doprava ve volebních programech

Off-topic pokec
Odpovědět
martas
Příspěvky: 2487
Registrován: 18.5.2009 20:17:17
Bydliště: Choceň

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od martas »

Shrnutí vládních slibů/plánů a reality: https://ct24.ceskatelevize.cz/domaci/33 ... -spokojena
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Standa »

Není to přímo "doprava ve volebních programech", ale dost to souvisí. Docela se obávám možné další změny Stavebního zákona v případě vlády předpokládané "pětikoalice" - zejména opětovného zvýšení možností škodit pro různé ekoaktivisty a nimbysty. Jak reálně vidíte možnost, že by ODS ustoupila Pirátům (a Starostům?) a umožnila v podstatě návrat do stavu před včera schválenou verzí?
MPMP
Příspěvky: 3305
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od MPMP »

Reálně, bohužel. pokud bude taková koalice vládnout, první 2 roky se ponesou v duchu "Všechno, co udělal Babiš je špatně a my to od základu změníme, nejlépe ihned a nejlépe k opačnému extrému".
jozka
Příspěvky: 2782
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od jozka »

Bude otazka, co prevazi u ODS. Jejich celkem dlouhodoba naklonnost k developerum nebo proklamovane heslo "vsechno spatne".
Lynx
Příspěvky: 3697
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Lynx »

Dost pravděpodobný scénář je, že Fiala alias čivava dostane po volbách jednosměrnou nezpáteční jízdenku domů do Brna a ODS ovládne jihočeský klan pod vedení sluhy kmotrů Kuby a naváže na starou dobrou korupčně-klientelistickou ODS a nebude jim činit problém vládnout s Andrejem. Což je sice morálně pochybné (tedy to napojení na kmotry), ale pro výstavbu silnic a dálnic to bude asi dobře. Kuba se angažuje i v urychlení dostavby D3. Rozhodně lepší varianta, než jakákoliv vláda s Piráty.
kot
Příspěvky: 10504
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od kot »

Obávám se, že se ukáže naplno teze pana kolegy MPMP. Tedy "ode zdi ke zdi"... :zvraci:
Lynx
Příspěvky: 3697
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Lynx »

Proto kdo chce rozvoj dopravy, tak mu nezbývá než volit ANO nebo SPD. Možná Přísahu. Možná Trikolóru, ale tam to není dobré kvůli velkému riziku propadnutí hlasů. Rozhodně nevolit ani jednu z destrukčních koalic, jejichž jediným programem je být proti všemu co kdy udělal nebo chtěl udělat Babiš.
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Standa »

Díky za názory, v podstatě se po volbách může stát cokoli. Každopádně nás asi (opět) čekají "zajímavé časy" ;) .
Lynx
Příspěvky: 3697
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Lynx »

V podstatě ano. Ale Miloš už dal jasně najevo, že sestavením vlády pověří Andreje, co by předsedu nejsilnější strany (koalice neuznává jako nejsilnější stranu). A Andrej velmi pravděpodobně nabídne koalici SPD a ODS.
Je otázka, zda jim hlasy budou stačit na většinu, ale mohly by. Taky je velká otázka, kdo se do parlamentu dostane a kdo ne (KSČM, ČSSD, Přísaha, Trikolóra .... jsou na hraně), což bude ovlivňovat tu většinu. Vyvinout se to může různě, zajímavé to bude určitě.
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Aram96 »

Zabíhá se už trochu jinam, ale jen malá poznámka: Myslím, že Andrej rozhodně nenabídne koalici SPD. Pokud by to udělal, tak nastane velký rozkol v samotném ANO a velmi pravděpodobně z něj odejdou už i poslední zbytky lidí, kteří alespoň mají něco v hlavě. A Andrej si toho je moc dobře vědom. ;) To opravdu vznikne spíše koalice ANO s Přísahou + někým, pokud se samozřejmě dostanou.
Pro mě je strašák, co se týče dopravy, prostě Pirátská strana, ale to hlavně kvůli jednotlivcům ve straně. Vítězný kandidát na ministra dopravy sice má některé myšlenky IMHO naprosto zvrácené, nicméně si nedovolí prostě zatrhnout stavbu nějaké rozestavěné dálnice. A nevím proč si někdo myslí, že kdyby volil SPOLU, tak tím zároveň "ohrožuje" dopravu, protože SPOLU možná vytvoří koalici právě s Piráty. To, že budou Piráti ve vládě S NĚKÝM prostě neznamená, že se přestanou stavět dálnice. Myslím, že by s tím měly problém všechny strany ve SPOLU a stejně tak i STAN. A v tu chvíli už jsou Piráti jediní, kdo by chtěl krouhnout silniční výstavbu.
Na druhou stranu, netají se tím, že by teoreticky mohli zvednout nějaké daně .. když si to vezmeme, tak s nimi je naopak vlastně větší šance, že se finance MD zůstanou na alespoň podobné úrovni, jako nyní. SPOLU nechce vyšší daně, chce ubírat na výdajích a to může znamenat právě i MD. :)
A co bude v povolebních vyjednáváních úplně nejdůležitější, je zda budou vyjednávat strany v koalicích jednotlivě či nikoli. U PIRSTANU to vypadá, že ano, tam je to jeden celek, ale u SPOLU si tím nejsem vůbec jistý. Osobně bych si naopak přál "rozdělené" vyjednávání. :)

Co se týče stavebního zákona, ODS má problém především s tím hlavním úřadem - tam si myslím, že je téměř jisté, že by i oni tohle chtěli co nejrychleji změnit. Ostatní 4 strany těch dvou koalic se obávám, že by byly klidně i pro "zvýšení práv" ekoteroristů apod. S tím určitě souhlasím. V těchto stranách totiž není jediný politik, který by měl koule říct, že rychlejší příprava staveb prostě jde ruku v ruce s (alespoň částečným) omezením vlivu těchto individuí, NIMBY a stejně tak i památkářů a všech dotčených orgánů, na jejichž stanoviska se čeká a čeká a čeká a všichni jsou připos*aní cokoli vydat a raději se dovolají na další dotčený orgán a tak pořád dokola. :crazy: Každopádně jsem opravdu zvědav, jak volby dopadnou a jaká vyjednávání se pak uskuteční. Bude to opravdu zajímavé, myslím, že většina voleb (včetně těch posledních) byly proti letošním slabý čajíček. :) Jen mě náladu občas zkazí ten odpad v kampani od Babiše a občas od Okamury.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od krtek700 »

Podle mě už jsme ODS a stavební zákon řešili, ale tak to bylo někde jinde :D.
Postoj ODS je spíš z politického hlediska než z věcného. Pomoci ANu s největším zákonem a současně proti nim bojovat a vykreslovat jako nejhorší by asi nešlo úplně dohromady. Ten úřad nemůže být pro někoho zásadní problém. Prostě nemůžeme udělat strukturu, která pak nebude mít žádnou střechu. Dostálová ještě několikrát opakovala, že i opozice měla v tom svém kompletním pozměňováku ten úřad. Reálně to neověřím, protože nemám sílu na podrobné studování, ale neohradili se proti tomu, tak asi není důvod tomu nevěřit.

Prakticky kritika samotného úřadu nedává smysl. Buď celek špatně, nebo má úřad smysl. Proto bych řekl, že ODS s tím fakt takový problém nemá.
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Aram96 »

Pokud by to tak bylo, tak tím lépe. Mě třeba ale ta myšlenka smysl dává - že většina zákona je dobrá, ale je problém buď s novým velkým úřadem či obecně s přechodem úřadů pod stát .. Resp.mě osobně smysl nedává, ale hlavu a patu ta myšlenka má... ta tvoje předposlední věta mě přijde prostě nesmyslná .. (nebrát nijak ve zlém). Jen mi přijde, že nový stavební zákon obsahuje spoustu dalších věcí k lepšímu i bez nového úřadu či přesunu pod stát.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od krtek700 »

