Pražská ZPI a PDZ

Pražský a Městský okruh, radiály a ostatní pražské komunikace
Odpovědět
rob3rt
Příspěvky: 260
Registrován: 27.10.2010 15:22:56
Bydliště: Hl.m.Praha

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od rob3rt »

kasme píše:kompletují Strakonickou dc - Zbraslav http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 2.JPG.html
já tam byl o trochu později ;-)

Obrázek

Obrázek
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od kasme »

Na pražské Strakonické svítí nová cedule pro řidiče, upozorní na zácpy
7. února 2013 18:58
Při cestě po pražské Strakonické ulici uvidí řidiči novou informační ceduli. Ve směru do centra spustila Technická správa komunikací zkušební provoz obrazovky, která vícebarevným zobrazením symbolů i schémat řidiče seznámí s dopravní situací.

Zdroj: http://praha.idnes.cz/infocedule-na-str ... -zpravy_ab

informační hodnota = 0 :(

...
pár nových info i foto o dalších cedulích...
http://mo.ttnz.cz/forum/viewtopic.php?pid=34918#p34918
rob3rt
Příspěvky: 260
Registrován: 27.10.2010 15:22:56
Bydliště: Hl.m.Praha

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od rob3rt »

kasme píše:Při cestě po pražské Strakonické ulici uvidí řidiči novou informační ceduli. Ve směru do centra spustila Technická správa komunikací zkušební provoz obrazovky,
Když teď je to zkušební provoz, tak v lednu to bylo co? :)

jedna fotka z rána
ZPI_Strakonicka.JPG
ZPI_Strakonicka.JPG (43.93 KiB) Zobrazeno 9718 x
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od kasme »

to byl předzkušební provoz :crazy: :kladivo:

Praha uvádí do provozu nové informační tabule pro řidiče
http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... macni.html

Technická správa komunikací hl. m. Prahy postupně uvádí do provozu nové informační tabule, které řidičům poslouží vícebarevným zobrazením symbolů i schémat dopravní situace. První informační tabule bude uvedena do zkušebního provozu dnes v 11 hodin na Strakonické ulici ve směru do centra před Barrandovským mostem.

7. únor 2013

Řidiči na tzv. zařízeních pro provozní informace (ZPI) mohou například sledovat aktuální zatížení komunikací před nimi a volit podle toho svou další trasu. Informační zařízení jsou hrazena převážně z Operačního programu Doprava (OPD) a v metropoli jich bude v různých provedeních instalováno téměř šedesát.

„Řidičům tabule nenabídnou jen pouhou informaci o omezení provozu, ale mohou jim doporučit, kudy se místu nehody či kolony nejlépe vyhnout,“ vysvětluje náměstek primátora hl. m. Prahy pro oblast dopravy Josef Nosek (ODS).

„Jedná se o nová zařízení, nové algoritmy a nový řídicí systém. Ten bude reagovat na aktuální dopravní situaci a bude moci zobrazovat také dojezdové doby do vybraných míst ve městě, obsazenost parkovišť P+R i jiné dopravní informace,“ doplnil 1. náměstek ředitele TSK hl. m. Prahy Ladislav Pivec.

ZPI jsou informační tabule instalované v ulicích. Jejich účelem je zobrazování aktuálních informací o dopravě na komunikacích, varování řidičů před nebezpečím, informování o nehodách a krátkodobých či dlouhodobých uzavírkách. Kromě textových informací roste na ZPI i podíl mezinárodně srozumitelných symbolů a dopravních schémat.

