BUSpruhy
Re: BUSpruhy
Novinky na Opatovské. Ty svislé značky nejsou moc dobře řešené, když v místě dvou pruhů vidím značku se čtyřmi pruhy a netuším, které z nich jsou ty průběžné a které nově vznikají.
- Přílohy
-
- 20200530_144143.jpg (245.32 KiB) Zobrazeno 11744 x
-
- 20200530_150131.jpg (314.49 KiB) Zobrazeno 11744 x
Re: BUSpruhy
Tak na příjezdu ke křižovatce / foto 2/ nebude zmatkovat pouze ten, kdo se to předchozími průjezdy již "naučil"...
Re: BUSpruhy
tohle je na palici, a TSK v tom vesele pokračuje...
Nevíte kdy zmizí ty "dočasné" BUS pruhy na strakonické po napojení ze spojky?
Ráno je to děs. Průplety ze tří směrů jsou uměle zkrácené asi na 50m. Kolona ve Špičce ze strakonické i ze spojky delší než obvykle. To má nějákou spojitost s novým přemostěním PO?
Jsem zvědavej jestli se z dočasného žlutého nestane trvalé jako např. u Edenu (blicí smajlík)
Nevíte kdy zmizí ty "dočasné" BUS pruhy na strakonické po napojení ze spojky?
Ráno je to děs. Průplety ze tří směrů jsou uměle zkrácené asi na 50m. Kolona ve Špičce ze strakonické i ze spojky delší než obvykle. To má nějákou spojitost s novým přemostěním PO?
Jsem zvědavej jestli se z dočasného žlutého nestane trvalé jako např. u Edenu (blicí smajlík)
Re: BUSpruhy
Podle všeho tam budou do doby dokončení rekonstrukce Nádražní ulice. Zítra začíná další část rekonstrukce.kuzzzma píše:tohle je na palici, a TSK v tom vesele pokračuje...
Nevíte kdy zmizí ty "dočasné" BUS pruhy na strakonické po napojení ze spojky?
Ráno je to děs. Průplety ze tří směrů jsou uměle zkrácené asi na 50m. Kolona ve Špičce ze strakonické i ze spojky delší než obvykle. To má nějákou spojitost s novým přemostěním PO?
Jsem zvědavej jestli se z dočasného žlutého nestane trvalé jako např. u Edenu (blicí smajlík)
Re: BUSpruhy
foto č.2
"řidiči sice mají jezdit vpravo, ale my je vychováme, že budou jezdit vlevo "
"řidiči sice mají jezdit vpravo, ale my je vychováme, že budou jezdit vlevo "
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: BUSpruhy
Trotlové tam plánují TRAM a nelogicky vyhazují peníze za úpravu celé ulice Opatovské. Novopetrovická potřebuje kompletní výměnu AB povrchu. Vedlejší sídlištní ulice a parkoviště o to více...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: BUSpruhy
Tak ono par znacek je za jine penize nez kompletni oprava ulice, natoz stavba tramvajove trati
Re: BUSpruhy
To sice ano, ale návrh na úpravu vodorovného a svislého značení není hotové ze dne na den. Schválení značení dle platných norem úřady není taky hned. Nevhodné prvky se tím stejně nevyřešily a za nedlouho začne výstavba TT.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: BUSpruhy
Ta Opatovská, se celkově povedla, je to daleko přehlednější a pro BUS lepší, aniž by to výrazně omezilo auta, ta dvě místa jsou to nejpochybnější. Na Hájích, jde jen o přehlednost, a předchozí úprava byla stejná, takže bez problémů. To foto 2 je teda síla a rozhodně to zhoršilo kolony. aut, autobusům to ve špičce určitě pomohlo.
Jinak předchozí značení bylo neúčinné a zmatečné, kdy část byla časově omezená, část ne. Část byla jako BUSpruh, část jako zákaz vjezdu mimo MHD, čili hotové dopravní hřiště.
