještě abychom se dočkali vyšetření tohoto kolosálního průšvihu a vyvození důsledků. To že nikdo nenese za nic odpovědnost je skandální. Někdo snad tu stavbu projektoval, někdo dozoroval, někdo psal posudky hrubě neodpovídající realitě atd. ? ! Miliardové škody a kde nic, tu nic. Nikdo za nic nemůže a příště to můžeme zprasit stejně a nikomu se nic nestane. Je skandální, že to i současná garnitura usilovně mete pod koberec
Re: Coby kdyby na D8
Obrazem: Už se to moc nehýbe. Dálnice D8 do Drážďan je po 33 letech otevřena, stavba pokračuje
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/dalni ... 590604f2e/
Je tam pár zajímavých fotek, mj. ze zajištění estakády. Doteď jsem netušil, že je násep na začátku estakády obestavěn kotvenou opěrnou zdí. Pořád se mluvilo jen o injektáži pod pilíři, o tomhle čtu poprvé. Jen se mi nezdá, že by šla ta opěrka opravdu do hloubky 50 metrů, jak tvrdí novinář. Ale třeba ano.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/dalni ... 590604f2e/
Je tam pár zajímavých fotek, mj. ze zajištění estakády. Doteď jsem netušil, že je násep na začátku estakády obestavěn kotvenou opěrnou zdí. Pořád se mluvilo jen o injektáži pod pilíři, o tomhle čtu poprvé. Jen se mi nezdá, že by šla ta opěrka opravdu do hloubky 50 metrů, jak tvrdí novinář. Ale třeba ano.