Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Vždyť z toho článku ani není zjevné, kdo to prohlásil, že by se to mělo zastavovat...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nestálo by za to se vrátit k městské variantě radlické radiály? Tj. vypustit zastřešený tunel u metra Butovice, zkrátit tunel na Zlichov a vjíždět do něj až u metra Radlická. Možná řeknete, že je to vytahování EIA džina z lahve, ale začít jedním tubusem tunelu od metra Radlická k MO by byla uskutečnitelná varianta.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nájezd Bucharova: Nevíte někdo, proč se alespoň dočasně neudělal nájezd na R5 z křižovatky u benzínky? viz. http://www.mapy.cz/s/3Vby Ty kolony co se tvoří v každé špičce při odbočování na další křižovatce jsou na dlouho navíc ovzduší asi trpí a úplně zbytečně. Těch pár metrů asfaltu by za to stálo ne? Myslím za málo peněz by bylo hodně muziky.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Nejspíš zas jedno dočasné řešení, které zůstalo na furt.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Tak ani toto není finální řešení, jen lepší návrh toho dočasného, než se protáhne radlická dál. Kdo odbočuje na R5 ve špičce ví o co jde.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Myslím, že důvodem je demotivovat řidiče od jízdy Radlickou. Původně záměr hlavně napojoval Plzeňskou. Spolu s přemírou nesynchronizovaných semaforů na Radlické, aka obchvatu starých Jinonic, to má ten efekt, že pro mě je výrazně výhodnější jezdit Jinonickými vilkami a Botanicou. To asi nebyl původní záměr výstavby kapacitní komunikace mimo starou vesnici a vilovou čtvrť. Ale polïtika dnes velí jinak.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
předevčírem jsem to zrovna říkal, že kdyby se udělalo těch pár metrů asfaltu, jak by se křižovatky staly mnohem průjezdnější. je to asi 20-30 metrů. Stejně tak bych zrušil semafor doprava z předcházejícího výjezdu od Plzně směr Jeremiášova k metru Stodůlky. Je tam připojovací pruh přímo. Řešení v hodnotě pár korun. Tím, že jsou semafory na Radlické tak seřízeny, jezdím tyka radši Klikatou.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Sch píše:Spolu s přemírou nesynchronizovaných semaforů na Radlické
Je to trochu OT, ale pánové, tento argument skutečně myslíte vážně? Já si totiž lámu hlavu, proč se tolik lidí kodrcá před pruhy v Karlštejnské a plouží Klikatou (a případně si užívá si kostky na Peroutkově atd.). Aby nedošlo k mýlce: bavíme se o směru nahoru? (Směrem dolu snahu objet Radlickou stojící vysoko nad ČSOB samozřejmě chápu).Mikulik píše:Tím, že jsou semafory na Radlické tak seřízeny, jezdím tyka radši Klikatou.
Kde je ta přímíra nesynchronizovaných semaforů? Ty dva za sebou (u OMV a druhy o 200 metru vedle)? Nebo ty dál směrem do centra, které zastaví provoz na hlavní, jen když někdo přechází/odbočuje z vedlejší?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
V mým případě využívám směr do města. Z města jezdím tunely a dál směr Patočkova. Tam mě akorát štve jen to zúžení před Bílou horou, které je tam absolutně zbytečně a dalo by se to tam krásně minim. ven z města rozšířit.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Je to kombinace všech SSZ, ve směru z centra- výjezd z garáží kanceláří, u OMV a křížení Jeremiášovi. Ve špičce Vás často zastaví 2 krát místo jedné nutné. Potom pokračuje největší semaforový Armageddon, první výjezd od metra Vás zastaví téměř vždy (proč není synchronizovaný s křižovatkou Jeremiášova?), druhý semafor o 50 m dál je synchronizovaný a nejnovější světla o 300m dál vás často zastaví znova, no a před nájezdem na Rozvadovskou spojku je pochopitelně sada dalších dvou. To je celkem 8 SSZ. Skrz vilky a Botaniku dojedu na jedinou SSZ na celé trase plynulou jízdou do 40kmh. Karlštejnskou nemyslím, ta je také plná a SSZ je na trase také dost. Tuto trasu jezdím i o víkendu, to je to časově naprosto srovnatelné, ale příjemnější jízda.
