Měl jsem na mysli sugestivní větu o matematické operaci "Nepříjemnou situaci umocňuje i návrh na likvidaci rekreační oblasti u stanice metra NB". Tedy těch několika nekultivovaných plácků, momentálně fungujících jako místní zeleň, na nichž podle vizualizace plné zelených bochánků má dojít k "likvidaci veškeré zeleně". A souhlasím s tím, že by tam nějaký ekotunel pro ucelení plochy byl vhodný, asi kolem Schwarzenberské ulice místo pouhého mostu.jonáš píše:A rekreační území tam ve velký části je, ba i nějaká ta přírodní památka, ne že jen "půda ležící ladem", rozuměj "nepřinášející zisk".
Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
PV: Se vším souhlasím, jistě to lidé zveličili, ale problém je, že se tu s nimi nikdo nebaví. Tady lze jedině vysvětlovat, vysvětlovat, vysvětlovat. Ale to taky píšete, žádný rozpor. V tom pořadu měl ovšem být i komentář profesionálního a lidumilného projektanta. To, co je navrženo jako křižovatka ś prodlouženou Jeremiášovou, ale o dobrém stavu mysli projektanta nesvědčí.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nebaví? Vždyť lidem z OS Butovice – Prokopské údolí byli vysvětleny a zodpovězeny všechny dotazy a připomínky, které vznesli, např. i na veřejném projednání už před 3,5 roky. Teď najednou dělají, že ani neví, s kým mají komunikovat ...Marooned17 píše:PV: Se vším souhlasím, jistě to lidé zveličili, ale problém je, že se tu s nimi nikdo nebaví. Tady lze jedině vysvětlovat, vysvětlovat, vysvětlovat.
Díky moc P_V za rozbor! Lidé z OS (které se mimochodem jmenuje jinak, než byl titulek, což jen potvrzuje "kvalitu" práce novinářů) touto reportáží ze sebe fakt trochu udělali pitomce (RR je za účelem zastavení Prokopského údolí, hluk u školy se po převedení do tunelu zvýší, rekreační náletová zeleň u metra NB pro 80 tisíc obyvatel Prahy 5 a Prahy 13 apod. perly).
Osobně jsem ale čekal (čekám) větší problémy od lidí z Botaniky, kteří si tam byty koupili s tím, že jim před domem budou jezdit auta a nad hlavami létat letadla (ale za to budou mít pod okny německé gymnázium a za domem Vidouli) a začali se najednou divit při projednání záměru v r. 2009. Nejmilitantnější nymbisté jsou totiž většinou z nové výstavby ...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Tak to jistě .. buď to platili nedavno nebo maj hypošku na dlouho
Já si teda osobně myslim, že v takovýhle "nudli" vedle (plánovaný) komunikace se žádný bydlení stavět nemá, a že to tam má ouřad zablokovat jak v ÚP, tak při vydávání stavebních povolení, protože tyhle problémy jsou v takovym případě předem daný, jasný a předpověditelný. A pro další rozvoj území má pak vždycky "přednost" zástavba, která tam byla dřív, ať už vedle byl plán na cokoli. Padesát decibelů na fasádě, jinak to zakopejte pod zem nebo si to srolujte úplně .. my tudyma tranzitovat nepotřebujeme. Antiregulacionisti s tim holt nesouhlasej, tak ať si to pak vyžerou, nechaj auta na Zličíně a jezděj radši metrem, to se nedá nic dělat
Já si teda osobně myslim, že v takovýhle "nudli" vedle (plánovaný) komunikace se žádný bydlení stavět nemá, a že to tam má ouřad zablokovat jak v ÚP, tak při vydávání stavebních povolení, protože tyhle problémy jsou v takovym případě předem daný, jasný a předpověditelný. A pro další rozvoj území má pak vždycky "přednost" zástavba, která tam byla dřív, ať už vedle byl plán na cokoli. Padesát decibelů na fasádě, jinak to zakopejte pod zem nebo si to srolujte úplně .. my tudyma tranzitovat nepotřebujeme. Antiregulacionisti s tim holt nesouhlasej, tak ať si to pak vyžerou, nechaj auta na Zličíně a jezděj radši metrem, to se nedá nic dělat
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
V dnesnim Metru psali, ze Praha nema miliardy a tak se Radlicka radiala pristi rok NEDOSTAVI, bohuzel.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Jo jo to mě taky pobavilo. Nicméně s nástupem Svobody je stopka všemu co Bém plánoval rozjet. Spíš by mě zajímalo, jestli by se začalo pokud by byl Bém furt u vesla. Ostatně nevím kde na to chtěl brát.Svatosp píše:V dnesnim Metru psali, ze Praha nema miliardy a tak se Radlicka radiala pristi rok NEDOSTAVI, bohuzel.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Půjčit si můžete kdykoliv, speciálně pokud víte, že z toho něco kápne i Vám osobně a hlavně že nebudete zodpovědný za splácení. To Vás potom ani moc nemusí zajímat výše úroku.medvid píše:Spíš by mě zajímalo, jestli by se začalo pokud by byl Bém furt u vesla. Ostatně nevím kde na to chtěl brát.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
já furt nechápu, co kdo z Botaniky jebe. Když se teprve začly kolaudovat první baráky, tak jsem říkal zrovna jednomu známému, aby to nekupoval bude se stavět a koukal jak bulík z vytřeštěnýma očima. Je to jejich blbost. Proč by tam asi zůstal ten pruh mezi valem a officema.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ovšem zkolaudovaný už jsou a tak se musí obytný zoně přizpůsobit radiála, protože přichází jako druhá. Smola .. někde jsem to nedavno psal, že jsou ty stavební ouřady a územní plány totálně GH (tj nejlíp rozehnat, spálit a.t.d. a nepředstírat že je tu nějaká civilizace .. ušetřilo by se) když takovej stav připustěj.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
na stavebním úřadě je to samý ksindl. Znám takové, které kolaudovali dům bez koupelny i záchoda.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Pokud si dobře pamatuji, tak se Botanika stavěla s vědomím radiály. Jako první se tam prováděl biokoridor kvůli odhlučnění. Myslím, že by v tomto případě měl být dotaz na developera, proč to svým klientům neřekl.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ztráta času, odpověď by mohla být zajímavá, ale důvod je zřejmý - neprodal by.Sosa píše:Myslím, že by v tomto případě měl být dotaz na developera, proč to svým klientům neřekl.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Praha rozhoduje, zda postaví dřív Městský okruh, či Radlickou radiálu
Obyvatelé západního okraje Prahy se obávají výstavby další části Radlické radiály, která má v budoucnu navázat na Rozvadovskou spojku a pokračovat až k Městskému okruhu na Zlíchov. Sepsali proto petici, kterou se teď zabývali pražští radní. Město ale patrně projekt nezmění, stavba by totiž potom byla dražší.
Rozvadovská spojka na západě Prahy přivádí do města auta jedoucí z dálnice D5. Široká silnice však náhle končí nájezdem na místní silnice. Podle plánů by však měla vést dál. Jedná se o část Radlické radiály, která má pokračovat až k Městskému okruhu. Částečně povede po povrchu, částečně třemi tunely.
Jenže místní obyvatelé se obávají, že široká silnice tu zvýší hluk, tranzitní dopravu a přinese i další problémy. "Žádáme, aby byly opět posouzeny dopady plánované Radlické radiály na život lidí a životní prostředí. Současný projekt bude mít podle nás na tyto věci velmi negativní vliv," píše se v petici, která navrhuje úpravy.
Mimo jiné chce místo mimoúrovňové křižovatky Řeporyjská postavit křížení na úrovni nynější komunikace, zlepšit protihluková opatření a spojit tunely Butovice a Jinonice v jeden. "Budeme s nimi jednat my i projektanti během ledna," řekl šéf odboru městského investora Jan Beránek.
Podle mluvčí magistrátu Terezy Králové ovšem není možné na všechny požadavky přistoupit. "Například postavení úrovňové křižovatky a stejně tak spojení dvou tunelů v jeden by bylo v rozporu s územním plánem. Změny u tunelů by navíc znamenaly navýšení nákladů zhruba o 700 milionů korun," uvedla....
Zdroj: http://praha.idnes.cz/vystavba-radlicke ... zpravy_sfo
Požadavek na úrovňovou křižovatku, tak to se opravdu povedlo. To ti blázni z Jinonic už fakt nemyslí vážně. Horší je že Nosek to nejspíš pošle do kopru celé díky jeho nové variantě městského okruhu.
Obyvatelé západního okraje Prahy se obávají výstavby další části Radlické radiály, která má v budoucnu navázat na Rozvadovskou spojku a pokračovat až k Městskému okruhu na Zlíchov. Sepsali proto petici, kterou se teď zabývali pražští radní. Město ale patrně projekt nezmění, stavba by totiž potom byla dražší.
Rozvadovská spojka na západě Prahy přivádí do města auta jedoucí z dálnice D5. Široká silnice však náhle končí nájezdem na místní silnice. Podle plánů by však měla vést dál. Jedná se o část Radlické radiály, která má pokračovat až k Městskému okruhu. Částečně povede po povrchu, částečně třemi tunely.
Jenže místní obyvatelé se obávají, že široká silnice tu zvýší hluk, tranzitní dopravu a přinese i další problémy. "Žádáme, aby byly opět posouzeny dopady plánované Radlické radiály na život lidí a životní prostředí. Současný projekt bude mít podle nás na tyto věci velmi negativní vliv," píše se v petici, která navrhuje úpravy.
Mimo jiné chce místo mimoúrovňové křižovatky Řeporyjská postavit křížení na úrovni nynější komunikace, zlepšit protihluková opatření a spojit tunely Butovice a Jinonice v jeden. "Budeme s nimi jednat my i projektanti během ledna," řekl šéf odboru městského investora Jan Beránek.
Podle mluvčí magistrátu Terezy Králové ovšem není možné na všechny požadavky přistoupit. "Například postavení úrovňové křižovatky a stejně tak spojení dvou tunelů v jeden by bylo v rozporu s územním plánem. Změny u tunelů by navíc znamenaly navýšení nákladů zhruba o 700 milionů korun," uvedla....
Zdroj: http://praha.idnes.cz/vystavba-radlicke ... zpravy_sfo
Požadavek na úrovňovou křižovatku, tak to se opravdu povedlo. To ti blázni z Jinonic už fakt nemyslí vážně. Horší je že Nosek to nejspíš pošle do kopru celé díky jeho nové variantě městského okruhu.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
To je určitě jenom špatně napsaný... Nemá to být úrovňové křížení, ale RR v úrovni terénu. Holt sdružení (nebo novináři) neví co bymedvid píše:...Požadavek na úrovňovou křižovatku, tak to se opravdu povedlo...(
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ne skutečně navrhují úrovňové křížení.
Varianta s RR dole, byla posuzována v rámci EIA a hluk vychází lépe u RR v horní poloze. Lépe se to odhlučňuje, než ten obří kruháč.
Varianta s RR dole, byla posuzována v rámci EIA a hluk vychází lépe u RR v horní poloze. Lépe se to odhlučňuje, než ten obří kruháč.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
A tunely jsou na magické délce 399 m takže nějaký spojování taky nepřichází v úvahu, pokud se nezměněj normy
Měli jsme holt nechat ještě aspoň deset let u vesla ty původní bolševiky, a shodit je teprve až by byla většina zákosu hotová ..
Měli jsme holt nechat ještě aspoň deset let u vesla ty původní bolševiky, a shodit je teprve až by byla většina zákosu hotová ..
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Což by stejně neudělali, protože by na to neměli peníze... Tak si to holt vystojíme na Plzeňské nebo v Radlicích, žádný stres!jonáš píše:A tunely jsou na magické délce 399 m takže nějaký spojování taky nepřichází v úvahu, pokud se nezměněj normy
Měli jsme holt nechat ještě aspoň deset let u vesla ty původní bolševiky, a shodit je teprve až by byla většina zákosu hotová ..
