Praha všeobecně
Re: Praha všeobecně
co jsem tak letmo koukl do navigace, červená vládla
v rádiu někdo "hlásil", že jede z Modřan do Karlína, již hodinu 20 a ještě tam pořád není
já měl kliku, že "jen" Kbely - Jahodnice
protisměr nevěstil nic dobrého
inu mírně pršelo, tak si cyklisti vzali plechový deštník
v rádiu někdo "hlásil", že jede z Modřan do Karlína, již hodinu 20 a ještě tam pořád není
já měl kliku, že "jen" Kbely - Jahodnice
protisměr nevěstil nic dobrého
inu mírně pršelo, tak si cyklisti vzali plechový deštník
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha všeobecně
No tak ja to vcera nedobrovolne absolvoval z Vysocan do Vrsovic, a pri popojizdeni od Libne na Ohradu, mezi hrbitovy a dolu k Edenu mel dost casu na to si uvedomit, ze z cele te trasy uz v podstate nikde neni souvisly dvoupruh. Praze se podarilo za poslednich x let snizit kapacitu v podstate nekam k polovine. Tak aby to pak cervene nebylo pri jinem nez vikendovem provozu.
Re: Praha všeobecně
Já potřeboval 1:50 na cestu, která běžně trvá hodinu, z toho půlhoďka je napříč celou Prahou... Zavřená Prosecká je teda mazec, minimálně na Sokolovské a Kolbenově. Kombinace deště a státního svátku včera holt vykonala své... Fakt si neumím představit, že se bez 511 a 520 začne stavět ta múk v Hloubětíně na PPO, Devítka se stane slušnou pastí...
OT přesunuto do koše. Jirka L.
OT přesunuto do koše. Jirka L.
Re: Praha všeobecně
Nová rada na magistrátu se rýsuje. Náměstek pro dopravu - Hřib. Není to skvělé?
Re: Praha všeobecně
Tak pokud se budou stavět a připravovat stavby jako za jeho předchozího vládnutí, tak jen palec nahoru.
Žádost o ÚR na zbývající kus MO. Rekonstrukce BM, výstavba HolKy, ZS Dvoreckého a Libeňského mostu, ZS metra D. Prodlužování tramvajových tratí. Vykupování pozemků podél 511. Za mě ok.
Žádost o ÚR na zbývající kus MO. Rekonstrukce BM, výstavba HolKy, ZS Dvoreckého a Libeňského mostu, ZS metra D. Prodlužování tramvajových tratí. Vykupování pozemků podél 511. Za mě ok.
Re: Praha všeobecně
Zatím u MO pouze předělali projekt, takže bude vše dvojnásobně dražší. Nyní uvidíme, jestli opravdu budou chtít MO posunout v přípravě nebo aktivita v MO bude stejná jako u Radlické radiály a ostatních radiál = žádná aktivita. Myslím si, že aktivita v přípravách MO ustane, protože stavět něco pro IAD je pro piráty ideologicky špatně, ale budu příjemně překvapen pokud tomu bude jinak.JakubMD píše:Tak pokud se budou stavět a připravovat stavby jako za jeho předchozího vládnutí, tak jen palec nahoru.
Žádost o ÚR na zbývající kus MO. Rekonstrukce BM, výstavba HolKy, ZS Dvoreckého a Libeňského mostu, ZS metra D. Prodlužování tramvajových tratí. Vykupování pozemků podél 511. Za mě ok.
Dvorecký most už se staví, samozřejmě jen pro MHD, pro IAD most nebude.
Libeňský most se opraví, bude to drahé, nový by vyšel levněji.
511 naštěstí vykupuje stát a kdy město vykoupí další pozemky, které nejsou potřeba pro výstavbu, pro zelené pásy je celkem jedno.
Nějaké nové kousky tramvajových tratí přibudou - třeba ta přes magistrálu u muzea.
Nejvíce peněz na dopravní infrastrukturu spolkne trasa metra D. Bude to opravdu hodně, takže na nějaké MO nebo radiály stejně nebudou peníze.
Dají se očekávat další rekontrukce ulic a s tím spojené mizení parkovacích míst, dále další cyklopruhy a buspruhy na úkor IAD.
Re: Praha všeobecně
Tak zajímavě rozdílné pohledy Jakuba x Anonyma. Mike , Geo a michal ale ze "zklidňování dopravy" / čti ubírání pruhů / nadšením neplesají. Aut přibývá a plochy pro provoz IAD ubývá. O tom žádná...
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praha všeobecně
Investovat, zklidňovat, nebo naopak zprůchodňovat město ve vazbě k IAD se dá dělat postupně, nikoli donekonečna, je třeba balancovat na hraně voličských preferencí, a víme, že jakýkoliv dobrý skutek může být z jedné strany kvitován, z jiné pak trestán.
Takže od současného vedení očekávám silnou vazbu na jeden velký projekt, a mnoho s menší přidanou, ale větší prezentační hodnotou.
Vzhledem k tomu, že se staví metro D, není reálné začít další velkou stavbu. Nicméně to neznamená, že by neměla běžet příprava dalších pokud je po nich veřejná a stálá poptávka.
Pokud chceme reálné kroky ohledně MO? je třeba na příslušné lidi tlačit, dotazovat, vyžadovat termíny a výstupy, a hlavně ve snaze neustávat.
Jinak bude hrozit že tam kde není poptávka, nebude ani nabídka a po dostavbě D nastane na několik let stavební klid.
Takže od současného vedení očekávám silnou vazbu na jeden velký projekt, a mnoho s menší přidanou, ale větší prezentační hodnotou.
Vzhledem k tomu, že se staví metro D, není reálné začít další velkou stavbu. Nicméně to neznamená, že by neměla běžet příprava dalších pokud je po nich veřejná a stálá poptávka.
Pokud chceme reálné kroky ohledně MO? je třeba na příslušné lidi tlačit, dotazovat, vyžadovat termíny a výstupy, a hlavně ve snaze neustávat.
Jinak bude hrozit že tam kde není poptávka, nebude ani nabídka a po dostavbě D nastane na několik let stavební klid.
Re: Praha všeobecně
Metro D se podle harmonogramu bude zprovozňovat celé od Náměstí míru až po Depo Písnice a má stát 100 miliard Kč, hotovo má být na podzim 2029. Kdysi jsem očekával, že se postaví úsek Pankrác - Nové Dvory, který je potřeba nejvíce a pak někdy až zbytek, nicméně se bude stavět metro celé. Podzim 2029 je plánovaný termín, ale u takových to staveb nebývá termín dodržen. Na dostavbu MO budou možná peníze někdy za 10 let, ale to se vláda v Praze několikrát obmění. A co se týká pražanů, tak části pražanů omezování IAD nevadí. U nás v práci jezdí pražáci do práce většinou MHD, autem jezdí lidi z větší dálky, ale to nejsou pražští voliči. Na ulici u nás v Praze je zhruba polovina aut, která nejezdí denně a lidé je mají jen na dopravu na chatu nebo na výlety o víkendu. Část lidí auto v Praze nevlastní vůbec. Vedení Prahy klidně může řidiče v Praze štvát a i tak to nemusí znamenat politickou sebevraždu.
Re: Praha všeobecně
Mohli by konečně definitivně škrtnout východní část městského okruhu, břevnovskou radiálu a další srandy - to by bylo velké plus
Z velkých silničních staveb uvnitř PO Praze chybí nejvýše tak napojení Blanky (ať už zahloubením ulice V Holešovičkách, nějakým raženým tunelem v podobné trase nebo prodloužením Vysočanské radiály). S přimhouřením oka možná i Radlická radiála.
Z velkých silničních staveb uvnitř PO Praze chybí nejvýše tak napojení Blanky (ať už zahloubením ulice V Holešovičkách, nějakým raženým tunelem v podobné trase nebo prodloužením Vysočanské radiály). S přimhouřením oka možná i Radlická radiála.
Re: Praha všeobecně
njn
superkoalice i v Praze
ono to ŽítPrahu prostě neskončí
uvidíme co udělá 511 - jestli se ji dožijem - ale napojení Průmyslové na ŠR, kapacita bobové dráhy za lanovým mostem..., provizorium v napojení VR na Kbelskou...
to vše jen - v mě známé - východní části Prahy
superkoalice i v Praze
ono to ŽítPrahu prostě neskončí
uvidíme co udělá 511 - jestli se ji dožijem - ale napojení Průmyslové na ŠR, kapacita bobové dráhy za lanovým mostem..., provizorium v napojení VR na Kbelskou...
to vše jen - v mě známé - východní části Prahy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Praha všeobecně
Ano, je špatně že s radiálama (Břevnovská, Radlická) nijak nepohnuli. Za mě největší mínus.Anonym píše:Zatím u MO pouze předělali projekt, takže bude vše dvojnásobně dražší. Nyní uvidíme, jestli opravdu budou chtít MO posunout v přípravě nebo aktivita v MO bude stejná jako u Radlické radiály a ostatních radiál = žádná aktivita. Myslím si, že aktivita v přípravách MO ustane, protože stavět něco pro IAD je pro piráty ideologicky špatně, ale budu příjemně překvapen pokud tomu bude jinak.JakubMD píše:Tak pokud se budou stavět a připravovat stavby jako za jeho předchozího vládnutí, tak jen palec nahoru.
Žádost o ÚR na zbývající kus MO. Rekonstrukce BM, výstavba HolKy, ZS Dvoreckého a Libeňského mostu, ZS metra D. Prodlužování tramvajových tratí. Vykupování pozemků podél 511. Za mě ok.
Dvorecký most už se staví, samozřejmě jen pro MHD, pro IAD most nebude.
Libeňský most se opraví, bude to drahé, nový by vyšel levněji.
511 naštěstí vykupuje stát a kdy město vykoupí další pozemky, které nejsou potřeba pro výstavbu, pro zelené pásy je celkem jedno.
Nějaké nové kousky tramvajových tratí přibudou - třeba ta přes magistrálu u muzea.
Nejvíce peněz na dopravní infrastrukturu spolkne trasa metra D. Bude to opravdu hodně, takže na nějaké MO nebo radiály stejně nebudou peníze.
Dají se očekávat další rekontrukce ulic a s tím spojené mizení parkovacích míst, dále další cyklopruhy a buspruhy na úkor IAD.
Osobně bydlím kousek od budoucího Dvoreckého mostu a po Praze používám k přesunu IAD/kolo/MHD. Nejvíce na absenci tohoto mostu nadávám když jedu MHD, při jízdě autem mi most opravdu nechybí.
To, že teď metro D vychází na 100 mld vypadá děsivě, ale za 10 let se to bude jevit jako levná investice. Blanka a prodloužení metra A se stavěla také přes sebe. Jsem optimista a věřím i v dostavbu MO a následné revitalizace magistrály.
Se zelenými pruhy nesouhlasím, podle mě je velmi důležité, že je město vykupuje. Je správně, že se podél dálnice v blízkosti zástavby vykupují pozemky pro zelené pásy a zemní valy (samozřejmě tím nemyslím tu sjezdovku u Horních Počernic).
Re: Praha všeobecně
A Břevnovská radiála ještě žije ? Já myslel, že ten projekt je obdoba brněnské JZ tangenty - úvahy plány v minulosti, ale příprava nula, opora v ÚP nula. Mrtvo.
Dokud nevyřeší kapacitu MO a především Barrandovského mostu a okolí, tak bude i Radlická radiála mrtvým projektem. O tom jsem čím dál víc přesvědčen. Přitom ta je tedy stavbou stěžejní, resp. nemá alternativu. Na východě Prahy alespoň 1,5 ks radiál stojí.
Dokud nevyřeší kapacitu MO a především Barrandovského mostu a okolí, tak bude i Radlická radiála mrtvým projektem. O tom jsem čím dál víc přesvědčen. Přitom ta je tedy stavbou stěžejní, resp. nemá alternativu. Na východě Prahy alespoň 1,5 ks radiál stojí.
Re: Praha všeobecně
Jestli před tím udělají PPO komplet mimoúrovňově a od Průmyslové po múk Rybníčky bude ŠR aspoň 3+3, tak prosím.Adam108 píše:Mohli by konečně definitivně škrtnout východní část městského okruhu, břevnovskou radiálu a další srandy - to by bylo velké plus
Re: Praha všeobecně
Nemyslim si. Severo-jizni doprava ve vychodni casti prahy pak bude porad jezdit pres (zklidnovany) Zizkov, okraj Vinohrad a Vrsovice. Ty dopravni tepny chybi, a je to videt.
Stejne tak jsem skepticky ke zklidnovani magistraly. Od doby, kdy jsou na krizovatce s Weinzigovou svetla, a naplni se Nuselak, tak se auta okamzite prelevaji dolu do Nusli a Podoli.
Stejne tak jsem skepticky ke zklidnovani magistraly. Od doby, kdy jsou na krizovatce s Weinzigovou svetla, a naplni se Nuselak, tak se auta okamzite prelevaji dolu do Nusli a Podoli.
Re: Praha všeobecně
Geo, této jednoduché věci si Šajnhér nevšiml ? Třeba situaci výrazně zlepší Hřib...
Re: Praha všeobecně
Tak se uz rysuje prazska koalice a pozice namestka pro dopravu ve me uplne nevzbuzuje duveru. Na druhou stranu ted bude idealni prostor pro zmenu financovani dulezitych staveb ( okruh, metro) statnimi zdroji, kdyz ve vedeni mesta jsou tytez strany jako ve vlade.
Re: Praha všeobecně
Obecně Praha chtěla financovat dokončení městského okruhu ze státního, když byl u moci Babiš výměnou za umožnění vládní čtvrti v Letňanech. To už celé padlo a vláda nyní má obrovský deficit a bude muset zvyšovat daně nebo šktrtat, takže nějaké další peníze od vlády Praze se čekat nedají. Nicméně předchozích 6 let se nic nestavělo a jen se spláceli dluhy, takže Praha nyní na metro D financování sežene.ElWapp píše:Tak se uz rysuje prazska koalice a pozice namestka pro dopravu ve me uplne nevzbuzuje duveru. Na druhou stranu ted bude idealni prostor pro zmenu financovani dulezitych staveb ( okruh, metro) statnimi zdroji, kdyz ve vedeni mesta jsou tytez strany jako ve vlade.
Re: Praha všeobecně
stačí vyhodit větičku o rušení parkovacích míst na malostranském a peníze se najdou
případně nějaká havárie v nerudovce a vůbec tam, co jsou poslanecké byty
prostor pro jednání je
případně nějaká havárie v nerudovce a vůbec tam, co jsou poslanecké byty
prostor pro jednání je
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: Praha všeobecně
Mám takový dotaz, čistě ze zvědavosti.
Kde v Praze začínají silnice/dálnice? Například moje oblíbená D6 a I/6. Přijde mi, že začíná tady: https://mapy.cz/turisticka?vlastni-body ... 77961&z=17 Že jako odtam až po D0 to má být I/6.
Taky by mě zajímalo, proč to ve městě není takhle značeno.
Například D1 A D8 jsou spolu propojeny. Aspoň takhle mi to vychází z mapy.
Kde v Praze začínají silnice/dálnice? Například moje oblíbená D6 a I/6. Přijde mi, že začíná tady: https://mapy.cz/turisticka?vlastni-body ... 77961&z=17 Že jako odtam až po D0 to má být I/6.
Taky by mě zajímalo, proč to ve městě není takhle značeno.
Například D1 A D8 jsou spolu propojeny. Aspoň takhle mi to vychází z mapy.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Praha všeobecně
Geoportál ŘSD tvrdí že silnice začínají (s případným podoznačením)NullDeVoid píše: ↑21.2.2023 16:40:03 Mám takový dotaz, čistě ze zvědavosti.
Kde v Praze začínají silnice/dálnice? Například moje oblíbená D6 a I/6. Přijde mi, že začíná tady: https://mapy.cz/turisticka?vlastni-body ... 77961&z=17 Že jako odtam až po D0 to má být I/6.
Taky by mě zajímalo, proč to ve městě není takhle značeno.
Například D1 A D8 jsou spolu propojeny. Aspoň takhle mi to vychází z mapy.
1 nad ulicí Nad Chodovcem
4 MUK Zbraslav
5 na křížení Kukulovy s Bělohorskou
6 na Vrbenského až za křížením s Argentinskou.
7 Svatovítská x M. Horákové
8 nad ulicí Nad Chodovcem
9 Zdiby MUK s D8
10M na Kbelské MUK resp. 10 Poděbradská x Průmyslová
11 na Konci Chlumecké pod Ikeou
12 MUK Běchovice
Kdyžtak mne opravte
-
- Příspěvky: 361
- Registrován: 24.1.2023 19:51:36
- Bydliště: Königsberg, Preußens, Bundesrepublik Großdeutschland
Re: Praha všeobecně
Koukám na tu mapu, a super věc, díky.
Takže ten strašlivý průtah Prahou je vlastně 8. Zajímavé. A 6 začíná daleko hlouběji, než bych si myslel.
Takže ten strašlivý průtah Prahou je vlastně 8. Zajímavé. A 6 začíná daleko hlouběji, než bych si myslel.
Vize sítě silnic a dálnic ČR (Aktualizováno 2024/01/08.) S je 4pruh, M je střídavý 3pruh, oba s MÚK, SMV.
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Uvozovky jsou „ a “, desetinná je ČÁRKA, symbol je měny za číslem!
Re: Praha všeobecně
Vse ve meste jsou mistni komunikace ve vlastnictvi Prahy. Silnice prvni tridy (RSD) nebo druhe tridy (SUS) zacinaji zpravidla na D0 nebo hranic sck kraje. Znaceni cisel uvnitr mesta je nejaky historicky relikt, ktery se z me nepochopitelneho duvodu nedari uz leta odstranit.