Oni(on) už si toho v zahraničí všimli. Není divu, že se v Prase neznačí cesta na letiště.MPMP píše:To ovšem jen za předpokladu, že Praha absolutně nestojí o turisty. protože jakmile takový nebožák dojede ke svému objednanému hotelu, tak se z města už nikdy nedostane - a příště si to rozmyslí, jezdit do takového divného města.Martin z Ostravy píše:Nejlepší řešení je samozřejmě dostavba okruhu, tedy abych do Prahy jako tranzit vůbec nemusel...
Značení komunikací v Praze - dálkové vs místní (uliční) cíle
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Dopravní značka kdesi na západě Prahy z roku 1981.
- Přílohy
-
- znacka.jpg (45.15 KiB) Zobrazeno 8528 x
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Tohle není o tom, že si všimli, to se jen někdo inspiroval Kavkovým románem Proces Praha je pak zcela logickým umístěním.jeni013 píše:Oni(on) už si toho v zahraničí všimli. Není divu, že se v Prase neznačí cesta na letiště.
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Je zajímavé, jak se to značení mění. Například na I/38 bývaly za komančů na dálkové návěsti cíle Wien, Brno, Jihlava. Dnes je ta tabule menší (šetříme materiálem) a Vídeň zmizela: https://maps.google.com/?ll=50.003822,1 ... 24,,0,1.51
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
To bude sídliště Řepy, kotelna v Šímově ulici.Lenny píše:Dopravní značka kdesi na západě Prahy z roku 1981.
Království a půl princezny za 511.
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
A teď je tam Havlíčkův Brod a Čáslav.JirkaS píše:Je zajímavé, jak se to značení mění. Například na I/38 bývaly za komančů na dálkové návěsti cíle Wien, Brno, Jihlava. Dnes je ta tabule menší (šetříme materiálem) a Vídeň zmizela: https://maps.google.com/?ll=50.003822,1 ... 24,,0,1.51
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Přibyl pátý cíl - Čáslav, nebo jsou tam jen ty dva? Předpokládám tu horší variantu, ale zas ta úspora plechu.Lenny píše:A teď je tam Havlíčkův Brod a Čáslav.
To už zcela ztrácí původní smysl - dálková návěst. Místní cíle přitom byly normálně na ukazatelích před křižovatkou.
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Havlíčkův Brod ještě pochopím, ale nepochopím Brno. Vůbec není na hlavní trase. Vždy se přeci mají uvádět města, která leží na trase a nebo tam směřují.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
To je tam už historicky. Do dostavby D1 tudy vedla hlavní trasa Praha - Brno (tehdy E15).FlakY` píše:Havlíčkův Brod ještě pochopím, ale nepochopím Brno. Vůbec není na hlavní trase. Vždy se přeci mají uvádět města, která leží na trase a nebo tam směřují.
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
A vede tam furt, pro ty kdo nechtěj nebo nemůžou jet po D1 - důvodem může být kromě absence DZ i přeprava obsahu, kterej nesmí přes Želivku.
Koukám že na gůglmapě maj furt velkorysej "obchvat Šťáralky"
Koukám že na gůglmapě maj furt velkorysej "obchvat Šťáralky"
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Před časem jsem projížděl Dejvice a když jsem viděl tohle tak se mi chtělo brečet
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Co se ti zase na tomhle nelíbí?? Vždyť tam máš vše!! A nemáš tam ani symboly sousedních států, proti kterým brojíš!! Taky tam mohlo být jen Centrum, Milady Horákové a nebo tak max. Holešovice a Libeň. I když - Žižkovu a Libni, zdaleka se vyhni, takže Libeň asi ne.egelebege píše:Před časem jsem projížděl Dejvice a když jsem viděl tohle tak se mi chtělo brečet
Nehledě na to, že to je myšleno a děláno tak, aby to prospělo i zdraví lidem v autech. Vystup, doběhni ke značce, klekni a čti a po
klusem zpět.
Jinak tato samá miniatura, co jsi nafotil, byla celou dobu při výstavbě křižovatky u Malovanky u Strahovského tunelu směrem od Patočkovy ulice. Takže kdo si této miniatury nevšiml a zůstal v levém pruhu a přitom chtěl třeba na Prosek a Dreseden, tak se ocitl v tu ránu Strahovským tunelem na Smíchově, nebo v horším případě v Modřanech. Protože díky objíždce, byl jen pravý pruh směrem do centra, nebo i na Dresden a levý rovnou do Strahovského tunelu. To samé bylo bylo (je?) i při výjezdu ze Strahovského tunelu (!!) směrem na Břenov.
