Holešovičky - zakopání
Re: Holešovičky - zakopání
I když to bude mít velkou podporu, tak do 2020 se nekopne.
Re: Holešovičky - zakopání
Ostatně to, předpokládám, byl i cíl akce Auto*matiků v roce 2012, kde se projednávalo prodloužení MO směrem na Prahu 8.MPMP píše:Já bych tak moc nejásl. Jednoznačným důsledkem bude, že v této části Prahy se již nepostaví ani metr MO.
Dodnes si pamatuju úryvek dialogu aktivisty se sympatizantem
"Ty woe, to se ten novej tunel bude fak menovat Blanka 2?"
"Ne, ale dyž tomu budeme takhle řikat, tak to nase.e co nejvíc lidí."
Re: Holešovičky - zakopání
Na východní část okruhu je co jsem slyšel EIA s tolika podmínkami pro realizaci, že se to téměř nedá splnit. V tom je problém. Ne v tunelu pod ulicí V Holešovičkách.
Re: Holešovičky - zakopání
Tunel pod Holešovičkami má zase jako podmínku v EIA realizaci alespoň úseku MO k Balabence, čili v podstatě blokace východní části MO ho blokuje taky. Nebo se snad EIA používá jen když se to NSS a EPS hodí ?
Re: Holešovičky - zakopání
Co chcete říct tímhle výkřikem ? Co je to EIA zjevně víte, že se jí stavebník musí řídit víte taky, takže opravdu nechápu co máte na mysli ?Standa píše:Nebo se snad EIA používá jen když se to NSS a EPS hodí ?
Re: Holešovičky - zakopání
Tak bude stavba v předběžném provozu do doby dostavby části MO, pokud to nezkoulaudují.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: Holešovičky - zakopání
Díky bohu za to že to jde takhle ochcat 98% procent lidí za to bude rádo - to jsou pane předpisy, které slouží lidem. Nikdy se nepřestanu smát tomu, si dobrovolně nasazujeme pouta na ruce, abysme si je pak v zájmu svého pohodlí co nejvíce povoliliLenny píše:Tak bude stavba v předběžném provozu do doby dostavby části MO, pokud to nezkoulaudují.
Re: Holešovičky - zakopání
Dr.Fe 1, Lenny: Nedávno jsem se někde dočetl, že stavbě východní části MO brání těžko splnitelné podmínky z EIA (které navíc ani nejsou povinné, neboť tato EIA byla zpracována podle před novelizací zákona). Logicky bych tedy očekával, že podmínky stanovené v EIA pro zakopání Holešoviček, která se provádí už podle novelizovaného zákona, nepůjdou tak snadno očůrat, stejně jako očekávám, že mezi nimi bude i podmínka realizace až po zprovoznění další části MO a LS, vycházející ze zpracované dokumentace.
EDIT: Jsem doktorovi upřel tečku, ale už jsem to opravil .
EDIT: Jsem doktorovi upřel tečku, ale už jsem to opravil .
Re: Holešovičky - zakopání
Jsem si nemohl odpustit to sem dát :Max píše:V civilizovaném světě se na spoustu zakázek typu stanice metra, nádraží, urbanistické řešení vyústění apod. vypisují otevřené architektonické soutěže.
Trojkoalice bude podle zastupitelky Petry Kolínské (Trojkoalice/SZ) žádat architektonické soutěže na podobu nových deseti stanic metra D. „Město by nemělo opakovat chybu, která se stala u prodlouženého metra A,“
David Krása, ředitel firmy Metroprojekt, na to reagoval prohlášením, že taková cesta „není příliš šťastná“.
http://byznys.lidovky.cz/nove-metro-d-z ... oprava_sij
Re: Holešovičky - zakopání
Takže jinými slovy vše je problém... /ale není problém, když kufry nosí nosič a my jsme ušetříli "pár kaček" za jezdící schody/. Zabít málo...
Re: Holešovičky - zakopání
kot: Tam není problém s architektonickým ztvárněním, ale že město záměrně ignorovalo, že se z Veleslavína bude jezdit na letiště. Pořád se tvářili, jakože je to jen krátkodobé a nakonec povede metro z Motola dál na letiště. Na základě toho byla objednávka projektantovi, aby tam navrhnul jen podružný výstup.
Mimochodem, taky tam chybí P+R, což je další zásadní následek této pštrosí politiky
Mimochodem, taky tam chybí P+R, což je další zásadní následek této pštrosí politiky
Re: Holešovičky - zakopání
Já tam tu podmíněnost LS v mapě nevidím. Ba naopak, pokud by se nejdřív stavěla LS, pak při dodatečné stavbě Zakopání to bude znamenat něco na LS zase zbourat a dlouhodobě vyloučit z provozu. Budou se muset zrušit 3 vjezdy a výjezdy z LS, které navážou na Zakopání a posunou se tak o desítky metrů dál.
Jen tedy, pokud se nejdřív bude stavět Zakopání, bude se muset v předstihu postavit spousta zatím nevyužitých rozpletů, protože dodatečně by se stavět nedaly.
Jen tedy, pokud se nejdřív bude stavět Zakopání, bude se muset v předstihu postavit spousta zatím nevyužitých rozpletů, protože dodatečně by se stavět nedaly.
Re: Holešovičky - zakopání
Pokud chtějí místní úlevu od hluku, měli by chtít spíš protihlukový tubus, protože tunel nebude nikdy. Zajímavá by byla i studie porovnávající obě varianty řešení.
Uvedu tu hrubý nástřel: Nejmenší šířka ulice je 30m. Vozovka 2+2 s levými pruhy širokými jen 3m, vodící proužky 0,25 a betonové svodidlo to celé má 14,6m s rezervou 15m. Základová konstrukce tubusu ubere na každé straně 1,5m (určitě by se to dalo postavit jen na 1m). Zbývá tedy 6m na každé straně pro přidružný prostor formou obytné zóny pro obsluhu domů. V místech kde je ulice širší mohou být parkovací zálivy. Mě to takto vychází, je to samozřejmě stále sběrná komunikace a ta šířka je tak pod normu, ale nevím jak je ve městě a pří 50ce norma závazná. Navíc v takto úzkých pruzích už by ta 50ka ani nebyla pocitově šikanózní. Obyvatelé by samozřejmě přišli o autobusové zastávky, ale to je daň za klid.
Uvedu tu hrubý nástřel: Nejmenší šířka ulice je 30m. Vozovka 2+2 s levými pruhy širokými jen 3m, vodící proužky 0,25 a betonové svodidlo to celé má 14,6m s rezervou 15m. Základová konstrukce tubusu ubere na každé straně 1,5m (určitě by se to dalo postavit jen na 1m). Zbývá tedy 6m na každé straně pro přidružný prostor formou obytné zóny pro obsluhu domů. V místech kde je ulice širší mohou být parkovací zálivy. Mě to takto vychází, je to samozřejmě stále sběrná komunikace a ta šířka je tak pod normu, ale nevím jak je ve městě a pří 50ce norma závazná. Navíc v takto úzkých pruzích už by ta 50ka ani nebyla pocitově šikanózní. Obyvatelé by samozřejmě přišli o autobusové zastávky, ale to je daň za klid.
Re: Holešovičky - zakopání
Neni moc potesujici, ze 50 ma byt i v tom zahloubenem tunelu dle info z uverejnene EIA.
Re: Holešovičky - zakopání
P_V: Ta podmínka hotové LS a úseku MO na Balabenku je uvedena v podkladech pro EIA kvůli výraznému omezení Holešoviček po dobu výstavby, asi tam bude muset být i nějaké provizorní napojení z MO na LS a napojení LS na Proseckou radiálu už by se snad postavilo podle budoucího uspořádání.
Re: Holešovičky - zakopání
Jestli se nepletu, ale na té vizualizaci byla I tramvajová trať ? Ta má vést kam?
Re: Holešovičky - zakopání
Z Trojského mostu.Mikulik píše:Jestli se nepletu, ale na té vizualizaci byla I tramvajová trať ? Ta má vést kam?
Re: Holešovičky - zakopání
Což je samozřejmě další zbytečný nesmysl. Ta trať tam sice ještě v 70. letech vedla, ale nyní vede jinudy a na Kobylisy jezdí metro.
Re: Holešovičky - zakopání
Ano, je to nesmysl. Nějaký politik to tam chtěl namalovat.
