Právě je 24.8.2019 9:21:04




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 ZÁKOS a další historické plány a souvislosti 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..


26.2.2012 21:01:32
Profil
Autor

Příspěvky: 1626
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
jonáš píše:
No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..

No jo ... byl jsem v neděli asi nějakej natvrdlej :)


27.2.2012 9:41:54
Profil
 

Příspěvky: 3463
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
pp21 píše:
jonáš píše:
No ne, tim jsem myslel, že tam mezi vrstvama vůbec nejsou ty starý územní plány. Asi se tam moc chodilo, tak to na mýtince zabednili ..

No jo ... byl jsem v neděli asi nějakej natvrdlej :)

V kterých místech přesně chyběli ve vrstvách staré územní plány?
Záleží totiž také na postupném rozšiřování Prahy v historii, čímž pádem v 60. letech nejsou v okrajových místech ÚP žádné. Doporučuji zapnout vrstvu někde ve středu a pak se vydat teprve na periferii.


27.2.2012 12:05:14
Profil
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
No bohužel je tam neni vůbec kde zapnout. Pokud máte jinej a jinak funkční odkaz, tak ho sem hoďte. Já odjakživa chodim přes http://mpp.praha.eu/VykresyUPArchiv/ a tam to vypadá následovně:
Příloha:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 20.31 KiB | Zobrazeno 10506 krát ]

Ale zkusim to teda zapnout ve středu, jak doporučujete, třeba to už půjde :lol:


27.2.2012 12:31:00
Profil
 

Příspěvky: 3463
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Máte pravdu, mají to rozbité = nejde to v tom stromu zapnout... Ten odkaz fungoval (kopíroval jsem z něj obrázky UP u Běchovic do vlákna 511).


27.2.2012 13:21:15
Profil
Autor

Příspěvky: 9159
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Přestupní terminál Černý most, sken ze Silničního obzoru.


Přílohy:
cerny_most.jpg
cerny_most.jpg [ 209.89 KiB | Zobrazeno 10019 krát ]

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
19.4.2013 22:07:07
Profil
 

Příspěvky: 2643
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Lenny píše:
Přestupní terminál Černý most, sken ze Silničního obzoru.
Jen pro upřesnění - není to dnešní stanice metra Černý Most, ale konečná tramvají na Lehovci. http://mapy.cz/s/6TVj Místo tam ještě je...


19.4.2013 23:49:12
Profil
 

Příspěvky: 1581
Bydliště: MO
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Jen na tu tramvaj už se dneska s P+R asi nikdo nenachytá. :)

_________________
Království a půl princezny za 511.


20.4.2013 0:20:40
Profil
 

Příspěvky: 4048
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Bobek píše:
Jen na tu tramvaj už se dneska s P+R asi nikdo nenachytá. :)

Což je zase na druhou stranu škoda...


20.4.2013 1:13:10
Profil
 

Příspěvky: 1888
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.


20.4.2013 20:11:57
Profil
 

Příspěvky: 2643
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Dr.Fe1 píše:
Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
Taky si myslím, k metru je to tramvají 2 zastávky.


20.4.2013 21:20:06
Profil
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Z kterýho to je ročníku? A jakej má význam to obrovský "parkoviště pro rezidenty"?


20.4.2013 22:41:45
Profil
Autor

Příspěvky: 9159
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Ročník 1975, číslo 4 Článek Zásady generálu dopravy hl. m. Prahy od Ing. Z. Nerada CSc.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


21.4.2013 10:19:09
Profil
 

Příspěvky: 1762
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
JirkaS píše:
Dr.Fe1 píše:
Alespoň tu plochu A by realizovat mohli, řekl bych že by se nějácí uživatelé přeci jen našli.
Taky si myslím, k metru je to tramvají 2 zastávky.


Na ploše A se má stavět nějaké bydlení/kanceláře, resp. se už snad dokonce už i začalo...

http://www.praha14.cz/MC/Obrazky_MC/lehovec/lehovec_mapa_A.gif?PHPSESSID=f46


21.4.2013 11:33:02
Profil
 

Příspěvky: 1380
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Staví se na druhé straně silnice. A to parkoviště mohlo sloužit pro výstavbu sídliště např. místo Na hrádku.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


22.4.2013 18:37:26
Profil
 

Příspěvky: 3463
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Řekněte mi ještě proč vlastě tako křižovatka byla zbudovaná jako MÚK?