Jenže slova logika, myšlení, nebo třeba Bratislava, Wien, Linz, nebo i ten Dresden jsou v Praze sprostá slova. Takže díky tomu nemáš po celé široké Praze ani jeden symbol sousedního státu. A to tebe, odpůrce toho symbolu, musí, přece maximálně těšit.
P.S. Samozřejmě je to vše vůči tobě myšleno ve srandě a v nadhledu. Jinak by z toho člověk opravdu už musel brečet, kam se můžeme všude až dostat. A to doslovně. Viz. ten Smíchov a Modřany.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Tady poukazuju na nelogičnost vedení tranzitu na Brno a CB přes centrum, když kousek odsud začína okruh po kterým se dá ten bordel kolem ocasu pohodlně objet
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Je to tragédie naše pražské značení. Teď jsem projížděl Drážďany a po celém městě je vždy navádění k dálnici včetně označení Prahy. Těch cedulí Prag je tam minimálně 30 co jsem viděl na úseku, který jsem procházel. S jejich značením se tam nebojím jet ani bez mapy či navigace. Jako cizinec v Praze bych byl asi v loji. Víme to všichni tady.
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Coapk to nechápeš? Praha dělá maximum pro to, aby u nás cizinci byli co nejdéle a utratili co nejvíce peněz. K čemu nám bude, když někdo z Drážďan dojede k Hlavnímu nádraží, tam zaparkuje, chvíli tu pobude a pak hned zmizí zpět do Drážďan, podle dobře vyznačeného směruuž od Hlavního nádraží na D8 na Dresden? K ničemu!Mikulik píše:Je to tragédie naše pražské značení. Teď jsem projížděl Drážďany a po celém městě je vždy navádění k dálnici včetně označení Prahy. Těch cedulí Prag je tam minimálně 30 co jsem viděl na úseku, který jsem procházel. S jejich značením se tam nebojím jet ani bez mapy či navigace. Jako cizinec v Praze bych byl asi v loji. Víme to všichni tady.
Takhle je velká šance, že zpět, podle názvů Mětský okruh, Holešovice atd. zavítává třeba i do Libně, nebo až taky do Hloubětína. A tam si při ptaní na cestu i něco zase koupí, nebo dá kafe.
Dále je velká šance, že to vezme i přes ZOO, nebo přes přístav Holešovice - který je taky hezky a logicky směrem na Dresden značen. I když pak zjistí, že už žádný přístav Holešovice neexistuje.
P.S. vědí to všichni - jen ten co sedí na patřičné židli a rozhoduje o těch všemožných "Přístavech Holešovice a Městských okruzích" ne. Ale to je jen taková drobnost a tvrdá realita
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Tím pádem mu dříve dojde benzín a ještě u AGIP na D8 před Německem v tom kopci musí natankovat za CZK!
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Nooo to ano, pokud, ale tedy nezpanikaří a nedají se na kulaťáku s I/8 a R63 "rovně" směrem na Cínovec. Ale i tak, pak natankujou ještě na Agipu v Čechách - na Cínovci.hh píše:Tím pádem mu dříve dojde benzín a ještě u AGIP na D8 před Německem v tom kopci musí natankovat za CZK!
Před I/8 a R63 je sice dost dobře vyznačen směr na "zelenou" D8 a Dresden (D) včetně "modrého" směru na Cínovec (D) a to dokonce na dvou velkých značkách.
Bohužel, ty jsou umístěny ještě dost daleko od samotného kulaťáku - ještě před viaduktem.
http://goo.gl/maps/T0Jhw
Za viaduktem, těsně před kukaťákem už žádné značky nejsou, jsou tam jen velkým písmem na vozovce vyznačeny směry na Ústí a Teplice - což je sice moc hezké, ale minimálně u Ústí by tam měl být ten znak dálnice. Pevně věřím, že za ty léta - od prosince 2006 - směrem na Cínovec, díky tomu, "vyrazilo" mraky cizinců.
http://goo.gl/maps/TfIzw
Ale je pravda, že se těsně před Drážďanama na A17, i tak, pak zase dostali.
A při cestě např. do Kodaně, to je přece jen, příjemné zpestření cesty, nebo ne??
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
U Nürnberg Hbf:
Jak si stojíme u našeho Hlavního ndraží?
Obviňuji Prahu z debility.Jak si stojíme u našeho Hlavního ndraží?
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
U Hlavního nádraží? Sakra, jak to slušně nazvat..možná tak mix megadebility s naprostým ignoranstvím. Bohužel, se nejedná jen o Hlavní nádraží, ale o celé Hlavní město.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Nebo jak jinak nazvat toto..
