Aram96 píše:Jak by mělo vypadat to udržování ?
Stejně jako vypadá udržování zeleně kdekoliv jinde v Praze. Tedy nejdřív založit parkovou úpravu, případně vysázet lesík, tedy upravit povrch, uklidit od odpadků, vysázet stromy a pak sekat trávu a uklízet odpadky co tam někdo nanese.
Aram96 píše:Nějak to nechápu, není to násep pro železnici ? Co je na něm neudržované ?
Není to jen násep, ale i pás okolo. Zrovna v okolí železnic a silnic jsou takové neudržované plochy nejčastěji. Neudržované jsou tak, že se o ně vůbec nikdo nestará desítky let tj. roste tam náletová zeleň a to tak hustě, že to vytvoří "džungli" a jsou tam i odpadky, které tam kdo odhodí za posledních třeba 50 let. Nezřídka je tam taky stavební odpad a další bordel, který tam leží také desítky let.
Zároveň je to příležitost pro bezdomovce udělat si tam základnu. Prostě neudržovaná džungle křovin, která sice asi dobře zadržuje vodu, jak píše Elwapp, ale jinak je to pro civilizované město dost nepřijatelná džungle kombinovaná se smetištěm.
Aram96 píše:Jinak pro mikroklima a prakticky všechno ostatní kromě parkovacích kapacit je lepší, když je ta střecha parkovacího domu pokryta zelení a naopak na ní není "ještě patro" na parkování.
Okolo je dost zelených ploch, jejichž rekultivace a údržba by vyšla na zlomek toho, když se nanosí zemina na střechu parkoviště a tam se cosi pěstuje. A přineslo by to větší užitek, přesně jak píše kolega Štěpán:
Štěpán píše:Nevím, přijde mi pro přírodu rozumnější udělat na střeše 50 parkovacích míst a na vedlejším P+R je ubrat a udělat z nich park, když už to musí být... A obecně by asi přírodě v Praze víc prospělo těch 50 aut zaparkovaných na periferii, než kupa hlíny na střeše.