Ja myslim, ze nic extra. Tohle je proste realita zatuchleho MHMP, ktere si nenecha kecat do sveho sneciho tempa zakazek. Proste zatim se nepodarilo vyhazet stare struktury, pro ktere je normalni, ze takovahle stavba trva skoro rok. A neni tam nikdo, kdo by je s tim poslal do haje. Zadavaji to porad stejnym firmam, ktere jim jiste tvrdi, ze to rychlejc udelat nejde. Tedy rozumnej, ono by to slo rychleji, ale dotycna firma to neumi/nechce udelat rychleji. A urednik nechce aby to snad delal nekdo jinej. A to ne snad pro nejake uplatky, ale proste protoze by to pronej znamenalo se naucit neco noveho.michal píše:Můžete mi prosím někdo blíže specifikovat, co se tam má ještě dělat, když termín omezení je do 31.12.2022?
Bohuzel dokud asi nevymrou, tak se holt budeme muset potykat s postsocialistickou kvalitou a rychlosti. A neni to jen tady. Treba reko Kresomyslovi. Tam jim to jde taky, jak lacnymu srani. Jezdim okolo, a ne te stavbe neni jediny problem. Jenom je asi OK, ze to trva pul roku, kazdy smer (a to koleje uz meli hotovy).
Dtto vymena obrusu u nas v ulic a okoli. 1. tyden, v 7.00 prijela freza za hodku odfrezovala vyznacena poskozena mista a zmizela. 2. tyden, v 7.00 prijelo 5 delniku a zbijeckama docistili hrany a za hodku odjeli. 3. tyden, asfaltovani, v 7.00 prijeli, za par hodin hotovo. Takze den prace, ale roztazeny do 2 tydnu. Tohle se zopakovalo za rok 2x. Jeste jim zbyva posledni tretina. Holt udelat obrus najednou, misto fleku, asi neni stale normalni.
To, ze propadle kanaly jsou standard, snad ani nema cenu mluvit. Ale alespon jsem snad uz ve fazi, kdy se obtezuji takovou zavadu urednici reklamovat. Treba se casem nauci to rovnou udelat poradne.
Tak pardon za OT, ale proste me uz trochu se***, ze nektere veci nejdou, protoze politicky nikdo neni schopen zatlacit na uredniky, a nastavit nove standardy. Naivne jsem doufal v Prahu Sobe (ac je nevolil), ale ti se ukazali jen jako dalsi zbytecni aktivisti.