Spořilovská spojka a související problémy
Re: Spořilovský masakr
Donesly se mi nějaké informace o plánovaných úpravách "poloMÚK" MO/Spořilovská, které by se měly udělat ještě letos (z toho usuzuji, že uzavření MO pro kamiony od Spořilova po zprovoznění 512 - 514 je opravdu hotová věc ). Měla by přibýt přímá rampa z MO od Štěrbohol na Vršovice (mezi železnicí a tramvajovou tratí), čímž by současný sjezd zůstal pouze pro směr na Spořilov a Spořilovskou spojku (jeden přímý pruh, druhý bez připojováku - něco jako sjezd od Barrandovské "radiály" na Barrandovský most). Taky by se měly zase přemalovávat pruhy od Spořilovské spojky na MO směr Štěrboholy, měly by tam být dva. Jak bude v praxi vypadat vykřížení kamiónů s MHD, netuším, ale 50 bude potřeba nejen kvůli hluku (ona tam byla vždycky, ale na těch pár stovek metrů jí málokdo dodržel, teď, když začíná už u sjezdu z D1, jezdí se i dole pomaleji).
Re: Spořilovský masakr
Super, to by tomu mohlo hodně pomoci, ještě vyhradit jeden pruh z JS směr lanový most pouze pro připojení, aby se dalo najíždět ze Spořilovské dvěma pruhy ála napojení z JS na D1 a mohlo by to být relativně OK.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: Spořilovský masakr
Nebude to OK. Ten vjezd/výjezd do Spořilova je fakt problém(těch autobusů jezdí skutečně hodně (IAD nepočítaje)) a další problém jsou semafory na Bohdalci. Onehdy jsem místo v 6:30 jel do práce až v 9:30 a Spořilovská stála už od D1. Přístě jedu přes Hostivař.martini píše:Super, to by tomu mohlo hodně pomoci, ještě vyhradit jeden pruh z JS směr lanový most pouze pro připojení, aby se dalo najíždět ze Spořilovské dvěma pruhy ála napojení z JS na D1 a mohlo by to být relativně OK.
Re: Spořilovský masakr
Nemáte někdo informace jak hodlá Středočeský kraj řešit po zprovoznění 512-514 situaci na II/101 především v úseku MÚK s D1 - Říčany a dále? Je zde na první pohled zjevná možnost vyhnout se "Spořilovskému masakru" po II/101 a dále I/2 přes Uhříněves (i když to tam samozřejmě není výrazně lepší), či je možné pokračovat po II/101 dál směrem na Úvaly (teoreticky do centra I/12, i když opět s kolonami) či dojet až na D11 u exitu Jirny a zde po D11 na R1 510.
Obávám se, že toto napadne velké množství řidičů osobních automobilů a pokud by se k tomu měly přidat ještě kamióny, tak těm lidem kolem II/101 skutečně nezávidím.
Myslíte, že je teoreticky možné řešit to umístěním "zákazu vjezdu na 12 tun, mimo dopravní obsluhy" stejně jako takhle zakázali průjezd přes Břežanské údolí, kudy se objížděla Jižní spojka v relaci D1-D5? Vím, že prosazení té značky bylo hodně komplikované, ale nějak se to řešit musí.
Na úředníky na kraji bych se nespoléhal že se proberou dřív jak někdy v září (např. vzhledem k relevantnosti odpovědi týkající se obchatu Jesenice) a to už bude pozdě! Napsal jsem jim tam proto nějaký dopis (ať žijou datové schránky ), tak uvidíme.
Obávám se, že toto napadne velké množství řidičů osobních automobilů a pokud by se k tomu měly přidat ještě kamióny, tak těm lidem kolem II/101 skutečně nezávidím.
Myslíte, že je teoreticky možné řešit to umístěním "zákazu vjezdu na 12 tun, mimo dopravní obsluhy" stejně jako takhle zakázali průjezd přes Břežanské údolí, kudy se objížděla Jižní spojka v relaci D1-D5? Vím, že prosazení té značky bylo hodně komplikované, ale nějak se to řešit musí.
