Právě je 23.5.2019 15:13:37




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 ZÁKOS a další historické plány a souvislosti 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 1485
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Pro úplnost - studie malostranského a staroměstského tunelu od VHE z roku 2009.
http://www.vhe.cz/node/66


18.1.2014 13:32:59
Profil
 

Příspěvky: 1560
Bydliště: MO
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
To je mazec ty soutěžní návrhy. :shock:

_________________
Království a půl princezny za 511.


18.1.2014 13:39:25
Profil
 

Příspěvky: 4020
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Právě že ve starym územnim plánu je to inteligentěji a skroměji namalováno z parčíku "u tanku" do parčíku na Klárově, ale to asi bylo ještě překonaný dvoupruhový řešení. Tohle už jsou čistý technokratický zvěrstva :)


18.1.2014 21:46:35
Profil
 

Příspěvky: 1071
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Jeden z dokumentů týkající se porevolučního dění v plánování ZKS:
http://www.psp.cz/eknih/1990cnr/tisky/t0411c00.htm


30.4.2014 12:59:38
Profil
 

Příspěvky: 322
Bydliště: České Budějovice - Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Podle mého je škoda, že se velká část ZÁKOSu nerealizovala. Žádná nenahraditelná zástavba by to neodnesla (ale většímu počtu tunelových úseků už v počátku bych se nebránil :), třeba ve Výtoni nebo Blance), jen běžná z počátku 20. stol. Dneska bychom ty dálnice jen zahrabávali pod zem, což by bylo levnější, a na povrchu bychom měli prostor pro tramvajové rychlodráhy, bulváry nebo parky, případně zástavbu. Komunikace měly být navíc často vedeny v souběhu s železnicí, což opět snižuje jejich dopad. Možná bychom měli i trať na letiště, protože P6 by ještě děkovala za to, že tam může mít na povrchu místo radiály jen moderní elektrifikovanou železnici :). Líbí se mi i trasování metra C a D na severu + existence trasy E.

Co se týká zatunelování magistrály, tak na ní je dnes tranzit minimální a po vybudování východní části MO bude cesta po MO jen o pár set metrů delší, proti tranzitu bych bojoval jednoduše rozdílnou maximální povolenou rychlostí, např. 70 km/h na magistrále a 80 km/h na okruhu. Tranzit bude ale stejně v drtivé většině případů volit SOKP.

_________________
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.


8.10.2016 1:40:15
Profil
 

Příspěvky: 3592
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
AUTOsro píše:
...Tranzit bude ale stejně v drtivé většině případů volit SOKP.
Samozřejmě pokud nebude okruh D0 odsunut kamsi k Labi, jak by se to líbilo bojovníkům proti IAD.


8.10.2016 10:16:49
Profil
 

Příspěvky: 413
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Diaľničiar píše:
Tranzitní země je i Česká republika, dejte si konečně říct, že jste hlavní tah mezi západem a Balkánem. Vaše D5+D1+D2 nebo D8+D1+D2 jsou čistě tranzitní tahy.

Jak uvedeno jinde ...Dejte si konečně říct, že nelze propojovat tranzitní tahy skrz městské části za přijatelné náklady.


8.10.2016 18:14:07
Profil
 

Příspěvky: 258
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
K tomu D11(D10) + D5

_________________
D3 nad zlato


29.10.2016 14:17:31
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz