Komunální politika v Praze
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Nepřeceňujme voliče
Re: Komunální politika v Praze
kyku neděs mě. Díval jsem se na ten jeho rozhovor s moderátorkou na ČT24 a domnívám se, že ty jeho bláboly prokoukne snad úplně každý. /zamezit dovozu rajčat ze Španělska - to opakoval alespoň 3x/
Re: Komunální politika v Praze
Když si vzpomenu, koho již lidi volili, tak bych neřekla, že je bez šance.
Re: Komunální politika v Praze
Mladý Stropnický je bohužel meloun - vevnitř rudý a navrchu zelený. Což je vzhledem k jeho způsobu chování a jednání strašně nebezpečná kombinace. A když připočtu kolik prostoru dostávají tito jedinci v médiích, tak se obávám, že bude škodit ještě víc.
Re: Komunální politika v Praze
Funkce po Stropnickém převezme Petra Kolínská.
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/poli ... 81513.html
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/poli ... 81513.html
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Paní Kolínská už ukázala své dopravní priority v "domovském" obvodě P-6
Re: Komunální politika v Praze
No jo, jenže jako radní pro územní plán udělá leda tak velké kulové, na tom by si vylámali zuby i jinačí bouráci, ten tlak různých skupin je tam obrovský. A Stropnického uklidili do výboru pro dopravu, což je žvanírna, kde se na každé zasedání chodí realizovat "občanská společnost" typu Šenarové a podobných mašíblů. Ti se budou k sobě výborně hodit. Naopak podle mě docela pozitivní je, že zůstal Dolínek, ten při té bídě ještě rozum docela má, kromě magistrály mě docela příjemně překvapilo i to, že konečná verze nových parkovacích zón vypadá celkem rozumně.
Re: Komunální politika v Praze
Nechápu, proč zrovna Stropnického dali do dopravního výboru. Člověka, kterému je stavba MO a PO přinejmenším ukradená... i když by mě vlastně zajímalo, co ten dopravní výbor bude mít na starost.
Dolínek mi také přijde schopný, ale nemyslim, že končená podoba parkovacích zón je ok.. Nechápu, proč neběží příprava staveb parkovišť P+R. Kdyby toto fungovalo, myslím, že by ani nové zóny nebyly tolik třeba.
Dneska je to asi tak, že na městskou část přicházejí stížnosti kuli parkování (příčina u neexistence kapacitních P+R na vjezdu do města), městská část najde řešení, že udělá zóny. Ani strážník nemusí chodit v ulicích, bude jezdit auto, který bude všechno kontrolovat. Zóny jsou jen skvělým přivýdělkem, protože za minimum počátečních nákladů budou mít stálý přísun peněz. Nové parkovací domy = 0, nová parkovací stání = 0, vize co s tim = 0.
Záleží tedy na lokalitě, ale parkování v noci to stejně neřeší, takže jsme tam kde jsme byli...
Takže ano, ten nový / rozšířený systém parkování v Praze je vyřešen dobře, ale je to až řešení důsledku (a moc příjemné pro městské části), ale neřeší se to hlavní - parkoviště P+R. Má třeba Veleslavín ještě někdy nějakou naději, že by obživl?
Dolínek mi také přijde schopný, ale nemyslim, že končená podoba parkovacích zón je ok.. Nechápu, proč neběží příprava staveb parkovišť P+R. Kdyby toto fungovalo, myslím, že by ani nové zóny nebyly tolik třeba.
Dneska je to asi tak, že na městskou část přicházejí stížnosti kuli parkování (příčina u neexistence kapacitních P+R na vjezdu do města), městská část najde řešení, že udělá zóny. Ani strážník nemusí chodit v ulicích, bude jezdit auto, který bude všechno kontrolovat. Zóny jsou jen skvělým přivýdělkem, protože za minimum počátečních nákladů budou mít stálý přísun peněz. Nové parkovací domy = 0, nová parkovací stání = 0, vize co s tim = 0.
Záleží tedy na lokalitě, ale parkování v noci to stejně neřeší, takže jsme tam kde jsme byli...
Takže ano, ten nový / rozšířený systém parkování v Praze je vyřešen dobře, ale je to až řešení důsledku (a moc příjemné pro městské části), ale neřeší se to hlavní - parkoviště P+R. Má třeba Veleslavín ještě někdy nějakou naději, že by obživl?
Re: Komunální politika v Praze
S těmi P+R to je samozřejmě pravda, to je velká ostuda magistrátu.
Re: Komunální politika v Praze
Protože chce být budoucím ministrem dopravy, cituji z 29.11.2014: Ne, nesmím se bát, protože spolurozhodovat, formovat územní rozvoj metropole je sen každého zeleného. Nabízí se mi možnost ovlivňovat rozvoj města na dlouhou dobu dopředu, spoluurčovat podobu dopravních staveb, stanovovat jejich prioritu. Pro většinu zelených není paradoxně cílem dělat ministra životního prostředí, ale ministra dopravy, protože bychom ji konečně mohli celou změnit.Vilouch píše:Nechápu, proč zrovna Stropnického dali do dopravního výboru.
Zdroj: http://www.denik.cz/z_domova/matej-stro ... 41129.html
Není to žádný hlupák, naprosto přesně ví, kde může nejvíce škodit.
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: Komunální politika v Praze
V kompetenci dopravního výboru není uzemní plánování, to spadá pod výbor pro územní rozvoj.
Re: Komunální politika v Praze
Přečtěte si pár zápisů z jednání toho výboru, jsou na webu magistrátu. Dojde vám, jaký je jeho skutečný "význam".
Kdyby byl radním pro dopravu, byl bych velmi znepokojen. Takto dostal pašalík, kde bude moci do sytosti dělat to, co mu jde nejlépe - hloupě žvanit.
Kdyby byl radním pro dopravu, byl bych velmi znepokojen. Takto dostal pašalík, kde bude moci do sytosti dělat to, co mu jde nejlépe - hloupě žvanit.
Re: Komunální politika v Praze
Asi jsem se nepřesně vyjádřil. Snem předsedy Strany zelených je ovlivňovat společnost skrze změnu dopravních systémů. Jeho cílem je stát se ministrem dopravy a dlouhodobě k němu směřuje. Takže pašalík předsedy dopravního výboru je pouze dílčím krokem na cestě k ministerstvu. Rozhodně bych ho nepodceňoval, doba přeje exotům. Taktický ústup mu může krátkodobě pomoci v mediální prezentaci, kterou potřebuje k získání 1,5% voličů před volbami v roce 2017. A po nich ...
"Při plánování dálnic se nedívám na mapu Čech, ale na mapu Evropy."
Re: Komunální politika v Praze
Dopadne jako Bursík .,. Nejdříve velká mediální hvězda a dnes po něm pes neštěkne. I s tou jeho Kateřinou.
Re: Komunální politika v Praze
musím doufat, že i zde bude platit
" kdo není ve 20 levičák, nemá srdce
kdo je levičák ve 40, nemá rozum "
" kdo není ve 20 levičák, nemá srdce
kdo je levičák ve 40, nemá rozum "
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Komunální politika v Praze
Děsivé vyhlídkyHoudini píše:Asi jsem se nepřesně vyjádřil. Snem předsedy Strany zelených je ovlivňovat společnost skrze změnu dopravních systémů. Jeho cílem je stát se ministrem dopravy a dlouhodobě k němu směřuje. Takže pašalík předsedy dopravního výboru je pouze dílčím krokem na cestě k ministerstvu. Rozhodně bych ho nepodceňoval, doba přeje exotům. Taktický ústup mu může krátkodobě pomoci v mediální prezentaci, kterou potřebuje k získání 1,5% voličů před volbami v roce 2017. A po nich ...
Re: Komunální politika v Praze
Za pár minut začne Dolínek odpovídat na otázky:
http://www.lidovky.cz/nove-metro-bez-st ... 7_920_pave
http://www.lidovky.cz/nove-metro-bez-st ... 7_920_pave
[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
A to jsou důsledky užívání THC v době, kdy není mozek ještě zcela hotov. :-/
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Vzhledem ke zmínce o MHD a tunelech myslím, že se vyjadřoval k Městskému okruhu - což jen dokazuje, že jeho kognitivní fce se limitně blíží lišejníku...
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Tohoto pána jsem nedávno viděl v tramvaji, ve skutečnosti vypadá hůře než na fotce.
