Zákaz kamionů v Praze
Re: Zákaz kamionů v Praze
Soucasti desek bezneho kamionaka jsou dokumenty, potvrzeni a napr. navody jak ojebat mzdu (MILoG, Loi Macron). Do desek se prilozi jeden rukou psany camrak s vykladkou/nakladkou 10Kg krabice v centru, ridic doplni datum a uz se veze zasobovani. Pokud poslou ridice postavat do vesnic za Phu, spediteri se velmi rychle prizpusobi.
Pred nastupek digitalnich tachografu mel kazdy ridic potvrzeni o dovolene a v priprade potreby zahodil nevyhovujici kolecka. Dneska se jezdi na dve karty, nebo magnet. Tech ruznych vyjimek, omezeni je v evrope tolik, ze je vyhodnejsi je systemove obchazet a vytrenovat sofery.
Pred nastupek digitalnich tachografu mel kazdy ridic potvrzeni o dovolene a v priprade potreby zahodil nevyhovujici kolecka. Dneska se jezdi na dve karty, nebo magnet. Tech ruznych vyjimek, omezeni je v evrope tolik, ze je vyhodnejsi je systemove obchazet a vytrenovat sofery.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
Návrhy na řešení jsou na ministerstvu dopravy, tam jsou za to placení. Ale už dříve byla řešení tady napsána. Tranzit má být hlavně na dálnicích. První krok v Praze (nedojde-li k zákazu kamionů) - nechat vše pouze na JS a 5.května. Rampa je tam nakreslená v projektu humanizace magistrály. Omezit těžký tranzit na vstupu do ČR právě z důvodu nedokončené dopravní infrastruktury. Opravit urychleně silnice 1. třídy a dokončit obchvaty.MPMP píše:S tímhle názorem přece všichni souhlasí. Nenašel jsem tu nikoho, kdo by říkal, že tranzit prostředkem sídliště je správná věc. Tady se ale řeší co s tím udělat reálně, ne jak by to bylo ideálně.Sporilovak píše:No problém je podle všeho hlavně těch 70% tranzitu na Spořilovské. Která evropská metropole to má a ještě v sídlišti? Nejdříve musí být silnice a obchvaty a pak tu může jezdit tranzit. A ne to vrhnout do centra města. Tohle je sadismus na rezidentech. Smí to jen sem a jinam to nesmí? To je blbost že?
Máte-li nějaký nápad, jak to udělat, ve kterém se nebudou vyskytovat obraty typu "mělo by se", "musí se" nebo typu "je mi jedno jak, ale takhle ne" apod. a místo toho bude jednoznačný návrh, sem s ním.
A jak snadno se lze tranzitu zbavit když vadí vidíte zde : https://www.novinky.cz/domaci/444189-ha ... itavy.html
Re: Zákaz kamionů v Praze
Tak to bude docela zásadní problém. D0 511 už je v ZÚR, ÚP, má jedno EIA a pracuje se na druhé, chystá se druhé územní rozhodnutí. To vše trvalo téměř 20 let. Přestavba křižovatky na magistrále je jen v nějaké studii, do správních řízení zatím nevkročila. Myslíte že bude vypapírovaná do zítra? Nebo aspoň dřív, než bude hotová 511?Sporilovak píše: Rampa je tam nakreslená v projektu humanizace magistrály.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
V zásadě nikdy kamiony nemusely jezdit Spořilovskou, protože se o tom ví desítky let. Rampa v opačném směru se zvládla za 2 roky. Nevím co tomu brání??P_V píše:Tak to bude docela zásadní problém. D0 511 už je v ZÚR, ÚP, má jedno EIA a pracuje se na druhé, chystá se druhé územní rozhodnutí. To vše trvalo téměř 20 let. Přestavba křižovatky na magistrále je jen v nějaké studii, do správních řízení zatím nevkročila. Myslíte že bude vypapírovaná do zítra? Nebo aspoň dřív, než bude hotová 511?Sporilovak píše: Rampa je tam nakreslená v projektu humanizace magistrály.
Re: Zákaz kamionů v Praze
Naivita ... kazda stavba se musi opapirovat.Nevím co tomu brání??
Ziskat stavebni povoleni na trosku nestandartni barak trva rok, na bytovy dum minimalne 5let a na multifukcni dum 10 let. Pokud namazu pulku uredniku, zkratim lhuty na polovinu, rychleji to nejde ani kdybych mel za kamose premiera.
Re: Zákaz kamionů v Praze
Rampa v opačném směru nebylo nutné (administrativně) zvládat vůbec, jelikož už tam byla. Pouze most nebyl v nejlepším stavu pro takovou zátěž a musel se rekonstruovat.Sporilovak píše: Rampa v opačném směru se zvládla za 2 roky.
Magistrálu prosím humanizovat až po dostavbě východní části MO. Buďme rádi že ten provoz, co tam je dnes, je aspoň povětšinou plynulý. On by se totiž mohl přelít zrovna k Vám, na ten zárodek III. magistrály
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
S tou humanizací máte pravdu. Dokončení městského okruhu bude pro tuto část Prahy 4 také katastrofou.
Ta rampa tam měla být už v 80.letech. V té době se budovala Spořilovská. To už dvacet let stálo sídliště. Za více než 35 let nedokázat propojit dvě dálnice a nechat sračky v sídlišti to je fakt ukázka totální neschopnosti všech vlád.
No a ten most ve 2.směru se musel zbourat a postavit zcela znovu. Za 2 roky bylo vše hotovo.
Ta rampa tam měla být už v 80.letech. V té době se budovala Spořilovská. To už dvacet let stálo sídliště. Za více než 35 let nedokázat propojit dvě dálnice a nechat sračky v sídlišti to je fakt ukázka totální neschopnosti všech vlád.
No a ten most ve 2.směru se musel zbourat a postavit zcela znovu. Za 2 roky bylo vše hotovo.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Zákaz kamionů v Praze
Ano. Ale papírově je to rekonstrukce.No a ten most ve 2.směru se musel zbourat a postavit zcela znovu. Za 2 roky bylo vše hotovo.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
No v zásadě by stačila stejná stavba jako se buduje teď z Jižní spojky na Chodovskou. Proč to tedy nejde fakt nechápu......
Re: Zákaz kamionů v Praze
Tak se podívejte do letecké mapy a uvidíte. Už jsem to psal ve vedlejším vlákně: protože spořilovští si "vydupali" sjezd z JS ve směru od Barrandovského mostu. Ta křižovatka tam ty chybějící větvě měla původně mít, je tam i jejich základ, odbočení do sídliště ale dostalo přednost a oboje se tam prostě a jednoduše nevejde. Tak co, ještě pořád to je "neschopnost těch nahoře"?Sporilovak píše:No v zásadě by stačila stejná stavba jako se buduje teď z Jižní spojky na Chodovskou. Proč to tedy nejde fakt nechápu......
Re: Zákaz kamionů v Praze
A MD ty návrhy podává už 20 let, je to D0 stavba 511. Jenže Praha a Běchovice byli jiného názoru a tuto stavbu zatím úspěšně blokují. Opět "střelba vedle", za tohle zdržení nemůže ani MD ani ŘSD.Sporilovak píše:Návrhy na řešení jsou na ministerstvu dopravy, tam jsou za to placení.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Zákaz kamionů v Praze
Prostě nerozumím tomu, že po vstupu do EU a obrovském nárůstu kamionů není vyřešen problém Spořilovské a průjezd hustou zástavbou. To je obrovské selhání všech - státu, města i dalších institucí. Ale moc díky tomuto webu. V diskusi jsou docela dobré nápady, informace, fota od kasme a někdy přicházejí i dobrá řešení.
Re: Zákaz kamionů v Praze
Ja bych ten „zakaz“ neprecenoval. Jeho hlavnim cilem je zviditelnit tu particku Agrofert + oranzovozeleny před volbami. Muzou rict „ podivejte se Prazaci jak vas branime před zlymi kamiony, volte nas!“ Erar jim to stejne shodi a oni se aspoň budou moct prsit, ze „něco udelali“. Takoveto přetahovačky budeme zazivat ještě par let a pak se rozjede 511ka a tim tohle téma ztrati na smyslu sve existence.
Re: Zákaz kamionů v Praze
Severní trasa okruhu je na tom ještě hůře, takže se jen změní priority.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: Zákaz kamionů v Praze
To je známá věc, jen by mě docela zajímalo, jak si nějaký spořilovští mohli v té době, kdy se to stavělo, něco "vydupat" .. na Ústřednim výboru. Leda snad že by tam tehdy někdo z toho ÚV bydlel?MPMP píše:Tak se podívejte do letecké mapy a uvidíte. Už jsem to psal ve vedlejším vlákně: protože spořilovští si "vydupali" sjezd z JS ve směru od Barrandovského mostu. Ta křižovatka tam ty chybějící větvě měla původně mít, je tam i jejich základ, odbočení do sídliště ale dostalo přednost a oboje se tam prostě a jednoduše nevejde.
Re: Zákaz kamionů v Praze
Mezi otevřením SJM a výstavbou Jižní spojky od SJM na východ uteklo možná 15 let. Spořilov a garáže Kačerov byly napojeny přes tuto MÚK hned od začátku, dávno před tím, než JS vznikla. Takže bych spíš čekal, že se to postavilo jako "dočasné" řešení a už to zůstalo.
