Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
jel jsem tam
hupy mi nevadí, mám na to auto
jen to potvrzuji teorii mé babičky, že balkán začíná za Aší....
hupy mi nevadí, mám na to auto
jen to potvrzuji teorii mé babičky, že balkán začíná za Aší....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Nemá někdo info, zda se budou nějak řešit ty hupy kolem ČS MOL směr z centra? Už je to fakt neúnosné, i s osobákem je to horská dráha. TSK nic???
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Na tom něco je. Do Německa se za posledních 50 let přistěhovala spousta lidí z Albánie, Bosny, Turecka ....Mike píše:jen to potvrzuji teorii mé babičky, že balkán začíná za Aší....
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/sterb ... zpravy_kluKuba píše:Nemá někdo info, zda se budou nějak řešit ty hupy kolem ČS MOL směr z centra? Už je to fakt neúnosné, i s osobákem je to horská dráha. TSK nic???
v polovině července by to měli začít opravovat dle mluvčí TSK
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Frézování bobové dráhy před MOLkou, které samozřejmě nic neřeší, zahájili dnes, nebo už včera?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/kv ... .seznam.cz
Jo ! Objeďte to hezky po tom komplet hotovém pražském okruhu, který právě tomu objíždění Prahy má sloužit.„Doporučujeme řidičům, kteří nemusí do Prahy, aby se průjezdu metropolí úplně vyhnuli,” dodala mluvčí.
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
proč se to po roce takhle moc zvlnilo?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
A magistrátní úředníci si naběhli, měl by jim to dát někdo sežrat. Ve druhé dekádě července je totiž provoz jak na Boží Hod.
Ne nadarmo se říká, že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.
Ne nadarmo se říká, že cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.
- Přílohy
-
- Štěrboholská.JPG (104.95 KiB) Zobrazeno 6809 x
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Protože to blbě udělali. Ovšem to frézování je fakt k smíchu, když člověk vidí ty zvlněné obrubníky, ukazující na trošku jiný problém než je obrusná vrstva...vaclav píše:proč se to po roce takhle moc zvlnilo?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Magistrátu stačí na Štěrboholské jeden pruh. To by člověk brečel.
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
...tam neni namalovany cyklopruh?:o)
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Cyklopruh raději už ani ve srandě nezmiňovat, nebo si to tady někdo přečte a chytí se toho.
Možná by stálo za úvahu dočasně pustit kamiony do Průmyslové a do Blanky s Holešovičkami, když už je to tam "geniálně" vyřešené
Možná by stálo za úvahu dočasně pustit kamiony do Průmyslové a do Blanky s Holešovičkami, když už je to tam "geniálně" vyřešené
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
co konkrétně?michal píše:Protože to blbě udělali.vaclav píše:proč se to po roce takhle moc zvlnilo?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Tak co asi mohli udělat blbě, když se jim to celé hned zvlnilo včetně obrubníků? Může to být málo zhutněné, nerovnoměrně položené podkladové vrstvy, nevhodný podkladový materiál, nedodržení technologického postupu. A jistě někoho ještě něco napadne. Můžeme si vybrat. A možná se už jen kvalitní odvedení této zakázky nevešlo do výše podlimitní veřejné zakázky. Vzpomeňme si, jak jsme bědovali nad kvalitou betonu na jednom z úseků D1, načež se objevila zpráva, že ta firma (už nevím která) si pořídila nový finišer, protože ten starý už nebyl to pravé ořechové. K naší škodě na to přišli na D1...
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Docela mě překvapil šajnhér, že se nenechal u těch kolon vyfotit. To by ho znalo jménem hezkých pár tisíc nových "voličů" . Je to klaun ! Tohle by si měl pěkně vyžrat...
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Já bych se moc nebránil ani možnosti, že to bylo naschvál: "Jezdíte aute? Tak vidíte, že to je ztráta času, jezděte MHD". kolony na ŠR totiž dopadají především na djíždějící ze StČ kraje a ty by jmenovaný viděl nejraději ve vlaku. Že nemají vlak ve své domovině a že nejde v Praze tam, kam potřebují, to je vedlejší.
