Stránka 4 z 8

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 8.12.2017 9:36:20
od Sosa
Tak o tomto spojení se mluví minimálně 15 let. Spíše déle. Občas jen na Štvanici, občas přes celou řeku.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 8.12.2017 10:18:39
od Lynx
Můžou jí rovnou přivézt z Troji a poslepovat dohromady :) Na Vánoce by mohla stát (a na Nový rok spadnout).

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 11.12.2017 9:01:34
od alabastr
Břehy Vltavy na severu Prahy by mohl jednou spojit i „horizontální výtah“

https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/ ... 71211.html

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 11.12.2017 10:10:42
od Sosa
Horizontální výtah, zajímavé pojmenování pro lanovku.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 11.12.2017 10:36:41
od Lynx
Sosa píše:Horizontální výtah, zajímavé pojmenování pro lanovku.
To jo. Úplná novořeč.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 11.12.2017 14:25:01
od kyk
Newspeak. Zvykejte si.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 11.12.2017 14:40:23
od kasme
Jeden nový pražský most právě dokončují... ;)

http://kasme.rajce.idnes.cz/171209-Botic-mosty/

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.10.2018 11:05:50
od Sauce
Předvolební kampaň, jasný, ale stále... (jedná se o most mezi Prahou 5 a 4)

https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/praha ... -5/1669339

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.10.2018 14:02:06
od Kuba
No ale že bude i pro IAD je hodně velký mentální posun. Samozřejmě doba přípravy této stavby je věc druhá.
https://praha.idnes.cz/vitezny-navrh-mo ... zpravy_nuc

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.10.2018 14:26:39
od P_V
Právě že NEbude pro auta. To jen novinář kreativně přepsal a přitom nepochopil tiskovou zprávu.
https://praha.idnes.cz/foto.aspx?r=prah ... oreck4.jpg
Takže až tam pustí všechna ta silniční vozidla na výjimku, plus ty kteří mají potíže rozpoznat červené kolečko, budou si velmi kvalitně vzájemně překážet s tramvajemi, s ohledem na řízení křižovatek na koncích. Pro autobusy MHD možná za příznivé konstelace hvězd bude fungovat preferenční přihlašování, ale těm ostatním ne.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.10.2018 16:47:06
od kot
IAD je přece FUJ, to dá rozum...

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.10.2018 17:53:06
od Lynx
Opravdu není pro IAD ? Ve tiskové zprávě se píše:

"Kromě zlepšení automobilového provozu by měl nový most pomoci také tramvajové dopravě ...."

"Nový Dvorecký most by měl ulehčit dopravě v okolí nábřeží a Radlické ulice, zároveň by spojil oba břehy Vltavy novou tramvajovou tratí."

"„Je to velký krok pro lepší propojení Prahy 4 a Prahy 5, který zároveň zajistí nové možnosti dopravní obslužnosti celé lokality"

Pokud z tohoto novinář nepochopil, že most není pro auta, tak se mu vůbec nedivím. Pokud opravdu není pro auta, tak je zpráva napsána úmyslně tak, aby vyvolala falešný dojem, že samozřejmě i pro auta je ....

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.10.2018 20:17:49
od P_V
Kdyby byl pro auta obecně, tak by přeci byl holý nerozum tam neudělat oddělené pruhy. "Automobilový provoz" může znamenat i jen podmnožinu vozidel s výjimkou. Autobusy MHD, taxi, IZS, a kdoví kdo ten papír ještě dostane, nebo v blízkosti mostu nabude úporného přesvědčení že ho má.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.10.2018 20:26:38
od AUTOsro
Já myslím, že to odlehčení automobilové dopravě je myšleno tak, že bude více místa na Barrandovském mostě.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 3.10.2018 7:17:49
od Dusanh
Nechápu, proč se most má stavět 6 let...

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 3.10.2018 7:20:28
od S_M_Lomoz
Nejspíš páně novinářova zkratka pro celý proces DÚR - ÚR - DSP - SP - výběr dodavatele - stavba.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 3.10.2018 12:28:16
od Anonym
Most pěknej, lavičky mi přijdou jako nesmysl, budou akorát na přeražení. Zbytečné je také, aby tramvaje a busy jezdili v jiné výšce než cyklisti. Cyklisti se nemohou předjet a pro busy je jízdní pás nepohodlně úzký. Most předpokládám by byl hlavně pro autobusy - 118, 196, 197, 170, 190 - všechny tyto linky jezdí nyní po Barrandovském mostě v intervalu okolo 5 minut a dost překáží - sjíždí na Modřanskou.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 3.10.2018 12:35:52
od P_V
Nyní se v Praze tramvajové tratě vedené ve vozovce staví nebo rekonstruují s osovou vzdáleností 3,5m, to už je pro autobusy dostačující. Samozřejmě to chce dobře navrhnout oblouky na konci, aby se autobus vytočil bez přesahování.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 2.2.2019 23:08:23
od kasme
Jeden "novej" pražskej most, který se nikdy nedočkal plného využití a bude po necelých šedesáti letech zbořen...

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 3.2.2019 17:33:06
od AF-1
Podobne dopadnul loni padesat let nevyuzity most ze zamyselne krizovatky A99 x A87.

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 3.2.2019 22:01:45
od adamos
AF-1 píše:Podobne dopadnul loni padesat let nevyuzity most ze zamyselne krizovatky A99 x A87.
to je kde?

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 8.2.2019 21:40:34
od theodor less
ČT 24 o železničním mostě Výtoň: Most bude tříkolejný. V případě opravy by se vedle stávajícího mostu musel postavit nový, jednokolejný. Pokud by se měnila celá konstrukce, kvůli statice by se musely rozšířit betonové nosníky, které jsou v dobrém stavu, a na ně položit nový most s kolejí navíc.

SŽDC na most roky kašlala, teď musí být tříkolejný....

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 8.2.2019 22:18:50
od Anonym
2 koleje na železničním mostu již nestačí. Otázkou je jestli špatná údržba nebyla z důvodu nutnosti přidat jednu kolej. Pokud je most na spadnutí, tak je větší šance prosadit další kolej, než pokud by se nemusel bourat.
V návrhu nevidím lávky po stranách, ale asi se jedná jen o nějaký koncept. Cyklostezka uprostřed se mi také nelíbí. Na kraji by byla praktičtější, aby mohli být všechny 3 koleje vedle sebe.
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/zelez ... zpravy_rsr

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 8.2.2019 22:38:32
od P_V
Zejména ten současný most nevyhovuje dnešním normám co do průjezdního profilu a únosnosti, což by žádná údržba nenapravila. Kvůli tomu se (mimo jiné) postavil IQ most. Ta trať je koridorová a nějaké parametry musí splňovat. Dokud si toho nevšímali památkáři, tak se prostě očekávalo, že až doslouží, tak se vymění, a nebyla snaha to extra konzervovat. Vždyť i ten předešlý most, přestože měl stavební přípravu na zdvoukolejnění, šel kvůli nevyhovujícím parametrům do šmelcu. I kdyby se udělal nový jen dvoukolejný, byl by to přínos.

Viz Sudop Revue 1/2018
http://www.sudop.cz/o-nas/sudop-e-revue

Re: Nové pražské mosty

Napsal: 9.2.2019 9:22:35
od JirkaS
theodor less píše:SŽDC na most roky kašlala, teď musí být tříkolejný....
O tříkolejném mostu se mluví už roky. Je to dáno nárůstem příměstské dopravy.