ZPI patří do jednoho z dopravně telematických systémů - Systému poskytování dopravních informací, které jsou v metropoli dlouhodobě rozvíjeny na základě „Zásad pro rozvoj dopravní telematiky v hlavním městě Praze“ přijatých v roce 2002.
Ondra O.K.
Příspěvky: 339
Registrován: 11.3.2009 16:09:01

Re: Praha všeobecně

Příspěvek od Ondra O.K. »

Nevite nekdo jesli uz jsou nove informacni portaly v provozu (Kbelska, Prumyslova, Jizni spojka atd.)? Zatim jsem tam videl jen hodiny.
Co budou pripadne zobrazovat kdyz
a) nic nebude - jen hodiny nebo napr. dojezdove casy?
b) neco bude - zpozdeni nebo objizdne trasy?
rob3rt
Příspěvky: 260
Registrován: 27.10.2010 15:22:56
Bydliště: Hl.m.Praha

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od rob3rt »

Dobříšská do centra
ZPI_Dobrisska.jpg
ZPI_Dobrisska.jpg (20.67 KiB) Zobrazeno 9586 x
Dopravní značení nesmí být vnímáno pouze jako svévole státních orgánů a místo pro možný postih řidičů, což v daném případě (omezení rychlosti z důvodu snížení hluku v místech, kde není zástavba) nelze jinak vyhodnotit. - ODA KŘ Hl.m.Prahy PČR
Pavel Q
Příspěvky: 329
Registrován: 5.10.2010 17:49:14

Re: Praha všeobecně

Příspěvek od Pavel Q »

Ondra K: ad a) Mohli by tam zobrazovat hesla typu "Se Sovětským svazem na věčné časy". :-D
GiuseppeS
Příspěvky: 560
Registrován: 10.5.2009 14:41:32

Re: Praha všeobecně

Příspěvek od GiuseppeS »

Pavel Q píše:Ondra K: ad a) Mohli by tam zobrazovat hesla typu "Se Sovětským svazem na věčné časy". :-D
To už snad raději něco jako "Zatím dobrý!", ne? ;)
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od kasme »

Dobříšská: stojící kolona ve středním pruhu
ZPI a PDZ mlčí :(
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
andrewkrap
Příspěvky: 168
Registrován: 25.9.2012 7:33:40

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od andrewkrap »

Tak presne takhle sem si predstavoval ze to bude ne-fungovat. Asi se nechali inpirovat na dalnicni siti :-(
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od monin »

kasme píše:Dobříšská: stojící kolona ve středním pruhu
ZPI a PDZ mlčí :(
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
Co se tí nelíbí?? Tobě nestačí se dozvědět kolik je hodin??
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
_jan91
Příspěvky: 974
Registrován: 4.9.2011 16:14:35
Bydliště: D1

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od _jan91 »

monin píše: Co se tí nelíbí?? Tobě nestačí se dozvědět kolik je hodin??
Jako příležitostný řidič Škody 125, která ještě nemá hodiny na přístrojovce shledávám i tento údaj vcelku důležitým :D Po Praze s ní ale nejezdím a v Jihlavě ještě ZPI nemáme :D
kasme
VIP
Příspěvky: 3945
Registrován: 25.2.2009 23:11:18
Bydliště: ano
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od kasme »

monin píše:Co se tí nelíbí?? Tobě nestačí se dozvědět kolik je hodin??
úplně zbytečnej příspěvek :roll:

stojí "T" Mladoboleslavská, V Holešovičkách (mapová verze)
Chlumecká dc a další.... :)
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od monin »

kasme píše:
monin píše:Co se tí nelíbí?? Tobě nestačí se dozvědět kolik je hodin??
úplně zbytečnej příspěvek :roll:

stojí "T" Mladoboleslavská, V Holešovičkách (mapová verze)
Chlumecká dc a další.... :)
Tak co jiného na to napsat? To byla docela dobrá nahrávka na smeč. Člověk v sobě musí mít přece kus nadhledu, smyslu pro humor, pro ironii a hlavně v sobě musí mít neskutečnou zásobu optimismu. A aby toto vše dnes neztratil a hlavně se z toho všeho nezbláznil, musí přece takto občas reagovat.

Přece kloubouk dolů, za to jak vše neúnavně dokumentuješ a člověk tu pak vidí a dozví se tak opravdu zajimavé věci. Já bych osobně ve 2h ráno nevstal a nepozoroval jak instalují ZPI někde na 5.května, to fakt všechna čest.
Na druhou stranu, myslíš, že když jsem dáš fotku s nějakou ZPI kde hned za ním je kolona a na ní je zobrazen jen čas, a ty k tomu přidáš smutného smajlíka, že se něco změní? Že se toho někdo ze zodpovědných lidí na patřičném místě třeba chytí a příště to bude ok? Jsem optimista tělem a duší, ale tomu prostě nevěřím ani náhodou.

Jedina šance jak to vše změnit, je na ty lidi neustále útočit. Třeba i tím způsobem alá Zdeněk Pohlreich a jeho neunávné vyhazovaní kečupů a dalších sr.ček z oken hospod, kde v nich levá ruka neví co dělá pravá.
Napadlo, tě někdy vybrat třeba pár fotek z těch stovek co jsi tu zveřejnil a zaslat je třeba na TSK - třeba i přímo na stůl k řediteli? Třeba jen těch fotek, kde těsně před ZPI je vzrostlý strom(y) - jen namátkou - ZPI je pod Jarovem, na Evropské směr do centra, magistrála směrem k Muzeu, atd. - kde až se za dva měsíce pořádně ten strom(y) zazelená a v létě zkošatí, tak i kdyby na to ZPI dali supermegatext tak to bude k ničemu, protože to skoro nikdo neuvidí? A k tomu přidat pár ZPI s textem 14:09, nebo 18:25 kde v ten čas je za tím ZPI už 20minut kolona?
To je snad a doufám jediná šance na to, aby se to vše měnilo k lepšímu. A nejen samozřejmě toto. Kudla se mi otevírá v kapse, když vidím "nové dopravní značení po Praze. 500m od vjezdu do snad za rok či kdy otevřeného komplexu tunelů za miliardy korun a už dnes za Letenským tunelem ukazující směry podle názvů ulic (!!!!) a mezi nima je jen nenápadný název městský okruh, bez symbolu okruhu, bez symbolu komunikce, prostě děs. O ostatním značení ani nemluvě. Ale to jsem nechci tahat, aby mě zase někdo napadl, že to je vlákno na pražská ZPI.
Mohu ti napsat můj tel. do vzkazů, kdyby jsi nafotil i pár těchto šíleností, mám rozepsaný dopis na TSK ohledně značení, mohl bych tam přidat i ty tvé fotky se ZPI a zaslat to tam. Ale pokud si tu budeme přeposílat jen smutné smajlíky ohledně těch všech šíleností, které i člověk-laik vidí a ten člověk co má na to školy a slušnou funkci a díky ní i docela slušný plat si takových věcí nevšimne, tak to je tak maximálně na deprese na nějaké sanatorium - pokud možno daleko od ZPI a pražského dopravního značení :lol: :lol:

Tak doufám, že jsi moji reakci na ten čas na ZPI, teď pochopil..
DefiantM píše:
monin píše: Co se tí nelíbí?? Tobě nestačí se dozvědět kolik je hodin??
Jako příležitostný řidič Škody 125, která ještě nemá hodiny na přístrojovce shledávám i tento údaj vcelku důležitým :D Po Praze s ní ale nejezdím a v Jihlavě ještě ZPI nemáme :D
Takže navenek chudáček a jinak boháček??
125 je už luxuska, nevěřím, že tam ty hodiny nemáš..

Používej vícenásobnou citaci! - MzO
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Standa
Příspěvky: 3795
Registrován: 16.3.2009 7:49:22
Bydliště: Praha

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od Standa »

monin píše:
DefiantM píše:
monin píše:Co se tí nelíbí?? Tobě nestačí se dozvědět kolik je hodin??
Jako příležitostný řidič Škody 125, která ještě nemá hodiny na přístrojovce shledávám i tento údaj vcelku důležitým :D Po Praze s ní ale nejezdím a v Jihlavě ještě ZPI nemáme :D
Takže navenek chudáček a jinak boháček??
125 je už luxuska, nevěřím, že tam ty hodiny nemáš..
Pokud si matně vzpomínám, tak Škoda 125 právě jako luxuska měla místo hodin otáčkoměr ;) . (omlouvám se za přiživení OT)
jonáš
Příspěvky: 4080
Registrován: 15.3.2009 8:32:12

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od jonáš »

Já tam měl nalepený hodiny na baterku na přístrojovce .. jednoduchej apgrejd. To byla myslim 105 a neměla ani ten otáčkoměr, jen ve stejnym "budíku" pečlivě rozházený kontrolky.
Martin Šubrt
Příspěvky: 33
Registrován: 6.2.2011 11:50:14

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od Martin Šubrt »

Monin: Odpovědný pracovník TSK fórum pečlivě sleduje ;-).