Něco jako konec zvýšeně MPR buď jako přeškrtnutá vyšší rychlost (např. na Strakonické k tomu PČR říkala, že jinak to přece nejde) nebo jako padesátka v červeném kruhu (na magistrále dokonce opakovaně pro připomenutí bez právního významu).
Čili já hodnotím kladně, že celá dlouhá ulice má jednotné řešení, které je přímočaré a přirozené.
Jinak předchozí značení bylo neúčinné a zmatečné, kdy část byla časově omezená, část ne. Část byla jako BUSpruh, část jako zákaz vjezdu mimo MHD, čili hotové dopravní hřiště.
Něco jako konec zvýšeně MPR buď jako přeškrtnutá vyšší rychlost (např. na Strakonické k tomu PČR říkala, že jinak to přece nejde) nebo jako padesátka v červeném kruhu (na magistrále dokonce opakovaně pro připomenutí bez právního významu).
Čili já hodnotím kladně, že celá dlouhá ulice má jednotné řešení, které je přímočaré a přirozené.
Re: BUSpruhy
Souhlasím, že dosavadní řešení nebylo přehledné, přirozené ani přímočaré a pro někoho, kdo lokalitu nezná, dost zmatečné (hlavně zákazy vjezdu MV s dodatkovými tabulkami - byly moc dlouhé na to, aby se daly pohodlně celé přečíst). Nicméně si myslím, že když už buspruhy považovali za nezbytné (což já nepovažuji, ale to je zase jiná otázka - celkově se na Jižním městě a po Praze obecně množí i tam, kde jsou spíš na škodu), tak je aspoň mohli nechat časově omezené a naopak ty části, které doteď byly trvale, naopak udělat také časově omezené. Tím by byla celá ulice také sjednocená a mnohem lépe průjezdná - je opravdu zbytečné, aby jeden pruh byl vyhrazen pro MHD i v noci, kdy jede jeden autobus za půl hodiny. Takhle mi to přijde spíš jako snaha znepříjemnit život řidičům IAD.Sch píše:Ta Opatovská, se celkově povedla, je to daleko přehlednější a pro BUS lepší, aniž by to výrazně omezilo auta, ta dvě místa jsou to nejpochybnější. Na Hájích, jde jen o přehlednost, a předchozí úprava byla stejná, takže bez problémů. To foto 2 je teda síla a rozhodně to zhoršilo kolony. aut, autobusům to ve špičce určitě pomohlo.
Jinak předchozí značení bylo neúčinné a zmatečné, kdy část byla časově omezená, část ne. Část byla jako BUSpruh, část jako zákaz vjezdu mimo MHD, čili hotové dopravní hřiště.
Něco jako konec zvýšeně MPR buď jako přeškrtnutá vyšší rychlost (např. na Strakonické k tomu PČR říkala, že jinak to přece nejde) nebo jako padesátka v červeném kruhu (na magistrále dokonce opakovaně pro připomenutí bez právního významu).
Čili já hodnotím kladně, že celá dlouhá ulice má jednotné řešení, které je přímočaré a přirozené.
Re: BUSpruhy
Ale ztěžovat život řidičům IAD je dneska bohužel trend magistrátu...
Re: BUSpruhy
asi tím chtěl říci, že je v noci zbytečné kličkovat zleva doprava v pruzích
protože před OK se z bus+normálního stává jeden pruh
ideálně ještě s přechodem pro chodce, nad kterým vede lávka
protože před OK se z bus+normálního stává jeden pruh
ideálně ještě s přechodem pro chodce, nad kterým vede lávka
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: BUSpruhy
Pokud vim, tak kdyz se drzite v beznem pruhu, tak nijak neklickujete. Ukoncen je vzdy buspruh.
