Spořilovská spojka a související problémy
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Rampou ke garazim a pak pres svetla na ten most.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Spořilovská spojka a související problémy
To je přesně ono! Tady jsou vážně šikulové.....
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Tohle ale není postavit jednu rampu. A přinese to na 5.5. přesně to co má rampa na Chodovský odstranit - zastavování na světlech kvůli přejíždění z JS (a to v obou směrech jak od Baranďáku na Spořilov tak i opačně - obě rampy jsou tam zrušené).
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Jak by asi bylo technicky reálné, vést rampu takto? Pod Hlavní ulicí a blízkým okolím by musela být v hloubeném tunelu.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Nebo ještě jednodušeji: nájezd z JS na Hlavní zrušit ve prospěch sjezdu od D1, a udělat nový sjezd z JS někam do Sliačské - Severozápadní I. Byla by to sice změna dopravního režimu a nevím jak by to na Spořilově přijali, ale mohlo by to fungovat taky.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Takhle to už kreslil i Lynx.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Nejspíš by nevyšlo výškově, od křížení JS docela klesá.P_V píše:Jak by asi bylo technicky reálné, vést rampu takto? Pod Hlavní ulicí a blízkým okolím by musela být v hloubeném tunelu.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Zahloubení nebo i zakrytí a může být i kratší jako na tom nákresu od Satry.... Nedokázat se s tím vypořádat skoro 40 let to je fakt neschopnost. Máme na to odborníky ne?
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Ti odborníci to těch 40 let navrhují řešit stavbou DO 511. Proč pořád prosazujete nějaké šílenosti ve městě, když se nabízí vymístění toho tranzitu mimo město? Máte snad dojem, že protesty obyvatel by byly menší u této varianty, než u D0 511? To asi ne, že? Tak proč teda?Sporilovak píše:Zahloubení nebo i zakrytí a může být i kratší jako na tom nákresu od Satry.... Nedokázat se s tím vypořádat skoro 40 let to je fakt neschopnost. Máme na to odborníky ne?
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Zatunelování spořilovské spojky není žádná šílenost, ale výrazné zlepšení kvality bydlení na Spořilově. V mnoha západních zemích to ve srovnatelných situacích bývá takto řešeno. Městská čtvrť rozdělená zářezem kapacitní komunikace, to opravdu není řešení hodné dneška. A velký provoz tam bude stále, i po dostavbě 511. Já narozdíl od vás doufám, že k tomu zatunelování v dohledné době dojde.
Kromě toho nemáte pravdu, že to odborníci navrhují řešit pouze stavbou 511. To zatunelování je v územním plánu už dávno.
Kromě toho nemáte pravdu, že to odborníci navrhují řešit pouze stavbou 511. To zatunelování je v územním plánu už dávno.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Tunelovat ano, ale na propojení dálnic 5.května a JS. Tam má zůstat těžký tranzit.
No a Spořilovská pokud tunel tak kamiony pryč a tram dovnitř. To je super řešení! Čím dál více lidí to chápe. ) Jinak by to bylo na nic.
No a Spořilovská pokud tunel tak kamiony pryč a tram dovnitř. To je super řešení! Čím dál více lidí to chápe. ) Jinak by to bylo na nic.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Kamiony tam předpokládám budou mít zákaz, ale tram se připravuje nahoře.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Tram dovnitř? To snad ne, ta má být na povrchu a obsluhovat sídliště, aby to k ní bylo co nejblíž. Vespod ať si kamióny jezdí i nadále, samozřejmě jen ty, co dělají zásobování.
http://www.satra.cz/sporilovska-spojka-zakryti/
http://www.satra.cz/sporilovska-spojka-zakryti/
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Pěkné obrázky, tohle by Spořilov hodně pozvedlo
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Je to jenom studie a nebo finální podoba? Je to zbytečně megalomanské a pořád jednosměrka, hnus.
Lepší je postavit větev na SJM s MO a Spořilovskou přestavět na podobu ulice Türkova a zrušit napojení Spořilovská x 5.května. A ještě by bylo dost prostoru pro výstavbu nových bytů...
Lepší je postavit větev na SJM s MO a Spořilovskou přestavět na podobu ulice Türkova a zrušit napojení Spořilovská x 5.května. A ještě by bylo dost prostoru pro výstavbu nových bytů...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Jednosměrka hnus je to nejspíš proto, že hluk od tramvaje se legislativně posuzuje přísněji, než hluk od silniční dopravy, což je stará zátěž. Takže se auta musí omezit a vymístit jinam, aby se celkový hluk snížil na takovou hodnotu, aby tam ty tramvaje mohly existovat.
I na Dědině s tím mají problém - aby tam mohli zavést tramvaje, musí se Vlastina zjednosměrnit a opačný směr vést jinudy, kde měli doposud klid. Na Barrandově zas hygienikům vyšlo, že nová zástavba od budoucí trati musí být nejméně 120 m daleko, nebo musí mít protihlukovou zeď. Takže se dá předpokládat, jak moc ochotně tam bude Finep prodávat pozemky pro trať. Tahle hygiena je obecná překážka budování nových tramvajových tratí a proto jich většina navěky zůstane jen na papíře.
I na Dědině s tím mají problém - aby tam mohli zavést tramvaje, musí se Vlastina zjednosměrnit a opačný směr vést jinudy, kde měli doposud klid. Na Barrandově zas hygienikům vyšlo, že nová zástavba od budoucí trati musí být nejméně 120 m daleko, nebo musí mít protihlukovou zeď. Takže se dá předpokládat, jak moc ochotně tam bude Finep prodávat pozemky pro trať. Tahle hygiena je obecná překážka budování nových tramvajových tratí a proto jich většina navěky zůstane jen na papíře.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Spořilovská spojka a související problémy
No právě s tím hlukem tram bude problém, protože v některých místech bude skoro u domů (doslova pár metrů, což je vážně blbost). No a ta Senohrabská je jednosměrná a hlučí už teď kvůli autům a autobusům. Takže těžko řešitelné jinak než šup s tram pod zastřešení. Tram bude navíc generovat další dopravní problémy.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
To je smutný, s těmi tramvajemi. Přitom podle mě právě tramvaje do města patří a pozvedají jej. Podle norem ovšem nikoliv ......
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Přitom klasická úřednická fackovačka. Jak to asi dělají v zahraničí, že to tam jde?
Království a půl princezny za 511.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
A to je právě ta blbost. Těžký tranzit se do těchto míst vůbec nemá dostat. Neblbněte tady pořád, nejjednodušším a nejrychleji zrealizovatelným odlehčením Spořilovské je v dnešní době dostavba D0 511. Ani to zastřešení Spořilovské se v současném právním systému rychleji stihnout prostě nedá.Sporilovak píše:Tunelovat ano, ale na propojení dálnic 5.května a JS. Tam má zůstat těžký tranzit.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Spořilovská spojka a související problémy
A vy nepochybujete o dostavitelnosti PO? Já tedy ano! Jakou máte jistotu, že se dostaví? Pokud vím mělo být hotovo 2010 ne?
Re: Spořilovská spojka a související problémy
2010 se měla rozběhnout výstavba, podle předpokladů při stavbě 512.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Nesmíte věřit všemu, co si kdo napíše na volební billboardy.
Království a půl princezny za 511.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
To Sporilovak: Asi jsem velmi duverivej, ale o stavbe 511 se domnivam, ze se ji skutecne doziji. Treba v roce 2025, ale doziji. O jinych stavbach pražského okruhu jsem velmi na pochybách, ale v tomto pripade ma Sporilov pred sebou vidinu castecneho vyreseni problemu.
Re: Spořilovská spojka a související problémy
Bobek píše:Nesmíte věřit všemu, co si kdo napíše na volební billboardy.
pamatuju Martina Římana, t.č. ministra dopravy, na podzim 97 když otevíral kus D5, jak říkal, že do 2005 budeme mít propojení s Polskem i Rakouskem
pamatuju autistu Špidlu, jak po tragédii u Nažidel v roce 2003 tvrdil, že do roku 2010 bude "moje" D3 komplet hotová
pamatuju bilboardy s Kolibříkem (Pavka Bém), jak měl být již dnes SOKP kompletní...
Jak říká můj kolega, velký to znalec poměrů na MŽP, všechno se posr..lo když na místo ministra instaloval Tošovský na jaře 1998 Bursíka. To se otevřela stavidla financování "neziskovek" a dnes, takřka po dvaceti letech si lámeme hlavu nad tím, jak stát na jedné straně financuje organizace, které na straně druhé na něj podávají žaloby.
Pane Bursík, děkujeme!