22.4.2013 21:33:53
Profil
 

Příspěvky: 1380
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Jendak kvůli točně tramvají a dalším důvodem bylo kapacitní propojení dvou silnic Poděbradská - Kolbenova. Kolbenova nikdy nebyla dostavěna do 4 pruhu k další křižovatce. Na mapách je to jasně vidět a na te situačce taky.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


22.4.2013 21:43:59
Profil
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
FlakY` píše:
Staví se na druhé straně silnice. A to parkoviště mohlo sloužit pro výstavbu sídliště např. místo Na hrádku.

Staví se přímo v zoně A náčrtku, v zonách B,C,H,G stojí autoservis a další komerční objekty. Moc místa tam nezbejvá .. http://www.mapy.cz/s/6W42


23.4.2013 11:53:13
Profil
 

Příspěvky: 1380
Bydliště: F-M - Praha
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Já myslel toto místo: http://www.mapy.cz/s/6WkZ Zde se připravuje stavba bytového komplexu. Jestli začala výstavba nevím, ale prodej bytů už začal.

_________________
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Peugeot 206


23.4.2013 16:29:53
Profil
 

Příspěvky: 3463
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
dvs píše:
Řekněte mi ještě proč vlastě tako křižovatka byla zbudovaná jako MÚK?
FlakY` píše:
Jendak kvůli točně tramvají a dalším důvodem bylo kapacitní propojení dvou silnic Poděbradská - Kolbenova. Kolbenova nikdy nebyla dostavěna do 4 pruhu k další křižovatce. Na mapách je to jasně vidět a na te situačce taky.
Jasně to je asi pravda, ale přijde mi ta MÚK jako památník neujasněných plánů. Když se podívá člověk na historické ÚP od 60. let, tak je na nich vidět, jak se v této části Prahy měnily názory. Výsledkem je šíroká Chlumecká s 50 ústící do Horních Počernic, nepokračování D11, nevyužitý BUS terminál u točny tramvají...


24.4.2013 16:02:57
Profil
 

Příspěvky: 3288
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
dvs píše:
... Výsledkem je šíroká Chlumecká s 50 ústící do Horních Počernic, ...

tak ona tam nebyla vždy, než se to místo vyhodnotilo jako nejvhodnější pro instalaci stálého radaru, který nedlouho potom "někdo" odcizil
takže PČR zbyl do těch beden jen jeden

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


24.4.2013 19:44:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 4024
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Mike píše:
tak ona tam nebyla vždy, než se to místo vyhodnotilo jako nejvhodnější pro instalaci stálého radaru, který nedlouho potom "někdo" odcizil
takže PČR zbyl do těch beden jen jeden

A ani teď tam neni v celý délce, jen tam kde ji na severu lemuje obytná zástavba. V komerční části je 70. Ostatně čtyřpruhy se nestavěj kvůli rychlosti, ale kvůli kapacitě. Počernice čtyřpruh nepotřebujou, tam už to ztrácí funkci pseudoradiály (když pravá nebude nikdy).


26.4.2013 16:51:10
Profil
 

Příspěvky: 558
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou / Zeleneč
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
A o které radaru to mluvíte? Vždyť na Chlumecké žádný není, jen na Poděbradské - v každém směru jeden.


27.4.2013 7:41:45
Profil
 

Příspěvky: 3288
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
no, v historických dobách byl na Chlumecké instalován stacionární radar, taková ta bedna, co bývala i na Průmyslové, dosud je snad V Holešovičkách a pak ještě na Patočkově
těch beden bylo několik a PČR vlastnila dva radary, které různě převážela po těchto bednách.
no a právě na té Chlumecké jej kdosi odcizil i s bednou
bylo to v místě, co je dnes ČS TEXACO

_________________
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit


1.5.2013 22:12:37
Profil Zobrazit autorovy stránky
Autor

Příspěvky: 9159
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: ZÁKOS a další historické plány a souvislosti
Situace ze soutěže na Malostranský tunel. (sken ze Silničního obzoru 8/1967).

Na Malostranský tunel zpracoval Hydroprojekt v roce 1968 úvodní projekt. Následně byla příprava pro odpor spolku Za starou Prahu zastavena.


Přílohy:
tunel.jpg
tunel.jpg [ 393.5 KiB | Zobrazeno 8524 krát ]

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
17.1.2014 23:36:35
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Maty, Mouna a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz