Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Tak ted jeste primalovat s pomoci zlutych car treti pruh mezi Prumyslovou a muk Rybnicky a vychodni cast mesta pujde cas od casu projet i ve spicce i bez SOKP...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
To omezení rychlosti vyznačené na těch titěrných značkách myslí někdo vážně? Je to vůbec vymahatelné (někde je hranice toho, jak malou značku už řidič prostě není schopen rozpoznat)?
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Ta rychlost do zatáčky je perfektně vymahatelná, trest za mírně překročenou rychlost při mokru přijde okamžitě.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Malá velikost značení mě také zaujala, podobně jako to, že značka je na tom portálu dopravního značení umístěná jenom jednostranně. To není dobře.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Ještě jednou jsem se podíval na video, obě pidi značky jsou na obou stranách
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
rychlost resp. značky tam jsou skoro zbytečné ( je to takový alibismus )
dosud se tam stejně nedalo odbočit rychleji než těch 30kmh, jak ukazuje i snímek z kolony... ( kde je těch obvyklých 17kmh )
rozumě akcelerovat se dá až v zatáčce a to tak k 50kmh
spíš jsem zvědav, za jak dlouho se s tím především vychovávači sžijí...
dosud se tam stejně nedalo odbočit rychleji než těch 30kmh, jak ukazuje i snímek z kolony... ( kde je těch obvyklých 17kmh )
rozumě akcelerovat se dá až v zatáčce a to tak k 50kmh
spíš jsem zvědav, za jak dlouho se s tím především vychovávači sžijí...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Nevim, jake vychovavace myslite, ale doufam, ze se ridici s novym resenim sziji lepe nez v patek odpoledne, kdy se z Kbelske stale vsichni cpou do odbocovaciho pruhu a ani necekaji, az bude prerusovana cara, takze najezd od Cakovicke byl ucpany tak, ze stala i Cakovicka skoro k vjezdu na skladku hliny.Mike píše:spíš jsem zvědav, za jak dlouho se s tím především vychovávači sžijí...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Jel jsem tudy v sobotu. Všichni se řadili do odbočovacího pruhu, který jel krokem. Všechny jsem předjel a využil nového pruhu. V následné zatáčce mi do cesty vjelo auto z pravého pruhu. Dotyčnou vůbec nenapalo, že by mohl někdo jet v levém pruhu. Značení není příliš důrazné a většina lidí ho ani nezaregistrovalo. Značka pozor změna dopravního dopravního režimu je nicneříkající a malé cedulky, které obsahuje šipku doprava moc lidí nevnímá. Kdyby tam napsali odpočení na Novopackou nově 2 pruhy nebo něco podobného, tak si toho víc lidí všimne.
Lidi se postupně naučí, že lze využít nového pruhu, ale potrvá to.
Lidi se postupně naučí, že lze využít nového pruhu, ale potrvá to.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Problém je, že je namalované žlutě. Ale lidi si za chvíli zvyknou, přeci jen bylo v pátek první den.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
co si představujete pod takovým "cpou" ?
od čakovické je tam "dej přednost"....
od čakovické je tam "dej přednost"....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Cpou se přes plnou čáru, to opravdu žádné "dej přednost" od Čakovické omlouvat nemůže.
Kromě toho to dávání přednosti ve směru od Čakovické se týká předpokládám zařazování do hlavního směru (tedy při změně pruhu) a ne že bych měl dávat přednost, když se někdo připojuje do "mého" pruhu.
Kromě toho to dávání přednosti ve směru od Čakovické se týká předpokládám zařazování do hlavního směru (tedy při změně pruhu) a ne že bych měl dávat přednost, když se někdo připojuje do "mého" pruhu.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Presne, nemam problem, kdyz se nekdo "zipuje" na podobnych krizovatkach (napr. zde nebo na D0 mezi Vysocanskou radialou a sjezdem na Chlumeckou). Ale chce to trochu myslet a i v tomto pripade vyuzivat celou delku pruhu. To se porad krici, ze ridici nepouzivaji celou delku pripojovaciho pruhu, ale toto je naprosto stejne.Lynx píše:Cpou se přes plnou čáru, to opravdu žádné "dej přednost" od Čakovické omlouvat nemůže.