-
- Příspěvky: 30
- Registrován: 4.5.2016 22:04:46
- Bydliště: Fv 714 Lakseveien (Norsko) + I/56 (ČR)
Re: Zákaz kamionů
vangelism píše:Není jiné cesty. Po x odkladech a x důvodů pro nevýstavbu 511 totiž nic jiného Praze nezbývá. Když tak stát ser... na své občany, tak je třeba použít nátlakových akcí i tohoto druhu.
Pro ty, kteří to náhodou dodnes nezjistili: v té "hodné a ustrkované" Praze je u moci stejná skupina lidí, která pod značkamí ČSSD a ANO řídí (fakticky i legislativně) i ten "zlý" stát, který tak podle Vás ser... na své občany._jan91 píše:Radikální krok, ale na druhou stranu, jak jinak donutit stát aby začal něco dělat s legislativou, která téměř znemožňuje v této zemi něco postavit (zde konkrétně stavbu 511)...
Takže dobří lidé tu hroznou vládu a stát potrestají tak, že těm hodným stranám ANO a ČSSD (kteří za ně v Praze přece tak bojují) za to v příštích volbách chtějí dát ještě více hlasů, než v těch minulých.
Re: Zákaz kamionů v Praze
Starosta P4 navrhl ministrovi, aby kamiony přes stč. kraj vozil vlakem.
http://byznys.lidovky.cz/zakaz-prujezdu ... prava_pave
Tož pane starosto, lopatu do ruky a snad ta velkokapacitní nákladní nádraží poblíž každé dálnice vybudujete dřív, než 511.
http://byznys.lidovky.cz/zakaz-prujezdu ... prava_pave
Tož pane starosto, lopatu do ruky a snad ta velkokapacitní nákladní nádraží poblíž každé dálnice vybudujete dřív, než 511.
Re: Zákaz kamionů v Praze
... a snad najdete kapacitu na tratích tak, aby se dalo jezdit mezi všemi těmi nově vybudovanými nádražími častěji než 3x denně.
Re: Zákaz kamionů v Praze
No dobrej nápad, všechny dálnice vedou poblíž železnice. A pokud nebude stačit kapacita železnic, máme tu Vltavu a Berounku, případně na Točné, Kbelích, Letňanech a Ruzyni je letiště.
D3 nad zlato
Re: Zákaz kamionů v Praze
Tak to je fakt pěkný úlet ! Skoro bych řekl, že pan starosta je B.B ....
Re: Zákaz kamionů v Praze
Kot: Starosta P4 je zelený. Víc není potřeba dodávat !
Re: Zákaz kamionů v Praze
Mně připadá také famózní, že Praha velkohubě brojí proti vjezdu kamiónů, ale ochotně už minimálně dvakrát povolila rožíření kontejnerového překladiště Metransu, asi největší ve střední Evropě. A jistě dostanou vyjímku ze zákazu, protože je to místní doprava. Nebo ty recyklační areály na suť, třeba v Michli, samý těžký kamión, otáčejí přes tramvaj, za sucha všude prach, po dešti bláto, Chodovská rozbitá...
Re: Zákaz kamionů v Praze
Ještě mě tak napadlo, jestli to Praha nechce uhrát tak, že stát zaplatí to zastřešení Spořilovské a oni tedy dovolí dál ten tranzit do doby zprovoznění 511. To by mi přišlo jako slušný kompromis. A na rozdíl od výstavby tunelu v Regensburgu na A93 za provozu by tady šlo dopravu zcela odklonit na 5. května, stačilo by dostavět tu sjezdovou rampu na Jižní spojku. Bohužel vidím dost zásadní problém v přípravě a časové návaznosti obou projektů (zastřešení x 511).
Re: Zákaz kamionů v Praze
Starosta Štěpánek je zelený blázen. Bohužel KDU-ČSL tvourbou Trojkoalice těmto lidem pomohla se dostat k moci, ačkoliv např. v zastupitelstvu HMP mají zelení 2 poslance z 65!Standa píše:Kot: Starosta P4 je zelený. Víc není potřeba dodávat !
Štěpánek se ukazuje kdekoli, kde je potřeba pokácet byť jen 1 strom. Jejich šílené návrhy na zrušení podjezdu Táborské vs. 5. května taky stojí za to. Už aby byly nové komunální volby a tahle pakáž (vč. KDU) šla už někam. Bohužel se vyrojí nová neprůhledná sdružení, které jsou úplně stejné - např. na Praze 10 sdružení "Vlasta".