Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nějak mi uniklo, že v červenci byla zadána NOVÁ STUDIE, je vidět, že team Houbař jede se silničními stavbami v Praze na plný plyn... Jsem zvědav, jak se s nimi Pražani vypořádají až přijdou volby !
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No jak asi. Zatleskaji a hodi jim hlas. silnice prece nepotrebuji. Potrebuji sousedske setkani na oslavu vitezstvii nad koronavirem. a taky sejmout neschopnou vladu, ktera neumi vyresit v Praze dopravu...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
A tomu nějak brání to aby jim tam šla radiála?P_V píše:Potíž s Botanicou i jiným developením vedle budoucích silnic je v tom, že dostaly územní rozhodnutí. Tím úřad garantuje, že tam jsou vhodné podmínky pro vznik záměru, tj, bydlení, a zároveň tím na sebe bere odpovědnost, že tam ty podmínky i budou...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Pokud tato varianta neprojde, asi není jiná cesta než projekt upravit... ale náměstek Scheinherr někde tvrdil, že změny zapracují až po získání územka, tak nevím o co přesně v té studii jde a jaká je strategie.kot píše:Nějak mi uniklo, že v červenci byla zadána NOVÁ STUDIE, je vidět, že team Houbař jede se silničními stavbami v Praze na plný plyn... Jsem zvědav, jak se s nimi Pražani vypořádají až přijdou volby !
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No nebrání, ale to jsem psal jako reakci na názory, že by za ochranná opatření měli platit obyvatelé domů...Saljack píše:A tomu nějak brání to aby jim tam šla radiála?
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
A nebyla tam ta opatření už udělána, u těch domů? Tady v okolí, když si chce někdo postavit dům, tak už musí respektovat ochranné pásmo dráhy, protože tady za 50 let povede VRT (tedy například orientaci obytných místností, okna atd.). ÚR pro VRT pochopitelně ještě není.
Není to tedy tak, že taková opatření se realizovala (když se stavěla Botanica), ale obyvatelům je to teď málo, a požadují zahloubení atd. i přesto?
Není to tedy tak, že taková opatření se realizovala (když se stavěla Botanica), ale obyvatelům je to teď málo, a požadují zahloubení atd. i přesto?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ač to tedy nevím, tak to pocitově cítím jako Mosquit - viz poslední věta.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Když tak koukám na toto, říkám si, jestli aspoň tohle bude impuls pro rozšíření sjezdu na Radlickou ve směru od Barranďáku, když nestačí ty každodenní kolony na odbočení vlevo zasahující do provozu MO...
- Přílohy
-
- 20200930_234245.jpg (226.08 KiB) Zobrazeno 10471 x
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Velmi pravděpodobně to je tak, jak píše Mosquit. Alespoň to tak standardně bývá, že musí mít okna navržená na budoucí hlukovou zátěž atd. Pokud tam ovšem na stavebním úřadě není příbuzný toho úředníka z Tábora, co povolil trvalou stavbu Bratránkům a opomněl do územního rozhodnutí tyto podmínky uvéstMosquit píše:A nebyla tam ta opatření už udělána, u těch domů? Tady v okolí, když si chce někdo postavit dům, tak už musí respektovat ochranné pásmo dráhy, protože tady za 50 let povede VRT (tedy například orientaci obytných místností, okna atd.). ÚR pro VRT pochopitelně ještě není.
Není to tedy tak, že taková opatření se realizovala (když se stavěla Botanica), ale obyvatelům je to teď málo, a požadují zahloubení atd. i přesto?
Mě tedy přijde logičtější udělat tam zahloubenější variantu a třebas i částečně zakrytou a klidně tu křižovatku u Butovic zrušit bez náhrady. Vždyť tam přece být za každou cenu nemusí ? ! Zvážil vůbec někdo takovou variantu ?
Nebo udělat křižovatku jen částečnou bez mimoúrovňového překračování RR. Těch variant je víc, jak by se to dalo schovat do terénu a nestavět tam výškově i prostorově výraznou křižovatku.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Kolony od Barranďáku směrem rovně do centra nebývají. Nicméně dopravní řešení Smíchov city se mi nelíbí, protože nebude průjezdné. Hlavně ze směru východ - západ. V projektu jsou samé pěší zóny. Pokud chci jet od Železničního mostu na Radlickou,michal píše:Když tak koukám na toto, říkám si, jestli aspoň tohle bude impuls pro rozšíření sjezdu na Radlickou ve směru od Barranďáku, když nestačí ty každodenní kolony na odbočení vlevo zasahující do provozu MO...
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... XqcxfR0fYz
tak budu muset jet jako nyní - tj buď se proplést jednosměrkami na Andělu nebo zajet až na Lihovar a od tamtud Křížovou.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
A není to spíš cíl, aby se do city nezatáhla tranzitní doprava?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Kolony rovně zatím nejsou, ale s tímhle novým městem ve městě to je jasná věc. Navíc je jen otázkou času, kdy stávající situaci nějaký chytrák vyřeší tak, že i ten směr do centra bude odbočovacím pruhem na Radlickou. Chtělo by to tam trochu víc kapacitnit. A hlavně nekalkulovat s tím, že to vyřeší Radlická radiála. Ovšem postup města na Jižní spojce mezi múk Rybníčky a Průmyslovou jasně ukazuje, že hledání řešení v realistickém časovém horizontu není Praze vlastní...
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Při výjezdu z Dobříšské směr Radlická už nyní někdy auta blokují směr centrum a chtějí se zařadit do fronty na Radlickou. Naštěstí nahoře při samotném odbočení jsou 3 pruhy, tam blokující auta nejsou. Zkapacitnit se to v tomto případě příliš nedá. Problém je samotná Radlická, ve které jsou také kolony v obou směrech.
Samozřejmě Smíchov city udělal oblast neprůjezdnou, aby jim tam nejezdila auta. Nicméně to odskáčou ostatní ulice.
Samozřejmě Smíchov city udělal oblast neprůjezdnou, aby jim tam nejezdila auta. Nicméně to odskáčou ostatní ulice.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Zkapacitnit by to samozřejmě šlo. Přidal a prodloužil by se odpojovací pruh v Dobříšské směr centrum. Tím pádem by se dala zkrátit ta kolona doleva bez vlivu na směr centrum. Bohužel to je stavba nad možnisti města, stejně jako mnoho dalších drobností, na které se prostě s.r....
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Myslím, že to je přímo záměr to, o čem píšešAnonym píše:Kolony od Barranďáku směrem rovně do centra nebývají. Nicméně dopravní řešení Smíchov city se mi nelíbí, protože nebude průjezdné. Hlavně ze směru východ - západ. V projektu jsou samé pěší zóny. Pokud chci jet od Železničního mostu na Radlickou,michal píše:Když tak koukám na toto, říkám si, jestli aspoň tohle bude impuls pro rozšíření sjezdu na Radlickou ve směru od Barranďáku, když nestačí ty každodenní kolony na odbočení vlevo zasahující do provozu MO...
https://en.mapy.cz/zakladni?mereni-vzda ... XqcxfR0fYz
tak budu muset jet jako nyní - tj buď se proplést jednosměrkami na Andělu nebo zajet až na Lihovar a od tamtud Křížovou.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Pokud se nepletu, Dobříšská je částí Městského okruhu. On má okruh "směr centrum"?michal píše:Zkapacitnit by to samozřejmě šlo. Přidal a prodloužil by se odpojovací pruh v Dobříšské směr centrum. Tím pádem by se dala zkrátit ta kolona doleva bez vlivu na směr centrum. Bohužel to je stavba nad možnisti města, stejně jako mnoho dalších drobností, na které se prostě s.r....
Kdysi to podobně hlásili na radiožurnálu ohledně kolon na Barandovském mostě, položil jsem jim tehdy dotaz, který směr na okruhu je "do centra" a sice mě odpověděli, že Smíchov je dneska již vlastně širší centrum, ale během pár týdnů se v hlášení zelené vlny začalo objevovat "směr Smíchov". A teď po letech na to narazím tady na fóru. Přiznám se, že mě to překvapilo. Do dneška jsem přesvcědčený, že okruh žádný "směr centrum" nemá.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Je to spíš ze zvyku, z doby před Blankou, když byla v provozu jen Jižní spojka a končilo to Strahovským tunelem. To se od Štěrbohol opravdu do centra jezdilo
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Směr centrum byl míněn ten sjezd před Mrázovkou, ne MO. Doleva je Radlická, rovně je směr centrum. Nebo aspoň jsem to tak nazval. https://mapy.cz/s/hocemebega Jinými slovy udělat regulérní odbočovací pruh, nikoliv jen ten průběžný, který se na tom sjezdu rozdvojuje (o kus dál dokonce roztrojuje, a stejně to je prd platné...).MPMP píše: Do dneška jsem přesvcědčený, že okruh žádný "směr centrum" nemá.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Tak to se omlouvám, to jsme se nepochopili, já reagoval na vozidla stojící kvůli odbočení do Radlické v pravém průbežném pruhu MO, tedy "na okruhu" a zatím byly míněna auta stojící v pravém pruhu na rampě.michal píše:Směr centrum byl míněn ten sjezd před Mrázovkou, ne MO. Doleva je Radlická, rovně je směr centrum. Nebo aspoň jsem to tak nazval. https://mapy.cz/s/hocemebega Jinými slovy udělat regulérní odbočovací pruh, nikoliv jen ten průběžný, který se na tom sjezdu rozdvojuje (o kus dál dokonce roztrojuje, a stejně to je prd platné...).MPMP píše: Do dneška jsem přesvcědčený, že okruh žádný "směr centrum" nemá.
Tím se to vysvětluje.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Píšu že zahloubit nelze, protože je pod tím metro. Leda že bychom tam dali šraňky Zrušením křižovatky tam ten most furt zůstane.Lynx píše:Velmi pravděpodobně to je tak, jak píše Mosquit. Alespoň to tak standardně bývá, že musí mít okna navržená na budoucí hlukovou zátěž atd. Pokud tam ovšem na stavebním úřadě není příbuzný toho úředníka z Tábora, co povolil trvalou stavbu Bratránkům a opomněl do územního rozhodnutí tyto podmínky uvést
Mě tedy přijde logičtější udělat tam zahloubenější variantu a třebas i částečně zakrytou a klidně tu křižovatku u Butovic zrušit bez náhrady. Vždyť tam přece být za každou cenu nemusí ? ! Zvážil vůbec někdo takovou variantu ?
Nebo udělat křižovatku jen částečnou bez mimoúrovňového překračování RR. Těch variant je víc, jak by se to dalo schovat do terénu a nestavět tam výškově i prostorově výraznou křižovatku.
Normy na hluk předepisují i limit hluku před fasádou, s tím okna nic nenadělají. Prý se to dá řešit skleněnou předstěnou, která se nebere jako součást fasády.
A tuším že se ty hlukové normy nedávno zpřísnily, tj. po stavbě Botanicy.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Kolony v tomhle místě vyřeší stejně až Radlická radiála. Až bude stát, tak vozidel odbočujících na Radlickou významně ubyde.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nene, IAD se omezí.
Postaví se nové tramvajové zastávky, přechody a křižovatky.
Řidiči budou donuceni si přesednout na MHD na Smíchově (nádraží vlak + bus) či záchytných P+R na okrajích města.
Možná v okolí Slivence postaví obrovské P+R k prodloužené tramvajové trati a naženou lidi do rychlodráhy.
Postaví se nové tramvajové zastávky, přechody a křižovatky.
Řidiči budou donuceni si přesednout na MHD na Smíchově (nádraží vlak + bus) či záchytných P+R na okrajích města.
Možná v okolí Slivence postaví obrovské P+R k prodloužené tramvajové trati a naženou lidi do rychlodráhy.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No a pak se ozve Slivenec, ze tam zadny parkoviste nechce a magistrat zada studii na tramvajovou trat do Rudne nebo Lodenice.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Flaky to se ti dostaly do ruky vlhké sny automatu ?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
kot: přesně
jozka: než se prosadí nové parkovací domy, ve Vltavě proteče ještě mnoho vody
Samozřejmě, že to je blbost. Žádná rychlá revoluce v dopravě nebude. Myslet si, že většina lidí přesedne z aut do MHD a bude si komplikovat dojezd s přestupy je nesmysl. Vůbec nechápu, proč se oddaluje výstavba Radlické radiály :/
Auta nepojedou a nezaparkují tam, kde nevede žádná cesta.
jozka: než se prosadí nové parkovací domy, ve Vltavě proteče ještě mnoho vody
Samozřejmě, že to je blbost. Žádná rychlá revoluce v dopravě nebude. Myslet si, že většina lidí přesedne z aut do MHD a bude si komplikovat dojezd s přestupy je nesmysl. Vůbec nechápu, proč se oddaluje výstavba Radlické radiály :/
Auta nepojedou a nezaparkují tam, kde nevede žádná cesta.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů