ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Pražský a Městský okruh, radiály a ostatní pražské komunikace
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od jonáš »

No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od pp21 »

jonáš píše:No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..
No jo ... byl jsem v neděli asi nějakej natvrdlej :)
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od dvs »

pp21 píše:
jonáš píše:No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..
No jo ... byl jsem v neděli asi nějakej natvrdlej :)
V kterých místech přesně chyběli ve vrstvách staré územní plány?
Záleží totiž také na postupném rozšiřování Prahy v historii, čímž pádem v 60. letech nejsou v okrajových místech ÚP žádné. Doporučuji zapnout vrstvu někde ve středu a pak se vydat teprve na periferii.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od jonáš »

No bohužel je tam neni vůbec kde zapnout. Pokud máte jinej a jinak funkční odkaz, tak ho sem hoďte. Já odjakživa chodim přes http://mpp.praha.eu/VykresyUPArchiv/ a tam to vypadá následovně:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (20.31 KiB) Zobrazeno 21552 x
Ale zkusim to teda zapnout ve středu, jak doporučujete, třeba to už půjde :lol:
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od dvs »

Máte pravdu, mají to rozbité = nejde to v tom stromu zapnout... Ten odkaz fungoval (kopíroval jsem z něj obrázky UP u Běchovic do vlákna 511).
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Lenny »

Přestupní terminál Černý most, sken ze Silničního obzoru.
Přílohy
cerny_most.jpg
cerny_most.jpg (209.89 KiB) Zobrazeno 21065 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od JirkaS »

Lenny píše:Přestupní terminál Černý most, sken ze Silničního obzoru.
Jen pro upřesnění - není to dnešní stanice metra Černý Most, ale konečná tramvají na Lehovci. http://mapy.cz/s/6TVj Místo tam ještě je...
Bobek
Příspěvky: 1636
Registrován: 14.3.2009 6:43:59
Bydliště: MO

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Bobek »

Jen na tu tramvaj už se dneska s P+R asi nikdo nenachytá. :)
Království a půl princezny za 511.
kot
Příspěvky: 10491
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od kot »

Bobek píše:Jen na tu tramvaj už se dneska s P+R asi nikdo nenachytá. :)
Což je zase na druhou stranu škoda...
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Dr.Fe1 »

Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od JirkaS »

Dr.Fe1 píše:Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
Taky si myslím, k metru je to tramvají 2 zastávky.
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od jonáš »

Z kterýho to je ročníku? A jakej má význam to obrovský "parkoviště pro rezidenty"?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Lenny »

Ročník 1975, číslo 4 Článek Zásady generálu dopravy hl. m. Prahy od Ing. Z. Nerada CSc.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
michal
Příspěvky: 4574
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od michal »

JirkaS píše:
Dr.Fe1 píše:Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
Taky si myslím, k metru je to tramvají 2 zastávky.
Na ploše A se má stavět nějaké bydlení/kanceláře, resp. se už snad dokonce už i začalo...

http://www.praha14.cz/MC/Obrazky_MC/leh ... SESSID=f46
FlakY`
Příspěvky: 1490
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od FlakY` »

Staví se na druhé straně silnice. A to parkoviště mohlo sloužit pro výstavbu sídliště např. místo Na hrádku.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od dvs »

Řekněte mi ještě proč vlastě tako křižovatka byla zbudovaná jako MÚK?
FlakY`
Příspěvky: 1490
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od FlakY` »

Jendak kvůli točně tramvají a dalším důvodem bylo kapacitní propojení dvou silnic Poděbradská - Kolbenova. Kolbenova nikdy nebyla dostavěna do 4 pruhu k další křižovatce. Na mapách je to jasně vidět a na te situačce taky.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od jonáš »

FlakY` píše:Staví se na druhé straně silnice. A to parkoviště mohlo sloužit pro výstavbu sídliště např. místo Na hrádku.
Staví se přímo v zoně A náčrtku, v zonách B,C,H,G stojí autoservis a další komerční objekty. Moc místa tam nezbejvá .. http://www.mapy.cz/s/6W42
FlakY`
Příspěvky: 1490
Registrován: 14.3.2009 21:34:15
Bydliště: F-M - Praha

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od FlakY` »

Já myslel toto místo: http://www.mapy.cz/s/6WkZ Zde se připravuje stavba bytového komplexu. Jestli začala výstavba nevím, ale prodej bytů už začal.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od dvs »

dvs píše:Řekněte mi ještě proč vlastě tako křižovatka byla zbudovaná jako MÚK?
FlakY` píše:Jendak kvůli točně tramvají a dalším důvodem bylo kapacitní propojení dvou silnic Poděbradská - Kolbenova. Kolbenova nikdy nebyla dostavěna do 4 pruhu k další křižovatce. Na mapách je to jasně vidět a na te situačce taky.
Jasně to je asi pravda, ale přijde mi ta MÚK jako památník neujasněných plánů. Když se podívá člověk na historické ÚP od 60. let, tak je na nich vidět, jak se v této části Prahy měnily názory. Výsledkem je šíroká Chlumecká s 50 ústící do Horních Počernic, nepokračování D11, nevyužitý BUS terminál u točny tramvají...
Mike
Příspěvky: 4983
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Mike »

dvs píše:... Výsledkem je šíroká Chlumecká s 50 ústící do Horních Počernic, ...
tak ona tam nebyla vždy, než se to místo vyhodnotilo jako nejvhodnější pro instalaci stálého radaru, který nedlouho potom "někdo" odcizil
takže PČR zbyl do těch beden jen jeden
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od jonáš »

Mike píše: tak ona tam nebyla vždy, než se to místo vyhodnotilo jako nejvhodnější pro instalaci stálého radaru, který nedlouho potom "někdo" odcizil
takže PČR zbyl do těch beden jen jeden
A ani teď tam neni v celý délce, jen tam kde ji na severu lemuje obytná zástavba. V komerční části je 70. Ostatně čtyřpruhy se nestavěj kvůli rychlosti, ale kvůli kapacitě. Počernice čtyřpruh nepotřebujou, tam už to ztrácí funkci pseudoradiály (když pravá nebude nikdy).
Mosquit
Příspěvky: 920
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Mosquit »

A o které radaru to mluvíte? Vždyť na Chlumecké žádný není, jen na Poděbradské - v každém směru jeden.
Mike
Příspěvky: 4983
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Mike »

no, v historických dobách byl na Chlumecké instalován stacionární radar, taková ta bedna, co bývala i na Průmyslové, dosud je snad V Holešovičkách a pak ještě na Patočkově
těch beden bylo několik a PČR vlastnila dva radary, které různě převážela po těchto bednách.
no a právě na té Chlumecké jej kdosi odcizil i s bednou
bylo to v místě, co je dnes ČS TEXACO
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Lenny
Autor
Příspěvky: 10799
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti

Příspěvek od Lenny »

Situace ze soutěže na Malostranský tunel. (sken ze Silničního obzoru 8/1967).

Na Malostranský tunel zpracoval Hydroprojekt v roce 1968 úvodní projekt. Následně byla příprava pro odpor spolku Za starou Prahu zastavena.
Přílohy
tunel.jpg
tunel.jpg (393.5 KiB) Zobrazeno 19590 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Odpovědět

Zpět na „Praha“