Dobrý den,
Ztotožňuji se s odpověďmi paní tiskové mluvčí. Dopravní omezení je osazeno v rozsahu schváleného dopravně inženýrského opatření a vydaného dopravně inženýrského rozhodnutí, které vydává silniční správní úřad HMP se souhlasem Policie ČR.
Hezký den a jsem s pozdravem.
Jana Holasová, DiS.
---
Subject: RE: TSK ::Opravy po částech
Dobrý den, děkuji za Vaší trpělivost a odpovědi.
Nicméně ano, prosím o reakci kolegyni, abychom se dostali k podstatě mého dotazu.
Děkuji
---
> Předmět: RE: TSK ::Opravy po částech
>
> CC: <
Jana.Holasova@tsk-praha.cz>
Dobrý den,
můžete své dotazy směřovat přímo na TDI TSK pro tuto stavbu, kterou je Holasová Jana -
jana.holasova@tsk-praha.cz, pokud máte pocit, že mé odpovědi nejsou dostatečně konkrétní.
S pozdravem
Mgr. Barbora Lišková
tisková mluvčí
---
Subject: RE: TSK ::Opravy po částech
Dobrý den, nezlobte se, ale to jsou stále obecné formulky, které s mým dotazem souvisí z malé části, ale neřeší podstatu špatného plánování! Nějaký bezpečnostní odstup v rámci začátku DIO je jistě nutný, ale kolik 100m? Schálně jsem nepsal, zda-li šlo opravit 1,2 či 1,7 km, ale ne zlomek toho, tj. 0,2! Je to výsměch, hned za tím jsou strašné poruchy a budete to ZBYTEČNĚ zavírat zas a znovu!
---
> Předmět: RE: TSK ::Opravy po částech
>
Dobrý den,
mě samozřejmě nezatěžujete a velmi ráda Vám odpovím… J
Délka dopravního omezení musí být z bezpečnostních důvodů vždy delší než opravovaná část. Nutností pro udělení tzv. DIR je i tzv. DIO, což je přesný plánek dopravních opatření, včetně všech dopravních značek a dopravně bezpečnostních prvků, na základě něhož je našemu dodavateli uděleno povolení uzavření komunikace z důvodů rekonstrukce. Na vše jsou velmi přísné normy, které jsou závazné jak pro projektanta, tak pro příslušný silniční správní úřad.
S pozdravem a přáním krásného dne
Mgr. Barbora Lišková
tisková mluvčí
---
Subject: RE: TSK ::Opravy po částech
Dobrý den, prosím odpovězte mi na co se ptám - jistě, že je nutné oproti komunikaci v polích uvažovat o délce opravy, o počtu sjezdů atd. Ale opakuji a rozvádím svůj dotaz: ta 8. etapa měřila cca 1,8 km a délka opraveného úseku byla cca 0,2 km. Proč se v rámci ní neopravilo možné maximum? Několik málo metrů před a za oněmi 200 m je tak havarijní vozovka, že to budete chtě nechtě muset brzy, asi 2017, opravovat! Opět nás omezíte na 1,8 km kvůli 0,2!? Tak tentokrát zcela zbytečně!! Proč se neopravilo více a jak u toho TSK uvažuje?
To stejné další dva příklady, které jsem uvedl. Nechci zatěžovat chudáka mluvčí, rád bych, aby se mým dotazem zabýval plánovač těchto postupů.
Děkuji
---
> Předmět: RE: TSK ::Opravy po částech
>
Dobrý den,
chápu Vaše rozhořčení, ale příkladně u Štěrboholské spojky bohužel musíme celou opravu rozdělit do etap. Letos proběhla 8. etapa
http://www.tsk-praha.cz/stavby/attachme ... 586168.pdf
A nyní probíhá 9. etapa.
http://www.tsk-praha.cz/stavby/attachme ... 831562.pdf
Tato rekonstrukce je rozdělena na etapy z důvodu, že takto vytížená komunikace nemá alternativní objízdnou trasu a nelze ji rekonstruovat najednou. Povolení uzavírek nám dává příslušný silniční správní úřad (odbor dopravních agend MHMP), který uzavírky na komunikacích koordinuje a nedovolil by nám ji uzavřít celou v jednom termínu.
Děkujeme za Vaši trpělivost a opravdu věřte, že to neuzavíráme záměrně, abychom již tak komplikovanou dopravu v metropoli, ještě více zatížili.
S pozdravem
Mgr. Barbora Lišková
tisková mluvčí
---
Subject: TSK ::Opravy po částech
Dobrý den,
každý rok na hlavních tazích po Praze předvádíte kouskouvání jednotlivých oprav - 2014+2015 opravy na J.Spojce za lanovým mostem, 2015+2016 mostní závěry na J.Spojce u Bráníka, každý rok opravy na Štěrboholské radiále u Europarku atd atd. Například poslední jmenované: je potřeba opravit cca 2 km, proč omezujete x měsíců desetitisíce řidičů kvůli 200 m? Ta uzavírka 2+1+1 měřila asi kilometr a za rok budete opravovat dalších 200m? Proč se nemohl udělat rovnou celý úsek? A nepište mi, že akce neměla finance. Máte objem na desítky akcí, tak si vše lépe spojte, naplánujte a otravujte řidiče pouze v nejnutnějších případ e ch, myslete u toho prosím trochu!
Děkuji za reakci