Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ale radlická radiála přes žádné štěrkové lože nevede...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
U RR žádný posun v přípravě neprobíhá, což je vzhledem k současné vládě v Praze a jejímu postoji k IAD logické. Terminál na Smíchově má být nad železnicí a i parkovací dům nemá jít pod úroveň současného terénu, takže k ohrožení podzemních vod nedojde. Pána štve, že nemůže stavět, ale jeho argumenty vedení Prahy netrápí.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
https://twitter.com/Adam_Scheinherr/sta ... 47585?s=20Adam Scheinherr
Schválili jsme výkup části pozemků pro Radlickou radiálu. Do té doby tam vznikne plošné P+R parkoviště pro 160 aut. Bude u stanice metra Nové Butovice, aby dojíždějící měli snadný přestup na MHD. Každé auto se počítá.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ví někdo o jaký pidipozemek se to jedná?balance píše:https://twitter.com/Adam_Scheinherr/sta ... 47585?s=20Adam Scheinherr
Schválili jsme výkup části pozemků pro Radlickou radiálu. Do té doby tam vznikne plošné P+R parkoviště pro 160 aut. Bude u stanice metra Nové Butovice, aby dojíždějící měli snadný přestup na MHD. Každé auto se počítá.
„Počítám, že do roka, dvou by mohlo být hotovo," řekl Scheinherr.
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-pra ... diala.html
Každopádně pro RR to nevidím jako pozitivní zprávu, vybudovat parkoviště nebude zadarmo a jeho zrušení bude znamenat ztrátu parkovacích míst.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Na programu jednání rady vidím jen č. 255 k. ú. Jinonice a ten to sám o sobě zrovna nevytrhne (158 m2).
Království a půl princezny za 511.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Místo P + R, které má vzniknout do DVOU LET, by mě výrazně více potěšilo zahájení výstavby Radlické radiály. Klauni...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Vy se netesite na ten jekot "chteji rusit P+R kvuli DALSI silnici"?
Takove opacko lesoparku v Letnanech.
Takove opacko lesoparku v Letnanech.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Jožko, bohužel máš absolutní pravdu. Bude to další argument proč NE....
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Vypadá to, že jde o pozemek p.č. 255 v katastru Jinonice, který nyní patří dopravnímu podniku. Každopádně na některých okolních pozemcích má Praha pouze spoluvlastnický podíl společně s dalšími fyzickými osobami.
https://sgi-nahlizenidokn.cuzk.cz/marus ... e=Marushka
https://sgi-nahlizenidokn.cuzk.cz/marus ... e=Marushka
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Praha připraví úpravy projektu Radlické radiály, radní schválili studie
https://zdopravy.cz/praha-pripravi-upra ... ie-121106/
Jen doufám že čas studií už skončí, aby příští rada nezadala studii k přezkoumání předchozích studií...
https://zdopravy.cz/praha-pripravi-upra ... ie-121106/
Jen doufám že čas studií už skončí, aby příští rada nezadala studii k přezkoumání předchozích studií...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ale ten hlavní problém spočívající v nedostatečné kapacitě Barrandovského mostu, který bude způsobovat zácpy v tunelu RR směr Barrandovský most, tak o tom tam není ani zmínka. Takže asi počítají s dávkováním provozu semafory jako v Blance.
Scheinherr ať už raději před volbami nic nenavrhuje a žádné studie nezadává.
Scheinherr ať už raději před volbami nic nenavrhuje a žádné studie nezadává.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Také to vidím takhle. Hlavní problém RR zůstává nedořešen, přitom je to alfa a omega celého projektu. Takže dokud nebude dořešena kapacita MO a Barandovského mostu, je úplně jedno, jak se tento projekt posouvá. Ve výsledku by totiž realizace RR mohla přinést víc škody než užitku.
Barandovský most prostě bude potřebovat nějaké ty mosty vedle současných, ale ještě to asi potrvá nějakých těch pár dekád, než to příslušným lidem dojde.
Nebo se to bude muset opravdu brát z opačného konce a do města - jakože i sem na MO - pouštět zásadně méně aut.
