ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
No jo ... byl jsem v neděli asi nějakej natvrdlejjonáš píše:No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
V kterých místech přesně chyběli ve vrstvách staré územní plány?pp21 píše:No jo ... byl jsem v neděli asi nějakej natvrdlejjonáš píše:No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..
Záleží totiž také na postupném rozšiřování Prahy v historii, čímž pádem v 60. letech nejsou v okrajových místech ÚP žádné. Doporučuji zapnout vrstvu někde ve středu a pak se vydat teprve na periferii.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
No bohužel je tam neni vůbec kde zapnout. Pokud máte jinej a jinak funkční odkaz, tak ho sem hoďte. Já odjakživa chodim přes http://mpp.praha.eu/VykresyUPArchiv/ a tam to vypadá následovně:
Ale zkusim to teda zapnout ve středu, jak doporučujete, třeba to už půjde
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Máte pravdu, mají to rozbité = nejde to v tom stromu zapnout... Ten odkaz fungoval (kopíroval jsem z něj obrázky UP u Běchovic do vlákna 511).
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Přestupní terminál Černý most, sken ze Silničního obzoru.
- Přílohy
-
- cerny_most.jpg (209.89 KiB) Zobrazeno 21078 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Jen pro upřesnění - není to dnešní stanice metra Černý Most, ale konečná tramvají na Lehovci. http://mapy.cz/s/6TVj Místo tam ještě je...Lenny píše:Přestupní terminál Černý most, sken ze Silničního obzoru.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Jen na tu tramvaj už se dneska s P+R asi nikdo nenachytá.
Království a půl princezny za 511.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Což je zase na druhou stranu škoda...Bobek píše:Jen na tu tramvaj už se dneska s P+R asi nikdo nenachytá.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Taky si myslím, k metru je to tramvají 2 zastávky.Dr.Fe1 píše:Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Z kterýho to je ročníku? A jakej má význam to obrovský "parkoviště pro rezidenty"?
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Ročník 1975, číslo 4 Článek Zásady generálu dopravy hl. m. Prahy od Ing. Z. Nerada CSc.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Na ploše A se má stavět nějaké bydlení/kanceláře, resp. se už snad dokonce už i začalo...JirkaS píše:Taky si myslím, k metru je to tramvají 2 zastávky.Dr.Fe1 píše:Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
http://www.praha14.cz/MC/Obrazky_MC/leh ... SESSID=f46
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Staví se na druhé straně silnice. A to parkoviště mohlo sloužit pro výstavbu sídliště např. místo Na hrádku.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Řekněte mi ještě proč vlastě tako křižovatka byla zbudovaná jako MÚK?
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Jendak kvůli točně tramvají a dalším důvodem bylo kapacitní propojení dvou silnic Poděbradská - Kolbenova. Kolbenova nikdy nebyla dostavěna do 4 pruhu k další křižovatce. Na mapách je to jasně vidět a na te situačce taky.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Staví se přímo v zoně A náčrtku, v zonách B,C,H,G stojí autoservis a další komerční objekty. Moc místa tam nezbejvá .. http://www.mapy.cz/s/6W42FlakY` píše:Staví se na druhé straně silnice. A to parkoviště mohlo sloužit pro výstavbu sídliště např. místo Na hrádku.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Já myslel toto místo: http://www.mapy.cz/s/6WkZ Zde se připravuje stavba bytového komplexu. Jestli začala výstavba nevím, ale prodej bytů už začal.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
dvs píše:Řekněte mi ještě proč vlastě tako křižovatka byla zbudovaná jako MÚK?
Jasně to je asi pravda, ale přijde mi ta MÚK jako památník neujasněných plánů. Když se podívá člověk na historické ÚP od 60. let, tak je na nich vidět, jak se v této části Prahy měnily názory. Výsledkem je šíroká Chlumecká s 50 ústící do Horních Počernic, nepokračování D11, nevyužitý BUS terminál u točny tramvají...FlakY` píše:Jendak kvůli točně tramvají a dalším důvodem bylo kapacitní propojení dvou silnic Poděbradská - Kolbenova. Kolbenova nikdy nebyla dostavěna do 4 pruhu k další křižovatce. Na mapách je to jasně vidět a na te situačce taky.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
tak ona tam nebyla vždy, než se to místo vyhodnotilo jako nejvhodnější pro instalaci stálého radaru, který nedlouho potom "někdo" odcizildvs píše:... Výsledkem je šíroká Chlumecká s 50 ústící do Horních Počernic, ...
takže PČR zbyl do těch beden jen jeden
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
A ani teď tam neni v celý délce, jen tam kde ji na severu lemuje obytná zástavba. V komerční části je 70. Ostatně čtyřpruhy se nestavěj kvůli rychlosti, ale kvůli kapacitě. Počernice čtyřpruh nepotřebujou, tam už to ztrácí funkci pseudoradiály (když pravá nebude nikdy).Mike píše: tak ona tam nebyla vždy, než se to místo vyhodnotilo jako nejvhodnější pro instalaci stálého radaru, který nedlouho potom "někdo" odcizil
takže PČR zbyl do těch beden jen jeden
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
A o které radaru to mluvíte? Vždyť na Chlumecké žádný není, jen na Poděbradské - v každém směru jeden.
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
no, v historických dobách byl na Chlumecké instalován stacionární radar, taková ta bedna, co bývala i na Průmyslové, dosud je snad V Holešovičkách a pak ještě na Patočkově
těch beden bylo několik a PČR vlastnila dva radary, které různě převážela po těchto bednách.
no a právě na té Chlumecké jej kdosi odcizil i s bednou
bylo to v místě, co je dnes ČS TEXACO
těch beden bylo několik a PČR vlastnila dva radary, které různě převážela po těchto bednách.
no a právě na té Chlumecké jej kdosi odcizil i s bednou
bylo to v místě, co je dnes ČS TEXACO
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Situace ze soutěže na Malostranský tunel. (sken ze Silničního obzoru 8/1967).
Na Malostranský tunel zpracoval Hydroprojekt v roce 1968 úvodní projekt. Následně byla příprava pro odpor spolku Za starou Prahu zastavena.
Na Malostranský tunel zpracoval Hydroprojekt v roce 1968 úvodní projekt. Následně byla příprava pro odpor spolku Za starou Prahu zastavena.
- Přílohy
-
- tunel.jpg (393.5 KiB) Zobrazeno 19603 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)