Nové pražské mosty
Nové pražské mosty
No ten výtoňskej most už bude asi scházet nafurt, a jak by se hodil. Stejně jako podolskej a modřanskej, který asle prej budou jen pro autobusy, aby se nám individualisti moc neroztahovali (nepřipomíná to něco?). A pěknej je tenhle obchvat kulaťáku po vojensko-železničnim terénu http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 8.JPG.html ten se snad v nějaký skromější variantě časem povede. Ono to těžko soudit, nejsou tam jen samý hrůzy .. ve srovnání s beznadějně ucpanou realitou
(pozn. mod: přesunuto z tématu SJM)
(pozn. mod: přesunuto z tématu SJM)
Re: Severojižní Magistrála
Třeba jednou bude, v novém konceptu UP Prahy zakreslenej je ... teda jen je teď pro změnu na jižní straně od železničního.jonáš píše:No ten výtoňskej most už bude asi scházet nafurt...
Add obchvat kulaťáku - ten se snad prořád připravuje, ne? Měl bejt spolu s Blankou, což asi nebude...
Tady je na to EIA, je to ono?
Stavba č. 8559 - Komunikační propojení Evropská - Svatovítská, Praha 6
http://tomcat.cenia.cz/eia/detail.jsp?v ... &id=PHA397
No a Podolskej most je v novym konceptu UP jen pro tramvaje a pěší. A u Modřan se počítá jen se dvěma lávkama pro pěší ... holt někdo mermomocí chce z nového mostu přes Vltavu na okruhu udělat další průšvih jako je v současnosti most Barrandovský. A že prej chybama se člověm učí...
Re: Severojižní Magistrála
Je to trochu off-topic, ale když už jste to nakous:jonáš píše:No ten výtoňskej most už bude asi scházet nafurt, a jak by se hodil. Stejně jako podolskej a modřanskej, který asle prej budou jen pro autobusy, aby se nám individualisti moc neroztahovali (nepřipomíná to něco?).
- Most na Výtoni je v konceptu územního plánu jako územní rezerva.
Most v Podolí tam je sice závazně, ale jenom pro tramvaje, chodce a cyklisty To snad není pravda, navrhuju, abychom proti tomu všichni Pražáci na tomto fóru hromadně podali námitku (hned další adept je KOMOKO).
Re: Severojižní Magistrála
S tim Podolim je to stejný případ, jako s tramvajovou tratí v Jeremenkově -- místní ovčani maj rádi svuj klid, ještě by jim tam kolem někdo jezdil. Bude třeba nepouštět je přes Pankrác, výměnou
Re: Severojižní Magistrála
Když tam projedou tramvaje, tak se samozřejmě i autem dá jet po kolejích, takže pak už je to jen o administrativním zásahu a auta tam pustit. Na Čechově mostě se jezdí po tramvaji naprosto běžně např. (i když zde samozřejmě je jeden pruh vedle i pro auta a chodník. Osobně ale nevěřím, že by postavili most tak úzký, že by tam ta kombinace v budoucnu nešla i s auty...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Nové pražské mosty
Třeba po těch kolejích, co jsou na provizorním mostě pro tramvaje v Tróji, bych autem moc jet nechtěl Ale teď vážně: Jsou už nějaké návrhy, jak by ten most měl vypadat?
Re: Nové pražské mosty
1) Domnívám se, že v Praze chybí most v Podolí který by navazoval na Jeremenkovu ulici a napojil se na Strakonickou v místě, kde přestává být Rkem, asi
takto
2) Další most měl vzniknout v rámci toho KOMOKO - myslím, že to bylo cca
takto
3?) Zda by se vyplatilo i spojení obou Chuchlí s druhým břehem si netroufám tvtrdit. Domnívám se spíše, že ne, neboť samotná Chuchle nevygeneruje tolik dopravy přes řeku a nevidím žádnou oblast pro kterou by bylo mostní spojení pro chuchli přímým přínosem. (Rozložení dopravní zátěže z ostatních mostů ted' neuvažuji.)
4)Výtoň jste již zmínili. Ta je jasná - tam most chybí již ted' a citelně - most na Výtoni by ulehčil ucpanému mostu Jiráskovu i Palackého, zmenšily by se kolony na Rašínově nábřeží a Hořejším nábřeží.