Takže ano myslím to zcela vážně, než 8 SSZ tak raději pomalá plynulá jízda mimo největší provoz, navíc je to o 20% kratší, takže ušetřím nejen čas, ale i trochu paliva.
Při cestě do centra o víkendu, byla problém SSZ kolem Ženskách domov ů, kde 3 krát padla červená přímo před nosem. Kdežto od Santošky s trochou štěstí se dalo dojet na zelené vlně až na Jiráskův most. Někdo se nad tím, ale asi zamyslel a teď je to většinou seřízené obráceně a z Radlické kolem Domovů je zelená vlna a od Santošky červená.
Takže ano myslím to zcela vážně, než 8 SSZ tak raději pomalá plynulá jízda mimo největší provoz, navíc je to o 20% kratší, takže ušetřím nejen čas, ale i trochu paliva.
Při cestě do centra o víkendu, byla problém SSZ kolem Ženskách domov ů, kde 3 krát padla červená přímo před nosem. Kdežto od Santošky s trochou štěstí se dalo dojet na zelené vlně až na Jiráskův most. Někdo se nad tím, ale asi zamyslel a teď je to většinou seřízené obráceně a z Radlické kolem Domovů je zelená vlna a od Santošky červená.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Plánovalo se, ale ve vidině BR se nerealizovalo - bohužel.Mikulik píše:V mým případě využívám směr do města. Z města jezdím tunely a dál směr Patočkova. Tam mě akorát štve jen to zúžení před Bílou horou, které je tam absolutně zbytečně a dalo by se to tam krásně minim. ven z města rozšířit.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Doufám, že nedostatek peněz na BR přiměje Prahu k tomu, aby realizovala alespoň to rozšíření Bělohorská - Karlovarská na čtyřpruh.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Dík za vysvětlení, už tomu rozumím - od křižovatky s Jeremiáškou už to oficiálně není Radlická, ale Bucharova, což mě zmátlo. Výjezd u garáží je typická dodělávaná SSZ - synchronizace s křižovatkou u OMV tam určitě není, spíš předpokládám sepnutí, když tam někdo čeká na vedlejší. Jeremiášovku nekomentuju, ale "armagenon u metra" znám dobře (jezdím od metra NB autobusem). Ta dvojkřižovatka je složitá, ale jinak to evidentně nejde a také si nedokážu představit synchronizaci s velkou křižovatkou Jeremiášova). Zažil jsem i vypnutá období, ale tam je fakt problém pro autobus najet. Zbývá vypínání mimo špičky, což je ale věc, která se v Praze moc nenosí ...Sch píše:Je to kombinace všech SSZ, ve směru z centra- výjezd z garáží kanceláří, u OMV a křížení Jeremiášovi. Ve špičce Vás často zastaví 2 krát místo jedné nutné. Potom pokračuje největší semaforový Armageddon, první výjezd od metra Vás zastaví téměř vždy (proč není synchronizovaný s křižovatkou Jeremiášova?), druhý semafor o 50 m dál je synchronizovaný a nejnovější světla o 300m dál vás často zastaví znova, no a před nájezdem na Rozvadovskou spojku je pochopitelně sada dalších dvou. To je celkem 8 SSZ.
U té další křižovatky (podle mapy Bucharova x Petržílkova) jsem fakt nepochopil, proč tam jsou nově světla, přeznačené pruhy - naprosto zmršeno.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Křižovatka Bucharova -Jeremiášova je potřeba SSZ.Když bylo vždy vyplé, trvalo to max. hodinu, aby se tam někdo nesrazil. Koukal jsem na krásně z okna. Největší debilita je, že na Radlické je jen takový trochu širší pruh, přitom by tam v klidu za pár málo peněz se mohl udělat zase plný odbočovák z Jeremiášky směr do centra. Krásně by to zrychlilo, ale na to český hlavy nikde nepřijdou. Co se týče výjezdu do garáží office c. pitomost. Světla lze mít zapnutý denně od 7-18 hodin, mimo víkend.
Jinak není třeba, ty baráky jsou celkém prázdné.
Jinak není třeba, ty baráky jsou celkém prázdné.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Neví někdo, na koho by se dal zaslat takový dotaz? Třeba to má nějaký důvod, že to nejde. Protože mi to přijde naprosto logická věc.Dannyboy píše:Nájezd Bucharova: Nevíte někdo, proč se alespoň dočasně neudělal nájezd na R5 z křižovatky u benzínky? viz. http://www.mapy.cz/s/3Vby Ty kolony co se tvoří v každé špičce při odbočování na další křižovatce jsou na dlouho navíc ovzduší asi trpí a úplně zbytečně. Těch pár metrů asfaltu by za to stálo ne? Myslím za málo peněz by bylo hodně muziky.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Ovšem neexistence pohodlného nájezdu z Bucharovy má také celkem logické odůvodnění. Již nyní je Radlická ulice přetížená a k objíždění se využívá Klikatá a Karlštejnská. Není v politickém zájmu usnadňovat toto využití místních komunikací.
Navíc čekám kdy bude opět uzavřen průjezd Pekařskou ulicí, protože to je nejlepší alternativa a obyvatele ulice Souběžné jistě také nejsou nadšení ze zesíleného provozu.
Navíc čekám kdy bude opět uzavřen průjezd Pekařskou ulicí, protože to je nejlepší alternativa a obyvatele ulice Souběžné jistě také nejsou nadšení ze zesíleného provozu.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Narazil jsem na zajímavé video - Ivo Oberstein: Sidliste Jihozapadni Mesto, zaznam z prednasky a prochazky s vykladem z 21. 4. 2011. usporadalo CENTRUM KVALITY BYDLENI, probehlo v pramci cyklu prednasek predmetu urbanismus 5 na FA CVUT
http://vimeo.com/26263823
Zajímavý obrázek zamýšleného mostu přes Prokopské údolí.
Ve videu se dozvíte proč tam dnes nestojí.
http://vimeo.com/26263823
Zajímavý obrázek zamýšleného mostu přes Prokopské údolí.
Ve videu se dozvíte proč tam dnes nestojí.
- Přílohy
-
- Radlicka_radiala_historicky.jpg (108.61 KiB) Zobrazeno 14677 x
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
VIDEO - pořad Nedej se - Radlická radiála
2. listopadu 2012
V uplynulých dnech byl natočen další díl pořadu ČT - Nedej se. Tento díl se týká plánované výstavby Radlické radiály, a byl vytvořen za účasti místních občanů a členů zdejších občanských sdružení.
Tento díl bude odvysílán v ČT dne 11.11.2012.
http://www.radiala.cz/info/aktuality
2. listopadu 2012
V uplynulých dnech byl natočen další díl pořadu ČT - Nedej se. Tento díl se týká plánované výstavby Radlické radiály, a byl vytvořen za účasti místních občanů a členů zdejších občanských sdružení.
Tento díl bude odvysílán v ČT dne 11.11.2012.
http://www.radiala.cz/info/aktuality
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Chtěl jsem tuto iniciativu odsoudit, ale bohužel z velké části mají obyvatelé pravdu. Neprotestují proti radiále jako takové, ale vznášejí otázky , jež i mne již při pohledu na vizualizace napadly. Ty lávky přes kruhák v Butovicích jsou skutečně idiotské, díra uprostřed Jinonic taky nemá logiku krom ušetření nákladů za překrytí.
Je tam trochu vidět varianta křižovatky s Jeremiášovou spočívající ve vytvoření trubkové křižovatky - to se mi líbí, je to i návrat k původnímu řešení pana Obersteina, hlavně už žádné další nesmyslné kruháky.
Je tam trochu vidět varianta křižovatky s Jeremiášovou spočívající ve vytvoření trubkové křižovatky - to se mi líbí, je to i návrat k původnímu řešení pana Obersteina, hlavně už žádné další nesmyslné kruháky.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Radiála zvýší atraktivitu Dívčích Hradů pro zástavbu...
To není problém radiály, ale zastupitelstva, co tam povolí. A taky věc názoru, v jakém rozsahu je tam zástavba přípustná.
RR jako Jinoničtí nepotřebujeme
Radličtí, hoďte si šutr na každé auto Jinoničáka, který do města nepojede radiálou, i když by mohl.
Jak se občané dostanou z této strany do budovy metra (Jinonice), snad že budou muset jít po portálu, zlatý podchod...
A co by tam na druhé straně pěšmo dělali, vždyť je tam jen betonárna, cihelna a sklady. Zlatý podchod pod starou Radlickou tam taky zůstane.