Re: Holešovičky - zakopání
Tu tramvaj chtěla i paní Šenarová (hlavní aktivistka z oblasti), pamatuje si jí z mládí Tipoval bych ale, že až by na to mělo dojít, tak by většina lidí byla spíš proti, přeci jen tramvaj taky dělá hluk.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Holešovičky - zakopání
Spím teď v létě s otevřeným oknem, bydlím v horní část svahu nad Holešovičkama. Auta dělají vcelku příjemný "šum velkoměsta", NAD nejezdí. Občas to roztáhne motorkář, občas houká v noci na prázdné ulici sanitka. Když u mě spí lidi z vesnice, říkají, že se tam spí krásně a je tam ticho.
Zdaleka největší hluk dělají vlaky na mostě holešovické přeložky.
Je mi jasné, že dole přímo u silnice to bude horší.
Osobně si myslím, že tramvaj se tam nikam nebude vejít.
Zdaleka největší hluk dělají vlaky na mostě holešovické přeložky.
Je mi jasné, že dole přímo u silnice to bude horší.
Osobně si myslím, že tramvaj se tam nikam nebude vejít.
Re: Holešovičky - zakopání
Máte pěkný výhled, pěkné bydlení Včera jsem byl kousek od Vás na finančním úřadě
Ono dole, kdy přijdete k ulici V Holešovičkách, tak to je hluk jiného kalibru, je tam dost přes 70 dB. Tam se nemůžete ani bavit s druhým člověkem, protože se vzájemně moc neslyšíte. A tramvaj se tam v pohodě vejde, místa je tam dost. On tam samozřejmě po zakopání nebude čtyřpruh.
Ono dole, kdy přijdete k ulici V Holešovičkách, tak to je hluk jiného kalibru, je tam dost přes 70 dB. Tam se nemůžete ani bavit s druhým člověkem, protože se vzájemně moc neslyšíte. A tramvaj se tam v pohodě vejde, místa je tam dost. On tam samozřejmě po zakopání nebude čtyřpruh.
Naposledy upravil(a) Dr.Fe1 dne 17.6.2015 9:42:44, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Holešovičky - zakopání
Myslel jsem spíš tu spodní část, kde bude (mělo by být) vyústění tohoto tunelu - tam zůstanou předpokládám "rampy" nahoru, zatímco tunel povede "dolů". No a kudy tam protáhnout tramvaj? Z obou stran jeden směr? Nebo by se napojovala až někde výš? Kudy by tam ale potom vedla, těsně nad UK, někde s vyústěním na ulici v Holešovičkách až tady?
https://goo.gl/maps/S3Vhh
Předpokládám, že z nového Trojského mostu by vedla po (staré) Povltavské, a pak Pátkovou (i s podzemní stanicí "Koleje Pelc-Tyrolka" )
https://goo.gl/maps/S3Vhh
Předpokládám, že z nového Trojského mostu by vedla po (staré) Povltavské, a pak Pátkovou (i s podzemní stanicí "Koleje Pelc-Tyrolka" )
Re: Holešovičky - zakopání
TT má od Libně nad vjezdy do díry uhnout severně a pak vést mimo silnici.
Re: Holešovičky - zakopání
V současné době se na žádost města zpracovává varianta bez tramvaje, s tím že se uprostřed nechává zelený pás jako rezerva pro její případné dodělání. Co se týče silnice, tak to je jednosměrné uspořádání 1+1 (s podélným parkováním po stranách). V případě realizace tramvaje by se tramvajová trať odpojila ještě před rozpletem a tramvajové těleso by vedlo samostatně podél ulice V Holešovičkách.
https://goo.gl/maps/GwCSH
Tramvaj by se začala odpojovat zhruba v těchto místech směrem doprava a vedla by podél ulice před bílou budovou vpravo. Zanoření silnice do tunelu by bylo až zhruba tam kde má vzadu Metrostav ty ohrádky.
Edit: ještě jedna důležitá věc pro místní cyklofóbiky, podél jízdních pruhů je navržený cyklopruh
https://goo.gl/maps/GwCSH
Tramvaj by se začala odpojovat zhruba v těchto místech směrem doprava a vedla by podél ulice před bílou budovou vpravo. Zanoření silnice do tunelu by bylo až zhruba tam kde má vzadu Metrostav ty ohrádky.
Edit: ještě jedna důležitá věc pro místní cyklofóbiky, podél jízdních pruhů je navržený cyklopruh