Pro tento most platí ,,včera bylo pozdě''
5) V Karlíně most chybí, pomohl by při současných problémech s mostem Libeňským i ke zmenšení ,,spádových oblastí'' okolních mostů.
6) Most v Troji již úřední šiml strávil, má být budován s Blankou ovšem ještě se ani nekoplo a nevypadá to, že by se chtělo začít. (Je potřeba)
7)Blanka je rovněž spojení přes řeku (i když vede pod).
Na severu vzniknou 2 spojení přes řeku - most a Blanka a během 15 let vznikne spojení 3. - Pražský okruh.
Celkově se sever Prahy nyní výrazně zlepší co se týče dopravy přes řeku, s tím spojeným stáním v kolonách před mosty. Na jihu pomůže okruh od tranzitní dopravy, pak si úřední šiml všimne, že kolony jsou pořád,protože ten tranzit který zmizí z Barrandova mostu bude nahrazen místní dopravou, která byla tranzitem před lety vytlačena na pár mostů okolních. Šiml úřední se bude 10 let dohadovat co s tím, než se rozhodne mosty dostavit, 10 let bude čekat až se nahromadí dostatečné množství peněz, které se nestihne rozkrást a pak bude 10 let zdržení kvůli ekologistům a pak se začne možná stavět něco co je třeba už ted'.
Mod: Upraveny linky, které rozhazují šablonu do strany. Příště prosím dlouhé linky (zvláště z mapy.cz) vkládat ve formátu [url=http://www.informace.cz]Informace.cz[/url*] (bez té hvězdičky, aby se mi to nepředělalo na odkaz i teď )
takto
2) Další most měl vzniknout v rámci toho KOMOKO - myslím, že to bylo cca
takto
3?) Zda by se vyplatilo i spojení obou Chuchlí s druhým břehem si netroufám tvtrdit. Domnívám se spíše, že ne, neboť samotná Chuchle nevygeneruje tolik dopravy přes řeku a nevidím žádnou oblast pro kterou by bylo mostní spojení pro chuchli přímým přínosem. (Rozložení dopravní zátěže z ostatních mostů ted' neuvažuji.)
4)Výtoň jste již zmínili. Ta je jasná - tam most chybí již ted' a citelně - most na Výtoni by ulehčil ucpanému mostu Jiráskovu i Palackého, zmenšily by se kolony na Rašínově nábřeží a Hořejším nábřeží.
Pro tento most platí ,,včera bylo pozdě''
5) V Karlíně most chybí, pomohl by při současných problémech s mostem Libeňským i ke zmenšení ,,spádových oblastí'' okolních mostů.
6) Most v Troji již úřední šiml strávil, má být budován s Blankou ovšem ještě se ani nekoplo a nevypadá to, že by se chtělo začít. (Je potřeba)
7)Blanka je rovněž spojení přes řeku (i když vede pod).
Na severu vzniknou 2 spojení přes řeku - most a Blanka a během 15 let vznikne spojení 3. - Pražský okruh.
Celkově se sever Prahy nyní výrazně zlepší co se týče dopravy přes řeku, s tím spojeným stáním v kolonách před mosty. Na jihu pomůže okruh od tranzitní dopravy, pak si úřední šiml všimne, že kolony jsou pořád,protože ten tranzit který zmizí z Barrandova mostu bude nahrazen místní dopravou, která byla tranzitem před lety vytlačena na pár mostů okolních. Šiml úřední se bude 10 let dohadovat co s tím, než se rozhodne mosty dostavit, 10 let bude čekat až se nahromadí dostatečné množství peněz, které se nestihne rozkrást a pak bude 10 let zdržení kvůli ekologistům a pak se začne možná stavět něco co je třeba už ted'.
Mod: Upraveny linky, které rozhazují šablonu do strany. Příště prosím dlouhé linky (zvláště z mapy.cz) vkládat ve formátu [url=http://www.informace.cz]Informace.cz[/url*] (bez té hvězdičky, aby se mi to nepředělalo na odkaz i teď )
Re: Nové pražské mosty
Někde prý existuje nějaké ustanovení, že pozemní komunikace může vodní tok překonávat pouze mostním objektem a nesmí ho podcházet. Od někoho jsem to slyšel, ale podrobnosti už jsem nedohledával...THX-1138 píše:7)Blanka je rovněž spojení přes řeku (i když vede pod).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 591
- Registrován: 25.2.2009 22:39:09
- Bydliště: D1 - km 190,45
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nové pražské mosty
Toto je opravdu pekne receno, PetoPetr Pokorný píše:A u Modřan se počítá jen se dvěma lávkama pro pěší ... holt někdo mermomocí chce z nového mostu přes Vltavu na okruhu udělat další průšvih jako je v současnosti most Barrandovský. A že prej chybama se člověm učí...