Tím, co on říká, je trosku v rozporu. Má se jezdit veřejnou dopravou. Autobusy jezdí na ropu, tramvaje na elektriku z jádra nebo tepelných elektraren. Proto kolo. To je taky vyrobený při vysokých energetických nákladech. Tak chodit pěšky. Boty jsou z ropy. Nejlepší by bylo chodit bos a ještě nedejchat. Toto opatŕení by nejradši asi chtěla celá jejich strana.
Co jim vadí na Pražským okruhu?. Tento pán by si měl projet trasu ze Zbraslavi do Běchovic v ranní špičce, ať si změří emise kolik se toho spálí při pojíždění v koloně po Strakonické a Jižní spojce. Kolik by jich spálilo na PO?
Tím, co on říká, je trosku v rozporu. Má se jezdit veřejnou dopravou. Autobusy jezdí na ropu, tramvaje na elektriku z jádra nebo tepelných elektraren. Proto kolo. To je taky vyrobený při vysokých energetických nákladech. Tak chodit pěšky. Boty jsou z ropy. Nejlepší by bylo chodit bos a ještě nedejchat. Toto opatŕení by nejradši asi chtěla celá jejich strana.
Co jim vadí na Pražským okruhu?. Tento pán by si měl projet trasu ze Zbraslavi do Běchovic v ranní špičce, ať si změří emise kolik se toho spálí při pojíždění v koloně po Strakonické a Jižní spojce. Kolik by jich spálilo na PO?
D3 nad zlato
Re: [D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
Pardon, ale nejde jinak. To je VŮL!!! Když už ani radní pro dopravu neví, jaký je rozdíl mezi Městským a Pražským okruhem, tak to je konečná... Hoďte na něj síť!!!
[D0] 511 Běchovice – Modletice (D1)
no, ale někdo ho tam zvolil, tak se nedivme
ono je jednodušší odjet na chalupu, než jít k volbám
ale to jsme tu OT
ono je jednodušší odjet na chalupu, než jít k volbám
ale to jsme tu OT
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Komunální politika v Praze
na mapě vypadají ještě dobře... https://mapy.cz/s/25SkJ...aplikace zmente.to...
Podnět s číslem 5555 dorazil v pondělí 25. září a obsahoval stížnost na téměř smazaný a špatně viditelný přechod na Škroupově náměstí na Žižkově.
....
Náměstek primátorky a radní pro dopravu Petr Dolínek, do jehož kompetence projekt spadá, přijal výzvu Technické správy komunikací. Dopravní značení na Škroupově náměstí půjde sám opravit a přechod znovu namaluje.
http://www.praha.eu/public/4/54/35/2524 ... nte.to.pdf
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komunální politika v Praze
Hlavně jsou úplně zbytečné, stejně si tam lidí chodí jak potřebují, nejkratší cestou.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: Komunální politika v Praze
Ja som cez zmente.to písal niekoľko podnetov. Sumár:
- všetky podnety "predané na príslušný úrad", v priemere cca po 50 dňoch od nahlásenia
- v jednej veci (vydláždenie prirodzených peších trás v okolí zastávky Horčičkova) žiadna reakcia
- hlásenie nedostatkov na chodníku v blízkom okolí hodené do kategórie "v rámci bežnej údržby, ak rozpočet dovolí"
- hlásenie havarijného stavu schodiska na konci garáží nad odstavnými koľajmi metra Háje - 3 mesiace sa nič nedialo pred cca dvoma týždňami schodisko zavreli a zniesli. Predpokladám v rámci plánovanej akcie
Takže aplikáciu som zaradil do kolónky zháňanie politických bodov s nulovým reálnym dopadom a zmazal.
- všetky podnety "predané na príslušný úrad", v priemere cca po 50 dňoch od nahlásenia
- v jednej veci (vydláždenie prirodzených peších trás v okolí zastávky Horčičkova) žiadna reakcia
- hlásenie nedostatkov na chodníku v blízkom okolí hodené do kategórie "v rámci bežnej údržby, ak rozpočet dovolí"
- hlásenie havarijného stavu schodiska na konci garáží nad odstavnými koľajmi metra Háje - 3 mesiace sa nič nedialo pred cca dvoma týždňami schodisko zavreli a zniesli. Predpokladám v rámci plánovanej akcie
Takže aplikáciu som zaradil do kolónky zháňanie politických bodov s nulovým reálnym dopadom a zmazal.