Policejní Passaty a jiné rychlé stroje
Re: Policejní Passaty
tak se podivejte, jak passaty zachranuji prahu: idnes. v noci meri prekroceni rychlosti.
uz nevim, co si mam myslet o PCR. jsou 2 varianty:
1. ve skutecnosti passaty pokutuji i myskovace, stredopruhare, lepice na zadek apod., ale tiskove oddeleni je totalne marketingove neschopne, takze vypousti pouze zpravy o buzeraci ridicu merenim rychlosti na prazdne silnici.
2. passaty opravdu jen meri rychlost a v tom pripade to byly vyhozene penize...
uz nevim, co si mam myslet o PCR. jsou 2 varianty:
1. ve skutecnosti passaty pokutuji i myskovace, stredopruhare, lepice na zadek apod., ale tiskove oddeleni je totalne marketingove neschopne, takze vypousti pouze zpravy o buzeraci ridicu merenim rychlosti na prazdne silnici.
2. passaty opravdu jen meri rychlost a v tom pripade to byly vyhozene penize...
Re: Policejní Passaty
Další dva řidiči dostali pokutu za špatný technický stav vozidla. Na místě zaplatil každý 1 300 korun. Jeden z řidičů telefonoval za jízdy a tento přestupek ho stál tisíc korun, tři nedali přednost v jízdě. Za to jim policisté uložili blokovou pokutu ve výši 2 100 korun. Takže "jen" neměřili, akorát to měření je víceméně automatizovaný a přes limit každej druhej, tak to naskáče. A to varovali předem http://zpravy.idnes.cz/nove-policejni-p ... 8_krimi_js že je to extra akce a ne rutina.
Re: Policejní Passaty
Já to moc nechápu ty pašiky znaji všichni, všichni věděli že budou jezdit po Praze... Navíc v noci. Já určitě nejezdim jako svatoušek, 50tku ve městě striktně dodržuju, horší to je mimo obec a hlavně dálnice. Nikdy jsem neplatil pokutu ( nemam antiradar, nevim k čemu )... Pokuty platím zásadně na kole za to že nemam odrazky ve šlapkách nebo za jízdu po chodníku...
PS: Vubec by mi nevadilo kdyby mohli měšťaci zase neomezeně měřit. 50tka má smysl... 130 za slunečného dne na suché cestě ne
PS: Vubec by mi nevadilo kdyby mohli měšťaci zase neomezeně měřit. 50tka má smysl... 130 za slunečného dne na suché cestě ne
Re: Policejní Passaty
Jo a čistě pro informaci, mezi Braníkem a Spořilovem se už na JS zase měří. Asi už stihli nasekat dost cedulí, aby osadili všechny nájezdy a výjezdy v mezilehlé oblasti, takže je to košer. Přežívá jak vlk zákona, tak i koza reality
Re: Policejní Passaty
Ano no osadili, nicméně těm co jedou od P5 na D1 pořád stačí zpomalit jen na tom krátkém úseku... A je to v reálu i vidět ))
Re: Policejní Passaty
To, že význam 130 km/h za hodinu nechápete, neznamená, že nemá smysl. Osobně se domnívám, že už i jen pro nižší spotřebu a vyšší plynulost provozu smysl má...Warcz píše:PS: Vubec by mi nevadilo kdyby mohli měšťaci zase neomezeně měřit. 50tka má smysl... 130 za slunečného dne na suché cestě ne
Čím jezdím: VW Passat 2,0 BiTDI, Honda CBF 1000F
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní Passaty
A co když je mi spotřeba u zadku a dálnice je prázdná?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Policejní Passaty
Tohle jsem jel v Uterý - http://www.youtube.com/watch?v=dymteFKYbs8
Vyborne počasí, Vyborne dohledove podmínky, Široká dalnice, Minimalní provoz a hlavně oplocena dálnice... Pruměrná rychlost 160Km/h
Vyborne počasí, Vyborne dohledove podmínky, Široká dalnice, Minimalní provoz a hlavně oplocena dálnice... Pruměrná rychlost 160Km/h
Re: Policejní Passaty
A co to bylo jak to tam stebou parkrat hazelo?Warcz píše:Tohle jsem jel v Uterý - http://www.youtube.com/watch?v=dymteFKYbs8
Vyborne počasí, Vyborne dohledove podmínky, Široká dalnice, Minimalní provoz a hlavně oplocena dálnice... Pruměrná rychlost 160Km/h
Re: Policejní Passaty
Kdy ? V jakem čase ?