Na úředníky na kraji bych se nespoléhal že se proberou dřív jak někdy v září (např. vzhledem k relevantnosti odpovědi týkající se obchatu Jesenice) a to už bude pozdě! Napsal jsem jim tam proto nějaký dopis (ať žijou datové schránky ), tak uvidíme.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Spořilovský masakr
podle mne je relace D1 D11 R10 mnohem průjezdnější spořilovem než po II/101
ovšem v opačném směru je ta možnost zajímavější
největší problém může nastat v říčanech ( tedy při uvažování cesty od uhříněvse ) kde kdysi zákázali odbočení vlevo z "černokostelecké" a musí se odbočovat o 100m dál. tam jsou kolony už dnes.
délka trasy z úval je možná stejná, ale časově zabere většinou více než hodinu ( vyzkoušeno )
nejsou tam komunikace, kde by se to dalo nějak "valit"
ovšem v opačném směru je ta možnost zajímavější
největší problém může nastat v říčanech ( tedy při uvažování cesty od uhříněvse ) kde kdysi zákázali odbočení vlevo z "černokostelecké" a musí se odbočovat o 100m dál. tam jsou kolony už dnes.
délka trasy z úval je možná stejná, ale časově zabere většinou více než hodinu ( vyzkoušeno )
nejsou tam komunikace, kde by se to dalo nějak "valit"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Spořilovský masakr
U těch Říčan na tom blbém levém odbočení se teď začne stavět kruhák, takže se to pak snad trochu zlepší.
To, že je trasa D1-D11-R10 přes Spořilov průjezdnější dneska je jasné. Otázka co bude v říjnu
To, že je trasa D1-D11-R10 přes Spořilov průjezdnější dneska je jasné. Otázka co bude v říjnu
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Spořilovský masakr
já měl na mysli tohle http://www.mapy.cz/#mm=F@dm=133623776+1 ... 43840@z=15
tudy se dřív mohlo, dnes se musí přes most a pak odbočovat vlevo
tudy se dřív mohlo, dnes se musí přes most a pak odbočovat vlevo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Spořilovský masakr
Tak ten kruhák tam je potřeba.Odbočit z města na dálnici nebo jet rovně je občas horor.Někteří páni řidiči si nevšimnou že už jsou v Říčanech.martini píše:U těch Říčan na tom blbém levém odbočení se teď začne stavět kruhák, takže se to pak snad trochu zlepší.
Re: Spořilovský masakr
Tomu se ale nelze divit, neboť v Říčanech nejsou, tedy nejsou "v uzavřené obci", ale na obchvatu, kde jen někdo alibisticky dal ceduli obec. Tohle zneužívání značek je u nás silně rozšířeno - správné by bylo provést tam stavební úpravy (kolmé křížení, semafor, kruháč) + náležité omezení rychlosti, ale ne značku obec, kde obec není.Sosa píše:martini píše:U těch Říčan na tom blbém levém odbočení ......Někteří páni řidiči si nevšimnou že už jsou v Říčanech.
Stejná situace je na II/101 severně od Úval, kde pomalu rostou baráky kolem silnice v polích, a je tam jen jedna značka obec + dokonce zóna 40.
Re: Spořilovský masakr
jo a končí až v Horoušánkách, to je opravdu povedené
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK R1×D1
Asi tak. Ale chtělo by to počkat s uzavřením Bar. mostu pro kamiony až po dokončení MÚK D1xR1.mapman píše:Právě že se počítá s tím, že značná část tranzitu se přesune na R1 a na D1 do centra bude volněji, porot až po tom zprovoznění...
Re: MÚK R1×D1
To tvrdím taky a myslí si nás to víc, nicméně prý k tomu uzavření má opravdu dojít... i k výměně dopravního značení na jižní spojce tak, aby tam nebyly tranzitní cíle, jen místní...
Re: MÚK R1×D1
Já myslím, že až se zprovozní R1, tak mnoho aut včetně kamionů pojede právě přes MÚK R1xD1 místo přes Barrandovský most (BM) jako dosud, zvlášť pokud se průjezd kamionů před BM omezí. Jak jinak se dostanou na MB či HK ? Takže já myslím, že se provoz na MÚK zvýší a proto stavba mostního dvojčete bude náročnější než by byla teď, kdy provoz od Chomutova a Plzně na HK a MB je veden přes BM. Ale nejsem odborník.
Re: MÚK R1×D1
To myslej vážně, v době kdy se navigace pomalu dávaj ke každýmu většímu nákupu v sámošce?mapman píše:k výměně dopravního značení na jižní spojce tak, aby tam nebyly tranzitní cíle, jen místní...
Re: MÚK R1×D1
Já ji třeba nemám a nechci, pořád to není nutnost ani samozřejmost...
Re: MÚK R1×D1
já ji mám, píše mi knihu jízdmapman píše:Já ji třeba nemám a nechci, pořád to není nutnost ani samozřejmost...
ale jezdím po paměti a podle svého rozumu
on to má Liška hodně špatně vychytaný
řídím se jí leda na vidlákově, ale bohužel Dynavix nemá v mapách ještě ani dostavěnou R6 natož R35
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK R1×D1
Nejde o to, jestli ji máte nebo chcete .. jde o to, že už teď jí maj v autě 2/3 těch šoférů, které se chystá státní správa zmást uváděním toliko lokálních cílů .. jako místní samozřejmě trefim do Plzně přes Barrandov i bez navigace
Holt starý dobrý Eltodo dostane zas pár set melounů z eráru za zbytečný výměny cedulí. Bude třeba nabít sponzorský kapsy do dalších voleb.