...přístup do metra z této strany (od VŠ areálu)... pro osoby s handicapem obtížný přístup, s kočárky nemožný... (záběr na lidi sápající se do schodů)... Očekávali jsme že RR zlepší...
Jenže RR vede jinudy a toho schodiště se vůbec netýká, tak na něm ani nemá co zlepšovat. Navíc se to schodiště dá bezbariérově obejít už dnes.
Dálniční tunel přímo u školy!
Hrůza, auta škodí škole i když jsou úplně schovaná!
Radlická ulice byla schována za val, aby se ve škole dalo učit, a nyní ji budou mít ve výšce oken!
A taky za valem, sice menším, ale také s mnohem slabším provozem.
Děti nebudou mít zabezpečen bezpečný přístup do školy! Nepřípustné!
Bude zebra se SSZ jako dnes, navíc mnohem slabší provoz a jen dvoupruh. Je to nebezpečné?
Díra mezi tunely...
Vychází akorát mezi ulice Mezi lány - Butovická. Mezi těmito ulicemi tvoří staré Butovice neprůchodný blok, takže tam bude díra překážet jen málukomu. Uznávám že hluk vadit může, i přes PHS.
Důvod díry je (kromě ceny) taky ten, že oba tunely tak nepřesáhnou 300m, což je hranice od které musí být tunel mnohem náročněji vybaven.
Rekreační oblast bude zničena...
Půda ležící ladem a čekající na stavbu. Za rekreační oblast bych to nepovažoval, i když to tak místní asi užívají.
Lávky do preclíku
Plně uznávám.
Monstrózní kruhová křižovatka
Trumpeta, co se tam zjevila, bude taky mosntrózní a navíc nenapojí staré Jinonice. Nebude to zas vadit jiným jinde, že jim jezdí půlka Jinonic pod okny, místo aby na tu radiálu vypadli rovnou?
Žádáme ekodukty, kvůli oddělení dvou sídlišť
Uznávám.
Hluk do sídliště Botanika
Chyba těch, kdo se stěhují k plánované silnici.
RR prochází prostorem místních sportovišť
Lízne jeden škvároplácek. Ten by se mohl posunout. Těm kultivovaným sportovištím se vyhne.
Objízdná trasa přes Staré Butovice
Uznávám, to je nemilé, kam s tím?
P.S. V dokumentaci EIA se píše, že objezd bude Řeporyjskou, Karlštejnskou a Puchmajerovou. Planý poplach?
Až budou zastavěné Dívčí hrady, všichni budou jezdit přes nás
Nebudou, leda že by se jim nechtělo nejkratší cestou na radiálu. Na novou zástavbu bude muset být EIA a tam je další prostor k řešení.
Přitom by tudy měly vést i autobusy, MHD, ty se jim (lidem, dětem, tisícům aut, nebo jaký předmět z předchozí věty měla na mysli) nemůžou vyhnout, tyhle autobusy!
Zlé autobusy zákeřně budou srážet auta, chodce a hlavně děti, protože se jim nemůžou vyhnout. Zatímco v jiných MČ jsou za autobus až na náves rádi.
Na OMI nás odkázali na Noska a ten nás odkázal na OMI
Jj, úřední trapas.
Je to promyšlený dopravní systém pro obsluhu chystané zástavby Dívčích hradů a Prokopského údolí a tomu my musíme zabránit!
Ach jo.
To není problém radiály, ale zastupitelstva, co tam povolí. A taky věc názoru, v jakém rozsahu je tam zástavba přípustná.
RR jako Jinoničtí nepotřebujeme
Radličtí, hoďte si šutr na každé auto Jinoničáka, který do města nepojede radiálou, i když by mohl.
Jak se občané dostanou z této strany do budovy metra (Jinonice), snad že budou muset jít po portálu, zlatý podchod...
A co by tam na druhé straně pěšmo dělali, vždyť je tam jen betonárna, cihelna a sklady. Zlatý podchod pod starou Radlickou tam taky zůstane.
...přístup do metra z této strany (od VŠ areálu)... pro osoby s handicapem obtížný přístup, s kočárky nemožný... (záběr na lidi sápající se do schodů)... Očekávali jsme že RR zlepší...
Jenže RR vede jinudy a toho schodiště se vůbec netýká, tak na něm ani nemá co zlepšovat. Navíc se to schodiště dá bezbariérově obejít už dnes.