Tak popořádku. Projekt ZPi vznikl cca před 6 lety. To ještě existovalo i ÚDI Praha a poprvé se vybíraly lokality. Pak ÚDI zaniklo a vše se přesunulo pod TSK. EU nabídlo profinancování na tato zařízení z 85% v rámci projektu OPD. Osobně bych tyto tabule nestavěl, ale na druhou stranu, město o to zájem mělo. Když z 200 milionů někdo zaplatí 85%, je to celkem vítaná injekce.

Takže výběr lokalit proběhl před pěti lety. Měl jsem na něm svůj podíl asi z 80%. Pak se to vleklo do prvního výběrna, pak výběrko nedopadlo, spousta odvolání, pak se vypisovalo druhé a nakonec se na akci podílejí snad všechny firmy na trhu.

Celkem je v projektu asi 57 ZPI. První věc byla najít nějakou základní koncepci. Původní ZPI okolo tunelů na MO měly dvě PDZ a textové pole s předdefinovanými řádky. Omezení byla velká. Druhá značka většinou zbytečná, protože podle legislativy stejně takový portál není značením pro pruhy, ale jen informací, tj. jedna značka se dala pryč. Místo řádků jsou ledky a umí to výhledově i obrázek, větší texty apod. Ovšem bude trvat roky, než se to město naučí využívat správně.

Pro 57 ZPI se definovaly zájmové oblasti. Okolo ZPi je cca 300 úseků, pro každý jsou vybraná ZPI ve třech úrovních, nejbližší, blízké a vzdáleé pro globální stavy. To zahrnuje asi 1300 řádků s přiřazením ZPI k úsekům. Následně je zpracována knihovna podoby zpráv pro různé události. A k tomu pak tisíce stran konkrétních nápisů na jednotlivá ZPI.

Protože ZPi nejsou všechna na optické síti, ba naopak, nápisy se musí do nich nahrát a vyvolávají se pouze zasláním nějakého pokynu. Někdy je tedy problém am poslat správně i ten čas, byť to se celkem zatím daří.

Během let bych už ZPI na nějaká místa nedal, nekdy ty stromy pěkně povyrostly. Na Wilsonově se před pěti lety ještě nechystala humanizace magistrály, před Fantovu budovu tu tabuli nepovolí památkáři a i tam, kde je, bylo složité, aby nakonec vyrostla. Ovšem když je nějaké výběrko, je hodně složité dělat pak změny, protože soutež je soutež a dohled je dohled. Samozřejmě, že se udělají chyby a člověk by se po 5 letech rozhodl jinak.

Osobně si nemyslím, že síť ZPI může fungovat. Nemyslím si to proto, že jejím základem jsou kvalitní informace z detektorů a jejich automatické překlápění na tabule. Jenže třeba zadávání nehod funguje přes Policii a NDIC a kolikrát se nehoda v systému ústředny objeví dloho po vzniku a mívá hodinovou dobu trvání. jenže třeba DP nehodu odstraní do 15 minut. Operátoři ale už 57 tabulí, 300 úseků s událostmi, 75 úseků s dojezdovými dobami a 120 úseků se stupni provozu neuhlídají.

K příkladu u Mrázovky. Tabule je vlastně nad úsekem kde se něco dělo. Tj. na Dobříšské. Doufám, že info bylo na tabuli dřívější, ale tato je spíš vázána na vnitřek Mrázovky. Že je kolona ve směru na Radlickou, to automaticky detektor nezjistí, protože tam není. Operátor to vidět nemusí a data z FCD jsou poměrně řídká a nejsou vázána na automatickou informaci operátorovi. ZPI není liniovka, jinak by na ní info o tom těsně před ní, nepochybně bylo. Nicméně v Praze nebyl zájem instalovat na MO liniové řízení, zejména proto, že ho v tunelech suplují pouze rychlostníky patřící k tunelu standardně. Na povrchu kvůli mnoha nájezdům a sjezdům by liniovka pravděpodobně též nesloužila optimálně a hustota smyčeka a portálů by musela být velká, což ale je zase problém kvůli množství potřebného směrového značení.

Pokud jde o značení u Letenského tunelu, také se mi moc nelíbí, ale směřuje k tomu uvnitř města neznačit venkovní cíle. Protože tam prostě nepatří tranzit. Z města můžu jen na okruh a pak už mě to vykopne někam dál. Ale na tohle značení nejsem odborník, ani ho nenavrhuju.

Zpět k ZPI. Velké barevné zPi s mapou máme 3. Chtělo se to vyzkoušet jako v Honkongu, nebo podobné mapy před Mnichovem. problém je, že jsme ve městě, kde rozhodovacích bodů moc není. Před PO je působnost ŘSD, před Jižní spojkou na D1 ještě vlastně taky. Tak jsme vytipovali Strakonickou, Cínoveckou a Holešovičky. Data o zatížení ulic by měla být z FCD, ale opět je možné, že nebudou zatím úplně dostatečná. Podoby map jsem kreslil puntík po puntíku také. Bylo asi 30 variant, zkoušely se různá písma, velikosti, podrobnosti map. Nakonec něco vypadlo. Třeba to fungovat úplně nebude, tak se to upraví. Proto máme tabule, které mohou reagovat na další potřeby. I ty nebarevné mohou ukazovat v budoucnu symboly.

Teď jsme definovaly tabule pro informace typu maratón apod. Je potřeba pracovat na relevanci dat z detetorů, provázat to na série strategických detektorů, ne jen na jednotlivé. Tj, dneska je síť ZPI úplně v plenkách. Její možnosti se budou učit i operátoři. Automatika zdaleka nebude umět vše, někde se bude omezovat, jinde přidávat. Někde bude operátor potvrzovat, jinde tomu bude vřit. Objeví se 100% šílené nesmysly, které ukáží nějakou slepou cestu. Bude nutné předefinovat možná oblasti zájmu těch ZPI, někde ubrat, jinde přidat.

Spousta času byla věnována názvům lokalit. Někde se dávaly čtvrti, jinde známé body, někde se volilo mezi Pražanům známým bodem a neznámou ulidí, která je ale v navigaci apod. I to bude mít vývoj a nebude to ideální.

Takže to nijak neomlouvám. Nicméně si nemyslím, že by se tomu nevěnvalo poměrně dost pozornosti a že je nějak snadné to napravit. Praha má podtstanou nevýhodu oproti dálnicím, které jsou liniovou stavbou. Určí se kilometr a letí zpráva. V Praze je nutné kromě důležitosti zpráv definovat i pořadí úseků, o kterých informovat, problém byl také s definicí místa na dlouhých komunikacích. Třeba na Strakonické nelze psát jižní spojka směr Štěrboholy uzavřena, takže se řešilo, jak psát před 5. května uzavřena apod. Totéž byl problém na Kbelské, Strakonické...někde nestačí znaky, je potřeba najít vhodný název, aby zůstal srozumitelný.

To platí zejména u těch dojezdových dob. Máme teď asi 75 úseků, které se postupně snad podaří rozběhnout. Data z kamer strategických detektorů, úsekového měření a FCD není tak lehké při nutném kódování a anonymitě spojit. Stejně zvolit, jak se to bude na tabulích zobrazovat. Ale postupně by ty dojezdové doby na většině tabulí v klidovém stavu měly nahradit ten čas.

Dál se řeší noční provoz, kdy nejsou operátoři, zda věřit systémům, nebo vypínat, nebo platit nově noční směny apod. jsou to tisíce věcí. Já to říkám takhle. ukáže se, zda ostatní telematik trochu funguje, nebo zda může fungovat. ZPI jsou skvělým tlakem na město, že to fungovat musí, protože to beude denně vidět. Ale jak říkám, osobně bych to viděl tak na dva roky odlaďování. Protože v tomto rozsahu je to totálně nové. Pro všechny.
Martin Šubrt
Příspěvky: 33
Registrován: 6.2.2011 11:50:14

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od Martin Šubrt »

Jinak to tady opravdu sleduji a pokud sem vložíte fotku nějakého nesmyslu, či chyby, okamžitě postupuji k řešení. Ovšem ne vždy některé situace řešení mají. Třeba minulý týden systém nějak záhadně identifikoval kolonu v Ječné, ale na Plzeňskou a Hořejší nbřeží psal o koloně na Rašínově nábřeží. Sand je již vyřešeno...
hh
Autor
Příspěvky: 2554
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od hh »

Díky moc, to je skvělé, že to tu někdo sleduje a je z TSK!

Osobně oceňuji ZPI na dálnicích (ani v Německu to nemají), ale stamilionové investice do PO (lin.řízení) a ZPI po zaplněných pražských ulicích mi přijdou jako vyhozené prachy, které politici/šéfové domluvili s lobbisty/Eltody atd. a lepší by bylo za ně něco normálně opravit.
kot
Příspěvky: 10515
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od kot »

Že ZPI je složitá síť to jsem předpokládal, ale že jsou otázky a způsob řízení tak komplikované jsem ani nemohl tušit.Díky za vysvětlení!! :D
monin
Příspěvky: 1782
Registrován: 3.12.2010 10:31:31

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od monin »

Martin Šubrt: tak to tedy taky klobouk dolů a díky taky za takovou podrobnou reakci.
Trošku to byla samozřejmě provokačka, ale, že se někdo z TSK tedy ozve přímo sem, to mě tedy nenapadlo. SPoustu věcí z toho o čem píšete v podstatě naprosto chápu a povědomě jsem si to i tak představoval. Souhlasím i s hh, že na dálnicích ty ZPI mají daleko větší význam než zde v Praze( + souhlas s tím Německem - dnes jsem viděl A17) ale když už je tu máme, tak ať tedy fungují maximálně ve prospěch věci. Snad se tedy zadaří co nejdřívě vychytat ty všechny mouchy. A snad se podaří na jaře prořezat ty stromy před ZPI (na Evropské směrem do centra, se už o to někdo pokoušel). Protože pokud se tak nestane, tak třeba na té ZPI na magistrále před státní operou, může být v létě díky té obrovské koruně stromu na té ZPI max. tak text: Mám Vás všechny rád, včetně Vás občanů Velemína. Váš Miroslav Patrik.
Jiank ve Vídni se mi líbil text na ZPI, kde při stejné koloně jako je skoro pořád třeba před Muzeem, byl text, o tom, aby v případě průjezdu aut záchr.složek, byl uvolněn prostřední pruh. Což mi příjde daleko smyslplnější, než aby byl na ZPI před muzeem pořád text Wilsonova kolona.
Škoda, jen, že sem nezavítá i někdo z TSK, kdo má na starosti to dopravní značení a ty šílenosti s Holešovicemi, Pankrácí a Městkým okruhem. Rád bych mu řekl, jak je milé vysvětlovat někomu v reálu, že na Drážďany má jet podle názvu ZOO, nebo Libeň.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
kyk
Příspěvky: 957
Registrován: 22.7.2011 10:54:46
Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
Kontaktovat uživatele:

Re: Pražská ZPI a PDZ

Příspěvek od kyk »

18.3.2013 08:50
Liberecká DC: Zenklova => Balabenka kolona
V Holešovičkách DC: Mapa průjezdnosti - testovací provoz. Proškrtaný Nový trojský most a tunel Blanka. Rohanské nábř. zeleně
Odpovědět

Zpět na „Praha“