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No, ono by možná ani 20 ani 30 let nestačilo. Vždyť v posledních letech se stavělo hlemýždím tempem. Či lépe řečeno nestavělo.jonáš píše:A tunely jsou na magické délce 399 m takže nějaký spojování taky nepřichází v úvahu, pokud se nezměněj normy
Měli jsme holt nechat ještě aspoň deset let u vesla ty původní bolševiky, a shodit je teprve až by byla většina zákosu hotová ..
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Konečně proč by městská ulice nemohla mít městský úrovňový křižovatky, že ..
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
A proč by tam měl být ten obří kruháč? V původní variantě taky nebyl.Sch píše:Ne skutečně navrhují úrovňové křížení.
Varianta s RR dole, byla posuzována v rámci EIA a hluk vychází lépe u RR v horní poloze. Lépe se to odhlučňuje, než ten obří kruháč.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
JIrkaS: Blbý ale je , že OS nebojuje za původní variantu bez kruháče.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
A myslíte, že mu takovou "původní variantu" někdo ukázal?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
- Přílohy
-
- JZM.jpg (132.22 KiB) Zobrazeno 13784 x
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Jedna dobrá zpráva v tom totálním marasmu další výstavby:
http://www.subterra.cz/aktuality.tab.cs ... 0-01-30-32Výstavba Radlické radiály je o krok blíže
3. února 2014
Subterra na konci ledna podepsala s pražským magistrátem smlouvu na vyražení štoly a provedení průzkumných prací pro budoucí Radlickou radiálu. Přípravné práce spojené se zařízením staveniště a hloubením jámy zahájí divize 1 podle harmonogramu na začátku dubna tohoto roku.
Cílem 850 metrů dlouhé průzkumné štoly je získat detailní geologické informace pro návrh optimálního technického řešení ražby více než dva kilometry dlouhého silničního tunelu. „Naším úkolem je zmapovat geologickou a hydrogeologickou situaci v celé trase budoucí radiály. Na základě získaných výsledků bude možné navrhnout také založení mostních objektů, opěrných zdí, zřízení násypů a vyhloubení dvou tunelů,“ vysvětluje význam průzkumných prací vedoucí projektu Jan Panuška z divize 1. V místech budoucí Radlické radiály lze podle vedoucího projektu očekávat krasové jevy, které se v daném území negativně projevily již při ražbě kmenového sběrače „P“.
Štolu bude divize 1 razit podle zásad NRTM s dělenou strojní sestavou. K rozpojování horniny budou použity trhací práce. Veškerá doprava materiálu, osob a odtěžení rubaniny bude probíhat vertikálně z vyhloubené jámy. „Největší starosti nám dělá odtěžování rubaniny ze vzdálenosti až 850 metrů. Počítáme s tím, že uvnitř štoly zřídíme čtyři výhybny,“ říká dále vedoucí projektu Jan Panuška. Průzkumná štola by měla být vyražena za 520 dní. Následně bude pokračovat správa a údržba díla s maximální dobou 24 měsíců po dokončení stavebních prací. Během stavebních a průzkumných prací ve štole budou zároveň prováděny povrchové průzkumné práce v trase Radlické radiály.
Přibližně 5,5 kilometru dlouhá radiála propojí Pražský silniční okruh s Městským okruhem, a to od ukončení Rozvadovské spojky až ke Zlíchovskému tunelu. Více než polovina z celkové délky radiály je navržena v tunelech. Radiála povede připraveným koridorem souběžně s Bucharovou ulicí, dále krátce v prostoru Radlické ulice, kde budou dva krátké hloubené tunely délky 299 metrů pojmenované Butovice a Jinonice. Za druhým z nich se radiála odkloní z Radlické ulice doprava a na úrovni železniční stanice Praha-Jinonice vstoupí do nejdelšího, raženého tunelu Radlice o celkové délce 2 221 metrů, který povede pod Dívčími hrady a vyústí u dnešního Zlíchovského tunelu.