Holt starý dobrý Eltodo dostane zas pár set melounů z eráru za zbytečný výměny cedulí. Bude třeba nabít sponzorský kapsy do dalších voleb.
Re: Spořilovský masakr
Není mi jasné, jak to bude fungovat při uzavírce tunelu, když rovně s kamiónem nebudu moci a doprava dolu na Baranďák taky ne . Asi tam budu muset zůstat stát, s tím kamiónem na R1kasme píše:a jeden nový Barrandovkuzzzma píše:To je před MUK Slivenec? Zakaz vjezdu kamionum směr Barrandov? To by znamenalo že po zprovoznění se musí pro kamiony uzavřít komplet úsek Slivenec-Barr. most-jižn spojka ) Pochybuju, že by dali zákaz směr R1 centrum, a od centra na Slivenec tranzit kamionu nechali?kasme píše:No jo
To je vlastně "první důkaz", že to tak asi bude
diskusi bych směřoval do vlákna Spořilovský masakr
Jinak na další ceduli, která je nad provozovanou vozovkou, je to "zatím" škrtléMike píše:pak ovšem budou muset zakázat i odbočení resp. pokračování po Strakonické
aby kamiony neprojely tunely a nevzaly to na Barranďák po R4
Jinak dole na Strakonickou to nejspíše bude obdobně samozřejmě.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Spořilovský masakr
No já bych řekl že Radotín zůstane pro kamiony průjezdný stejně jako je teď... jinak samozřejmě s těmi uzavírkami je to trochu nedomyšlené, ale řekl bych že pro případ uzávěr tunelů (nějaké plánované) bude vjezd na JS povolen... Jak to zvládnou označit už je věc jiná...
Re: Spořilovský masakr
martini píše:Není mi jasné, jak to bude fungovat při uzavírce tunelu, když rovně s kamiónem nebudu moci a doprava dolu na Baranďák taky ne . Asi tam budu muset zůstat stát, s tím kamiónem na R1
Tahle cedule je hlavně umístěna ve směru od "Radotína" takže tam klidně může být trvalá...mapman píše:No já bych řekl že Radotín zůstane pro kamiony průjezdný stejně jako je teď... jinak samozřejmě s těmi uzavírkami je to trochu nedomyšlené, ale řekl bych že pro případ uzávěr tunelů (nějaké plánované) bude vjezd na JS povolen... Jak to zvládnou označit už je věc jiná...
na 515 (od Plzně) budou "určitě" cedule proměnné a na ty si ještě počkáme
já bych to zas tak nedramatizoval
Re: Spořilovský masakr
Já to nedramatizuju jak říkal Jonáš, my asi dopravní značení potřebovat nebudeme. Ale myslel jsem, že když jsi vkládal dvě fotky, že ta samostatná je ze směru od 515, když byla uvedena jako že zvlášť.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Spořilovský masakr
To jsou ty moje (ne)popisky Na 515 ještě nic neviselo - portály se budou asi ještě předělávat
celá tabule: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.JPG.html
to "dramatizování" jsem myslel všeobecně
celá tabule: http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.JPG.html
to "dramatizování" jsem myslel všeobecně
Re: Spořilovský masakr
Článek k tématu, potvrzující již poněkolikáté tento hrozivý scénář...
Nejvíce to odnese II/101 a případně jiné silnice III. třídy umsítěné na tangentě, kterou má vyřešit 511. Bohužel Středočeský kraj se k řešení problematiky má jak lačnej ke sr...
Jestli nebude zakázán průjezd po těchto silnicích pro dopravu nad 12 tun, tak to bude fakt "pěkné".
Nejvíce to odnese II/101 a případně jiné silnice III. třídy umsítěné na tangentě, kterou má vyřešit 511. Bohužel Středočeský kraj se k řešení problematiky má jak lačnej ke sr...
Jestli nebude zakázán průjezd po těchto silnicích pro dopravu nad 12 tun, tak to bude fakt "pěkné".
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Spořilovský masakr
Tak Říčany-Úvaly je naprosto logická trasa, pokud bych jel od D5 na D11 ..
Re: Spořilovský masakr
2jonáš: Říčany-Úvaly ano, ale Úvaly nejsou D11 a další úsek II/101 má omezenou tonáž a vozidlům nad 6t jevjezd zakázán. Kudy teda na D11? Spíš nych řekl, že to bude podporovat jízdu po I/12 místo po D11. Ale to taky dobře není.