Re: BUSpruhy
Na Opatovske se ukazuje totalni neschopnost vsech tech volu, co tady o tom rozhoduji. Tam kdyby se to nechalo jak bylo, ty kruhace by se nahradily inteligentni svetelnou krizovatkou, tak tam zadny kolony nebudou. Nechapu, komu tohle prospiva, umele se cukani v kolonach, zvysene emise apod..?
Nejkrytictejsi misto po nove uprava je ta krizovatka s najezdem na dalnici (posledni foto od ELWap)) , kde doslo k neskutecnemu koliznimu mistu v dusledku zruseni dvou pruhu rovne, uz jsem tam videl minimalne dvakrat, kdy nejaky dodavkar to tam poslal rovne jako by nic, zatimco auto se chystalo do toho mini-pruhu. Tohle uz ale tem bezmozkum nedojde, ze se musi posoudit nova mistni uprava z hlediska koliznich situaci. Kdyby tam aspon dali ty plastove patniky(dlouho by tam asi nevydrzely) !
Nejkrytictejsi misto po nove uprava je ta krizovatka s najezdem na dalnici (posledni foto od ELWap)) , kde doslo k neskutecnemu koliznimu mistu v dusledku zruseni dvou pruhu rovne, uz jsem tam videl minimalne dvakrat, kdy nejaky dodavkar to tam poslal rovne jako by nic, zatimco auto se chystalo do toho mini-pruhu. Tohle uz ale tem bezmozkum nedojde, ze se musi posoudit nova mistni uprava z hlediska koliznich situaci. Kdyby tam aspon dali ty plastove patniky(dlouho by tam asi nevydrzely) !
Re: BUSpruhy
Svatostope, říkej : balisety...
Re: BUSpruhy
Ano, balisety by tam přišly vhod. Na druhou stranu pamatuji stav před úpravou. Jezdím doprava a čekal jsme někdy až dvoje světla, než jsem v pravém pruhu doskákal ke křižovatce a mohl odbočit. Teď odbočím hned, zrovna tak autobusy. Aut jedoucích rovně projede srovnatelný počet jako před úpravou. Za mě tedy po změně k lepšímu!
Re: BUSpruhy
já tam většinou odbočuji vlevo, takže pro mě - v této křižovatce - žádná změna
kdyby mi otevřeli sjezd Písnice, tak jedu z Měcholup rovnou k dálnici ( o 511 nemluvě )
takhle proskáču celou trasu pěkně městem
kdyby mi otevřeli sjezd Písnice, tak jedu z Měcholup rovnou k dálnici ( o 511 nemluvě )
takhle proskáču celou trasu pěkně městem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: BUSpruhy
Miku, chtělo by to mýtnici v Písnici ! / ale nechtěl jsem tě naštvat ... /
Re: BUSpruhy
jo, ale pro Písnické
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: BUSpruhy
Tak zrovna v Hloubětíně dolů se kličkuje. Tam jsem v sobotu , neděli nikdy žádný bus neviděl.
Re: BUSpruhy
tam se kličkuje kvůli tomu přechodu nad podchodem....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: BUSpruhy
Ano, to by se hodily, včera mě skoro sejmul off-road, co to hodil z pravého pruhu rovně. A jezdí tam takhle aut opravdu hodně a rozhodně ne z neznalosti... Akorát by to asi neprošlo z důvodu lepšího půjezdu IZS rovně.adamos píše:Ano, balisety by tam přišly vhod.
Ale jak se tam má vlastně správně jet? Ve dvou pruzích od Křejpského a před začátkem plné čáry odbočováku dát blinkr a zipovat doleva? To nevím jestli je správně (pruh nekončí) a pokud by všichi jeli (stáli) jen levým, tak se opravdu kapacita hodně sníží.
Re: BUSpruhy
Já když jedu rovně, tak se řadím do levého už ve chvíli, kdy se v pravým objeví na asfaltu první šipka doprava. A ještě jsem neměl problém, že bych se nevešel. kapacita toho jednoho pruhu (myšleno délka před semaforem) je posle mě dostatečná bez kapacitních problémů.