EDIT: asi už chapu ten začátek. Vysvětloval jsem systém Hydractive... Je to na dlouhé povídání ale řikal jsem spolujezci že bych takhle mohl jet celý usek a stejně bych to auto nerohoupal do sinusovky ( houpavý pohyb kastle )... Jinak s ničim jiným už po D1 nejezdím...
http://www.youtube.com/watch?v=gv75ZY1afJM
http://www.youtube.com/watch?v=GYcozVxm2Qg
EDIT: asi už chapu ten začátek. Vysvětloval jsem systém Hydractive... Je to na dlouhé povídání ale řikal jsem spolujezci že bych takhle mohl jet celý usek a stejně bych to auto nerohoupal do sinusovky ( houpavý pohyb kastle )... Jinak s ničim jiným už po D1 nejezdím...
http://www.youtube.com/watch?v=gv75ZY1afJM
http://www.youtube.com/watch?v=GYcozVxm2Qg
Naposledy upravil(a) Warcz dne 16.4.2009 20:43:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Policejní Passaty
Prvni je 0:35, dalsi sem tam jeste nekde videl mmnt dohledamWarcz píše:Kdy ? V jakem čase ?
Re: Policejní Passaty
Aha test podozku, njnKotislaw píše:Prvni je 0:35, dalsi sem tam jeste nekde videl mmnt dohledamWarcz píše:Kdy ? V jakem čase ?
Re: Policejní Passaty
jj test hydractive - http://www.youtube.com/watch?v=GYcozVxm2Qg viz edit přispěvku výše...
Re: Policejní Passaty
to je ale nesmysl, když najedu pod Krčí a na Krči sjedu, tak vůbec nejsem v žádném úsekovém měření.jonáš píše:Jo a čistě pro informaci, mezi Braníkem a Spořilovem se už na JS zase měří. Asi už stihli nasekat dost cedulí, aby osadili všechny nájezdy a výjezdy v mezilehlé oblasti, takže je to košer. Přežívá jak vlk zákona, tak i koza reality
tedy jestli jsou ty značky i tady
potom dopravní značení neodpovídá situaci a mělo by být odstraněno
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Policejní Passaty
Není řečeno, jak maximálně dlouhý úsek to může být, to co měří MP. Čili teoreticky by podle mne šlo označit při vjezdu do města začátek měřeného úseku a jeho konec opět ohlásit až při výjezdu z města a v tom případě by celý úsek ve městě byl měřený, určitě však v případě, že by toto nějaké město využilo, tak bude soud o to, zda-li to takto může být vykládáno.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Policejní Passaty
Jak poznat policejní passat
http://sportauta.cz/2009/02/03/jak-pozn ... ni-passat/
VW Passat R36 je velice rychlé autíčko a ve spojení s policií velice nebezpečné. Zvláště pro vaše řidičské průkazy. Proto je dobré mít trošku přehled o výbavě pro měření rychlosti a vzhledu auta.
Pohonnou jednotkou passatu je šestiválec FSI o objemu 3,6 s výkonem 220kW. Nejvyšší udávaná rychlost je 250 km/h a zrychlení na 100 km/h proběhen za 5,6s. Policejní verze je zřejmě těžší o policejní výbavu, ale i přesto nemá většina aut moc šancí.
Měřicí zařízení je typu Polcam. Detektor radarů vám nepomůže, protože toto zařízení nevysílá žádný paprsek. Měření se děje pomocí kamer vepředu a vzadu na vozidle a zaznamenáváním rychlosti meřicího vozidla. Z čehož vyplývá, že policejní auto musí jet před vámi, nebo za vámi a musí jet přibližně stejnou rychlostí, jakou jedete vy. Měření v protisměru taktéž není možné.
Předpokládejme, že valná většina passatů na silnicích je sedan, nebo kombi stříbrné barvy. Policejních vozů je celkem 16 a jsou pouze ve verzi sedan. Použité barvy jsou modro-stříbrná, tmavě modrá, černá a tmavě šedá.
Passat R36 má na víku kufru nápis R36, policie nápis pravděpodobně neodstraňuje. Důležité jsou 2 výrazné chromované koncovky výfuků a dvě odrazky na zadním nárazníku. Foto vydá za tisíc slov.
A běžná verze. Chybí odrazky, nápis a výfuky.
A policejní verze má navíc anténu na střeše.
Přední maska verze R36 je matně chromovaná, má jiné uspořádání žeber před chladičem a nápis R36. Taktéž si můžeme u policejní verze všimnout výstražných světel v masce a nápisu POLICIE za předním oknem.
A běžná verze.
Při podezření na policejní vůz je důležité nenechat jej jet za vámi, nebo před vám stejnou rychlostí. Jedině tímto způsobem vás mohou změřit. A samozřejmě mohou zaznamenat i jiné přestupky na kameru.
Ve vozidlech mají 80 GB pevný disk a mohou zaznamenat až 300 hodin záznamu.
Technické info PolCam PC 2006:
Schválený rozsah měření je 10 km/h až 299 km/h. Rozsah délky měřeného úseku 50 m až 999999 m. Tzn. musí vás měřit minimálně na dráze 50 m. PolCam PC 2006 (značka schválení typu TCM 162/08 – 4600) byl schválen jako stanovené měřidlo Certifikátem o schválení typu měřidla č. 0111-CS-C016–08.
Při rychlosti 150 km/h ujedete 50 m za cca. 1,2 sekundy. Dobrou obranou může být prudké zrychlení, či zpomalení.
http://sportauta.cz/2009/02/03/jak-pozn ... ni-passat/
VW Passat R36 je velice rychlé autíčko a ve spojení s policií velice nebezpečné. Zvláště pro vaše řidičské průkazy. Proto je dobré mít trošku přehled o výbavě pro měření rychlosti a vzhledu auta.
Pohonnou jednotkou passatu je šestiválec FSI o objemu 3,6 s výkonem 220kW. Nejvyšší udávaná rychlost je 250 km/h a zrychlení na 100 km/h proběhen za 5,6s. Policejní verze je zřejmě těžší o policejní výbavu, ale i přesto nemá většina aut moc šancí.
Měřicí zařízení je typu Polcam. Detektor radarů vám nepomůže, protože toto zařízení nevysílá žádný paprsek. Měření se děje pomocí kamer vepředu a vzadu na vozidle a zaznamenáváním rychlosti meřicího vozidla. Z čehož vyplývá, že policejní auto musí jet před vámi, nebo za vámi a musí jet přibližně stejnou rychlostí, jakou jedete vy. Měření v protisměru taktéž není možné.
Předpokládejme, že valná většina passatů na silnicích je sedan, nebo kombi stříbrné barvy. Policejních vozů je celkem 16 a jsou pouze ve verzi sedan. Použité barvy jsou modro-stříbrná, tmavě modrá, černá a tmavě šedá.
Passat R36 má na víku kufru nápis R36, policie nápis pravděpodobně neodstraňuje. Důležité jsou 2 výrazné chromované koncovky výfuků a dvě odrazky na zadním nárazníku. Foto vydá za tisíc slov.
A běžná verze. Chybí odrazky, nápis a výfuky.
A policejní verze má navíc anténu na střeše.
Přední maska verze R36 je matně chromovaná, má jiné uspořádání žeber před chladičem a nápis R36. Taktéž si můžeme u policejní verze všimnout výstražných světel v masce a nápisu POLICIE za předním oknem.
A běžná verze.
Při podezření na policejní vůz je důležité nenechat jej jet za vámi, nebo před vám stejnou rychlostí. Jedině tímto způsobem vás mohou změřit. A samozřejmě mohou zaznamenat i jiné přestupky na kameru.
Ve vozidlech mají 80 GB pevný disk a mohou zaznamenat až 300 hodin záznamu.
Technické info PolCam PC 2006:
Schválený rozsah měření je 10 km/h až 299 km/h. Rozsah délky měřeného úseku 50 m až 999999 m. Tzn. musí vás měřit minimálně na dráze 50 m. PolCam PC 2006 (značka schválení typu TCM 162/08 – 4600) byl schválen jako stanovené měřidlo Certifikátem o schválení typu měřidla č. 0111-CS-C016–08.