-
- Příspěvky: 130
- Registrován: 27.2.2023 5:45:32
- Bydliště: Stochov
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
https://zdopravy.cz/radialu-ucpal-nesmy ... zd-182710/
Radiálu ucpal nesmyslný retardér, stěžují si řidiči. Ve skutečnosti jde o speciální přejezd
Radiálu ucpal nesmyslný retardér, stěžují si řidiči. Ve skutečnosti jde o speciální přejezd
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
když mi to každé ráno kreslilo v navigaci rudo-fialovou do centra, tak jsem si říkal, že jsou furt nehody
pak jsem to odpoledne viděl z protisměru a nevěřil vlastním očím...
řešení vhodné tak pro lokální uličku v Počernicích a ne na hlavní tak v republice....
ale okecali to pěkně
pak jsem to odpoledne viděl z protisměru a nevěřil vlastním očím...
řešení vhodné tak pro lokální uličku v Počernicích a ne na hlavní tak v republice....
ale okecali to pěkně
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
Jasně, jde asi o načasování a délku stavebních prací, ale jaká jiná alternativa je? 30-50 plech (kvůli nosnosti) nebo snad ještě lepší ty pruhy uzavřít?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
2Mike: Je potřeba udělat rekonstrukci mostních uzávěrů - to znamená tu silnici na týdny překopat. Je několik možností, jak to udělat:
1) Opravit to na jeden zátah s vyloučením dopravy - tedy převést dopravu do protisměru v režimu 1 + 1 -> omezení obou směrů, krátší čas rekonstrukce
2) Opravit to po jízdních pruzích - tedy zúžení v opravovaném směru na 1 jízdní pruh, polovinu zrekonstruovat, přehodit a dodělat druhou polovinu -> omezení na 1 jízdní pruh pouze v jednom směru, čas delší než u rekonstrukce dle bodu 1
3) Udělat to tak, jak se to provádí - zúžení na 1 jizdní pruh v jednom směru pouze mimo špičky, ve špičkách pouze snížení MPR -> menší omezení ve špičkách, nejdelší čas opravy.
4) Vymyslí někdo něco lepšího?
Takže Miku, jaká varianta je teda ta "správná", když použitá je podle tebe špatně?
1) Opravit to na jeden zátah s vyloučením dopravy - tedy převést dopravu do protisměru v režimu 1 + 1 -> omezení obou směrů, krátší čas rekonstrukce
2) Opravit to po jízdních pruzích - tedy zúžení v opravovaném směru na 1 jízdní pruh, polovinu zrekonstruovat, přehodit a dodělat druhou polovinu -> omezení na 1 jízdní pruh pouze v jednom směru, čas delší než u rekonstrukce dle bodu 1
3) Udělat to tak, jak se to provádí - zúžení na 1 jizdní pruh v jednom směru pouze mimo špičky, ve špičkách pouze snížení MPR -> menší omezení ve špičkách, nejdelší čas opravy.
4) Vymyslí někdo něco lepšího?
Takže Miku, jaká varianta je teda ta "správná", když použitá je podle tebe špatně?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
zafrézovat - třeba dočasně - ty "mostky", aby byly ve stejné nivelitě s komunikací
nedojde ke snížení MPR, nedojde k nárůstu kolon, nedojde k lokálnímu zvýšení emisí, nedojde ke zpožďování dopravy a vzniku národohospodářských ztrát...
a bylo by toho tak na 2 stránky....
nedojde ke snížení MPR, nedojde k nárůstu kolon, nedojde k lokálnímu zvýšení emisí, nedojde ke zpožďování dopravy a vzniku národohospodářských ztrát...
a bylo by toho tak na 2 stránky....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
A ty opravované mostní závěry, které musí být v rovině s vozovkou a přes které se ty mostky pokládají, zafrézujete kam?
Re: Štěrboholská radiála (spojka): MO - D0
2Mike: rád si přečtu ty 2 stránky návrhů, můžeš se o ně s náma podělit? První, jak vidím, už neprošel, protože není technicky realizovatelný - tak šup sem s dalšíma.
Vzledem k tomu, kam směřovala další diskuze, byly příspěvky přesunuty do koše. Jirka L.
Vzledem k tomu, kam směřovala další diskuze, byly příspěvky přesunuty do koše. Jirka L.