Hlasoval jsem samozrejme pro tento most, pac jinak nam jeho absence velice nepekne do*rvi situaci na PO mezi krizovatkou s R4 a Komoranskym portalem (pricemz vyklad jednoho ci vice znaku skryvajicich se pod hvezdickou nechavam na svobodne vuli ctenare).
A pak taky pro most na druhe strane PO, ktery chybi opravdu citelne a jeho absenci se situace bude jen zhorsovat.
Re: Nové pražské mosty
Z toho důvodu, že most R1 519 je neoddiskutovatelný, je povoleno hlasovat pro dvě možnosti. Hlavně ten most by totálně změnil cca 30% (amatérský odhad od stolu) dopravních toků v hlavním městě a to by bylo sakra znát všude!
A co se týče mé další volby, hlasoval jsem také pro Modřany, i když myslím, že v budoucnu budou potřeba i další. Trojský lze brát jen jako otázku času. Ale výhledově určitě ještě ten Sedlecký, protože situace se na 518/519 může podobně do*rvit jako na SOKP 513 křížení s KOMOKO i když zde 518/519 je přeci jen mezi tou křižovatkou Rybářka a Výhledy cca 1,7 km, což je oproti 300 metrům u KOMOKO pořád luxusní.
A co se týče mé další volby, hlasoval jsem také pro Modřany, i když myslím, že v budoucnu budou potřeba i další. Trojský lze brát jen jako otázku času. Ale výhledově určitě ještě ten Sedlecký, protože situace se na 518/519 může podobně do*rvit jako na SOKP 513 křížení s KOMOKO i když zde 518/519 je přeci jen mezi tou křižovatkou Rybářka a Výhledy cca 1,7 km, což je oproti 300 metrům u KOMOKO pořád luxusní.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Nové pražské mosty
Podolský most bude užitečný i jen jako tramvajový, protože umožní vytlačení MHD z Barrandovského mostu. Předpokládám tedy, že všechny příslušné autobusové linky půjdou nahradit tramvajemi, pokud ne, chtělo by to, aby byl Podolský most i pro autobusy MHD.
Re: Nové pražské mosty
Prostě je potřeba postavit takový most, který umožní vymístění MHD z Barrandovského mostu, zrušení semaforů tamtéž a označení Barrandovského mostu jako silnice pro motorová vozidla. Nejsem si zrovna jist, jestli Podolský most tak, jak je navržen v konceptu územního plánu, toto vše splňuje.Standa píše:Podolský most bude užitečný i jen jako tramvajový, protože umožní vytlačení MHD z Barrandovského mostu. Předpokládám tedy, že všechny příslušné autobusové linky půjdou nahradit tramvajemi, pokud ne, chtělo by to, aby byl Podolský most i pro autobusy MHD.
Re: Nové pražské mosty
Praha 2 chce nový most přes Vltavu
Praha 2 má vůbec poslední dobou rozumné nápady, snad se z nich aspoň něco zrealizuje.
Praha 2 má vůbec poslední dobou rozumné nápady, snad se z nich aspoň něco zrealizuje.
Re: Nové pražské mosty
Mezi Barandovským mostem a Palackýho je příliš velká mezera.
Re: Nové pražské mosty
R1 519 - tahle možnost tu být snad ani nemusí. Mezi mostem Barikádníků (v budoucnu Blankou) a Kralupama n/Vl je tak velká mezera, že snad neni mezi hlasujícími nikdo, kdo by tuto neoznačil.
Dovedl bych si představit most někde u Podolské vodárny napojenej na Podolskou resp. Sinkulovu. Pak možná v Modřanech ale tím by se zasekala už tak přetížená Strakonická, tak nevim. Ale např. z Jeremenkovy to na Baranďák neni zas tak daleko. V každém případě žadný z těchto mostů neulehčí Legerově ulici jak se píše na P2
Dovedl bych si představit most někde u Podolské vodárny napojenej na Podolskou resp. Sinkulovu. Pak možná v Modřanech ale tím by se zasekala už tak přetížená Strakonická, tak nevim. Ale např. z Jeremenkovy to na Baranďák neni zas tak daleko. V každém případě žadný z těchto mostů neulehčí Legerově ulici jak se píše na P2
Re: Nové pražské mosty
Jak to, že neulehčí .. dneska se z Pankráce na Smíchov a zpět jinudy dostat nedá. A na Branickym to míchání místní dopravy s průjezdní dělá taky dost problémy.
Problém je, že most na Praze 4 chce Praha 2 a místní jsou proti, protože by jim tam někdo jezdil. NIMBY.
Problém je, že most na Praze 4 chce Praha 2 a místní jsou proti, protože by jim tam někdo jezdil. NIMBY.
Re: Nové pražské mosty
Protože Legerovou projížděj auta hlavně dál na sever anebo právě na P2. Z Pankráce na Smíchov je skoro lepší jet přes Výtoň, nebo JS
Re: Nové pražské mosty
No jezdil jsem Roztyly-Jinonice jeden čas dost často, a volba JS/Výtoň/Žitná byla časově tak nastejno, mohl jsem si hodit třístrannou kostkou, kdyby šla vyrobit. I když to tou Žitnou bylo nejdelší na kilometry .. v reálu rozhodoval stav na sjezdu z D1 a pak na Pankráci jestli stojí fronta přes Nuselák. Protože od Výtoně to je taky loterie.
On ten Podolskej most by měl sakra význam i pro městskou hromadnou dopravu, ať už budou Jeremenkovou jezdit tramvaje nebo autobusy. Relace P4-P5 takhle zbytečně přetěžujou metro C a přestupní uzly v centru.
On ten Podolskej most by měl sakra význam i pro městskou hromadnou dopravu, ať už budou Jeremenkovou jezdit tramvaje nebo autobusy. Relace P4-P5 takhle zbytečně přetěžujou metro C a přestupní uzly v centru.
Re: Nové pražské mosty
Ona vyrobit jde. Je to nízký válec (dvě podstavy a plášť).jonáš píše:mohl jsem si hodit třístrannou kostkou, kdyby šla vyrobit.
Re: Nové pražské mosty
To by ale asi bylo dost náročné na přesné vyměření kvůli zachování stejné pravděpodobnosti, aby to nebylo jak v tom vtipu o školákovi, co si poctivě hází korunou (orel = půjdu se koupat, panna = půjdu na kolo, hrana = budu se učit ). To je asi jednodušší vzít obyčejnou kostku a počítat 1 nebo 2 jako 1, 3 nebo 4 jako 2 a 5 nebo 6 jako 3.miho píše:Ona vyrobit jde. Je to nízký válec (dvě podstavy a plášť).jonáš píše:mohl jsem si hodit třístrannou kostkou, kdyby šla vyrobit.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)
A má šanci dostat značku s autíčkem někdy v budoucnu úsek Zlíchovský tunel - Barrandovský most? Nemotorový provoz tam taky nemá co dělat a v mapách to vypadá "blbě."
Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)
až bude most Dvorce - Lihovar
ono to není jen o nemotorovém provozu, že?
ono to není jen o nemotorovém provozu, že?
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)
Kasme: Vím.
V tom případě můžu ale zůstat klidný, protože most ve Dvorcích bude jen pro Tramvaje, IZS a cyklisty. Pokud ne, tak nebude vůbec, tomu my místní zabráníme. Stačilo mi totiž vidět intenzity v Jeremenkově po jeho zprovoznění pro auta, abych byl zapřisáhlým odpůrcem tohoto řešení.
V tom případě můžu ale zůstat klidný, protože most ve Dvorcích bude jen pro Tramvaje, IZS a cyklisty. Pokud ne, tak nebude vůbec, tomu my místní zabráníme. Stačilo mi totiž vidět intenzity v Jeremenkově po jeho zprovoznění pro auta, abych byl zapřisáhlým odpůrcem tohoto řešení.
Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)
Pak ale nechápu, proč se staráte, jestli někde jinde bude "autíčko"
Re: Vysočanská radiála (R10 - Kbelská)
NIMBY?jonáš píše:Pak ale nechápu, proč se staráte, jestli někde jinde bude "autíčko"