Aram96: To už je debata možná trochu někam jinam, ale tohle je taková tekutá část fóra :D

Tak trochu jinak, odmyslíme si existence státní policie v ČR a máme pouze městské. (lehce jako USA). Někdo se rozhodne, že by bylo lepší mít celostátní policii. Dává smysl, sjednotit policii a nevytvořit ji jednotné velení(prezidium)?
Prostě centralizace bez centrály nedává smysl, ne? Doufám že neřešíme, to, že nemusí vzniknout nový úřad, ale jeho práci by mohl dělat nějaký nabobtnalý odbor ministerstva. To by bylo takový šidítko, že úřad neděláme, ale vlastně to bude stejné, jako kdyby vznikl.

Vždyť přece nemůžu říct, že přechod úřadů pod stát je dobře, ale nikdo je nemá řídit. Vždyť teď je částečně řídí ministerstvo (metodiky atd.) a samosprávy. Jaká je jiná varianta než nejvyšší stavební úřad?

Já si naopak dokážu představit variantu se NSÚ a s ponecháním úředníků samosprávám s nějakým převodem pravomocí. Ne že bych tu variantu vítal, ale spíš mi dává smysl mít lidi co řídí někoho, kdo není 100% jejich podřízený, než mít podřízené, kteří vlastně nemají nadřízené.

Příjde mi, že z jedné strany se vyhrožuje jako kdyby se vytvářel nový úřad z ničeho na něco, co se předtím nedělalo (ten úřad na financování politických stran, či jak se to jmenuje), přitom se vytváří pouze struktura pro řízení již existujícího.
Japao Joe
Příspěvky: 1051
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Japao Joe »

Osobně si myslím, že se té struktuře pouze dává jméno - v současnosti ta řídící struktura vlastně řešila odvolání (ať už na krajích a nebo na ministerstvu). Odpor samosprávy je motivován pouze tím, že přijdou o peníze (vliv). Dokud se nezačalo mluvit o "zestátnění" stavebních úřadů tak samospráva zase "kňučela", že na to dostává od státu málo peněz.
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Aram96 »

Krtku, trochu jsme si nerozuměli .. já s tím problém nemám. Mě ta nová struktura úřadů naopak smysl dává. Jen jsem se snažil napsat pohled, jak se na to asi dívají někteří z opozice (kdyby se odmyslel předvolební souboj ala "jsme proti všemu od Babiše"). ;)

A poslední větou jsem chtěl akorát říct, že i kdyby nová vláda a sněmovna zrušila ten nový úřad atd., tak ten nový stavební zákon bude pořád v mnohém lepší než současná úprava a hlavně tam pořád zůstanou ty důležité částečky do mozaiky vedoucí ke zrychlení stavebních řízení. ;)

Nová struktura je lepší a hlavně je důležité, že když se to dostane o instanci výše, tak ta musí rozhodnout. A ne že odvolací úřad řekne "rozhodli jste špatně" a vrací věc k novému posouzení. Tohle samo o sobě je strašná brzda a přitom totálně zbytečná. Snad se dočkáme toho, že zmizí. A pardon, vnímám legislativu pořád jako něco, co s tímhle tématem souvisí. Už končím. :oops:
MPMP
Příspěvky: 3305
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od MPMP »

Osobně si myslím, že opozice to má v případě nového stavebního zákona velmi těžké: v zásadě s ním souhlasí, ale protože je to vládní návrh, tak musí být (z principu) proti němu. Tak hledají, proti čemu by se mohli vymezit (aby "neztratili trvář") a zárověň aby to, proti čemu protestují nevedlo ke shození celého zákona.
Jak prosté, milý Watsone.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od krtek700 »

Tak to jsme si ale nerozuměli, já se tě nesnažil přesvědčovat, protože bych si myslel že s tím máš problém. Já se ti snažil oponovat tím, že něco jako zrušení nejvyššího stavebního úřadu a ponechání smyslu zákona existuje. To není otázka ani nějakého specifika tohoto zákona, ale elementární logiky. U všeho musí existovat struktura řízení a předpokládám, že ODS nemá nějakou inovativní novinku, jak se tomu vyhnout. Pokud nemají, tak už je to opravdu jenom hra se jménem a politikou. Na první dobrou prostě občan nechce aby vznikal nějaký nový úřad atd, nedej bože se nabíralo 10 000 nových úředníků a hledalo se jim místo kde budou sedět. (tak se to prezentuje)

Pak přijde Holub, napíše svůj canc a Seznam to pošle na titulku jako hlavní zprávu. Mimochodem už to zase nemají jako názor, ale zprávu. Nebudu to dávat samostatně do blábolů, když se to hodí tematicky sem.

Největší zrada stavebního zákona. Proč nebude fungovat?
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/nejv ... -internetu
Rozhodli tím, že současné stavební úřady na obcích budou do dvou let zrušeny a že je nahradí centralizovaný Nejvyšší stavební úřad.
Poslanec Kupka a jeho kolegové, kteří zahajovali politickou kariéru na obecních úřadech, přesně vědí, co tím chtějí říci. Jejich věcné argumenty se však v debatách zákonodárců míjely s názorem těch, kdo s prací na obci zkušenost neměli a zákon odhlasovali.
To je přesně ono "novinář" několikrát zmiňuje superúřad atd.

Já si nemůžu pomoci, ale ocituji pár částí, protože to jsou neuvěřitelné hlody.
představili technokratický model státního „superúřadu“, který by dokázal sám povolit stavbu, podobně jako stejně centralizovaná Finanční správa vyřizuje veškeré daně

Starostové a tajemníci zajišťují jejich provoz, náklady včetně úřednických platů však hradí stát – a proto také starostové nesmějí verdikty úředníků ovlivňovat.

Jak vysvětlili Martin Kupka nebo jeho kolega Jan Čižinský (KDU-ČSL), jednání mezi všemi referáty moderuje obvykle tajemník úřadu či komise zřízené starostou. Napříště většinu těchto odborností pod sebe stáhne a bude řídit šéf superúřadu.

Ponížení starostové mohou transformaci stavebních úřadů sabotovat třeba tím, že zablokují přechod svých úředníků do státních služeb, případně je mohou vypovědět z obecních budov. Nedělalo by jim větší potíž rozbít povolovací řízení na jakoukoli stavbu. Nový model zkomplikuje jenom to, že obce vznik nových úřadů aktivně nepodpoří.

Starostové nemají a nebudou mít zájem stavby na svém katastru zdržovat. Vesměs schvalují některé novinky .... Přesto mohou jen zpovzdálí sledovat, jak dosavadní agendu přebírá shora dosazený technokrat, „který nemá vztah k území, o kterém rozhoduje“.

Autoři zákona se pochybnosti nesnažili rozptýlit, proto se spojenci obcí z koalic Piráti + Starostové a Spolu ani při úterní debatě ve Sněmovně netajili, že se ještě zákon pokusí zrušit, buď po volbách pomocí nové většiny ve Sněmovně, nebo pomocí soudů.

Nejvyšší stavební úřad vznikne v lednu 2022. Do roka by měl být naplněn zaměstnanci a od července 2023 agendu povolování staveb definitivě převzít.
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Aram96 »

Ano, taktéž jsem četl. Za mě do blábolů a hned. :) A jinak už si rozumíme. Je jasné, že nelze provést reorganizaci ale bez nejvyššího úřadu. Myslel jsem to tak, že buď reorganizace nebo žádná reorganizace - v tom případě by zůstaly v účinnosti jen ty části zákona, které nesouvisí s reorganizací, ale týkají se řekněme samotného řízení či předpisů apod. A těch je také naštěstí docela dost a podle všeho k lepšímu.
Geo
Příspěvky: 804
Registrován: 11.5.2009 11:06:39

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Geo »

Tam je zabavne sledovat, jak se krouti jako had, kdyz nemuze priznat, ze starostove maji vliv na rozhodovani uradu, a zaroven podstatna cast kritiky je o tom, ze starostove ztrati vliv na rozhodovani uradu.
Mikulik
Příspěvky: 547
Registrován: 23.9.2009 10:29:37

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Mikulik »

Je po volbách roku 2021 a předpokládám, že ministerstvo dopravy bude mít ODS, takže kopíruju zde jejich volební program a navrhuji v roce 2025 udělat menší revizi, co bylo splněno a nebylo splněno.

