Stránka 1 z 8

Nové pražské mosty

Napsal: 13.11.2009 20:05:07
od jonáš
No ten výtoňskej most už bude asi scházet nafurt, a jak by se hodil. Stejně jako podolskej a modřanskej, který asle prej budou jen pro autobusy, aby se nám individualisti moc neroztahovali (nepřipomíná to něco?). A pěknej je tenhle obchvat kulaťáku po vojensko-železničnim terénu http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.JPG.html ten se snad v nějaký skromější variantě časem povede. Ono to těžko soudit, nejsou tam jen samý hrůzy .. ve srovnání s beznadějně ucpanou realitou ;)

(pozn. mod: přesunuto z tématu SJM)

Re: Severojižní Magistrála

Napsal: 13.11.2009 21:05:03
od pp21
jonáš píše:No ten výtoňskej most už bude asi scházet nafurt...
Třeba jednou bude, v novém konceptu UP Prahy zakreslenej je ... teda jen je teď pro změnu na jižní straně od železničního.

Add obchvat kulaťáku - ten se snad prořád připravuje, ne? Měl bejt spolu s Blankou, což asi nebude...
Tady je na to EIA, je to ono?
Stavba č. 8559 - Komunikační propojení Evropská - Svatovítská, Praha 6
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PHA397

No a Podolskej most je v novym konceptu UP jen pro tramvaje a pěší. A u Modřan se počítá jen se dvěma lávkama pro pěší ... holt někdo mermomocí chce z nového mostu přes Vltavu na okruhu udělat další průšvih jako je v současnosti most Barrandovský. A že prej chybama se člověm učí...

Re: Severojižní Magistrála

Napsal: 13.11.2009 21:12:32
od andy
jonáš píše:No ten výtoňskej most už bude asi scházet nafurt, a jak by se hodil. Stejně jako podolskej a modřanskej, který asle prej budou jen pro autobusy, aby se nám individualisti moc neroztahovali (nepřipomíná to něco?).
Je to trochu off-topic, ale když už jste to nakous:
  • Most na Výtoni je v konceptu územního plánu jako územní rezerva.
    Most v Podolí tam je sice závazně, ale jenom pro tramvaje, chodce a cyklisty :!: :evil: To snad není pravda, navrhuju, abychom proti tomu všichni Pražáci na tomto fóru hromadně podali námitku (hned další adept je KOMOKO).

Re: Severojižní Magistrála

Napsal: 14.11.2009 16:24:14
od jonáš
S tim Podolim je to stejný případ, jako s tramvajovou tratí v Jeremenkově -- místní ovčani maj rádi svuj klid, ještě by jim tam kolem někdo jezdil. Bude třeba nepouštět je přes Pankrác, výměnou 8-)

Re: Severojižní Magistrála

Napsal: 17.11.2009 10:56:54
od martini
Když tam projedou tramvaje, tak se samozřejmě i autem dá jet po kolejích, takže pak už je to jen o administrativním zásahu a auta tam pustit. Na Čechově mostě se jezdí po tramvaji naprosto běžně např. (i když zde samozřejmě je jeden pruh vedle i pro auta a chodník. Osobně ale nevěřím, že by postavili most tak úzký, že by tam ta kombinace v budoucnu nešla i s auty...

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 17.11.2009 11:41:45
od andy
Třeba po těch kolejích, co jsou na provizorním mostě pro tramvaje v Tróji, bych autem moc jet nechtěl :) Ale teď vážně: Jsou už nějaké návrhy, jak by ten most měl vypadat?

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 17.11.2009 15:35:46
od THX-1138
1) Domnívám se, že v Praze chybí most v Podolí který by navazoval na Jeremenkovu ulici a napojil se na Strakonickou v místě, kde přestává být Rkem, asi
takto
2) Další most měl vzniknout v rámci toho KOMOKO - myslím, že to bylo cca
takto
3?) Zda by se vyplatilo i spojení obou Chuchlí s druhým břehem si netroufám tvtrdit. Domnívám se spíše, že ne, neboť samotná Chuchle nevygeneruje tolik dopravy přes řeku a nevidím žádnou oblast pro kterou by bylo mostní spojení pro chuchli přímým přínosem. (Rozložení dopravní zátěže z ostatních mostů ted' neuvažuji.)
4)Výtoň jste již zmínili. Ta je jasná - tam most chybí již ted' a citelně - most na Výtoni by ulehčil ucpanému mostu Jiráskovu i Palackého, zmenšily by se kolony na Rašínově nábřeží a Hořejším nábřeží.
Pro tento most platí ,,včera bylo pozdě''
5) V Karlíně most chybí, pomohl by při současných problémech s mostem Libeňským i ke zmenšení ,,spádových oblastí'' okolních mostů.
6) Most v Troji již úřední šiml strávil, má být budován s Blankou ovšem ještě se ani nekoplo a nevypadá to, že by se chtělo začít. (Je potřeba)
7)Blanka je rovněž spojení přes řeku (i když vede pod).

Na severu vzniknou 2 spojení přes řeku - most a Blanka a během 15 let vznikne spojení 3. - Pražský okruh.
Celkově se sever Prahy nyní výrazně zlepší co se týče dopravy přes řeku, s tím spojeným stáním v kolonách před mosty. Na jihu pomůže okruh od tranzitní dopravy, pak si úřední šiml všimne, že kolony jsou pořád,protože ten tranzit který zmizí z Barrandova mostu bude nahrazen místní dopravou, která byla tranzitem před lety vytlačena na pár mostů okolních. Šiml úřední se bude 10 let dohadovat co s tím, než se rozhodne mosty dostavit, 10 let bude čekat až se nahromadí dostatečné množství peněz, které se nestihne rozkrást a pak bude 10 let zdržení kvůli ekologistům a pak se začne možná stavět něco co je třeba už ted'.

Mod: Upraveny linky, které rozhazují šablonu do strany. Příště prosím dlouhé linky (zvláště z mapy.cz) vkládat ve formátu [url=http://www.informace.cz]Informace.cz[/url*] (bez té hvězdičky, aby se mi to nepředělalo na odkaz i teď :-))

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 17.11.2009 18:05:38
od martini
THX-1138 píše:7)Blanka je rovněž spojení přes řeku (i když vede pod).
Někde prý existuje nějaké ustanovení, že pozemní komunikace může vodní tok překonávat pouze mostním objektem a nesmí ho podcházet. Od někoho jsem to slyšel, ale podrobnosti už jsem nedohledával...

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 17.11.2009 20:58:47
od pavel.hrdina
Petr Pokorný píše:A u Modřan se počítá jen se dvěma lávkama pro pěší ... holt někdo mermomocí chce z nového mostu přes Vltavu na okruhu udělat další průšvih jako je v současnosti most Barrandovský. A že prej chybama se člověm učí...
Toto je opravdu pekne receno, Peto ;-)

Hlasoval jsem samozrejme pro tento most, pac jinak nam jeho absence velice nepekne do*rvi situaci na PO mezi krizovatkou s R4 a Komoranskym portalem (pricemz vyklad jednoho ci vice znaku skryvajicich se pod hvezdickou nechavam na svobodne vuli ctenare).

A pak taky pro most na druhe strane PO, ktery chybi opravdu citelne a jeho absenci se situace bude jen zhorsovat.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 17.11.2009 21:51:24
od martini
Z toho důvodu, že most R1 519 je neoddiskutovatelný, je povoleno hlasovat pro dvě možnosti. Hlavně ten most by totálně změnil cca 30% (amatérský odhad od stolu) dopravních toků v hlavním městě a to by bylo sakra znát všude!

A co se týče mé další volby, hlasoval jsem také pro Modřany, i když myslím, že v budoucnu budou potřeba i další. Trojský lze brát jen jako otázku času. Ale výhledově určitě ještě ten Sedlecký, protože situace se na 518/519 může podobně do*rvit jako na SOKP 513 křížení s KOMOKO i když zde 518/519 je přeci jen mezi tou křižovatkou Rybářka a Výhledy cca 1,7 km, což je oproti 300 metrům u KOMOKO pořád luxusní.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 18.11.2009 13:02:06
od Standa
Podolský most bude užitečný i jen jako tramvajový, protože umožní vytlačení MHD z Barrandovského mostu. Předpokládám tedy, že všechny příslušné autobusové linky půjdou nahradit tramvajemi, pokud ne, chtělo by to, aby byl Podolský most i pro autobusy MHD.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 18.11.2009 16:56:02
od andy
Standa píše:Podolský most bude užitečný i jen jako tramvajový, protože umožní vytlačení MHD z Barrandovského mostu. Předpokládám tedy, že všechny příslušné autobusové linky půjdou nahradit tramvajemi, pokud ne, chtělo by to, aby byl Podolský most i pro autobusy MHD.
Prostě je potřeba postavit takový most, který umožní vymístění MHD z Barrandovského mostu, zrušení semaforů tamtéž a označení Barrandovského mostu jako silnice pro motorová vozidla. Nejsem si zrovna jist, jestli Podolský most tak, jak je navržen v konceptu územního plánu, toto vše splňuje.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 26.11.2009 14:55:45
od andy
Praha 2 chce nový most přes Vltavu

Praha 2 má vůbec poslední dobou rozumné nápady, snad se z nich aspoň něco zrealizuje.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 10.8.2010 8:39:52
od Radko
Mezi Barandovským mostem a Palackýho je příliš velká mezera.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 10.8.2010 14:38:21
od egelebege
R1 519 - tahle možnost tu být snad ani nemusí. Mezi mostem Barikádníků (v budoucnu Blankou) a Kralupama n/Vl je tak velká mezera, že snad neni mezi hlasujícími nikdo, kdo by tuto neoznačil.
Dovedl bych si představit most někde u Podolské vodárny napojenej na Podolskou resp. Sinkulovu. Pak možná v Modřanech ale tím by se zasekala už tak přetížená Strakonická, tak nevim. Ale např. z Jeremenkovy to na Baranďák neni zas tak daleko. V každém případě žadný z těchto mostů neulehčí Legerově ulici jak se píše na P2

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 10.8.2010 14:50:05
od jonáš
Jak to, že neulehčí .. dneska se z Pankráce na Smíchov a zpět jinudy dostat nedá. A na Branickym to míchání místní dopravy s průjezdní dělá taky dost problémy.
Problém je, že most na Praze 4 chce Praha 2 a místní jsou proti, protože by jim tam někdo jezdil. NIMBY.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 10.8.2010 14:58:26
od egelebege
Protože Legerovou projížděj auta hlavně dál na sever anebo právě na P2. Z Pankráce na Smíchov je skoro lepší jet přes Výtoň, nebo JS

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 10.8.2010 15:33:27
od jonáš
No jezdil jsem Roztyly-Jinonice jeden čas dost často, a volba JS/Výtoň/Žitná byla časově tak nastejno, mohl jsem si hodit třístrannou kostkou, kdyby šla vyrobit. I když to tou Žitnou bylo nejdelší na kilometry .. v reálu rozhodoval stav na sjezdu z D1 a pak na Pankráci jestli stojí fronta přes Nuselák. Protože od Výtoně to je taky loterie.
On ten Podolskej most by měl sakra význam i pro městskou hromadnou dopravu, ať už budou Jeremenkovou jezdit tramvaje nebo autobusy. Relace P4-P5 takhle zbytečně přetěžujou metro C a přestupní uzly v centru.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 10.8.2010 20:38:12
od miho
jonáš píše:mohl jsem si hodit třístrannou kostkou, kdyby šla vyrobit.
Ona vyrobit jde. Je to nízký válec (dvě podstavy a plášť).

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 11.8.2010 7:55:10
od Standa
miho píše:
jonáš píše:mohl jsem si hodit třístrannou kostkou, kdyby šla vyrobit.
Ona vyrobit jde. Je to nízký válec (dvě podstavy a plášť).
To by ale asi bylo dost náročné na přesné vyměření kvůli zachování stejné pravděpodobnosti, aby to nebylo jak v tom vtipu o školákovi, co si poctivě hází korunou (orel = půjdu se koupat, panna = půjdu na kolo, hrana = budu se učit :) ). To je asi jednodušší vzít obyčejnou kostku a počítat 1 nebo 2 jako 1, 3 nebo 4 jako 2 a 5 nebo 6 jako 3.

Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)

Napsal: 19.9.2011 20:06:20
od Marooned17
A má šanci dostat značku s autíčkem někdy v budoucnu úsek Zlíchovský tunel - Barrandovský most? Nemotorový provoz tam taky nemá co dělat a v mapách to vypadá "blbě." :)

Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)

Napsal: 19.9.2011 20:08:41
od kasme
až bude most Dvorce - Lihovar :kladivo: :jidlo: :crazy:

ono to není jen o nemotorovém provozu, že? :)

Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)

Napsal: 19.9.2011 20:20:49
od Marooned17
Kasme: Vím.

V tom případě můžu ale zůstat klidný, protože most ve Dvorcích bude jen pro Tramvaje, IZS a cyklisty. Pokud ne, tak nebude vůbec, tomu my místní zabráníme. Stačilo mi totiž vidět intenzity v Jeremenkově po jeho zprovoznění pro auta, abych byl zapřisáhlým odpůrcem tohoto řešení.

Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)

Napsal: 20.9.2011 9:32:45
od jonáš
Pak ale nechápu, proč se staráte, jestli někde jinde bude "autíčko" ;-)

Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)

Napsal: 20.9.2011 9:45:50
od pp21
jonáš píše:Pak ale nechápu, proč se staráte, jestli někde jinde bude "autíčko" ;-)
NIMBY?