Dálniční tunel přímo u školy!
Hrůza, auta škodí škole i když jsou úplně schovaná!
Radlická ulice byla schována za val, aby se ve škole dalo učit, a nyní ji budou mít ve výšce oken!
A taky za valem, sice menším, ale také s mnohem slabším provozem.
Děti nebudou mít zabezpečen bezpečný přístup do školy! Nepřípustné!
Bude zebra se SSZ jako dnes, navíc mnohem slabší provoz a jen dvoupruh. Je to nebezpečné?
Díra mezi tunely...
Vychází akorát mezi ulice Mezi lány - Butovická. Mezi těmito ulicemi tvoří staré Butovice neprůchodný blok, takže tam bude díra překážet jen málukomu. Uznávám že hluk vadit může, i přes PHS.
Důvod díry je (kromě ceny) taky ten, že oba tunely tak nepřesáhnou 300m, což je hranice od které musí být tunel mnohem náročněji vybaven.
Rekreační oblast bude zničena...
Půda ležící ladem a čekající na stavbu. Za rekreační oblast bych to nepovažoval, i když to tak místní asi užívají.
Lávky do preclíku
Plně uznávám.
Monstrózní kruhová křižovatka
Trumpeta, co se tam zjevila, bude taky mosntrózní a navíc nenapojí staré Jinonice. Nebude to zas vadit jiným jinde, že jim jezdí půlka Jinonic pod okny, místo aby na tu radiálu vypadli rovnou?
Žádáme ekodukty, kvůli oddělení dvou sídlišť
Uznávám.
Hluk do sídliště Botanika
Chyba těch, kdo se stěhují k plánované silnici.
RR prochází prostorem místních sportovišť
Lízne jeden škvároplácek. Ten by se mohl posunout. Těm kultivovaným sportovištím se vyhne.
Objízdná trasa přes Staré Butovice
Uznávám, to je nemilé, kam s tím?
P.S. V dokumentaci EIA se píše, že objezd bude Řeporyjskou, Karlštejnskou a Puchmajerovou. Planý poplach?
Až budou zastavěné Dívčí hrady, všichni budou jezdit přes nás
Nebudou, leda že by se jim nechtělo nejkratší cestou na radiálu. Na novou zástavbu bude muset být EIA a tam je další prostor k řešení.
Přitom by tudy měly vést i autobusy, MHD, ty se jim (lidem, dětem, tisícům aut, nebo jaký předmět z předchozí věty měla na mysli) nemůžou vyhnout, tyhle autobusy!
Zlé autobusy zákeřně budou srážet auta, chodce a hlavně děti, protože se jim nemůžou vyhnout. Zatímco v jiných MČ jsou za autobus až na náves rádi.
Na OMI nás odkázali na Noska a ten nás odkázal na OMI
Jj, úřední trapas.
Je to promyšlený dopravní systém pro obsluhu chystané zástavby Dívčích hradů a Prokopského údolí a tomu my musíme zabránit!
Ach jo.
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Těmito projevy to OS škodí samo sobě, v několika bodech mají pravdu, jak to obšírně popsal P_V.
MÚK Jinonice byla oproti původnímu návrhu segregované varianty RR z 90. let upravena a nyní již nenapojuje Dívčí Hrady, protože se nepočítá se zástavbou.
Tu díru mezi tunely chápu s inženýrského hlediska, ale je to nemilé, zvláště kvůli té ZŠ a imisím. I když čekám, že to se bude přirozeně zlepšovat, jak klesají emise vozidel. Ostatně to se děje již nyní.
MÚK Butovice je taková záhadná. K čemu slouží? Těch pár lidí ze starých Butovic to objede a nikdo jiný tam není. A nová Radlická vedená Novoveskou je nepříjemná, kdyby MV obětovalo, část pozemku svého výukového centra, tak by mohla vézt podél RR.
No přidat pár lávek, možná jeden ekodukt. Těch pár desítek mega navíc ohromě zlepší PR té stavby.
Tím by se vyřešila většina skutečných problémů.
P.S.: Ta paní na začátku se shodila hned, podchodem k betornáce a sběrnému dvoru vozí bezdomovci šrot na kočárcích, ve skutečnosti je tam zastávka nočního autobusu a X-B, tak proto. A pak to schodiště, které zvládnete hravě objet s kočárkem i na kole už když tam pojedete poprvé. Proč musí lhát již na úvod? Vždyť tím ničí důvěryhodnost těm několika pravdivým tvrzením?
MÚK Jinonice byla oproti původnímu návrhu segregované varianty RR z 90. let upravena a nyní již nenapojuje Dívčí Hrady, protože se nepočítá se zástavbou.
Tu díru mezi tunely chápu s inženýrského hlediska, ale je to nemilé, zvláště kvůli té ZŠ a imisím. I když čekám, že to se bude přirozeně zlepšovat, jak klesají emise vozidel. Ostatně to se děje již nyní.
MÚK Butovice je taková záhadná. K čemu slouží? Těch pár lidí ze starých Butovic to objede a nikdo jiný tam není. A nová Radlická vedená Novoveskou je nepříjemná, kdyby MV obětovalo, část pozemku svého výukového centra, tak by mohla vézt podél RR.
No přidat pár lávek, možná jeden ekodukt. Těch pár desítek mega navíc ohromě zlepší PR té stavby.
Tím by se vyřešila většina skutečných problémů.
P.S.: Ta paní na začátku se shodila hned, podchodem k betornáce a sběrnému dvoru vozí bezdomovci šrot na kočárcích, ve skutečnosti je tam zastávka nočního autobusu a X-B, tak proto. A pak to schodiště, které zvládnete hravě objet s kočárkem i na kole už když tam pojedete poprvé. Proč musí lhát již na úvod? Vždyť tím ničí důvěryhodnost těm několika pravdivým tvrzením?
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Díky za odkaz na video i za rozbory přispěvatelů. Zajímalo by mě, jak by cenově i z hlediska proveditelnosti vyšel dlouhý tunel cca v tomto rozsahu:
http://www.mapy.cz/#x=14.398837&y=50.04 ... lbj9gz7UMi
To by samozřejmě eliminovalo většinu "problémů" ve starých Jinonicích, i když si dovedu představit, že by někteří zase řvali jako tuři, že se jim objevilo pár prasklinek v omítce a vydávali by to za demoliční destrukci domů (viz třeba na Letné při tunelu Blanka)
http://www.mapy.cz/#x=14.398837&y=50.04 ... lbj9gz7UMi
To by samozřejmě eliminovalo většinu "problémů" ve starých Jinonicích, i když si dovedu představit, že by někteří zase řvali jako tuři, že se jim objevilo pár prasklinek v omítce a vydávali by to za demoliční destrukci domů (viz třeba na Letné při tunelu Blanka)
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
Tento tunel by snížil přínos radiály právě tím, že by vše od Nových Butovic níž, muselo jet po staré Radlické.Dr.Fe1 píše:Zajímalo by mě, jak by cenově i z hlediska proveditelnosti vyšel dlouhý tunel cca v tomto rozsahu:...
Re: Radlická radiála (Rozvadovská spojka)
No já moc nechápu, jak radiála zvýší atraktivnost související lokality, když škodí ale zástavba Dívčích hradů mi přijde obludná, protože je to snad poslední jakž takž přirozenej horizont města a celý říční kotliny. Bolševik to naštěstí nestih, tak doufejme že teď pomůže trvající realitní krize. A rekreační území tam ve velký části je, ba i nějaká ta přírodní památka, ne že jen "půda ležící ladem", rozuměj "nepřinášející zisk".
Jinak přínos MUK Butovice nechápu .. cca 500 m od MUK Řeporyjská a kilometr od MUK Jinonice, místní zdroj dopravy slabej .. možná kdyby se zrušila a udělal se tam souvislej (přesypanej) tunel, nebylo by proti čemu protestovat
PS. jo už trošku chápu, dva tunely délky magických 299 metrů ale co když to podle dokumentace skutečnýho provedení stavby neklapne?
Jinak přínos MUK Butovice nechápu .. cca 500 m od MUK Řeporyjská a kilometr od MUK Jinonice, místní zdroj dopravy slabej .. možná kdyby se zrušila a udělal se tam souvislej (přesypanej) tunel, nebylo by proti čemu protestovat
PS. jo už trošku chápu, dva tunely délky magických 299 metrů ale co když to podle dokumentace skutečnýho provedení stavby neklapne?