- Přílohy
-
- 005.jpg (84.95 KiB) Zobrazeno 9177 x
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
- Přílohy
-
- 004.jpg (84.85 KiB) Zobrazeno 9166 x
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Monin: Zoufalost. Ta značka v Norimberku je těsně u historického centra (vzadu je vidět). Evidentně jim tranzitní dopravu do centra nepřitahuje.
Vždyť je to tak logické... Pražané nebo Norimberčané značení vůbec nepotřebují, kdežto přespolní naopak potřebují vědět, kudy se dostat ven z města do jejich směru... V Norimberku to chápou, na značce místní cíle vůbec NEJSOU!!
Vždyť je to tak logické... Pražané nebo Norimberčané značení vůbec nepotřebují, kdežto přespolní naopak potřebují vědět, kudy se dostat ven z města do jejich směru... V Norimberku to chápou, na značce místní cíle vůbec NEJSOU!!
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Logické? Co chceš u nás hledat za logiku? Každej si u nás jede jen tu svoji a musíme mít za každou cenu jen ty naše všechny extras a podle toho to tak vše vypadá. Největší sranda je ta, že to tragické dopravní značení (v okolí Hl.nádr. - ještě když tam bylo alespoň např. Brno + Pankrác) celé obřadně sundali, 3 neděle tam nebylo nic a já si naivně myslel, že se tam objeví úplně nové dopravní značky s logickými směry k dálnicím. A oni tam vrátili úplně to samé staré (!) jen s tím rozdílem, že např. to Brno, tam bylo zamazáno a zůstatala tam jen ta původní Pankrác!!
To kdyby to uřezali a odvezli do sběru udělalali líp. Jistě, že takové značení co mají v BA, ve Vídní, v Linci, v Norimberku, Drážďanech, nenátáhne do centra víc aut - ani názvy Holešovice a Pankrác tomu nezabrání -vždyť je to značení přece naopak z centra ven! Na to člověk nemusí mít dopravní UMPRUM, aby to nepochopil. A jak píšeš je to přespolní! K čemu jsou Pražákům nějaké Libně a Holešovice. A to někdo na TSK ty Holešovice, Pankráce a ZOO, povyšuje ještě dál - např. na ulice Milady Horákové a Veletržní. Fraška na entou.
A co třeba toto:
http://goo.gl/maps/K8XSB a toto: http://goo.gl/maps/m2fYP , http://goo.gl/maps/YIyIH
Ale na to mi samozřejmě někdo napíše, že MY tu nejsme jako NĚKDE v BA a že Jižní spojka není žádná dálnice a nebo, že máme hezčí front To samozřejmě máme, ale k čemu nám je.
To kdyby to uřezali a odvezli do sběru udělalali líp. Jistě, že takové značení co mají v BA, ve Vídní, v Linci, v Norimberku, Drážďanech, nenátáhne do centra víc aut - ani názvy Holešovice a Pankrác tomu nezabrání -vždyť je to značení přece naopak z centra ven! Na to člověk nemusí mít dopravní UMPRUM, aby to nepochopil. A jak píšeš je to přespolní! K čemu jsou Pražákům nějaké Libně a Holešovice. A to někdo na TSK ty Holešovice, Pankráce a ZOO, povyšuje ještě dál - např. na ulice Milady Horákové a Veletržní. Fraška na entou.
A co třeba toto:
http://goo.gl/maps/K8XSB a toto: http://goo.gl/maps/m2fYP , http://goo.gl/maps/YIyIH
Ale na to mi samozřejmě někdo napíše, že MY tu nejsme jako NĚKDE v BA a že Jižní spojka není žádná dálnice a nebo, že máme hezčí front To samozřejmě máme, ale k čemu nám je.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Toto je také dobré. Hlavní výpadovka k D8 směr Ústí/L a Dráždany. Autor tohoto značení má patrně na mysli, že když někdo navštíví Prahu, má vidět nejen Hradčany a Karlův most, ale zároveň i Libeň a ZOO.
http://goo.gl/maps/LkjqE
Dost mi to připomíná Babicu. Dejte tam rajče. Když nemáte rajče, dejte tam kečup a když nemáte kečup, nedávejte tam nic.
http://goo.gl/maps/LkjqE
Dost mi to připomíná Babicu. Dejte tam rajče. Když nemáte rajče, dejte tam kečup a když nemáte kečup, nedávejte tam nic.
Brno České Budějovice Plzeň Ústí/L. Hradec Králové
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
Bratislava (SK) Wien (A) Linz (A) Nürnberg (D) Dresden (D) Wroclaw (PL)
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Změny dopravního značení: dálkové vs. místní (uliční) cí
Monin: Ach jo, to jsou fakt hrůzy. By mě zajímalo, jak nějaký němec pochopí Městský okruh. Ale i kdyby ano, tak kam ho ten okruh dovede, když v tomto směru ani neexistuje