Kdysi jsem si myslel, ze by na podobnych krizenich pomohla dvojta cara prerusovana/plna, ktera by v prvni polovine pruhu byla plna ve smeru od Kbelske a ve druhe zase od odbocovaku, tedy ze by se dusledne vyznacila cast pruhu, ktera je v podstate pripojovakem a ktera je v podstate uz odbocovakem. Jenze kdyz nekteri jedinci jedou do pripojovaku i pres dopravni stin, tak by nepomuze nic...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Včera už to fungovalo skvěle. Byl jsem v levém proudu, co jel na radiálu a byl plný, pravý díky tomu jel plynule a netvořila se běžná kolona. Jestli to takto zůstane, tak to bude skvělé.Anonym píše:Jel jsem tudy v sobotu. Všichni se řadili do odbočovacího pruhu, který jel krokem. Všechny jsem předjel a využil nového pruhu. V následné zatáčce mi do cesty vjelo auto z pravého pruhu. Dotyčnou vůbec nenapalo, že by mohl někdo jet v levém pruhu. Značení není příliš důrazné a většina lidí ho ani nezaregistrovalo. Značka pozor změna dopravního dopravního režimu je nicneříkající a malé cedulky, které obsahuje šipku doprava moc lidí nevnímá. Kdyby tam napsali odpočení na Novopackou nově 2 pruhy nebo něco podobného, tak si toho víc lidí všimne.
Lidi se postupně naučí, že lze využít nového pruhu, ale potrvá to.
Ono by se to dalo udělat ještě lépe, kdyby ta nájezdní rampa z Čakovické ústila do prostředního (či možná ještě lépe levého) pruhu na ne do pravého. Bez toho tam pořád zůstává ten nepříjemný průplet. Ale přestavba toho mostu přes Kbelskou je tam asi nereálná.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
A to jeste nehrozi, ze nekdo priletl z "hlavni", ale odstavnym/po srafach. Oblibena cinnost nekterych vokapanku na Cinovecke v miste, kde se pripojuje provoz z Veselske.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Průplet by šel pořešit, tak že by stávající rampa šla jenom na Vysočanskou radiálu a na Kbelskou by se napojovala až níže pod estakádou (v podstatě využít tu vyasfaltovanou cestu pod mosty).
Další varianty by bylo dát nájezd severně od mostu přes Kbelskou, ale to je větší úprava.
PS: Pořádné řešení je 520...
Další varianty by bylo dát nájezd severně od mostu přes Kbelskou, ale to je větší úprava.
PS: Pořádné řešení je 520...
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Jaká je na té cestě podjízdná výška?
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Pokud realizovane reseni situaci na Kbelske ve spicce vyrazne nezlepsi, tak bych byl klidne radikalni a umoznil sjezd z Cakovicke jen na radialu. Ve spicce kdyz se zacne kvuli tomu prupletu ucpavat cela Kbelska az k D8, tak spousta ridicu to pak prave objizdi pres Prosek a Cakovickou a situaci jeste zhorsuje.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Asi tolik...P_V píše:Jaká je na té cestě podjízdná výška?
Podle mne nic, co by se nedalo poresit trochou zemnich praci. Ale osobne bych spis zavrel ten sjezd.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
dnes vyzkoušeno a nevídáno, neslýcháno
kolona žádná
takže kdybych nemusel odbočovat, tak oba
kolona žádná
takže kdybych nemusel odbočovat, tak oba
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
...no, já jel včera i dneska a trochu veselý to je, když jede kamion od Ústí, ale netroufne si zůstat v tom "prostředním" a cpe se tedy do úplně pravého, načež ho začnou ti přijíždějící od Proseka objíždět zleva:o)
Ale souhlas, že celkově to je zlepšení.
Ale souhlas, že celkově to je zlepšení.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
Kamiony jsou v pohodě, ale osobáky a dodávky jsou občas peklo. Předevčírem tam byl jeden, který tam stál asi 10 m pře odbočením v prostředním a cpal se do pravého, neboť si úpravy vůbec nevšiml.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
No, lepší by bylo, kdyby ten z toho prostředního pokračoval tím levým na estakádě, a ten z Proseka zůstal v tom pravým, ne?ElWapp píše:Ale tak to je spravne, ne?
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
A vejde se kamion do toho leveho pruhu? I s osobakem to tam na zacatku estakady byvalo dost tesne. Stejne se kamion driv nebo pozdeji do praveho musi dostat. Neco jineho by bylo, kdyby slo o osobni auta.
Re: Vysočanská radiála (D10 - Kbelská)
V pohodě, viděno na vlastní oči ještě před přeznačením.