Při rychlosti 150 km/h ujedete 50 m za cca. 1,2 sekundy. Dobrou obranou může být prudké zrychlení, či zpomalení.
Re: Policejní Passaty
Měl jsem za to, že to měří do 199 km/h? 299 km/h to ani nejede, ne?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní Passaty
Do 199 by to byla blbost, ne?
Jak by potom prokazovali rychlost, těm kteří by jeli víc jak 200?
Jinak 299 to pojede, bez omezovače, sice se to tam bude hrabat věčnost ale pojede.
Jak by potom prokazovali rychlost, těm kteří by jeli víc jak 200?
Jinak 299 to pojede, bez omezovače, sice se to tam bude hrabat věčnost ale pojede.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Policejní Passaty
No, právě že nijak! Slyšel jsem to, že to je celý ten hlavní provar passatů, že pokud dokážete jet přes 200 a dostatečně zrychlovat celou tu dobu, pak Vás sice mohou změřit i nad, ale výsledek už není certifikovaný, tudíž Vám mohou dát pokutu za něco jiného (obykle třeba nalepení se na někoho, podjetí zprava atp...) ale nedokážou Vám oficiálně tu rychlost. Osobní zkušenost nemám, 200 km/h mě to jede jen tak tak, já vidět Passata, spíš brzdím. Je to JPP. Chtělo by to vidět ten certifikát měřidla.Martin z Ostravy píše:Do 199 by to byla blbost, ne?
Jak by potom prokazovali rychlost, těm kteří by jeli víc jak 200?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Policejní Passaty
Oni vlastně ani ty co jezdí 200 nechytají, berou za 152 a podobné cifry.
Takže jim to vlastně do těch 199 bohatě dostačuje.
Jinak certifikát, respektive potvrzení od metrologického úřadu by měli vozit u sebe, tak se nech zastavit a požádej je ať ti ho ukážou.
Takže jim to vlastně do těch 199 bohatě dostačuje.
Jinak certifikát, respektive potvrzení od metrologického úřadu by měli vozit u sebe, tak se nech zastavit a požádej je ať ti ho ukážou.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Policejní Passaty
199 je totalní blbost. V Nizozemsku používají identický systém nejenom ve V6 Passatech a tamější hoši se s tím moc nemazlí. Viz třeba
http://www.youtube.com/watch?v=2217Dsh5FKM
http://www.youtube.com/watch?v=cvv1azmvChY
http://www.youtube.com/watch?v=W2xVg4ItbR8
http://www.youtube.com/watch?v=XsvPnolCRTQ
Mimochodem můžete si taky nastudovat jak systém reaguje. Není příliš možností, jak se měření vyhnout, pokud je Passat nablízku. Lepší je měření se úplně vyhnout a na sebe neupozornit, v českých podmínkách to není problém.
http://www.youtube.com/watch?v=2217Dsh5FKM
http://www.youtube.com/watch?v=cvv1azmvChY
http://www.youtube.com/watch?v=W2xVg4ItbR8
http://www.youtube.com/watch?v=XsvPnolCRTQ
Mimochodem můžete si taky nastudovat jak systém reaguje. Není příliš možností, jak se měření vyhnout, pokud je Passat nablízku. Lepší je měření se úplně vyhnout a na sebe neupozornit, v českých podmínkách to není problém.
Re: Policejní Passaty
tak jest, bohuželMartin z Ostravy píše:Oni vlastně ani ty co jezdí 200 nechytají, berou za 152 a podobné cifry.
a více než 50kmh je už nad 180 a to stačí
ledaže by s nima kroužilo i ST, pak by to mohli i vymáhat
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Policejní Passaty
Policejní passaty dohánějí řidiče na dálnicích
10. června 2009 0:00
Střední Čechy - Když před časem sedmadvacetiletého Petra ze středních Čech předjel na dálnici vůz Volkswagen Passat, okamžitě šlápl na brzdu. Uvědomil si totiž, že by to mohl být jeden z pěti vozů, které několik měsíců používá středočeská policie na svých dálničních odděleních. Neoznačená a dobře vybavená auta „dohánějí“ na dálnicích nedisciplinované řidiče.