ROZJEDEME CHYTŘEJŠÍ DOPRAVU
Plán financování dopravních staveb na několik let dopředu.
Konec chaosu v rekonstrukcích silnic a železnic.
Priorita pro nejvytíženější trasy.
Dostavba pražského okruhu a druhé páteřní dálnice z Čech na Moravu (D35).
Napojení na evropskou vysokorychlostní síť.
Vrátíme Prahu zpátky na trasu z Vídně do Berlína.
Inteligentní systémy v dopravě.
Registry vozidel digitálně a bez čekání.

1.2 CHYTRÁ DOPRAVA
PROMYŠLENÁ ŘEŠENÍ MÍSTO MEGALOMANSKÝCH STAVEB.
Na dopravě přímo závisí kvalita každodenního života v naší zemi. Pokud se má Česko dostatečně rozvíjet, neobejde se bez funkční, spolehlivé a bezpečné dopravní sítě, která bude dobře navazovat na sítě našich sousedů. Moderní dopravní infrastruktura stále více vyžaduje inteligentní dopravní systémy a touto cestou se musíme vydat i my. Už nejde o to, kolik se nám podaří „vylít betonu“, ale o to, zda se dokážeme posunout směrem k promyšlenému systémovému plánování.

S tím souvisí i koncepce chytrých měst, která využívají nejmodernější technologie a jsou navzájem propojena kvalitními silnicemi. Vedle toho se budeme soustředit na budování vysokorychlostních železnic a posilování nákladní železniční dopravy, což uleví silničním tahům i přírodě. Namísto megalomanského projektu kanálu Dunaj–Odra–Labe chceme přispět k plošnému budování propojené dopravní sítě, to je ta nejrychlejší cesta ke kvalitnímu životu ve všech našich regionech.

Nezbytnou podmínkou rozvoje infrastruktury je zrychlení povolovacích procesů a zkrácení doby přípravy dopravních staveb, která dnes dosahuje ostudných patnáct až sedmnáct let. Další prioritou je efektivnější využívání evropských peněz na modernizaci, opravy i novou výstavbu. Česká republika je tranzitní země, kterou značně zatěžuje mezinárodní přeprava, a právě tady mohou evropské fondy smysluplně pomoci.

RYCHLE, MODERNĚ, UDRŽITELNĚ, BEZPEČNĚ
Podpoříme systémovou integraci jednotlivých dopravních systémů včetně cyklistiky a výstavbu speciálních parkovišť (P+R a další).
Dotáhneme do konce digitalizaci registrů vozidel, aby toho šlo co nejvíce vyřídit z domova.
Zařadíme dopravní výzkum do seznamu výzkumných priorit.
Podpoříme snižování emisí z dopravy ve městech.
Zjednodušíme a zrychlíme přípravu infrastrukturních projektů. Nekoncepční a nepředvídatelné financování dopravních staveb musí skončit.
DÁLNICE A SILNICE
Dostavíme dálniční síť, do konce volebního období přibude nejméně 250 km. Spojení do zahraničí, adekvátní odstavné plochy pro kamiony a městské obchvaty – nic z toho už nesmíme odkládat.
Jednoznačnou prioritu má silniční okruh kolem Prahy, druhé dálniční spojení Čech a Moravy (D35), dokončení D1 (přerovská část) včetně okruhu kolem Brna a další městské okruhy.
Zvýšíme kapacitu vybraných silnic 1. třídy.
Vytvoříme plán údržby a modernizace dálnic a silnic, z něhož bude jasně vyplývat koordinace oprav a systém smysluplných objízdných tras.
Efektivní řízení PPP na D4 a po následném vyhodnocení zvážíme využití tohoto nástroje u dalších projektů dopravní infrastruktury.
Zajistíme, aby ŘSD začalo pracovat profesionálně jako obdobné úřady v západní Evropě.
Tam, kde je to možné, zvýšíme povolenou rychlost mimo obce na 100 km/h (rakouský model) a na vhodných úsecích dálnic na 150 km/h.
Zefektivníme a rozšíříme plošné průběžné vážení kamionů.
ŽELEZNICE
Prioritou je výstavba sítě vysokorychlostních tratí, která odlehčí stávajícím koridorům. Uvolněnou kapacitu koridorů využijeme pro nákladní železniční dopravu.
Vrátíme Česko na železniční mapu Evropy. Podpoříme budování vysokorychlostních tratí z Prahy do Katowic (přes Brno, Přerov a Ostravu), z Prahy do Drážďan (přes Ústí nad Labem) a z Brna do Vídně (přes Břeclav).
Železnice, která usnadňuje život ve městě. Podpoříme budování vlakového spojení v městských aglomeracích a nákladních železničních obchvatů městských center. Podpoříme výstavbu parkovišť u nádraží. Na železnici napojíme velké průmyslové zóny.
Urychlíme elektrifikaci českých železnic, bude tak ekologičtější a znásobíme tím prostor pro přesun nákladní dopravy ze silnic.
Zlepšíme zabezpečení tratí a železničních přejezdů.
Zajistíme transparentní, férová a otevřená výběrová řízení na výstavbu dopravní infrastruktury a provozování železničních tratí.
LETECKÁ A VODNÍ DOPRAVA
Naší vizí je Letiště Václava Havla Praha jako mezinárodní letecký uzel s přímými dálkovými linkami po celém světě (podobně jako letiště Schwechat ve Vídni). Podpoříme výstavbu paralelní dráhy 06/24.
Z letiště do centra rychle. Urychlíme stavbu železničního spojení ruzyňského letiště s Masarykovým nádražím.
Zastavíme další práce na kanálu Dunaj–Odra–Labe, čímž odblokujeme územní rezervy dotčených obcí.
milanek
Příspěvky: 204
Registrován: 25.12.2015 23:43:50

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od milanek »

Mikuliku :ok: Škoda, že hned první věta u dálnic je nesmysl, dostavíme dálnice, to jsem zvědav, jak to chtějí s těmi 250 km zvládnout, když si vezmu, že je rozestavěno 150 km, tak to moc ambiciózní plán není.

Ten konec kanálu by mohl pomoct D55 u Kokor.

Nejvíce jsem ale zvědav na tu D0 a 150 km h našroubovaných na greendeal.
kot
Příspěvky: 10504
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od kot »

Těch 250 km je fakt blábol. Samozřejmě bylo by to sakra dobré, ale bez šance...
Aram96
Příspěvky: 7894
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Aram96 »

Škoda, že tam nemají, že 250 km zahájí. To by bylo super. :)
jozka
Příspěvky: 2782
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od jozka »

Tak ted jen, jestli ten program byl zasazen do realneho rozpoctoveho ramce :-D
Diaľničiar
VIP
Příspěvky: 22548
Registrován: 15.3.2009 20:16:13
Bydliště: EU, IL

Re: doprava ve volebních programech

Příspěvek od Diaľničiar »

Tak politicky předse vždy stačí říct "že my nevládneme sami", že jo a tím pádem to bude takovej miš maš slibů vs. programu vlády a teprva to se bude moct setkat s realitou, která tady je/bude (protože ještě nevládnou). U toho, kdo vládl sám nebo více méně sám, tam se to až takhle obkecat nedá.
za lepší silnice a dálnice
Historie výstavby v HR
čtěte a hlasujte
Odpovědět

Zpět na „Odpočívka Na České dálnici“