Barandovský most prostě bude potřebovat nějaké ty mosty vedle současných, ale ještě to asi potrvá nějakých těch pár dekád, než to příslušným lidem dojde.
Nebo se to bude muset opravdu brát z opačného konce a do města - jakože i sem na MO - pouštět zásadně méně aut.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No, pánové, a v tento moment přichází ta zásadní polemika, jestli je správný přístup stavět kapacitní přivaděč do již přetížené komunikace?
Nicméně je to těžké se na tohle ptát, když vám jen vznesení takové otázky přinese nálepku zeleného cyklofašisty. Větší Dobříšská ani větší Barranďák nebude.
Nicméně je to těžké se na tohle ptát, když vám jen vznesení takové otázky přinese nálepku zeleného cyklofašisty. Větší Dobříšská ani větší Barranďák nebude.
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Trupman: takže je lepší nechat zahltit celé čtvrtě, kde ta auta budou postávat v kolonách?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Je sice pravda, že sem tam je Blanka závislá na "dávkování" závorou /semaforem/, ale představit si, že jedu od Pionýrů po povrchu kolem Sparty, dolů Veletržní až k mostu Barikádníků, by byla fakt hodně děsivá noční můra. Tím chci říci, že je třeba RR začít stavět a vzniklé trable řešit poté co se projeví...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Zkuste mi někdo coby laickému uživateli vysvětlit, proč by měla RR zahltit Barrandovský most, když 99 % provozu, který přivede, je to, co z D5 směřuje přes okruh a Barrandov právě na Barrandovský most (+ samozřejmě co jede od D6/D7 stejnou cestou) a to ubude od Barrandova... Tzn. ve směru do Braníka by dopad neměla mít žádný, pokud ne pozitivní.
A ve směru na Smíchov naopak pozitivní - měla by pomoci Radlické, Vrchlického / Plzeňské a Barrandovskému mostu co do průpletu od Barrandova do tunelů. Byť tady uznávám riziko kvůli kolonám mezi Zlíchovským tunelem a Mrázovkou, ale zase se naopak nebudou všichni cpát z Jižní spojky do myší díry...
A ve směru na Smíchov naopak pozitivní - měla by pomoci Radlické, Vrchlického / Plzeňské a Barrandovskému mostu co do průpletu od Barrandova do tunelů. Byť tady uznávám riziko kvůli kolonám mezi Zlíchovským tunelem a Mrázovkou, ale zase se naopak nebudou všichni cpát z Jižní spojky do myší díry...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No podle mě bude ten problém, že auta jedoucí z Dobříšské rozhodně nejednou všechna na Barrandovský most. Ale taky nahoru na Barrandov a Strakonickou. Takže se budou muset na relativně krátkém úseku vykřížit s auty z RR a k tomu ještě s auty ze smíchovské Strakonické, která samozřejmě také houfně směřují na most. Už teď (i bez oprav mostu) to vykřížení před Barrandovským mostem ucpává Dobříšskou, a tedy i vjezd do Blanky v Troji. Tak co teprv až k tomu přibude další plný pruh, který ale na Strakonickou či Barrandov ani tak moc mířit nebude, takže se tam nacpat nebude legrace... A to už vůbec nemluvím o početných kloubových autobusech, jejichž řidiči mi někdy přijdou jako potomci kamikadze, protože tam, kde všichni začínají přibrzďovat, oni zrychlují...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Michale, ale tím snad nechceš říci, že nestavět RR je lepší plán ?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nedostatečnou kapacitou připojení do Dobříšské, průpletů před BM a samotného BM argumentovaly předchozí studie a předpokládám, že si to úplně nevycucaly z prstu. Samotný MO má nedostatečnou kapacitu pouze v úseku Spořilov - Lanový most a to je ve šoičce a díky absenci 511, dále pak v úseku tunelu Blanka směr Troja - opět díky absenci navazujícího úseku na Balabenku a pořádné MÚK směr V Holešovičkách. Ty dosavadní návrhy zkapacitnění BM se mi moc nelíbily. Podle mě by se mělo hledat něco podobného jako udělali v Linci na Voestbrücke / A7, ale v případě BM tohle udělat jenom na jižní stranu, kde nejsou domy. V Linci na to taky navazuje A7 na obou stranách jenom 2+2.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No já bych bral spíš Bělohorskou, ale lepší něco než nic... Ono by asi stačilo udělat ty rampy jižně od Barranďáku z JS na Strakonickou, i když východní část MO by samozřejmě neuškodila.
A ano, vykřížení se sjezdem na Radlickou a Smíchov ve sméru Troja bude taky lahůdka, hlavně s tím novým Sekyrovým projektem, který určitě novou dopravní zátěž při zachování stávající kapacity komunikací nepřináší... Všichni zaměstanci ČS včetně top managementu určitě budou jezdit metrem a na koloběžkách...
A ano, vykřížení se sjezdem na Radlickou a Smíchov ve sméru Troja bude taky lahůdka, hlavně s tím novým Sekyrovým projektem, který určitě novou dopravní zátěž při zachování stávající kapacity komunikací nepřináší... Všichni zaměstanci ČS včetně top managementu určitě budou jezdit metrem a na koloběžkách...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Btw jak je to s pripravou te belohorske radialy? Zemrela nebo spi?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
V metropolitním plánu už z ní zbyla jen půlka k Vypichu.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
To je relevantní úvaha, ale ten úsek je přeci jen delší než BM, kde se normálně musí popasovat Smíchov s Barrandovem a Strakonickou (díky "chybějící" Strakonické v jednom směru a mírnému omezení JS ve druhém je teď během rekonstrukce BM průjezdný skoro lépe než normálně, kolaps v Braníce, který jsem očekával prakticky s jistotou, se naštěstí nekonal (horší ale bude příští rok a etapa se zavřenou myší dírou).michal píše:No podle mě bude ten problém, že auta jedoucí z Dobříšské rozhodně nejednou všechna na Barrandovský most. Ale taky nahoru na Barrandov a Strakonickou. Takže se budou muset na relativně krátkém úseku vykřížit s auty z RR a k tomu ještě s auty ze smíchovské Strakonické, která samozřejmě také houfně směřují na most. Už teď (i bez oprav mostu) to vykřížení před Barrandovským mostem ucpává Dobříšskou, a tedy i vjezd do Blanky v Troji. Tak co teprv až k tomu přibude další plný pruh, který ale na Strakonickou či Barrandov ani tak moc mířit nebude, takže se tam nacpat nebude legrace... A to už vůbec nemluvím o početných kloubových autobusech, jejichž řidiči mi někdy přijdou jako potomci kamikadze, protože tam, kde všichni začínají přibrzďovat, oni zrychlují...
Co se autobusáků týče, netvrdil bych, že jsou střelci, naopak jsou v globálu extrémně tolerantní (až ke škodě svých cestujících), protože jak je dokážou blokovat umělci projíždějící ze Strakonické a Barrandova do tunelů (tam je taky pěkně úzké hrdlo) v ranní špičce je neskutečné (i proto mi tolik vadí vratná rampa u Lihovaru). Trochu by pomohly tři pruhy do Zlíchovského tunelu až po sjezd do Radlické a regulace příjezdu od Strakonické a Barrandova (s tím pomůže RR), ale dost parády by nadělalo i inteligentněji překreslit pruhy a naučit naše řidiče obecně jízdu v pruzích (což vidíme i v totální neschopnosti používat připojováky a prázdný pravý pruh, kde jsou tři).
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Hlavní problém je podle mne neexistence SOKP 518-519Kuba píše:Ale ten hlavní problém spočívající v nedostatečné kapacitě Barrandovského mostu, který bude způsobovat zácpy v tunelu RR směr Barrandovský most, tak o tom tam není ani zmínka. Takže asi počítají s dávkováním provozu semafory jako v Blance.
Scheinherr ať už raději před volbami nic nenavrhuje a žádné studie nezadává.