„Nevím jistě, jestli to bylo policejní auto, ale myslím si, že ano. Připadá mi nefér, že nepoznám, že je policejní na první pohled,“ postěžoval si Petr. Středočeský policejní šéf Václav Kučera ale kritiku odmítá. „Nefér je jezdit rychle, když je na dálnici maximální rychlost 130 kilometrů v hodině,“ řekl.
S passaty je naopak velmi spokojený. V terénu jsou podle něj každý den, amá dokonce pocit, že od chvíle, kdy vyráží neoznačené vozy na dálnice ve středních Čechách, se řidiči zklidnili.
„Jsem spokojený, situace na dálnicích není až tak dramatická a i používáním passatů se zklidnila. Auta mají preventivní charakter i v tom, že nikdo nepozná, že jsou v nich policisté. A spíš než sledovat, jestli za nimi passat nejede, se vyplatí jet pomaleji,“ doplnil.
Aktuální čísla o počtu zkontrolovaných řidičů a počtu přestupků Kučera nemá, jen ve zkušebním provozu však policisté zjistili, že motoristé na rovném úseku dálnice dokáží překročit nejvyšší povolenou rychlost i o několik desítek kilometrů v hodině. Testovalo se celkem v 58 případech a policisté zaznamenali 175 přestupků. Z toho 80 spočívalo v překročení nejvyšší povolené rychlosti. Dálniční oddělení Nová Ves zdokumentovalo případy, při nichž řidiči jeli rychlostí 205, 211 a dokonce 215 kilometrů v hodině. Podle Kučery však lze říci, že řidič jedoucí více než 200 kilometrovou rychlostí je spíše výjimka.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - střední čechy (střed)
Autor:
(zuč)
Je skvělé, že si středočeský policejní šéf své výsledky chválí, ale já jsem žádnou změnu k lepšímu nepozoroval. Vyhozené peníze.
10. června 2009 0:00
Střední Čechy - Když před časem sedmadvacetiletého Petra ze středních Čech předjel na dálnici vůz Volkswagen Passat, okamžitě šlápl na brzdu. Uvědomil si totiž, že by to mohl být jeden z pěti vozů, které několik měsíců používá středočeská policie na svých dálničních odděleních. Neoznačená a dobře vybavená auta „dohánějí“ na dálnicích nedisciplinované řidiče.
„Nevím jistě, jestli to bylo policejní auto, ale myslím si, že ano. Připadá mi nefér, že nepoznám, že je policejní na první pohled,“ postěžoval si Petr. Středočeský policejní šéf Václav Kučera ale kritiku odmítá. „Nefér je jezdit rychle, když je na dálnici maximální rychlost 130 kilometrů v hodině,“ řekl.
S passaty je naopak velmi spokojený. V terénu jsou podle něj každý den, amá dokonce pocit, že od chvíle, kdy vyráží neoznačené vozy na dálnice ve středních Čechách, se řidiči zklidnili.
„Jsem spokojený, situace na dálnicích není až tak dramatická a i používáním passatů se zklidnila. Auta mají preventivní charakter i v tom, že nikdo nepozná, že jsou v nich policisté. A spíš než sledovat, jestli za nimi passat nejede, se vyplatí jet pomaleji,“ doplnil.
Aktuální čísla o počtu zkontrolovaných řidičů a počtu přestupků Kučera nemá, jen ve zkušebním provozu však policisté zjistili, že motoristé na rovném úseku dálnice dokáží překročit nejvyšší povolenou rychlost i o několik desítek kilometrů v hodině. Testovalo se celkem v 58 případech a policisté zaznamenali 175 přestupků. Z toho 80 spočívalo v překročení nejvyšší povolené rychlosti. Dálniční oddělení Nová Ves zdokumentovalo případy, při nichž řidiči jeli rychlostí 205, 211 a dokonce 215 kilometrů v hodině. Podle Kučery však lze říci, že řidič jedoucí více než 200 kilometrovou rychlostí je spíše výjimka.
Regionální mutace| Mladá fronta DNES - střední čechy (střed)
Autor:
(zuč)
Je skvělé, že si středočeský policejní šéf své výsledky chválí, ale já jsem žádnou změnu k lepšímu nepozoroval. Vyhozené peníze.
Re: Policejní Passaty
já se akortát častěji a důkladněji dívám do zpětného zrcátka